Home
سفارش آینه مزونی

سفارش آینه مزونی

آینه از مهمترین وسایل برای هر مزونی به حساب می‌اید و بنابراین سفارش آینه مزونی مناسب از جهات مختلف اهمیت فراوانی دارد. ضمن اینکه آینه وسیله‌ای کاربردی در مزون محسوب می‌شود از نظر دکوراتیو محیط مزون نیز مهم است. در اکثر مزون‌ها از آینه قدی بهره می‌برند و به خصوص ‌استفاده از آینه‌های بک لایت و هالیوودی رایج است. برای این منظور مجموعه فرکو اقدام به تولید مدل‌های مخصوصی از آینه ویژه مزون نموده است. فرکو اولین تولیدکننده آینه هوشمند در کشور می‌باشد و انواع متنوعی از آینه (آینه آرایشگاهی ، آینه مزونی ، مدل‌های آینه دکوراتیو و …) به همراه آپشن‌های مدرنی چون سنسور لمسی ، حسگر تشخیص حرکت ، ریموت کنترل ، لوگوی نور دار در فرکو به تولید می‌رسد. آینه‌های فرکو با مرغوب‌ترین و شفاف‌ترین شیشه موجود در بازار (شیشه سوپر کلییر) تولید می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با جدیدترین انواع آینه مزونی در ادامه همراه فرکو باشید.

سفارش آینه مزونی
آینه مزونی حسگری
سفارش آینه مزونی
آینه چراغ دار

چرا فرکو

کیفیت و دوام آینه قدی بیضی سالن آرایشی

بسته بندی محکم و رایگان محصولات

طراحی و دیزاین آینه طبق سلیقه شما

خدمات پس از فروش

گارانتی یکساله همه محصولات شیشه و آینه

انواع آینه مزونی

  1. آینه حکاکی شده
  2. آینه ریموت دار
  3. آینه لمسی
  4. آینه قابدار
  5. آینه بک لایت
  6. آینه هالیوودی
  7. آینه قدی
سفارش آینه مزونی
سفارش آینه مزونی قدی

آینه حکاکی شده

آینه حکاکی شده آینه‌ای کاربردی بوده که می‌توانید برای آرایشگاه یا هر شغلی که دارید لوگوی مورد نظر خودتان را روی آن حک کرده و برند خود را به همه نشان دهید. این طرح با دستگاهی انجام می‌شود که لایه روی آینه کنده شده و لوگو یا اسم برندتان روی آن نصب می‌گردد.

سفارش آینه مزونی
آینه حکاکی شده

سفارش آینه مزونی ریموت دار

این طرح بسیار نوین و مدرن می‌باشد به نوعی از ریموت‌ها می‌توانید برای خاموش و روشن کردن یا کم و زیاد کردن نور آینه استفاده کنید.از مزایای آینه ریموت دار می‌توانیم به اینکه از هرکجای مزون باشید عملکرد نور را کنترل کنید اشاره کرد،زیرا روی کنترل ریموت دکمه‌ای ایجاد شده است که می‌توان نور را با آن از مهتابی و آفتابی تغییر داد‌ علاوه بر این مانند آینه تاچ نیازی به لمس آینه ندارید و هیچ لکی روی آن ایجاد نمی‌شود پیشنهاد ما به شما سفارش آینه مزونی ریموت دار می‌باشد‌.

آینه لمسی

آینه‌ی لمسی طرحی شیک و جذاب در صنعت شیشه و آینه محسوب می‌گردد.اگر برای مزون خود این آینه را تهیه کردید باید به شما بگوییم که هنری پیشرفته را دنبال می‌کنید.روی سطح این آینه نقطه‌ای تعبیه شده است که به نوعی می‌توانید با تاچ کردن آن آینه را خاموش و روشن کنید همچنین اگر از آینه بک لایت چند منظوره خریداری کرده باشید نورهای آن را می‌توانید تغییر دهید‌.

سفارش آینه مزونی
سفارش آینه مزونی آرایشگاه

آینه قابدار

برای مزون از همه نوع آینه‌ای می‌توان استفاده کنید پیشنهاد ما به شما آینه‌های قابدار می‌باشد زیرا در مزون رفت و آمد زیادی وجود دارد و به همین دلیل زمانی که آینه شما قاب داشته باشد آسیب نمیبیند و این خود یک مزیت محسوب میگردد همچنین قاب‌های آینه را میتوانید با رنگ متناسب مزون خود ست کنید زیرا جنس و رنگ قاب‌ها متفاوت بوده و در طرح‌هایی نظیر فلزی،چوبی،تراش وجود دارد که هرکدام کارایی خود دارد.قاب یو پی وی سی نیز از نوع قاب‌های سخت و بادوام بوده و در مناطق مرطوب بیشتر از آن استفاده می‌کنند.اگر هزینه‌ی قاب برایتان سخت است می‌توانید از آینه بدون قاب هم استفاده کنید و این خود پیشنهاد خوبی برای مزون‌ها می‌باشد.

آینه قابدار

آینه بک لایت

یکی از بهترین مدلهای آینه (بک لایت) میباشد.در بازار هم استقبالی بی نظیر داشته و جزو پرفروش‌ترین‌ها می‌باشد.شکل ظاهری این آینه به صورت قدی،مستطیلی،گرد و مربع می‌باشد. در پشت این آینه نوری ایجاد شده که می‌تواند به درخشندگی فضای شما کمکی بی نظیر کند ناگفته نماند که نور ایجاد شده از این آینه زیاد نبوده و بیشتر حالت تزیینی دارد و زیبایی خیره کننده‌ای را به محیط القا می‌کند.استفاده از این آینه در مزون و اتاق خواب و آرایشگاه مزایای زیادی دارد،اگر که برای اتاقتان آینه‌ای جهت عکسبرداری و چک کردن میک‌آپ و لباس می‌خواهید این طرح مناسب ترین گزینه برای شما می‌باشد.

سفارش آینه مزونی
آینه بک لایت حکاکی شده

آینه هالیوودی

آینه چراغ دار که با عنوان آینه هالیوودی از آن یاد می‌کنند ، امروزه در بین افراد بسیار ترند شده است.استفاده از این آینه به صورت بدون قاب و با قاب امکان‌پذیر است.همچنین برای این که بتوانید آینه را حرکت دهید چرخ‌هایی زیر آن ایجاد کنید که آینه متحرک گردد.این طرح بیشتر بین افرادی که سالن‌های آرایشی دارند کاربرد دارد زیرا نور آن بسیار زیاد بوده و هنگام گریم کمک زیادی میکند.شکل این آینه به صورت آینه قدی یا بقیه‌ی اشکال هندسی بوده که دور تا دور آن از چراغ‌هایی با نمای قدیمی و مصرف انرژی پایین ساخته شده است.کنترل نور این آینه‌ها از طریق ریموت نیز انجام پذیر است‌.

آینه چراغدار

آینه قدی

بهترین نوع آینه برای مزون‌ها قدی می‌باشد زمانی که شما آینه قدی داشته باشید می‌توانید به صورت کامل خود و لباس و اندام را زیر نظر داشته باشید گاهی برایمان پیش آمده است که لباسی را دیگران بر تن ما پسندیده و خودمان دوست نداریم پس می‌توانید برای اینکه لباسی شیک و زیبا خریداری کنید به راحتی در آینه بنگرید و انتخاب درستی را رقم بزنید.
آینه قدی علاوه بر موارد بالا به فضای شما دید وسیعی اعطا می‌کند یعنی میتوانید هم فضا را بزرگتر نشان دهید و هم قدرت انعکاس آینه را در محیط خود ببینید البته که پیشنهاد ما برای مزون‌ها آینه سرتاسر قدی یا همان آینه کاری دیوار می‌باشد.

سفارش آینه مزونی
آینه قدی ساده

قیمت و سفارش آینه مزونی

آینه مزونی انواع مختلفی دارد که در موارد بالا به مزایا و معایب آن اشاره کردیم قیمت این محصولات گوناگون بوده و هرکدام طبق عملکرد و آپشن‌هایی که دارد مورد بررسی قرار می‌گیرد‌.آینه هالیوودی و آینه بک لایت امروزه جزو محبوب‌ترین آینه‌ها می‌باشد و در سالن‌های آرایشی و مزون‌ها فواید بسیاری دارد.
جهت خرید و سفارش آینه مزونی سعی کنید با اطلاعات کامل خرید را انجام دهید‌. به نوعی می‌توانید آینه‌ها را در همه‌ی بخش‌ها مورد استفاده قرار دهید پس خرید بادوام و کیفیت بالا باید مهم و ضروری واقع گردد.

سفارش آینه مزونی
آینه قابدار
آینه لمسی

درباره ما

مجموعه فرکو از جمله برند های داخلی است که در زمینه تولید انواع آینه و شیشه فعالیت می‌کند. فرکو برای تولید آینه از با کیفیت ترین و بهترین مواد اولیه بهره میبرد. همچنین انواع جدید و خاص آینه مانند اینه هوشمند در این مجموعه به تولید میرسد. از طرفی محصولات فرکو با حذف واسطه خدمت مشتریان عزیز عرضه می‌شود. در صورت تمایل میتوانید آینه خود را در طرح ها ، رنگ ها و اشکال دلخواه سفارش دهید. ضمن اینکه بر حسب تمایل مشتری امکاناتی نظیر حسگرهای لمسی ، حسگرهای حرارتی و … نیز بر روی آینه نصب می‌شود. همچنین در صورتی که قصد سفارش آینه مزونی را داشته باشید ، همکاران ما در اسرع وقت آینه را در محل مورد نظر نصب خواهند کرد.

آینه قدی بک لایت
آینه بک لایت
آینه آرایشگاهی

پل ارتباطی فرکو جهت سفارش آینه مزونی

برای خرید حضوری می توانید با هماهنگی قبلی توسط تماس مستقیم از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20 شب اقدام کنید. همچنین در صورت تمایل میتوانید از روش غیر حضوری و تلفنی برای ثبت سفارش اقدام کنید. کلیه محصولات فرکو ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری برای عرضه به مشتریان عزیز آماده میشوند. محصولات فرکو بدون واسطه و به شکل مستقیم از محل کارگاه عرضه میشوند.

می توانید با یکی از روش های زیر با ما در ارتباط باشید.
آدرس دفتر :  تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجیدپور ، نبش بن‌بست مجیدپور آرمین پلاک ۱۰۶
شماره تماس با مجموعه فرکو : 02188068352 و 09101767773

وبسایت : farkoo.ir
تماس مستقیم : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

آینه مزونی در کجا کاربرد دارد؟

در مزون هتل و…..

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو