Home

قیمت آینه مزونی ساده

قیمت آینه مزونی ساده به عوامل مختلفی مثل ابعاد ، جنس قاب ، شفافیت و … بستگی داره. تو این مطلب آینه مزونی و همه نکات مهمی که قبل از خریدش لازمه بدونین رو بررسی می‌کنیم. همونطور که می‌دونین خیلی از مزون‌ها تو سال‌های گذشته عملکرد خوبی داشتن و حسابی نون‌اشون رفته تو روغن! وقتی از خوب کار کردن مزون حرف می‌زنیم شاید فکرها بره به سمت فروش جنس خوب اما فراموش نکنین که فروش جنس باکیفیت همه چیز نیست! در واقع مزون‌های برند و قوی سعی می‌کنن از ترفندهای دیگه هم استفاده کنن تا در این بازار رقابتی فروش بیشتری داشته باشن. دکوراسیون مدرن و جالب توجه یکی از مهم‌ترین ترفندهاست. تو مزونی که ظاهر مدرنی داره مردم راحت‌تر دست و دلشون به خرج کردن می‌ره.

دیگه همه می‌دونیم که این روزها چقدر به ظاهر زیبا اهمیت می‌دن. در واقع دکوراسیون خوب برای مشتری‌ها انگیزه خرید ایجاد می‌کنه و همه رو به هوس می‌ندازه که خرید کنن! چرا که اینطوری مشتری‌ها اعتماد بیشتری به جنس‌‌های شما پیدا می‌کنن.

قیمت آینه مزونی ساده

بدون شک آینه یکی از مهم‌ترین وسایل برای مزونه. اما به جز کاربرد معمول ، آینه در دکوراسیون مزون هم نقش زیادی داره.شفافیت آینه باعث می‌شه که جلب توجه زیادی داشته باشه و نگاه‌هارو به سمت خودش جذب کنه. بگذریم که آینه باعث می‌شه جنس‌های شما هم بهتر خودشون رو نشون بدن.

پس انتخاب نوع آینه اهمیت خیلی زیادی داره و برای برند کردن مزون نباید از انتخاب یه آینه مدرن غافل بشین. اما مدل‌های آینه مزونی از نظر جنس تنوع زیادی دارن و مطابق انتظار تفاوت قیمتی زیادی دیده می‌شه. از طرفی بعضی از مدل‌ها ارزش خرید بالایی دارن و خریدن بعضی از مدل‌ها نتیجه‌ای جز هدر رفت پول نداره! خوندن این مقاله خیلی وقتتون رو نمی‌گیره اما بعدش می‌تونین بهترین آینه رو برای مزون‌اتون بخرین. پس در ادامه همراه فرکو باشین.

قیمت آینه مزونی به چه عواملی بستگی داره؟

اینکه می‌گیم آینه مزونی ، خودش شامل مدل‌های زیادی از آینه می‌شه که می‌تونن خیلی متفاوت باشن! پس طبیعتا تنوع قیمتی وجود داره. اصلی‌ترین عواملی که در قیمت آینه مزونی موثرن شامل این موارد هستن :

1- نوع قاب آینه 2- شفافیت آینه 3- دوام آینه 4-ابعاد و اندازه آینه

قیمت آینه مزونی ساده

قاب آینه رو در قسمت‌های بعدی به صورت مفصل بررسی می‌کنیم. اما توجه داشته باشین که همه آینه‌ها کیفیت مشابهی ندارن. یعنی آینه‌ها از نظر شفافیت و ضدخش بودن ، دوام و … خیلی می‌تونن متفاوت باشن. این نکته اهمیت خیلی زیادی داره. اکثر آینه‌های ارزون قیمت ، جنس خوبی ندارن. اگه جنس آینه هم خوب نباشه بعد از مدت کوتاهی آینه پر از خط و خش می‌شه و مجبور می‌شین که آینه رو دور بندازین!

البته امروزه آینه سوپر کلییر یا فوق شفاف هم تولید می‌شن که شفافیت‌اشون در بیشترین حالت ممکنه.

قیمت آینه مزونی ساده

انواع آینه مزونی ساده

همونطور که گفتیم آینه‌های مزونی ساده از چند نظر انواع مختلفی دارن. تو بخش‌های بعدی انواع آینه مزونی رو مقایسه می‌کنیم که با توجه به اونا می‌تونین بهترین خرید رو داشته باشین.

آینه مزونی ساده قاب دار

قاب آینه از اولین نکاته که قبل از سفارش آینه مزونی باید به اون توجه بشه. برای قاب آینه مزونی از متریال‌های مختلفی استفاده می‌شه. اما بین همه انواع قاب ، مدل‌هایی که قاب استیل و های‌گلاس دارن بهترین گزینه هستن و اصطلاحا ارزش خرید بیشتری دارن. اما آینه مزونی رو بهتره با کدوم قاب سفارش بدیم؟ این به میزان زیادی به سلیقه و بودجه‌ای که دارین بستگی داره. در ادامه محبوب‌ترین قاب‌هارو بررسی می‌کنیم.

قیمت آینه مزونی ساده با قاب استیل

دنبال یه آینه مزونی با ظاهر مینیمال و ساده اما مدرن می‌گردی؟ پس بهتره آینه مزونی رو با قاب استیل سفارش بدی! قاب استیل ظاهر براق و جذابی داره و ترکیب اون با آینه واقعا خیره کننده می‌شه. استیل بدون شک بهترین جنس برای قابه. این قاب‌ها در کنار ظاهر زیبا ، دوام فوق العاده‌ای هم دارن و یه پکیج کامل هستن. البته برای اینکه طرح ساده و مینیمال باشه بهتره که از قاب استیل ساده و ظریف استفاده بشه و نه قاب‌های بزرگ. نکته مهم اینکه قاب استیل از نظر رنگ بندی تنوع خیلی خوبی داره. یعنی شما می‌تونین آینه قاب استیل رو در رنگ‌های مختلفی مثل طلایی ، نقره‌ای ، دودی و … سفارش بدین. اما قیمت آینه استیل ساده استیل گرونه یا ارزون؟

قیمت آینه قاب استیل ساده نسبت به مدل‌های دیگه آینه مزونی ساده گرون‌تره. اما همونطور که گفتیم استیل بهترین جنس رو داره و قیمت گرون‌ترش هم جای تعجب نیست. از طرف دیگه این آینه‌ها اثر گذاری زیادی تو دکوراسیون محیط دارن و به تنهایی می‌تونن محیط مد نظر شما رو از این رو به اون رو کنن! پس این آینه‌ها ارزش خرید بالایی دارن.

قیمت آینه مزونی ساده با قاب های‌گلاس

اگه فکر می‌کنین نمی‌شه با قیمت مناسب‌تر هم یه آینه مدرن و خوب داشت سخت در اشتباهین! آینه با قاب های‌گلاس هم ظاهر خیلی مدرنی داره و هم خیلی خوش قیمته. این آینه‌ها از نظر دوام هم خوب هستن. قاب های‌گلاسی که برای آینه استفاده می‌شه در واقع مشابه با کابینت های‌گلاسه که اتفاقا حسابی رو مد هستن. قیمت آینه مزونی ساده با قاب های‌گلاس چند برابر نسبت به استیل ارزون‌تره و از نظر کیفیت هم مطلوبه.

آینه ساده بدون قاب

آینه‌های بدون قاب هم تو سال‌های گذشته حسابی محبوب شدن. این مدل آینه ظاهر مینیمالی داره و مخصوصا اگه یه نور بک لایت داشته باشه خیلی عالی می‌شه.

آینه بک لایت

آینه بک لایت مخصوصا اگه بدون قاب نداشته باشه می‌تونه یه آینه مزونی ساده باشه! البته با ظاهر مدرن و مینیمال. تو این مدل از آینه مزونی ، لامپ LED کنار و گوشه آینه نصب می‌شه. البته خود چراغ به صورت مخفی در آینه اجرا می‌شه و فقط نورش مشخصه. یعنی این آینه‌ها نور مخفی دارن. برای رنگ چراغ هم می‌شه از رنگ‌های مختلفی مثل آفتابی ، مهتابی ، بنفش و …. استفاده کرد. اما توجه داشته باشین که نور آینه بهتره مهتابی باشه که اثری خنثی از نظر رنگ داشته باشه و نکته مهم اینکه می‌تونین آینه بک لایت رو با نورهای مختلف سفارش بدین و هر وقت که دوست داشتین رنگ آینه رو تغییر بدین.

در آخر

با توجه به اینکه رقابت بین مزون‌ها خیلی بیشتر شده برای عقب نموندن از این رقابت باید به جز فروش جنس خوب به فکر دکوراسیون عالی مزون هم باشین. چرا که دکور خوب رغبت مشتری رو برای خرید بیشتر می‌کنه. آینه که در مزون وسیله کاربردیه از نظر دکور هم اثرگذاری زیادی داره. اما خیلی‌ها راجب قیمت مدل‌های مختلف آینه مزونی و از جمله مدل ساده سوال دارن. همونطور که گفتیم قیمت آینه مزونی به عوامل مختلفی مثل جنس قاب ، شفافیت آینه ، دوام آینه و اندازه بستگی داره.

قیمت آینه مزونی ساده

نکته دیگه اینکه بعضی از مدل‌های آینه مزونی ساده با وجود قیمت ارزون ارزش خرید پایینی دارن. چرا که هم شفایت پایینی دارن و هم خش پذیر هستن. آینه‌های غیرشفاف هم ظاهر مطلوبی ندارن. پس حواستون باشه که آینه رو از تولیدی معتبر بخرین و سایت‌های غیرتخصصی حتی اگه معروف باشن در زمینه آینه تمرکزی ندارن. در هر صورت شما چند بار برای خرید آینه مزونی پول خرج نمی‌کنین و بهتره یه مدل مناسب بخرین. البته اگه آینه رو به یه تولیدی معتبر آینه سفارش بدین ، می‌تونین با قیمت خیلی بهتر خرید کنین. برای کسب اطلاع از قیمت آینه مخصوص مزون با شماره 09101767773 تماس بگیرین.

سفارش آینه مزونی

دوست داری بهترین آینه مزونی رو با ضمانت کامل ، اون هم با تخفیف بخری؟ پس همین الان با فرکو تماس بگیر که تا پایان این ماه برای محصول آینه مزونی تخفیف در نظر گرفته! فرکو تنها تولیدکننده آینه در کشوره که به صورت تخصصی روی تولید آینه مزونی تمرکز کرده. آینه‌های مزونی فرکو با شیشه‌های فوق شفاف تولید می‌شن و از طرفی خرید شما از فرکو هیچ واسطه‌ای نداره.

قیمت آینه مزونی ساده

فرکو برای محصولات تولیدی خودش گارانتی بی قید و شرط 1 ساله قرار داده. یعنی ملاک این ضمانت فقط رضایت مشتریه و اگه مشتری به هر دلیلی از محصول خریداری شده خوشش نیومد می‌تونه آینه رو پس بده و کل پولی که پرداخت کرده رو درجا و بدون بهانه پس بگیره.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونین با یکی از روش‌های زیر با فرکو در ارتباط باشین.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و 09101767773
  • برای دیدن جدیدترین طرح های آینه مخصوص مزون ، پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین.
کدوم مدل آینه مزونی در کنار کیفیت عالی ، قیمت خوبی داره؟

بین مدل های مختلف آینه مزونی ، بدون شک می‌شه مدل و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو