Home
قرمز

طلق شیشه‌ای باکیفیت

طلق شیشه‌ای باکیفیت در کاربرد‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیره. ورق‌های طلق شیشه‌ای یا به اصطلاح همون پلی استایرن تو بازار ایران حتی به نام‌های ورق کریستال شناخته نیز میشه. ابعاد استاندارد طرح‌های شیشه‌ای معمولاً ۱۸۰ در ۱۲۰ سانتی متره. این ابعاد نیز با نام‌های دیگر مانند ورق کامل نیز شناخته میشه و نکته قابل توجه اینکه هر دو طرف طلق‌های شیشه‌های صنایع فرکو یک لایه نایلونی وجود داره که باعث جلوگیری از افتادن خط و خش بر روی سطح و خراشیدگی طلق شیشه‌ای میشه.

قیمت طلق شیشه‌ای باکیفیت در صنایع فرکو

ورق‌های طرح کریستال تو ابعاد ۱۸۰ در ۱۲۰ تولید میشن و به طور کلی طلق‌های شیشه‌ای از ضخامت ۱/۶ میلی‌متر تا ۸ میلی‌متر تو بازار وجود دارن ولی ضخامت 1/8 میلی‌متر و ۲/۲ میلی‌متر جزو مصرفی‌ترین برند‌های شیشه‌ای محسوب میشن .

قیمت طلق‌های شیشه‌های شفاف صنایع فرکو با توجه به ضخامت‌هاشون متغیره و شما می‌تونین قیمت‌های روز رو با شماره تماسی که در داخل سایت گذاشته شده تماس بگیرین. عوامل‌های دیگری هستن که تو قیمت طلق‌های شیشه‌ای تاثیر میزارن مانند برند ، کیفیت و مواد اولیه ورق.

خاصیت عایق بودن طلق‌های شیشه‌ای

ورق طلق‌های شیشه‌ای از نظر انتقال گرما ضریب کمتری نسبت به شیشه دارن و با اینکه عایق صددرصد گرمایشی و سرمایشی هستن نسبت به سایر شیشه‌ها گرمای کمتری انتقال میدن. یکی از خصوصیت‌های ورقه‌های طلق شیشه‌ای شفاف مقاومت خوب‌شون در برابر رطوبت که این نوع طلق‌های شیشه‌ای شفاف در مجاورت طولانی مدت با رطوبت کثیف و کدر نمیشن.

اگر بخوایم از دیگر مزایای طلق‌های شیشه‌ای صحبت کنیم یکی دیگر از عواملی که بسیار مهمه اینه که طلق‌های شیشه‌ای کریستال مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه دارن و معمولا اکثر ضربه‌های شدید نمی‌تونه به طلق آسیبی برسونه ولی به هر حال هر جسم پرتاب کننده‌ای احتمال شکست برای طلق‌های شیشه‌ای وجود داره.

تمیز کردن طلق شیشه‌ای باکیفیت و شفاف

برای تمیز کردن طلق‌های شیشه‌ای فقط کافیه از یک دستمال مرطوب استفاده کنین و استفاده کردن از دستمال‌های زبر یا دستمال‌هایی که خودشون کثیف هستن باعث میشن سطح براق و شفاف طلق‌های شیشه‌ای از بین بره و بدتر دچار خط و خش‌های ریز میشه البته پیشنهاد میشه که وقتی امکان شستشوی طلق‌های شیشه‌ای با آب هست.

برش طلق‌ شیشه‌ای شفاف

به روش‌های مختلفی می‌تونیم برش بزنیم و از اون استفاده کنین. بهترین روش برش و تراش طلق‌های شیشه‌ای شفاف برش دستی بهتره چون این روش به وسیله کاتر انجام میشه. البته باید از کاتری استفاده کنیم که مخصوص پلکسی گلاس انجام میشه. بعد از اندازه‌گیری روی طلق باید تیغ کاتر روی طلق چند بار کشیده بشه و سپس با فشار دو طرفه طلق رو از هم جدا می‌کنیم. در روش دوم نیز طلق شیشه‌ای به وسیله‌های برقی دیسکی انجام میشه که تو این روش در اغلب کارگاه‌های خدمات طلق انجام میشه.

طلق‌های شیشه‌ای شفاف رو از کجا بخرم

الان که تقریباً با طلق‌های شیشه‌ای شفاف آشنا شدیم ممکنه این سؤال برای شما پیش بیاد که اونا رو از کجا می‌تونم بخرم ، بهترین مرکز فروش ورق‌های طلق شیشه‌ای علاوه بر قیمت ارزون و تخفیف سرویس ارسال فوری به سراسر کشور که به مشتریان خود ارائه میده. برای خرید ورق‌های طلق شیشه‌ای می‌تونین با شماره تماسی که داخل سایت گذاشته شده تماس بگیرین و سفارش خود رو ثبت کنین و کارشناس ما شما رو راهنمایی می‌کنه و در کمترین زمان برای شما ارسال می‌کنن.

مزایا طلق‌های شیشه‌ای

ایمن‌تر

یکی از بارزترین و ارزشمندترین مزایای طلق‌های شیشه‌ای ایمن‌تر بودن اوناست. طلق‌های شیشه‌ای قویه ، بنابراین در برابر شکستن مقاومت می‌کنه . اما هنگامی که شکسته میشه ، به جای تکه‌های تیز شیشه‌های سنتی ، به تکه‌های سنگ‌ریزه‌مانندی پراکنده میشه. تکه‌های تیز شیشه شکسته معمولی می‌تونه باعث بریدگی عمیق و آسیب شدید بشه و تمیز کردن کامل اونا بسیار دشواره. انتخاب طلق‌های شیشه‌ای برای جلوگیری از آسیب جدی که ممکنه در هنگام شکستن شیشه رخ بده و خانواده شما رو محافظت کنه.

قوی‌تر

طلق‌های شیشه‌ای نه تنها در صورت شکستن ایمن تره ، بلکه احتمال شکستن اون نیز کمتره زیرا تقویت شده اس. استحکام طلق‌های شیشه‌ای بدین معنیه که می‌تونه در برابر ضربه ، خراش، باد شدید و سایر رویدادهای آب و هوایی مقاومت کنه. به دلیل مقاومت طلق‌های شیشه‌ای ، اغلب در ساختمان‌های بلند و مکان‌های تجاری استفاده میشه که می‌تونه در برابر نیروهای بالاتر مقاومت کنه.

مقاوم در برابر خراش و آسیب

طلق‌های شیشه‌ای برای درب‌های مسکونی و پنجره‌های تجاری ، پارتیشن‌ها و درها ایده‌آله ، زیرا در برابر خش مقاوم تره و در برابر استفاده روزمره و فرسودگی مقاومه. استفاده از طلق‌های شیشه‌ای برای درب‌های شیشه‌ای ، کابینت‌ها و پنجره‌ها باعث میشه که این سطوح برای مدت طولانی‌تری بی‌عیب و شفاف بمونن.

طلق شیشه‌ای باکیفیت هست و مقاوم در برابر حرارته

هنگامی که یک لیوان معمولی در معرض گرما قرار می گیره ، می‌تونه شکسته بشه و باعث پراکندگی تکه‌های خطرناک شیشه بشه. با این حال ، فرآیند منحصربه‌فردی که طلق‌های شیشه‌ای در تولید طی می‌کنه ، به اون اجازه میده حتی در دمای بالا نیز مقاومت کنه. این یکی از دلایلیه که در حموم‌هایی که احتمال قرار گرفتن در معرض آب داغ وجود داره ، طلق‌های شیشه‌ای مورد نیازه.

تطبیق پذیری طراحی در طلق شیشه‌ای باکیفیت

به دلیل استحکام طلق‌های شیشه‌ای ، میشه از اون در بسیاری از کاربردهای خلاقانه و منحصر به فرد استفاده کرد. طلق‌های شیشه‌ای برای درب‌های دوش بدون قاب و سایر سازه‌های شیشه‌ای بدون قاب مانند پارتیشن‌ها و درب‌های تجاری مورد نیازه. اینها جلوه‌ای نوآورانه و شیک به فضاهای مسکونی و تجاری می‌بخشه.

گزینه های الگو

طلق‌های شیشه‌ای نیز در طیف وسیعی از الگوها و طرح‌ها موجوده تا سبک و سلیقه منحصر به فرد شما رو تحسین کنه. گزینه‌های طرح‌دار ، مات‌شده ، رنگی شفاف و حکاکی‌شده در دسترس هستن تا اطمینان حاصل بشه که گزینه شیشه‌ای خلاقانه و در عین حال قوی مورد نظرتون رو دریافت می‌کنین.

وضوح و کیفیت

طلق‌های شیشه‌ای نیز کیفیت بالایی داره و شفافیت کریستالی و نتایج فوق العاده‌ای رو در تنظیمات مختلف ارائه میده. چه برای درهای دوش شیشه‌ای ، پنجره‌های قوی ، کابینت‌ها یا ویترین‌ها طلق‌های شیشه‌ای شده رو انتخاب کنین ، می‌تونین از کیفیت و شفافیت حداکثری مطمئن باشین.

انواع طلق شیشه‌ای باکیفیت از نظر رنگ

ورق طلق‌های شیشه‌ای اون دسته از محصولاتی هستن که از نظر شباهت بیشترین نزدیکی رو به شیشه دارن و از شفافیت بالای ۹۰% برخوردارن و ورقه‌های شیشه‌ای نور رو به خوبی از خود عبور میدن و از ورود اشعه‌های مضر جلوگیری می‌کنن و حتی میشه به عنوان عایقی مطمئن برای اشعه uv به شمار میره.

ورق طلق‌های شیشه‌ایی رنگی یکی دیگر از همون محصولاتی هستن که در جذاب‌ترین رنگ‌ها تولید میشه و از تنوع بالایی برخوردارن و طلق‌های شیشه‌ای رنگی با تنوع رنگی‌شون مناسب برای استفاده در دکوراسیون و ساختمان‌ها می‌باشن.

کاربرد ورق طلق‌های شیشه‌ای

ورق طلق‌های شیشه‌ای به دلیل خاصیت خوب و محبوبی که دارن به همین جهت کاربرد‌های متنوعی نیز دارن. ساختن سقف‌های شیشه‌های ساختمان و مرکز خریدا و بقیه مکان‌ها از مهمترین کاربردهای ورق طلق‌های شیشه‌ای شناخته میشه و حتی در صنایع دارویی و آزمایشگاهی نیز بسیار کاربرد داره و حتی ورق طلق‌های شیشه‌ای در صنایع ساختمان‌سازی مثل ساخت پارتیشن کاربرد داره.

ویژگی‌های مهم طلق‌های شیشه‌ای چیه

مقاومت در برابر حرارت

طلق‌های شیشه‌ای دارای خواص مقاومت در برابر حرارت بالایی هستن و می‌تونن بدون نیاز به تخریب مواد با مواد بازدارنده شعله ترکیب بشن.

ترموپلاستیسیته

همانطور که در بالا در تعریف طلق‌های شیشه‌ای ذکر شد ، اونا ترموپلاستیک هستن ، به این معنی که وقتی گرما به اونا اعمال میشه ، نمی‌سوزن. در عوض ، اونا در نقطه ذوب خود (که 155 درجه سانتیگراده) به مایع تبدیل میشن. این خاصیت به فرآیند ذوب طلق‌های شیشه‌ای ، خنک شدن و گرم کردن مجدد اونا بدون تخریب کمک می‌کنه تا بتوان اونا رو به راحتی قالب‌گیری تزریقی و بعداً بازیافت کرد.

انعطاف پذیری

طلق‌های شیشه‌ای رو می‌توان در دمای اتاق بدون ترک یا شکستگی تشکیل داد. اگرچه تغییر شکل با اعمال گرما بسیار ساده‌تره ، اما بدون اون خمیدگی‌های زاویه ای بسیار کوچک امکان پذیره.

معایب طلق‌های شیشه‌ای چیه

مستعد خراشیدگی

طلق‌های شیشه‌ای ، با وجود اینکه در برابر ضربه زیاد مقاوم هستن ، مستعد خراش هستن. به همین دلیله که استفاده از اونا در سطوح شفاف مانند یک عینک ترجیح داده نمیشه و حتی در صورت استفاده برای محافظت با یک لایه مقاوم در برابر خراش پوشانده میشن.

سمی

طلق‌های شیشه‌ای در تماس با مواد غذایی به دلیل آزاد شدن بیسفنول A (که به عنوان BPA شناخته میشه) در هنگام تخریب به دلیل تماس مواد با آب ، خطرناک در نظر گرفته میشن. اکثر طلق‌های شیشه‌ای از ترکیب BPA و COCl 2 ساخته میشن. با این حال ، به دلیل اثر سمی انتشار BPA ، امروزه بسیاری از طلق‌های شیشه‌ای بدون BPA ساخته میشن که عمدتاً برای برنامه‌های کاربردی شامل غذا یا آب فاسد شدنی استفاده میشن.

طلق‌های شیشه‌ای در کجا استفاده میشه

طلق‌های شیشه‌ای در کاربردهای مختلفی از جمله مسکونی و تجاری استفاده میشن. از اونجایی که اونا جایگزین‌های سبک‌تر برای شیشه و یک فیلتر طبیعی UV هستن ، در طیف گسترده‌ای از کاربردها جایگزین شیشه میشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو