Home
ورق پلاستیکی طلق

ورق پلاستیکی طلق

ورق پلاستیکی طلق مانند رو می‌تونین با زدن چند دکمه به‌راحتی از طریق اینترنت سفارش بدین. تو این مقاله به‌طور ساده و شفاف تمام مزایا و معایب رو توضیح می‌دیم تا بتونین خیلی راحت محصول مورد نظرتون رو انتخاب کنین. امروزه استفاده از طلق در صنعت ساختمان‌سازی بسیار رایجه. چرا که این ورق‌های پلاستیکی بادوام و چند منظوره و مقاوم در برابر آب و هوا هستن. قابلیت استفاده مجدد برای چندین بار و دوام عالی در دماهای سرد و گرم رو دارن. سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت هم هستن.

ورق پلاستیکی طلق مانند رو می‌تونین به‌راحتی حمل کنین. و هرجایی که دوست دارین قرار بدین. محافظت از تجهیزات ساخت و ساز و پشتیبانی موقت از سازه‌ها رو بیابین. ورق های پلاستیکی طلق مات برای صنعت ساخت و ساز عالی هستن. زیرا مواد پلی اتیلن برای مقاومت در برابر فشارها و عناصر طبیعی ساخته‌شدن. ورق برای ساخت و ساز به عنوان سایبون تو کشاورزی هم شناخته میشه. این طلق‌ها دوستدار محیط زیست هستن. و ماندگاری بسیار خوبی دارن، حتی در دمای خیلی سرد یا خیلی گرم. در ادامه لازم به ذکره که تولیدات مجموعه فرکو به‌صورت عمده هست.

برای ثبت سفارش میتونین با شماره 09391247191 تماس بگیرین 

ورق پلاستیکی طلق
ورق پلاستیکی طلق صنایع فرکو

چرا ورق پلاستیکی طلق

در واقع با استفاده از ورق پلاستیکی طلق مانند به نوعی ساختمون خودتون رو بسته‌بندی می‌کنین. تا از تمام خطرات حفظ بشه. مثلاً وقتی از این طلق‌ها برای ایجاد سقف تو پارکینگ ساخنمون استفاده می‌کنین. از ماشین‌هاتون محافظت می‌کنین. اگه به عنوان سایه‌بون تو حیاط خلوت استفاده می‌کنین در واقع در هر آب و هوایی می‌تونین دورهمی‌های خانوادگی‌تون رو تو حیاط برگزار کنین. ما شاهد استفاده از این طلق برای محافظت از چوب، لغزش مواد، لوازم و مصالح ساختمانی و موارد دیگه هم هستیم. از ورق طلق شفاف ضخیم برای سنگ تراشی، ساخت و ساز و محوطه‌سازی نیز استفاده میشه.

روکش طلق ساختمونی مسکونی و تجاری یکی از بالاترین سطوح مقاومت در برابر آب و هوا رو داره. این ورقه دارای بازدارنده های UV هست. که به جلوگیری از نور خورشید در هنگام ساخت کمک میکنه. حفاظت مداوم در برابر نفوذ هوا مزیت اضافی صرفه‌جویی در هزینه انرژی رو ارائه میده. ورق پلاستیکی طلق مزیت‌های فراوانی داره. که در ادامه به این مزایا اشاره می‌کنیم. مهمترین مزیت اینه که امروزه به جای شیشه استفاده میشه. و مزایای شیشه مثل شکستن و خورد شدن رو نداره. تو اندازه‌ها و شکل‌های گوناگونی تولید میشه. تنوع رنگ و … هم داره. به همین دلیل با هر دکوراسیونی سازگار میشه.

***طلق مات قیمت مناسب … کلیک کنین تا بیشتر بدونین***

ورق پلاستیکی طلق
ورق پلاستیکی طلق صنایع فرکو

ورق پلاستیکی طلق چیه

شاید تا حالا پرسیده‌باشین که دنیای ورق های پلاستیکی، آیا همون فیلم پلی اتیلن هست؟ ورق پلاستیکی طلق مانند (فیلم پلی اتیلن) ​​هر روز برای طیف گسترده‌ای از پروژه‌ها استفاده میشه. از روکش پلاستیکی که غذا رو می‌پوشونه تا پلاستیکی که می‌بینین تپه‌های خاک رو تو یه محل ساخت‌وساز می‌پوشونه، یا ورقه‌های پلاستیکی روی ورقه‌های پلاستیکی ساختمون در سراسر جهان هر روز استفاده میشن. باغبون‌ها از ورقه‌های پلاستیکی یا طلق زنبوری برای جلوگیری از ورود علف‌های هرز به داخل باغ یا از نوع ضخیم‌تر برای جلوگیری از تخریب ریشه‌ها در پیاده‌رو استفاده می‌کنن.

ورق پلاستیکی طلق از نفت ساخته‌شده … به همین دلیله که به‌راحتی می‌سوزه. (مگه اینکه دارای مواد افزودنی ضدآتش باشه) و قیمت اون با قیمت بنزین تغییر می‌کنه. 

به‌طور معمول، ورق‌ پلاستیکی طلق مانند برای 4 لایه ساخته‌میشن. اونها شامل 2 ورق لایه پلاستیکی و یک لایه تقویت کننده خراش هستن. لایه‌های پلاستیکی با استفاده از لایه چهارم رزین داغ و مذاب به یکدیگر متصل میشن. لمینیت این 4 لایه با هم به این ماده دوام، کیفیت مقاوم در برابر پارگی و استحکام بالایی می‌بخشه. طلق پلاستیکی در کارگاه‌های ساختمونی به دور نگه داشتن رطوبت، گازها و سایر عوامل در سایت‌های ساختمونی کمک می‌کنه.

***انواع طلق باکیفیت مات… کلیک کنین تا بیشتر بدونین***

ورق پلاستیکی طلق
ورق پلاستیکی طلق صنایع فرکو

کاربردهای عمومی ورق های پلاستیکی

کاربردهای کلی ورق‌های پلاستیکی به شرح زیر هست:

  • اگه چیزی نیاز به پوشوندن داره – غذا، تجهیزات، کف، دیوار، مبلمان، گیاهان، خاک، خراش،
  • اگه چیزی باید از چیز دیگری مانند گرد و غبار، باران، رنگ، زباله، سد بخار، ریشه ها، اشعه ماوراء بنفش، آتش سوزی، استاتیک، آسیب های حمل و نقل محافظت شود. ورق های پلاستیکی نقش مهمی در آمادگی در برابر بلایا ایفا می‌کنن. برای ایجاد سرپناه موقت از ورق های پلاستیکی که با نخ (scrim) تقویت‌شده استفاده‌میشه.

ضخامت ورق های پلاستیکی بر حسب میلی‌متر بیان میشه. هر چه میلی‌متر کمتر باشه، پلاستیک نازک‌تر هست. ورق‌های پلاستیکی از یک میل به 100 میل میرسه. فروشگاه‌های خانگی اغلب پلاستیک 3-6 میل حمل می‌کنن. شرکت‌های تخصصی‌تر ضخامت‌های مختلفی رو متناسب با نوع پروژه حمل می‌کنن.

انواع ورق های پلاستیکی

ورق‌های پلاستیکی در اشکال مختلف مانند اکریلیک، نایلون، پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی استایرن، پلی وینیل کلراید و تفلون وجود داره. پلی اتیلن : پلی اتیلن یک ماده شگفت‌انگیز هست. زیرا ویژگی‌های اون بسته به چگالی و ساختار مولکولی اونها تغییر می‌کنه. هنگامی که ساختار مولکولی بالا باشه، پلاستیکی سخت و از نظر شیمیایی مقاوم هست. هنگامی که ساختار مولکولی پایین باشه، پلی اتیلن نرم و انعطاف‌پذیر میشه. و در هر جایی میتونین به‌راحتی از اون استفاده کنین.

میتونین بنابر سلیقه و نیازتون از هر طرح و نوعی که دلتون میخواد استفاده کنین. تو صنایع طلق و پلکسی فرکو طلق‌های با کیفیتی تولید میشه. و تمام نیازهای مشتری در نظر گرفته میشه. علاوه بر اینها گارانتی و بقیه اصول مراقبت از این طلق‌ها ارائه میشه. تا محصولی سالم و باکارایی بالا رو تقدیم شما کنیم.

***تولید طلق PVC رنگی … کلیک کنین تا بیشتر بدونین***

ورق پلاستیکی طلق صنایع فرکو

مزایا

  • ورق های پلی اتیلن با چگالی بالا دارای وزن سبک هستن و بسیار بادوام هستن
  • دوام: دوام قوی و قابل اعتماد HDPE یکی از مزایای مهم هست که سهم زیادی در محبوبیت اون داره.
  • انعطاف‌پذیری: HDPE رو میشه به‌راحتی به هر شکل یا طرحی تبدیل و قالب‌گیری کرد
  • مقاومت: یکی دیگر از مزایای قابل توجه ورق های HDPE این است که مقاومت شیمیایی و ضربه ای بالایی دارد. و همچنین در برابر حشرات، پوسیدگی، کپک و
  • پایداری : ورق های HDPE قابل بازیافت هستند، به همین دلیل است که بسیاری از محصولات پلاستیکی بازیافتی مانند سطل زباله و الوارهای پلاستیکی بازیافتی حاوی HDPE هستن.
  • توانایی آب و هوا: ورق HDPE مقاوم در برابر آب و هوا است. به عبارت دیگر، توانایی آب و هوا را دارد که به دلیل آن می تواند برخی از شدیدترین آب و هوا را تحمل کنه
  • طول عمر: از آنجایی که HDPE از مقاومت شیمیایی، آب و هوا و ضربه بالایی تشکیل شده، از این رو طول عمر بالایی داره و همچنین می‌تونه به عنوان مواد سنتی دوام بیاره. آیا تا به حال اسباب بازی پلاستیکی کودک رو به زمین انداختین؟ ممکن هست متوجه استحکام HDPE شده باشین، زیرا HDPE نمی‌شکنه، بلکه به عقب برمی‌گرده.
ورق پلاستیکی طلق

نکته

پلی اتیلن چیزی جز معجزه نیست. مواد افزودنی رو میشه به پلیمر اضافه کرد تا ضد الکتریسیته ساکن، مقاوم در برابر آتش و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش بشه. همچنین میشه رنگ‌ها رو اضافه کرد تا تقریباً هر رنگی از رنگین کمون رو بشه تولید کرد.این یک توضیح بسیار ساده برای این سوال هست که “ورق پلاستیکی چیه”. برای بحث‌های بسیار پیچیده‌تر، از انواع ورق پلاستیک دیدن کنین. ورق پلاستیکی طلق مانند  یک مجله علمی معتبر هست  که حوزه علم مواد، به ویژه توسعه و پردازش ورق پلاستیکی رو پوشش میده.   

از پانل‌های پوششی مات گرفته تا سایبان‌ها، طاق‌های بشکه‌ای، پنجره‌های سقفی، دیوارهای شفاف و تابلوها، گنبدهای سقف و لوورها، محصولات ورق پلاستیکی طلق در طیف گسترده‌ای از ضخامت‌ها، استحکام ساختاری و پیکربندی‌هایی طراحی و در دسترس هستن. که الزامات مشتریان رو نیز برآورده می‌کنن. طلق پلی‌کربنات رو میشه با استفاده از ترموفرمینگ، یه تکنیک شکل‌دهی ترموپلاستیک مبتنی بر حرارت، به اشکال پیچیده مختلفی درآورد. ورق پلی‌کربنات نیز میتونه شبیه به فلز خمیده بشه. انواع فرآیندها برای شکل دادن به پلی‌کربنات، بسیاری از ویژگی‌های ساختمون رو تسهیل میکنه، از منحنی‌های تنش برای قوس‌ها گرفته تا صفحات ساده.

ورق پلاستیکی طلق

نتیجه گیری

ورق پلی اتیلن یا پلی اتیلن معمولاً به عنوان یک غشای ضد رطوبت با بتن خارج از سایت برای همه شرایط به جز رطوبت شدید استفاده میشه. توصیه میشه که ورق حداقل 1000 گیج باشه. ورق بطور کلی در رول هایی به عرض 4 متر در طول 25 متر با وزن 1 کیلو در متر عرضه میشه. اما، ما سفارشات سفارشی می‌گیریم و می‌تونیم پلی‌اتیلن رو بر اساس طول، عرض و وزن مشتری تولید کنیم. هنگامی که در زیر محوطه بتن استفاده میشه، ورق باید روی یک لایه کورکننده از ماسه یا خاکستر سوخت فشرده که روی هاردکور پخش‌شده، قرار بگیره. 

ورق‌ها روی کورکننده‌ها پخش میشن و 150 میلی متر در محل اتصالات قرار میگیرن و در سراسر دیوارهای اطراف، زیر dpc برای ضخامت دیوار ادامه پیدا میکنه. در جایی که شرایط نسبتاً خشک و تمیز هست،

آدرس صنایع در و پنجره آلومینیومی فرکو: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

استفاده از ورق پلاستیکی طلق مانند چه مزایایی داره؟

از مزایای ورق پلاستیکی طلق میشه به انعطاف‌پذیری، دوام، طول عمر، قابل بازیافت بودن و… می‌توان اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو