Home
آینه بک لایت

آینه بک لایت

آینه بک لایت

آینه یکی از ابزارهای ضروری برای بعضی مکان‌ها به‌خصوص خونه ، آرایشگاه و سالن زیبایی محسوب میشه . آینه‌ای که درگذشته استفاده استفاده میکردن به‌اندازه آینه‌های امروزی کیفیت و شفافیت نداشت. با تغییرات خوبی که در آینه‌های امروزی ایجادشده هم کیفیت اونا فوق‌العاده پیشرفت کرده و هم شفافیت و درخشندگی‌شون خیلی بیشتر شده. آینه‌ها انواع بسیار مختلفی هم دارن. اما به جرات آینه بک لایت یکی از خاص ترین انواع آینه‌اس و به یکی از پر فروش‌ترین انواع آینه تبدیل شده.

کلیت این آینه‌ها به این‌ شکله که چراغ‌های LED در قسمت پشت یا کناری آینه بک لایت کار گذاشته می‌شه. این چراغ‌ها ضخامت بسیار کمی دارن و به شکل‌های مختلف پشت آینه قرار میگیرن و در ظاهر آینه دیده نمیشن. همون‌طور که از اسم این آینه‌ها مشخصه نور در زمینه آینه قرار می‌گیره و یک ظاهر بسیار خاص به آینه می‌بخشه.

نوری که توسط چراغ‌های LED ایجاد می‌شه ، بسیار ظریف و طبیعیه و همچنین سایه‌های ناخوشایندی که توسط ابزارهای روشنایی دیگه ایجاد می‌شه رو با چراغ‌های LED نداریم.

می‌شه گفت آینه های بک لایت یکی‌از مهم ترین ابزارهاست که می‌شه برای فضای منازل ، محیط های کاری ، سالن های ارایشی و تمامی محیط های مورد نظر استفاده کرد. تولیدی فرکو از سال 1380شروع به تولید شیشه و آینه کرده .طی چند سال اخیر با وجود دستگاه های پیشرفته تولیدی فرکو تونست آینه های مدرن و بروزی را مثل آینه بک لایت ، آینه هالیوودی و …در تولیدی خود تولید کنه. این آینه‌ها با توجه به سفارش به آپشن‌های مختلفی هم تجهیز می‌شن. که در ادامه به شکل مفصل بررسی میکنیم.

از آینه بک لایت در مکان‌های مختلفی استفاده میشه که بسیار کاربردی هست.از جمله:

سالن های آرایشی و آرایشگاه

مزون و بوتیک ها

سرویس بهداشتی،حمام، جکوزی واستخر

مکان های اداری

همچین منازل

هتل ها و مهمانپذیرها

آینه بک لایت مخصوص آرایشگاه

آینه بک لایت بهترین مدل آینه برای آرایشگاه هستن و برای همین منظور مدل‌های مخصوصی از آینه برای آرایشگاه ساخته شده. آینه های آرایشگاهی فرکو به جای شیشه معمولی با شیشه فوق شفاف سوپر کلییر به تولید میرسه. همچنین آپشن هایی مثل لوگوی آرایشگاه به صورت نوری ، ریموت کنترل ، سنسور تاچ و … هم با توجه به سفارش مشتری در آینه تعبیه می‌شه.

ویژگی‌آینه بک لایت چیست؟

تمامی آینه های بک لایت قابلیت داشتن ویژگی‌ هایی از جمله ریموتی،لمسی،ضدبخار و طرح دار دارن.
این آینه ها می تونن نورهایی به رنگ های مختلف هم داشته باشن. مثل مهتابی،آفتابی و چندین رنگ دیگه . که وجود این ویژگی‌ها در آینه ها نه تنها زیبایی خود آینه رو بیشتر کرده بلکه باعث ایجاد فضای زیبا و بروز برای تمامی محیط‌های مورد نظر می‌شه.

تاثیر آینه بک لایت در محیط مد نظر شما

این آینه می‌تونه فضا رو زیبا و دلپذیر جلوه بده.با استفاده از لامپ های LED که در آینه بک لایت استفاده می‌شه فضا روشن و دلباز میشه. همچنین تاثیر خود آینه روی محیط اینه که اندازه محیط رو چند برابر می‌کنه.و برای فضاهای کوچک و مرده هم بسیاری کاربردیه.

آینه آرایشگاهی بک لایت نور دار

مزیت استفاده ازلامپ LED در آینه بک لایت !

  1. طول عمر بالا
  2. جلوگیری از مصرف بالای برق
  3. جلوگیری از تولید گرما
  4. ایجاد انواع نورپردازی
  5. جلوگیری از آسیب به محیط زیست
  6. برخورداری از تنوع بالا

طول عمر بالا

چراغ های LED که در آینه بک لایت و آینه گریم مورد استفاده قرار می‌گیرن‌ طول عمر چنیدین برابری در مقایسه با لامپ های دیگه دارن.

جلوگیری از مصرف بالای برق

لامپ های LED کم مصرف هستن .به همین دلیل مصرف تاثیر زیادی‌ تو قبض برق نداره. این آینه چون مصرف برق کمی داره در ولتاژهای کمتری هم کار می‌کنه.

جلوگیری از تولید گرما

لامپ های ال ای دی که برای آینه های بک لایت به کار گرفته می‌‌شن ، هنگام روشن شدن و در اثر روشن ماندن هیچ گونه گرمایی و از خودشون در اطراف منتشر نمی‌کنن اما در لامپ های سنتی این لامپ ها اکثرا انرژی برای تولید روشنایی خودشون رو تبدیل به گرما می‌کنن یا اصطلاحا تلف می‌کنن. به همین دلیل این لامپ ها راندمان پایینی رو‌در مقایسه با لامپ های LED دارن.

ایجاد انواع نورپردازی

نور پردازی که این آینه در فضای شما ایجاد می‌کنه بسیار منحصر به فرده. این آینه خودش‌ رو با تمامی محیط ها تطبیق می‌دهدو تفاوتی نداره که فضای محیط مدرن ، کلاسیک و یا سنتی باشه.در تمامی این محیط ها زیبایی خودش رو نشان می‌ده و تاثیر مثبت روی محیط می‌ذاره.

جلوگیری از آسیب به محیط زیست

استفاده از این لامپ ها از‌ نظر زیست محیطی ایمن و بدون خطر هستند.برای مثال درون این گونه از لامپ ها هیچگونه جیوه ای بکار برده نمی‌شه. و به نوعی دوستدار محیط زیست هستن.

برخورداری از تنوع بالا

این قابلیت فراهم است که در هر شکلی که مدنظر است چراغ آینه قرار بگیره. می توان در صورت نیاز نور بیشتر، دو ردیف چراغ LED پشت آینه نصب کنیم و یا به هر شکل دلخواه دیگر.

قابلیت آینه بک لایت

رنگ

نور آینه تنها به چند رنگ بسنده نمی‌کنه و شامل اغلب طیف‌های رنگی هست. می‌توان متناسب با رنگ غالب و مدل دکوراسیون منزل و یا محل کار خود رنگ نور آینه خود رو انتخاب نمود. امکان استفاده از چند رنگ نیز به طور همزمان وجود داره.

ریموتی،حسگری،تاچ دار

نحوه کارکرد آینه به سه صورت ریموت، حسگر و تاچ هست که انتخابیه و بسته به انتخاب روی آینه نصب میشه. با استفاده از ریموت می‌توان عملکردهای آینه رو در معرض نمایش قرار داد و رنگ و شدت آینه رو تغییر داد. آینه حسگری با حرکت دست می‌توان لامپ آینه خود رو خاموش‌ یا روشن کرد. این کار ۳ ثانیه زمان میبره. در آینه لمسی نیز با لمس قسمت مشخص شده آینه فعالیت های خود رو اجرا می‌کنه.

پخش موزیک

یک قابلیت منحصر به فرد تنها با وصل کردن گوشی خود با کابل AUX ، بلوتوث و یا فلش می‌توان آهنگ مورد علاقه خود رو از طریق آینه پخش کرد. علاوه بر پخش موسیقی امکان نمایش ویدیو در صفحه نمایش آینه وجود داره. این امکانات موجب شده تا نسل جدیدی از آینه ها معرفی گردن و به سرعت بتونن از دیگر آینه ها پیشی بگیرن.

ضدبخار

اگر این قصد وجود داره که آینه برای حموم ،جکوزی و یا سرویس بهداشتی های مشترک با حموم مورد استفاده قرار بگیره، استفاده از آینه ضد بخار بسیار کاربردی هست. چرا که این آینه با عملکردی که داره مانع از ایجاد بخار روی سطح آینه بک لایت میشه و موجب میشه تا آینه همیشه صفحه شفاف و واضح خود رو داشته باشه.

قابل برش در سایز های مختلف

در مورد تمامی آینه ها هیچ گونه محدودیتی در ابعاد و نوع و شکل برش وجود نداره. علاوه بر اینا امکان حکاکی نوشته یا طرح دلخواه نیز روی آینه وجود داره. تا یک آینه کاملا اختصاصی و منحصر به فرد ایجاد بشه.

دماسنج

از دیگر قابلیت‌های این آینه در اینه که می‌توان دما و یا زمان رو روی آینه نمایش داد.

هر کدوم از قابلیت‌های عنوان شده می‌تونن به صورت انتخابی و بر حسب نیاز روی آینه نصب بشه.

این آینه دارای انواع مختلفی هست که در متن زیر نام برده شده

  1. کریستال
  2. رنگی
  3. طرح دار
  4. قدی
  5. دوطرفه
  6. باکس دار
  7. تایمری
  8. با قاب بدون قاب
  9. اکریلیک
  10. اسید کاری شده
  11. آویزی
  12. آنتیک
  13. ذره بینی
  14. آ اکلیلی
  15. تزئینی
  16. رومیزی
  17. پایه دار

1.آینه بک لایت کریستال

آینه کریستال جزء یکی از آینه هایی هست که از شفاف بسیار بالایی برخوردار هست.برای فضاهایی مثل سالن های آرایشی که میزان شفاف بودن آینه مهمه آینه های کریستال بسیار مناسب خواهد بود. زیرا که در قسمت هایی مثل میکاپ نیاز هست که تصویر خیلی واضحی از صورت مشخص و رنگ ها مشخص باشه. پس استفاده از آینه کریستال می‌تونه در این موارد تاثیر مثبتی داشته باشه.

2. آینه بک لایت رنگی

یکی از مهم‌ترین و تاثیر گذارترین موضوع در طراحی‌ دکوراسیون تمامی محیط های مورد نظر، رنگ‌های موجود در اونه. از این رو یکی از روش‌ها برای اضافه کردن رنگ به فضا، استفاده از آینه رنگی هست که می‌تونه فضای خود رو روح ببخشه.

3.آینه بک لایت طرح دار

آینه های طرح دار از دیگر آینه هایی هست که می‌تونن در آینه بک لایت به کار میره. طرح های بسیار مختلف و دلخواهی داره که به راحتی قابل اجرا روی آینه هست.

4.آینه بک لایت قدی

آینه بک لایت می‌تونه به شکل‌ها و ابعاد بسیار مختلف ساخته و تولید بشه آینه قدی از کاربردی ترین انواع آینه ها هست. چرا که به جهت ابعاد و ویژگی که داره، دید خیلی خوبی از مقابل و اطراف خود میده.
آینه بک لایت قدی در تمامی محیط ها مخصوصا در منازل و سالن های ارایشی،خیاطی و مزون‌ها در حال حاضر جزء مهم‌ترین و ضروری‌ترین محصولاته. زیرا وجود آینه بک لایت قدی نه تنها باعث ایجاد زیبایی در یک محیط می‌شود بلکه در روشنایی و بزرگنمایی یک فضا نیز نقش بسیار‌ پررنگ و مهمی داره.

5.آینه بک لایت دوطرفه

آینه دوطرفه اصولا در فضاهای بزرگی استفاده میشه که از دو طرف بتوان از آینه استفاده کرد. برای مثال در مکان‌های عمومی تر که تعداد افراد مراجعه کننده بالاست ، مثل آرایشگاه و مزون ها و فروشگاه ها قابلیت استفاده داره. همچنین لازم به ذکر هست که بسیار کاربردی می باشد و موجب بهره مندی از تمام فضای موجود میشه. چرا که همزمان می توان از هر دو سمت آینه دو طرفه استفاده نمود.

6.آینه بک لایت باکس دار

برای مکان هایی مثل سرویس بهداشتی و حموم، احتمالا محیط نیازمند باکسی برای خود هست تا بتوان لوازم بهداشتی و شخصی خود رو مثل مسواک و … درون اون قرار داد. بر حسب سلیقه و یا کمبود فضای خالی می توان از آینه بک لایت بر روی کمد یا باکس استفاده نمود. در این صورت فضایی را اشغال نمی‌کنن و یک محیط ساده و دلباز رو شامل میشه.این آینه در تمامی سایزها نیز قابل تولید هست.

7.آینه بک لایت تایمری

یکی از آینه های مدرن و بروزی که در حال حاضر در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو در حال فروش هست آینه تایمری‌ هست. روی صفحه آینه می توان ساعت و زمان رو داشت.

8.آینه بک لایت قاب دار و بدون قاب

این آینه نیز همانند دیگر آینه ها می‌تونه همراه قاب و یا بدون آن به کار برده بشه. هر کدوم از این موارد می‌تونه در نوع خود از زیبایی خاصی برخوردار باشه. همچنین در نوع قاب دار نیز از انواع مختلف قاب می توان استفاده کرد.

9.آینه بک لایت اسیدکاری شده 

برای ایجاد تنوع در آینه های بک لایت با استفاده از اسید های مخصوص شیشه و دستگاه کاتر پلاتر طرح های گوناگونی‌ رو بر روی شیشه ایجاد می توان کرد‌. این محصول از زیبایی فوق العاده ای برخوردار هست زیرا یک اثر‌هنری و زیبا برای تمامی محیط ها می‌تونه محسوب بشه.

10.آینه بک لایت آویزی

تمامی آینه ها رو می توان به صورت آویزی نیز به کار برد. برای آویز کردن آینه می توان از موارد مختلفی استفاده کرد. مثل کنف، زنجیر، بندهای چرمی و… که متناسب با فضا و سلیقه خود بتوان از میان اونا انتخاب نمود.

11.آینه بک لایت ذره بینی 

این آینه ها به این صورت هستن که قسمتی از اون برای زوم کردن چهره اختصاص داده شده. برای آینه آرایشی که اصولا برای دیدن چهره و چکاب کامل میکاپ می‌تونه استفاده بشه. که بسیار مناسب برای این کار هست. یکی از قابلیت‌های فوق العاده جذاب و کاربردیه. این آینه به عنوان آینه زوم دار نیز عنوان میشه. و می‌تونه برای مشاهده دقیق به کار بره.

12.آینه بک لایت تزئینی

از انواع دیگر آینه ها می توان به آینه تزیینی اشاره نمود. این آینه می‌تونه عملکرد خود به عنوان آینه رو در حالت عمومی دارا باشه. و در عین حال در زیباسازی فضای خود نیز می‌تونه موثر باشه و به عنوان آینه دکوراتیو در محیط خود مورد استفاده قرار بگیره.

13.آینه بک لایت رومیزی

آینه بک لایت رومیزی یکی از بهترین گزینه ها برای آینه آرایش و گریم هست. چون در این صورت اغلب آینه روی میز آرایش قرار می گیرد و برای آینه میکاپ به کار میره. زیرا زمانی که این آینه را مورد استفاده قرار می‌گیره، با ایجاد نور بر روی صورت باعث میشه تمامی سایه های ایجاد شده روی صورت از بین بره و با دید خیلی خوبی انجام امور صورت بگیره.
علاوه بر این برای میز های کنسول و یا میزهای دیگری نیز می توان از آینه رومیزی استفاده نمود.

14.آینه بک لایت پایه دار

آینه بک لایت به صورت پایه دار نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیره. یکی‌ از مزیت‌های بسیار‌خوب این آینه متحرک بودن اونه. این ویژگی‌ این امکان رو میده که بتوان به راحتی‌ این آینه رو جابه جا و دکوراسیون منزل خود رو تغییر داد.

چگونه وجود آینه بک لایت باعث روشنایی در محیط میشه؟

هنگامی که آینه در محیطی قرار گرفته میشه که نور چراغی بر روی اون می‌تابه، نور تابیده شده از روی آینه بازتاب‌ بر محیط میشه. اینگونه بدون استفاده از چراغ و یا لامپ زیادی نور محیط خود رو افزایش میده.

چگونه با وجود آینه بک لایت باعث بزرگنمایی میشه؟

وقتی این آینه در‌ محیطی قرار گرفته میشه، فضای رو به رویی بر روی آینه منعکس میشه و این انعکاس حس بزرگنمایی رو در دید افراد ایجاد می‌کنه.

آینه بک لایت سرویس
آینه گرد بک لایت

شکل‌های مختلف آینه بک لایت

این آینه‌ها انواع مختلف اشکال رو می‌تونه داشته باشه. مثل آینه گرد بک لایت، مربع، مستطیل،  نیم‌دایره و هر شکل خاص و غیرمنظم هندسی رو نیز می‌تونه داشته باشه.

ابعاد این آینه‌ها نیز بدون محدودیت هست. یعنی هر اندازه‌ای که دلخواه و موردنیاز هست، قابل سفارش هست.

صفر تا صد آینه‌های نوری در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید می‌شه. با توجه به این مسئله شما مشتریان گرامی هر شکل و ابعادی که از آینه‌های بک لایت مورد انتظارتون هست با قابلیت‌های مورد دلخواهتون می‌تونین سفارش بدین. حتی اگر تصویر خاصی در اختیارتون هست و یا شکل خاصی در ذهن دارین و تمایل دارین تا مشابه اون آینه خود رو داشته باشین به‌راحتی می‌تونین ثبت سفارش کنین و اطمینان داشته باشین که دقیقاً مطابق سفارش شما محصولتون رو باکیفیت فوق‌العاده تولید خواهیم کرد.

آینه گرد بک لایت

ثبت سفارش

آینه بک لایت تولید در صنایع شیشه و آینه فرکو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست. همچنین با توجه به کیفیت فوق‌العاده و استفاده از متریال مرغوب قیمت بسیار مناسبی داره. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود می‌تونین با شماره  ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرین. برای مراجعه حضوری نیز آدرس به شرح زیر می باشد:

آدرس دفتر :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

همچنین شما در صورت نارضایتی می‌تونین محصول سفارشی خود رو مرجوع کنین. ما در اینجا بیشترین تلاش رو می‌کنیم تا رضایت مشتریان حداکثر باشه. کلیه محصولات فرکو با ضمانت کیفی به فروش می‌رسه. به این معنا که در صورت عدم رضایت مشتریان عزیز آینه بدون هیچگونه پرسشی مرجوع و وجه پرداختی پس داده می‌شه.

برای دیدن موارد بیشتر می‌تونین به این سایت مراجعه فرمایید.

آینه بک لایت هوشمند

2 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر برای سرویس بهداشتی آینه مستطیلی افقی می خواستم با ابعاد خیلی بزرگ هم نباشه چقدر هزینه اش میشه؟

    1. سلام وقتتون بخیر.برای سفارش می تونید. با شماره۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرید و ابعاد موردنظرتون بگین تا بتونند دقیقا راهنماییتون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو