Home
آینه هالیوودی

آینه لامپی قاب فلزی

آینه لامپی قاب فلزی یه انتخاب هیجان‌انگیز برای کسانی که دوست دارن یه آینه لوکس اما منحصر به فرد داشته باشن ! عکس آینه قاب فلزی رو دیده باشی حتما توام یکی از طرف‌دارهای این سبک شدی . داشتن یه آینه لامپی خودش به خودی خود خیلی خفنه حالا تصور کن که این آینه یه قاب فلزی مدرن هم داشته باشه . دیگه واقعا نور علی نور میشه .. هیچی بهتر از خرید یه محصولی که از کیفیتش مطمئنیم و از ظاهرش هم خوشمون میاد نمی‌تونه حال ما رو خوب کنه.. برای همین من اینجام تا بهت راه و روش یه خرید حرفه‌ای رو بگم و تورو با انواع آینه لامپی که با قاب فلزی تولید میشه آشنات کنم .

خوندن این متن به چه کسانی کمک می‌کنه؟ -> به کسانی که می‌خوان یه خرید بی نقص داشته باشن . کسانی که دوست دارن با انواع مختلف آینه مدرن قاب‌دار آشنا بشن . در نهایت هم خوندن این متن رو به کسانی پیشنهاد می‌دیم که دنبال یه فروشگاه مطمئن می‌گردن که بتونن آینه مورد نظرشون رو با خیال راحت و فکر آسوده سفارش بدن .

پس تا انتهای متن همراه من باشید :

آینه لامپی قاب فلزی

آینه قاب فلزی بخریم یا نه ؟

برای خرید محصولی مثل یه آینه که قراره قاب فلزی داشته باشه ، ممکنه این سوال برات پیش بیاد که این آینه رو بخریم یا نه ؟ برای جواب دادن به این سوال بهتره اول دونه دونه نگرانی‌هات رو بررسی کنیم : 1. آینه با قاب فلزی مدلش قدیمی شده یا رو بورسه ؟ خب باید بگم که ما قبلا هم آینه‌هایی با قاب فلزی رو تو بازار دیدیم و می‌دونیم مدل‌های قدیمی این سبک چه شکل و شمایلی دارن . اما مدل‌های مدرنی که الان داره تولید میشه به کل ظاهر متفاوتی دارن . همین ظاهر متفاوت هست که باعث میشه آینه قدی رو بتونیم از آینه قاب فلزی که الان رو بورس هست شناسایی کنیم .

2: قاب فلزی آینه چقدر دوام داره ؟ آیا ممکنه زنگ بزنه ؟؟ برای پاسخ به این سوال مسئله مهم این هست که شما از چه فروشنده‌ای خرید کنی . تولیدی ما جواب قطعی و محکمی برای سوالت داره : ما قاب آینه‌ها رو با استفاده از فلز کاملا مقاوم تهیه می‌کنیم . این فلز در برابر رطوبت و زنگ زدگی ، سرما و گرما و .. کاملا مقاومت داره . دوام این مدل از آینه اون‌قدری بالاست که ما این اطمینان رو به مشتری‌هامون میدیم که تا آخر عمر نیازی به تعویض آینه ندارن مگر این‌که از ظاهرش خسته بشن .

3:آینه لامپی با قاب فلزی وزن زیادی داره ؟ در واقع باید این رو در نظر گرفت که ابعاد آینه به چه صورتی هست ؟ اما در هر صورت آینه درحالی که تعداد زیادی لامپ روی بدنه باشه و قاب فلزی هم داشته باشه مقداری وزنش بالا میره . اما این وزن به صورتی نیست که برای جا به جایی آینه با مشکل روبرو بشی .

آینه لامپی با قاب فلزی

انواع آینه لامپی که میشه با قاب فلزی سفارش داد

آینه لامپی در اصل همین آینه‌های هالیوودی هستن که حتما تو سالن‌های زیبایی مطرح و معروف کشور زیاد دیدی . یا تو مزون‌های لوکسی که خیلی اسم در کردن . میشه گفت این آینه مخصوص حرفه‌هاست و به درد کسانی می‌خوره که با کاربرد این آینه آشنا هستن . مدل آینه هالیوودی طوری هست که تو یک‌بار ازش استفاده می‌کنی و تا آخر عمر دیگه هیچ آینه‌ی دیگه‌ای تورو راضی نخواهد کرد…

برای همین شرکت فرکو معمولا به مشتری‌هایی که برای خرید این آینه دو دل هستن یه مهلت استفاده یک هفته‌ای میده که اگر از آینه جدیدشون استفاده کردن و راضی نبودن ، آینه رو به شرکت برگردونن و پولشون رو پس بگیرن ! به جز شرکت فرکو ، در تمام کشور هیچ شرکت دیگه‌ای چنین فرصت شگفت‌انگیزی رو برای شما فراهم نمی‌کنه .. پس دیگه دل دل نکن و وقت رو برای ثبت سفارش از دست نده !

2 مزیت آینه هالیوودی با قاب فلزی :

آینه هالیوودی هرچند به صورت ساده و بدون قاب هم به فروش می‌رسه اما ظاهرش با داشتن قاب فلزی حسابی لاکچری میشه . برای همین اگر از من می‌شنوی اگر دنبال خرید آینه لامپ‌دار هستی حتما یه آینه لامپی قاب فلزی بخر که یه با یه تیر دو نشون بزنی . یعنی هم یه آینه کاربردی نوری داشته باشی و هم یه آینه با ظاهر شیک و مجلسی !

آینه لامپدار قاب فلزی

انواع مدل‌های آینه لامپی قاب فلزی

  • آینه قدی
  • آینه رومیزی
  • آینه دوطرفه
  • آینه آویزدار
  • آینه هوشمند

آینه قدی بخریم یا آینه رومیزی ؟؟ چرا ؟

برای این‌که بدونی بهتره آینه قدی بخری یا آینه رومیزی اول ببین توقعی که از آینه جدیدت داری چیه ؟ اگر صرفا یه آینه آرایشگاهی برای داخل خونه می‌خوای خب خرید آینه رومیزی می‌تونه گزینه خوبی باشه . اما اگر یه آرایشگاه خوب داری ، اگر مزون یا بوتیک داری دیگه اصلا نباید به آینه رومیزی فکر کنی . در این صورت فقط آینه قدی قاب فلزی کارت رو راه می‌ندازه .

آینه رومیزی رو میشه تو سالن‌های آرایشگاهی به تعداد بالا استفاده کرد اما همون آرایشگاه هم کمِ کم به دو سه تا آینه قدی هم نیااز داره پس این نکته رو هم موقع خرید آینه‌های جدیدت در نظر بگیر .

آینه لامپی قاب فلزی قدی خصوصا اگر ابعاد بزرگی داشته باشه ، می‌‌تونه مدل چرخ‌دار باشه . این‌طوری به راحتی می‌تونی با یه فشار ساده آینه رو از این‌طرف به اون‌‌طرف ببری و هرجایی که بهتر بود و بیشتر بهش نیاز داشتی استفاده کنی . تازه آینه چرخ‌دار یه مدل جدید هست که جدا از کاربرد زیادش ظاهر باحال و خفنی هم داره ..

خرید آینه قدی ارزان

مدل آینه دوطرفه برای آرایشگاه یا مزون

از این مدل آینه لامپی قاب فلزی می‌تونی تو لاین وسط آرایشگاه یا مزون استفاده کنی . با خرید آینه دوطرفه انگار دوتا آینه خریداری کردی با این تفاوت که قراره فقط مکانی به اندازه یک آینه رو اشغال کنه .. یه قانون نانوشته هست که می‌گه هرچی ظاهر وسایلی که دور و برمون استفاده می‌کنیم زیباتر باشه َ، احساس رضایت در ما بالاتر میره و بالا رفتن احساس رضایت = با شادمانی . برای همین اگر قصد خرید یه آینه نوردار دو طرفه رو داری اصلا شک نداشته باش که باید مدل آینه با قاب فلزی انتخاب تو باشه چون یه ظاهر خیلی شیک و مناسبی داره و از داشتن این آینه به سلیقه خودت افتخار خواهی کرد .

پیشنهاد ویژه : خرید آینه هوشمند !

این آینه‌های جادویی نسل جدیدی از آینه‌های مدرن هستن که لوکس بودن رو به حد کمال خودش رسوندن ! اگر برای تو مهمه که محصولی که داری میخری بهترین ورژن خودش باشه ، باید ی۶ آینه هوشمند بخری . آینه هوشمند معمولاً یه آینه چراغ‌دار هست که دارای دکمه تاچ روی بدنه آینه هست . اما این دکمه تاج به چه دردی میخوره ؟؟ کاربرد این دکمه که آینه ما رو تبدیل به چیزی شبیه به صفحه تلفن همراه کرده ، این هست : که میتونی فقط و فقط با لمس این دکمه چراغ آینه رو خاموش و روشن کنی یا رنگ نور چراغ رو تغییر بدی .

مدل‌های جدید آینه هوشمند این آپشن رو هم دارن که میتونی میزان ولتاژ نور رو هم کم و زیاد کنی ! یعنی وقتی که فقط به عنوان یه نور تزیینی داری از چراغ آینه بک‌‌لایت لایت استفاده می‌کنی ، می‌تونی نور و در کمترین حالتش قرار بدی . که در این صورت در مصرف انرژی هم صرفه جویی کردی . وقتی که برای آرایش و اصلاح یا چک کردن لباس هم ازش استفاده می‌کنی نور چراغ‌های این آینه رو تو بالاترین حد ممکن قرار بدی تا دید خوب و کاملی داشته باشی .

جمع بندی این مقاله

نتیجه این‌که بین ممدل‌های مختلف آینه بدون نگرانی از جنس فللز ، آینه با قاب فلزی انتخابت باشه تا از کاربرد و ظاهر زیبا در کنار هم لذت ببری و. تو این متن فهمیدیم که خرید یه آینه لامپی قاب فلزی می‌تونه خیلی از نیازهای جسمی و روحی ما رو برطرف کنه . نکته مهم بعدی این بود که از تولیدی مناسبی مثل فرکو باید خرید کرد تا دچار ا حساس پشیمونی بعد از خرید نشیم !

آدم‌ها موقع خرید چند دسته هستن ، از این بین کسانی هستن که مغز اقتصادی خوبی دارن و دوست دارن محصول با کیفیت بخرن تا سال‌های سال با همون زیبایی که محصول نو داره ، ازش استفاده کنن . نه این که با یه خرید ارزون ، دوباره چند ماه بعد مجبور بشن یکی دیگه بخرن به خاطر بی کیفیت بودن و دوام پایین محصول قبلی !

اما تو اگر جزو اون دسته اول هستی که هوش خوبی داری و برات مهمه آینه‌ای که می‌خری کیفیت خیلی بالایی داشته باشه این پاراگراف پایین رو بخون و بعد تصمیم نهایی رو بگیر :

از کجا بهترین آینه قاب فلزی ایران رو ارزون بخریم ؟

ما یه تولید کننده مخصوص خوش سلیقه‌هاییم و هر محصول الکی و بیخودی رو تولید نمی‌کنیم ! صنایع تولیدی آینه فرکو بهترین انتخاب برای توو هست اگر که دوست داری بهترین و مدرن‌ترین آینه رو با قیمت مناسب تهیه کنی . این شرکت هم به صورت عمده هم به صورت تک فروشی انواع آینه لامپ‌دار مثل آینه لامپی قاب فلزی رو به دست شما مشتری محترم می‌رسونه.

یک سال گارانتی بی قید و شرط برای محصولاتش ویژگی‌ای هست که این شرکت رو با بقیه تولیدی‌های کشور عزیزمون متمایز میکنه . برای مشاوره رایگان یا دریافت لیست قیمت آینه‌های جدید می‌تونی با شماره‌هایی که این پایین برات گذاشتم تماس بگیری .

قبل از این‌که دیر بشه و کلی رو قیمت‌ها اضافه بشه با این شماره‌ها جهت سفارش لوکس‌ترین آینه‌ها تماس بگیر :


02188068352 و 09101767773
برای دیدن روند تولید سفارشت هم می‌تونی حضوری بیای به آدرس کارخونه صنایع شیشه و آینه فرکو :
تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه قاب فلزی چقدر دوام داره ؟

این‌که از کجا قراره آینه قاب فلزی جدیدت رو تهیه تاثیر مستقیمی روی کیفیت آینه قاب فلزی داره ! تولیدی خوب از فلز مرغوب برای تهیه قاب استفاده می‌کنه . فلزی که ضد زنگ باشه و در عین حال که ماندگاری بالایی داره ، وزن خیلی زیادی نداشته باشه . نوع فلز بستگی به سلیقه شما داره . میشه استیل یا نقره باشه یا تصمیم در مورد این‌که چه فلی باشه رو به تولیدکننده بسپاری تا از جدیدترین متریال‌های برای آینه‌ات استفاده کنه..

آینه هالیوودی با قاب فلزی تولید میشه ؟

به طور کلی آینه‌های نوری مثل آینه هالیوودی یا آینه بک‌لایت با قاب‌های مختلفی که مورد پسند مشتری باشه تولید میشن . یکی از پرطرف‌دارترین آینه‌ها ، آینه هالیوودی لامپ‌دار با قاب فلزیه ! اما یادت نره این نکته موقع خرید خیلی مهمه که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو