Home
قیمت آینه میکاپ هالیوودی

قیمت آینه میکاپ هالیوودی

آینه می‌خوای و نمی‌دونی چه مدلی برای فضایی که می‌خوای مناسبه؟ اگر دوست داری قیمت آینه میکاپ هالیوودی رو بدونی کافیه با انواع مدلی که داره آشنا بشی و رنج قیمتی محصولات مختلف رو بشناسی. آینه میکاپ محصولی هستش که تنوع خیلی بالایی داره و باعث می‌شه انتخاب سخت شه، ولی اصلا نگران نباش من بهت کمک می‌کنم تا محصول مورد نظرتو انتخاب کنی. بهترین مدل آینه میکاپ بدون شک چراغ‌دار هستش. آینه هالیوودی یه نوع آینه چراغ‌داریه که می‌تونه فضای مورد نظرتو حسابی تغییر بده. از این مدل آینه برای فضاهای مختلفی می‌شه استفاده کرد و دوتا ویژگی مهم که آینه میکاپ باید داشته باشه رو داره.آینه میکاپ چراغ‌دار تو مدلای مختلفی تولید می‌شه. شناخت انواع طرح‌هایی که داره خیلی بهت کمک می‌کنه تا محصول مورد نظرتو انتخاب کنی. در ادامه انواع آینه میکاپ که از قیمت مناسب شروع می‌شه و همینطور می‌ره بالارو بهت معرفی می‌کنم.

قیمت آینه میکاپ

به نظرت قیمت آینه میکاپ هالیوودی گرونه یا ارزون؟

برای خرید هر محصولی باید به دوتا نکته توجه کنی. در مرحله اول بدون شک باید بررسی شه که محصول کیفیت خوبی داره یا نه. پس کیفیت از هرچیزی مهم‌تره. منظور از کیفیت این نیست که بهترین مدل رو حتما باید بخری. ولی خوب جوری هم نباشه بعد یه مدت کوتاه محصول آسیب ببینه. مرحله دوم قیمت محصوله. در این بخش باید خیلی دقت کنی تا الکی گرون نخری یا محصولی که نسبت به کیفیتی که داره قیمتش نمی‌رزه رو انتخاب نکنی. در کل بخوام بگم آینه میکاپ هالیوودی نسبت به کیفیتی که داره قیمتش خیلی مناسبه و در طرح‌های ساده و لوکس تولید می‌شه. بیشتر تفاوت قیمت رو تو این مدل، قاب آینه ایجاد می‌کنه. اول باید مدلای مختلف رو بشناسی بعد محصول مورد نظرتو انتخاب کنی. آینه هالیوودی رو برات با آینه میکاپ‌های دیگه هم مقایسه می‌کنم تا ویژگی‌های خفنی که داره رو ببینی.

قیمت آینه میکاپ هالیوودی

اصلا آینه هالیوودی چه ویژگی‌هایی داره

همونطور که گفتم آینه میکاپ درجه یک باید دوتا ویژگی داشته باشه. ویژگی اول کیفیت آینه هستش که باید توانایی این رو داشته باشه تمومی جزئیات رو کامل نشون بده. و زمانی که آرایش می‌کنی بتونی دید کامل نسبت به پوست صورت داشته باشی. ویژگی دوم مربوط می‌شه به نور رسانی آینه، وقتی که آینه چراغ‌دار باشه توانایی این رو داره که نور فضارو تنظیم کنه و نیازی به نور دیگه‌ای نباشه. باید بهت بگم که آینه میکاپ هالیوودی هر دوتا ویژگی رو داره و در بخش میکاپ عملکردش بی‌نقصه واقعا. برای تولید ساخت آینه هالیوودی از بهترین موادها استفاده می‌شه تا شفافیت خیلی زیادی داشته باشه و طراحی که چراغ‌های این مدل آینه داره واقعا شگفت زدت می‌کنه. آینه هالیوودی می‌شه گفت به عنوان پر نورترین آینه چراغ‌دار به حساب میاد. درحالی که اصلا باعث نمی‌شه چشم‌تون اذیت شه و نور خیلی ملایمی داره.

قیمت آینه میکاپ هالیوودی

انواع آینه هالیوودی که شناختشون واجبه

آینه هالیوودی توانایی این رو داره که تو هر طرحی که فکر کنین ممکنه آینه میکاپ وجود داشته باشه، تولید شه. و همین ویژگی که داره باعث می‌شه که بشه از این محصول تو هر محیطی استفاده کرد. مثلا اگر دکوراسیونی داری که نیاز به آینه قدی داره، می‌تونی آینه میکاپ هالیوودی مدل قدی رو سفارش بدی. یا اصلا دکوراسیون اصلی که می‌خوای داشته باشی خود آینه هستش مثل آینه دوطرفه و متحرک که باید بگم آینه هالیوودی تو این دو طرح هم تولید می‌شه. در ادامه بهت چندتا از بهترین و پرفروش‌ترین آینه هالیوودی رو معرفی می‌کنم.

  • آینه متحرک هالیوودی
  • آینه دوطرفه هالیوودی
  • آینه گرد هالیوودی
  • آینه مستطیلی هالیوودی
  • آینه دیواری هالیوودی
  • آینه رومیزی هالیوودی
  • آینه قدی هالیوودی
چراغ دار

چرا قیمت آینه میکاپ متحرک هالیوودی مناسبه؟

اولین محصولی که می‌خوام بهت معرفی کنم، آینه متحرک هستش. این مدل آینه همونطور که می‌شه از اسمش فهمید قابلیت اینو داره که براحتی جابه‌جا کنی. برای طراحی آینه متحرک از چهارتا چرخ استفاده کردن که براحتی می‌تونه آینه رو به حرکت دربیاره. پس اگر دوست داری راحت آینه رو جابه‌جا کنی می‌تونی آینه متحرک رو انتخاب کنی. آینه متحرک معمولا به صورت قدی و قاب‌دار تولید می‌شه. این مدل آینه طراحی ساده و جذابی داره و بسیار کاربردیه و می‌تونی ازش تو فضاهای مختلفی مثل آرایشگاه، منزل، سالن و… استفاده کنی. یه ویژگی که این مدل آینه داره این هستش که به صورت هالیوودی هم تولید می‌شه. آینه میکاپ متحرک نسبت به محصولای دیگه قیمت نسبتا مناسبی داره و از لحاظ کیفیت واقعا قویه. و می‌تونه انتخاب خوبی برای شما باشه.

متحرک

آینه میکاپ دوطرفه برای چه فضاهایی مناسبه؟

آرایشگاه داری و نمی‌دونی از چه نوع آینه‌ای استفاده کنی که هم خاص باشه و همینطور فضای زیادی نگیره؟ می‌دونستی آینه دو طرفه هم به صورت هالیوودی می‌تونه تولید شه؟ آینه دوطرفه بهترین انتخاب برای آرایشگاه‌هایی که فضای بزرگی ندارن هست. این محصول یه قاب داره که در دو طرف خودش آینه داره. ویژگی خاصی که آینه دوطرفه داره این هست که وسط سالن آرایشگاه قرار می‌گیره و می‌شه در دوطرف آینه صندلی گذاشت. آینه دوطرفه معمولا در دو شکل دایره‌ای و مستطیلی تولید می‌شه. و بستگی به سلیقه شما داره که کدوم محصول رو انتخاب کنی. این محصول هم نسبت به کیفیتی که داره و جذابیت بالای آینه قیمتش خیلی مناسبه و نیازی نیست دیگه دوتا آینه جداگونه بخری. بهترین مدل آینه دوطرفه هالیوودی و بک‌لایت هست که می‌تونه دکوراسیون شمارو 180 درجه تغییر بده.

رومیزی

بیشترین شباهت به آینه هالیوودی رو کدوم محصول داره؟

برای انتخاب محصول مورد نظرت باید با انواع آینه چراغ‌دار آشنا بشی. بدون شک رقیب اصلی آینه هالیوودی، آینه میکاپ مدل بک لایت هست. محصولی که تمومی ویژگی‌های آینه میکاپ با کیفیت رو داره و تو چند سال اخیر مثل آینه هالیوودی سر و صدای زیاد به پا کرده. این دو مدل آینه شباهت خیلی زیادی بهم دارن و می‌شه گفت بزرگترین تفاوتشون تو مدل چراغ‌های آینه هست. برای آینه هالیوودی از چراغ‌های کم مصرف استفاده کردن که نور دهی خیلی خوبی داره و براحتی می‌شه تعویض کرد. ولی آینه بک‌لایت چراغ LED داره که جذابیت و ظرافت آینه چند برابر می‌کنه. در کل می‌شه گفت نور آینه هالیوودی بیشتره ولی آینه بک‌لایت محصول ظریف‌تری هستش. اگر دوست داری راجع‌به آینه بکلایت اطلاعات بیشتری بدست بیاری کافیه روی کادر زیر کلیک کنی.

آینه بک لایت

چرا قیمت محصولایی از آینه میکاپ هالیوودی گرونه؟

دلایل زیادی هستش که باعث می‌شه آینه میکاپ قیمت بالایی داشته باشه. اولین دلیل که یه آینه میکاپ گرون می‌شه نوع قابی هستش که برای آینه در نظر گرفته شده. آینه هالیوودی در دو مدل قاب‌دار و بدون قاب تولید می‌شه. مدل قاب‌دار هم گرون و ارزون داره. مثلا آینه‌ای که برای آرایشگاه طراحی شده و چندتا کشو داره طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به آینه با قاب معمولی داره. دلیل بعدی گرون بودن یه آینه نوع ریموتی هست که برای خاموش روشن کردن آینه در نظر گرفته می‌شه. ریموت‌های مختلفی مثل کنترل و حسگر هست که قیمتاشون متفاوته. و از همه مهم‌تر هم جنس آینه هستش که با روش‌های مختلف ساخته می‌شه.

قیمت آینه میکاپ هالیوودی

بهترین نتیجه‌ای که از مقاله قیمت آینه میکاپ هالیوودی می‌شه گرفت

به آخر مقاله رسیدیم و نوبت به جمع‌بندی نکاتی که گفتم می‌رسه. تو این مقاله قصد داشت با انواع آینه هالیوودی آشنات و کنم بهت بگم وضعیت قیمتی که دارن چطوریه. در کل می‌شه گفت تمومی محصولا نبست به کیفیت‌شون و کاربردی که دارن قیمت‌شون مناسبه. در ادامه ویژگی انواع مختلف آینه‌های هالیوودی رو برات گفتم. تا محصول مورد نظرتو راحت انتخاب کنی. از هر محصولی که خوشت اومد می‌تونی براحتی با مجموعه فرکو ارتباط برقرار کنی و قیمت محصول مورد نظرتو بپرسی و از سراسر کشور به دو روش حضوری و غیر حضوری سفارشت رو ثبت کنی. امیدوارم مقاله مفید بوده باشه.

آینه متحرک

پل ارتباطی مجموعه فرکو

برای برقراری ارتباط با مجموعه فرکو می‌تونی به دو روش زیر اقدام کنی. مجموعه فرکو تمومی محصولات خودش رو با ضمانت کیفیت و قیمت به سراسر کشور ارسال می‌کنه.

آدرس کارخونه: تهران، اتوبان فتح، باغستان، خیابان چمران، سمت راست خیابان ۱۵ متری سلمان، انتهای بن‌بست بنفشه، پلاک ۵، درب سبز روشن

شماره تماس برای برقراری ارتباط و گرفتن مشاوره رایگان: 09101767773

راستی مجموعه فرکو در صفحه مجازی هم فعالیت داره برای ورود مستقیم روی کلمه لینک اینستاگرام کلیک کن

آینه رومیزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو