Home
نمایندگی طلق شیشه‌ای تهران

نمایندگی طلق شیشه‌ای تهران

میخواین بهترین نمایندگی طلق شیشه‌ای تهران رو بشناسین؟ اینکه چه طلقی و با چه کیفیتی تولید میکنه؟ تو این مقاله به تمام سؤالاتتون در زمینه طلق پاسخ میدیم. قطعاً طلق پلی کربنات فواید زیادی داره که امروزه از اون نام میبرن. و حتی به‌جای شیشه از اون استفاده میکنن. به فوایدی مثل: عایق حرارتی، استحکام و زیبایی، عایق صوتی خوب، طراحی ثبت اختراع، نچسب و بدون نشتی، رنگارنگ و بادوام و… میشه اشاره کرد. در ادامه درباره همه اینها به‌طور واضح توضیح میدیم.

نمایندگی طلق موجدار شیشه‌ای تهران جدیدترین محصولی هست که هم دارای PVC پلاستیک مهندسی با مقاومت بالا در برابر آب و هوا و هم پیشرفته‌ترین فناوری سه‌گانه پردازش یکباره هست. که از چسب مهندسی مقاوم در برابر آب و هوای اضافی وارد شده. دارای انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای تو محیط طبیعی هست. ساختار توخالی گرمای عالی رو برای کارگاه‌ها، ساختمون‌های خصوصی و عمومی فراهم می‌کنه.

نمایندگی طلق شیشه‌ای تهران
نمایندگی طلق موجدار شیشه‌ای تهران جدیدترین محصول هست

فواید نمایندگی طلق شیشه‌ای تهران

ابتدا باید به عایق حرارتی اشاره کنیم. طراحی قاب توخالی از تئوری عایق حرارتی توسط هوای شناور استفاده میکنه تا گرما رو به 0.067/w/mk کاهش بده که به خوبی جعبه فوم هست. این محبوب‌ترین متریال سقف ورق پلاستیکی طلق برای خنک‌کننده داخلی هست. استحکام و زیبایی نمایندگی طلق شیشه‌ای تهران، هم در دکوراسیون داخلی و هم در دکوراسیون خارجی خیلی مهمه. شکل تخته‌های توخالی مقاومت در برابر ضربه و ظرفیت خمشی رو دو برابر میکنه. میتونه 100 نیوتن، یعنی 100 کیلوگرم در هر متر مربع رو حمل کنه. 2 برابر بیشتر از کاغذ موجدار معمولی هست. قدرت نگهداری به 202 نیوتن میرسه. میشه اون رو بین -20 تا 88 درجه سانتی‌گراد استفاده کرد. تمامی ارقام بالا میتونن هزینه سقف فلزی رو کاهش داده و جلوه زیبایی به اون بدن.

همونطور که گفته شد نمایندگی طلق شیشه‌ای تهران عایق صوتی خوبی رو ارائه میده. با دی الکتریک هوا عایق بندی شده ، خاصیت عایق صدا درجه یک هست. طراحی ثبت اختراع، نچسب و بدون نشتی هست. که طرح همپوشانی نصب رو آسون، غیر تمیز و بدون نشتی میکنه! رنگارنگ و بادوام بودن هم بسیار اهمیت داره. شاخص اکسیژن به 40.8 درصد و شعله به FV-0 میرسه. ما 15 سال برای این محصول و 10 سال برای رنگ تضمین می‌کنیم.

نمایندگی طلق شیشه‌ای تهران
نمایندگی طلق موجدار شیشه‌ای تهران جدیدترین محصول هست

سایر فواید نمایندگی طلق شیشه‌ای تهران

وزن سبک و زیبایی نمایندگی طلق شیشه‌ای تهران، باعث شده که به آسونی نصب بشه و جلوه زیبایی هم داشته باشه. نوار چسب مصنوعی متعلق به مواد سبک هست. بنابراین به طور مؤثر وزن ساختمون‌ها رو کاهش میده و امنیت، نصب و حمل آسون، کاهش هزینه و بهبود درجه زلزله رو افزایش میده. خود پاکسازی هم داره. یعنی گرد و غبار رو جذب نمیکنه. وقتی در آب باران شسته بشه، مثل روز اولش نو به نظر میرسه. فضای بزرگ نوآورانه باعث افزایش کارایی نصب، بهره‌برداری آسون و قطعات کامل میشه که نصب رو آسون و سریع میکنه.

قابل بازیافت بودن انواع طلق پلی کربنات به ما امکان میده از محصولاتی مانند لپ تاپ، تلفن همراه، ظروف و غیره استفاده کنیم. به این ترتیب کاهش استفاده از پلاستیک برای سوخت های فسیلی مشهود است. بخش مد از این فناوری بهره برده و طراحی مجدد لوازم جانبی را با استفاده از پلی کربنات بازیافتی به عنوان ماده خام تشویق کرده. تغییر و بازیافت محصولات رایج ترین روش هست. بازیافت مواد مصرف شده که به عنوان محصولات جدید توصیف میشه، تکنیکی هست که هیچ ضرری نداره. در واقع در این تکنیک بهترین نمونه های صرفه‌جویی اقتصاد در خانه هست. چندین شرکت برای ساخت خمیر کاغذ سلولزی، از مواد خام دیگه، مانند محصولات چوبی پوسیده، اختصاص یافته.

نمایندگی طلق شیشه‌ای تهران
نمایندگی طلق موجدار شیشه‌ای تهران جدیدترین محصول هست

نمایندگی طلق شیشه‌ای تهران در صنایع فرکو

طول عمر طلق پلی کربنات رو دست کم نگیرین. طلق شیشه‌ای باکیفیت از آتش جلوگیری میکنه. خواص ضدخوردگی عالی داره. پوشش رزین مصنوعی با مواد ASA پوشیده شده. که در باران و برف خوردگی نداره. یعنی در برابر خوردگی اسیدی، قلیایی و نمکی مقاوم هست. مواد رزین متراکم هست. و آب رو جذب نمیکنه، رفتار ضد آب اون بسیار بهتر از کاشی کف، کاشی بتنی و شیشه هست. حتی اگه دمای بیرون به‌طور قابل توجهی تغییر کنه، شکل طلق تغییر نمی‌کنه.

به‌طور فزاینده ای شاهد حضور محصولات نمایندگی طلق شیشه‌ای تهران نه تنها در تهران بلکه در سایر شهرها هم هستیم. این ماده نسبت به مواد خاصی مانند شیشه یا سرامیک مزایای متعددی داره. واقعا در برابر ضربه مقاوم هست. با این حال شاید فکر کنین که لاستیک به سرعت از بین میره. نسبت به خط و خش بسیار حساس هست که باعث میشه ساختمون‌ها از نظر زیبایی ظاهری ناخوشایند باشن. اما امروزه با تولید طلق ضدخش با طول عمر بالا، این مشکلات مرتفع شدن و دیگه وجود ندارن.

نمایندگی طلق شیشه‌ای تهران
نمایندگی طلق موجدار شیشه‌ای تهران جدیدترین محصول هست

در نمایندگی طلق شیشه‌ای تهران سطح ورق پلی کربنات پوشش داده شده مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه داره. و خطر شکستگی رو به حداقل می‌رسونه. حتی زمانی که در معرض ضربات شدید اجسام سنگین قرار می‌گیره. پوشش منحصر به فرد و سخت سطح این پلاستیک‌های مقاوم در برابر ضربه نیز سطح بالایی از محافظت در برابر خراش‌های ناخوشایند رو فراهم می‌کنه. و اون رو برای استفاده در کاربردهایی که احتمال تماس مکرر اونها وجود داره ایده‌آل می‌کنه.

نکته

همونطور که گفته شد ورق پلی کربنات عملکرد مسدود کردن اشعه ماوراء بنفش و انتقال گرما رو داره. این میتونه به طور مؤثر گرمای داخل ساختمون ناشی از تابش مستقیم نور خورشید رو کاهش بده. و از خراب شدن سریع پوشش سطح و وسایل تحت اشعه ماوراء بنفش قوی جلوگیری کنه. درجه مقاومت در برابر شعله ورق پلی کربنات موجدار BI، بدون لکه آتش و گاز سمی هست. بدون تغییر و تغییرات دیگه از -40 درجه سانتیگراد به +120 درجه سانتیگراد. حداکثر مقاومت اون در برابر فشار باد 42 متر بر ثانیه و بار برف 35 سانتی‌متر هست. 

بدنه اصلی و تمام سازه ها از اکستروژن آلومینیومی ساخته شدن. و سطح فرآیند تولید پاشش الکترواستاتیک رو اتخاذ میکنه که میتونه با رنگ‌های مختلف پوشونده بشه. تا از مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت در برابر اکسیداسیون اطمینان حاصل بشه. میشه اون رو با استفاده عملی تا 30 سال استفاده کرد. تمام پیچ‌ها از فولاد ضدزنگ ساخته شدن. تا از مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر اکسیداسیون و ضد خوردگی طولانی مدت اطمینان حاصل بشه.

نمایندگی طلق موجدار شیشه‌ای تهران جدیدترین محصول هست

نتیجه گیری

ساخت شیشه پلی کربنات جایگزین قابل اعتمادی برای شیشه‌های معمولی هست. موم پلیمری این مزیت رو داره که میتونه جایگزین شیشه در تأسیسات ویژه به‌خصوص گلخونه‌ها هم بشه. تا ریزاقلیمی ایجاد کنه که تمایل به رشد گیاه در اوایل بهار داره. اولین مزیت مهم پلی کربنات شفافیت هست. شفافیت اون کمی پایین‌تر از شیشه هست، اما ساختار دست یکی از چیزهای مدرن هست که به شما امکان میده نور رو فیلتر کنین. و در داخل گلخونه و سایر مکان‌ها و فقط اشعه‌های مفید قرار بگیرن. نور توزیع‌شده توسط حجم داخلی فتوسنتز طبیعی یکسان و در همه گیاهان اتفاق می‌افته. رسانایی کم پلی کربنات این امکان رو داره که دمای مناسب برای روزهای گرم تابستان و شب های سرد بهاری رو حفظ کنه.

برای ثبت سفارش می‌تونین با شماره 09391247191 تماس بگیرین 

تمامی سفارش‌ها به صورت عمده در تولیدی فرکو قابل عرضه هست.

نمایندگی طلق موجدار شیشه‌ای تهران جدیدترین محصول هست

پلی کربنات، شیشه های مختلف، مواد سخت. تخریب پلی کربنات ساخت نمایندگی طلق شیشه‌ای تهران آسون نیست. ورق پلی کربنات میتونه بدون آسیبی که مستقیماً با چکش اتفاق می‌افته مقاومت کنه. با این حال، وقتی این پلی کربنات در شیشه رشد میکنه، آسون هست و میشه اونا رو از فولاد گالوانیزه و آلومینیوم ساخت که در معرض خوردگی نیست. و برای مدت طولانی عمر میکنه. زیرا گلخونه نیازی به پایه محکم نداره. و یکی دیگه از مزایای استفاده از پلی کربنات برای رشد – بهترین ارزش برای تولید پول و نتایج به دست اومده هست. پلی کربنات – یک ماده مقاوم در برابر سایش هست. که میتونه دمای محیط رو تحمل کنه.

برای سفارش انواع طلق شیشه‌ای مدرن صنایع فرکو می‌تونین به آدرس ما در تهران ،اتوبان فتح، باغستان ، میدان سعید آباد، خ باغ عمارت، خ ۱۵ متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن، مراجعه کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو