Home

خرید آینه قدی از تولیدی

خرید آینه قدی از تولیدی از جمله خرید‌هایی هستش که بعدش حتما از سفارش راضی هستی و همیشه حس خوبی رو از خریدت خواهی داشت . آینه‌قدی از وسایل پر کاربردی هستش که در دکوراسیون داخلی خیلی مورد استفاده قرار می‌گیره . و جدا از کاربرد اصلیش که دیدن تصویر خودمون توش هست ، نقش به‌سزایی هم توی تزئینات داخلی و دکوراسیون ایفا می‌کنه .

تولیدکننده آینه‌ قدی این آینه‌هارو توی ابعاد ، طرح‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌کنه. و اونو به بازار عرضه می‌کنه تا شما به‌راحتی بتونی از اون برای هر محیطی چه کوچیک و چه بزرگ استفاده کنی.

آینه آرایشی
خرید آینه قدی از تولیدی

اگر دوست داری انواع آینه‌ قدی تو دکوراسیون داخلی رو بشناسی این قسمت رو بخون :

نکته‌ی مهمی که درباره استفاده آینه‌ قدی توی دکوراسیون داخلی حائز اهمیته اینه که ، به‌کارگیری این آینه‌‌های قدی تخت توی محیط‌های مختلفه . البته باید توی خرید آینه‌قدی از تولیدی توجه شما رو به این موضوع جلب کنم که این آینه‌های تخت ، برای استفاده توی دکوراسیون ، انواع مختلفی دارن که باید موقع خرید مورد توجه قرار بدی .

به‌طورکلی میشه اون‌ها رو به دو گروه تقسیم کرد:

آینه‌‌ قدی معمولی یا ساده

منظور از آینه ساده یا معمولی ، تمامی آینه‌هایی هستن که به‌طور معمول و رایج هم توی گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتن. و هم اخیرأ توی دکوراسیون‌های پیشرفته‌ی امروزی ازشون استفاده می‌شه . مهم‌ترین موضوع توی خرید آینه‌ قدی از تولیدی ، طراحی این آینه‎‌هاهستش نمی‌شه برای طراحی‌شون ، از سبک خاصی پیروی کرد ؛ از طرفی معمولا اون‌ها رو نمی‌شه توی رنگ‌ ویژه و لوکسی مثل رنگ شامپاینی و … تولید کرد و تقریباً قیمت بالایی هم ندارن .

آینه‌ قدی دکوراتیو

آینه‌های دکوراتیو به آینه‌هایی گفته می‌شه که طراحی اون‌ها از سبک‌ خاصی توی دکوراسیون داخلی پیروی می‌‌کنه و این یعنی توی رنگ‌بندی‌های ویژه و خاص تولید می‌شن .

خرید آینه قدی از تولید

آینه‌‌قدی دکوراتیو رو توی سه گروه طبقه‌بندی می‌کنن :

  • آینه قدی بدون قاب یا آینه بدون فریم
  • آینه قدی فریم‌دار
  • آینه قدی تاچ LED (Touch LED)

توی خرید آینه آرایشگاهی چراغ‌دار باید بدونی میشه آینه فریم‌دار استفاده از متریال‌های مختلف مثل چوب فلز و غیره اجرا کرد. صنایع شیشه و آینه فرکو یکی از بهترین نمایندگی‌های آینه قدی فریم‌دار توی ایران که فعالیت خودش رو از سال ۱۳۹۱ شروع کرده شما می تونی برای دیدن مدل آینه‌هاش وارد صفحه اینستاگرام این مجموعه بشی . پیشنهاد ما بهت خرید از این مجموعه هست که واقعا محصولات با کیفتی داره!

آینه قدی فریم‌دار چوبی

موقع خرید آینه‌ قدی از تولیدی باید بدونیم که یکی از معمولی‌ترین آینه‌های فریم‌دار که از قدیم هم از اونا استفاده می‌شد آینه های فریم‌دار چوبی هست که خودش به سه دسته تقسیم میشه :

  • آینه‌ قدی فریم‌دار ام دی اف
  • آینه‌ قدی فریم‌دار هایگلاس
  • آینه‌ قدی فریم‌دار چوبی

از بین این آینه‌ها ، آینه قدی فریم‌دار چوبی هم از نظر ظاهر بسیار زیبا و جذاب هستش و هم طرفداران زیادی داره این آینه چون از انواع چوب‌های طبیعی تولید میشه با هر سبکی از دکوراسیون خودشون رو هماهنگ می‌کنه و به راحتی با انواع کفپوش‌ها دیوارپوش‌ها و لوازم منزل ست می‌شه و اون محیط رو چه مدرن باشه چه سنتی از این‌رو به اون‌رو می‌کنه .

موقع سفارش آینه قدی از تولیدی ، آینه قدی فریم‌دار فلزی رو انتخاب کن

توی خرید آینه‌ قدی از تولیدی باید بدونین این آینه جزء آینه های مدرن محسوب میشه این فریم این آینه ها به سه دسته تقسیم میشن:

  • آینه قدی فریم دار آهنی
  • آینه قدی فریم دار آلومینیومی
  • آینه قدی فریم دار استیل

که از بین این آینه ها مدرن ترین و جدیدترین شون آینه های استیل هستند که هم زیبایی زیادی دارن و هم دارای طرفداران زیادی هستن ، این نوع فریم رو به راحتی میشه توی هر محیط و فضایی استفاده کرد ، این فریم در عین سادگی ، هم خیلی مدرن هستش و هم از مقاومت بالایی برخورداره و اکثرا از اون توی محیط‌های پر رفت و آمد و محیط‌های کاری و تجاری به راحتی استفاده میشه .

سفارش آینه قدی از تولیدی انواع آینه فریم‌دار چراغ‌دار

خب اومدیم رسیدیم به آینه قدی چراغ‌دار که اسم دیگه‌ی اون آینه هالیوودی هستش که از محبوبیت زیادی هم برخورداره توی خرید آینه قدی از تولیدی باید بدونین که برای تولید این آینه اولین چیزی که باید مدنظر قرار بدین ، ابعاد آینه‌ رو مشخص کنین چون لبه‌های آینه رو با ابزار ، دیاموند میزنن بعد از اون قاب آینه رو بهش وصل می‌کنن و توی مرحله بعدی لامپ‌ها رو روی اون قرار می‌دن این آینه بیشتر توی مزون‌ها و آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیره .

آینه قدی فریم‌دار بک‌لایت

توی خرید آینه قدی از تولیدی باید توجه کنین آینه دیگه‌ای هم هست که از آینه‌های قبلی خیلی به‌روزتر و مدرن‌تره ، اون آینه قدی فریم‌دار بک‌لایت هستش ، تمامی مراحلی که برای آینه‌های هالیودی گفته شد برای این آینه هم انجام می‌شه با این تفاوت که توی مرحله آخر که چراغ‌ها به فریم وصل می‌شه ، توی این آینه ، حاشیه دور آینه سندبلاست می‌شه و با استفاده از ورق‌های پی وی سی و ال ای دی‌های رنگی پشت آینه ، نورپردازی می‌شه .
.

اجزای تشکیل دهنده آینه قدی بک‌لایت

  • آینه
  • ورق‌های پی وی سی
  • نورپردازی مخفی ال ای دی
  • بردهای الکتریکی

آینه بک‌لایت قدی از همان لحظه ورود به بازار جزء آینه‌های خاص و ویژه‌ای قرار گرفت که مورد توجه همه طراحان دکوراسیون‌های داخلی قرار گرفت ، این محصول منحصر به فرد با نورپردازی‌هایی که داشت این امکان رو به وجود‌آورد تا از اون برای محیط‌های تاریک استفاده کنن تا تصاویر رو واضح‌تر و شفاف‌تر ، روی آینه منعکس کنن و باعث بشن تا تصاویر به صورت شفاف‌تر و واضح‌تر دیده بشن و به خاطر همین توی بسیاری از محیط‌ها کاری مثل عکاسی برای عروس ، تو انواع سالن‌های آرایشی و تالارها و …مورد استفاده قرار گرفت .

خرید آینه قدی

آینه قدی فریم‌دار دوطرفه

اگه سالن‌‌تون کوچیکه و فضای زیادی نداره توی خرید آینه قدی از تولیدی دقت کنین برای اینکه استفاده بهینه از فضا داشته باشین ، از تولیدی ، آینه‌های دوطرفه سفارش بدین . این آینه‌ها ، اغلب روی پایه قرار می‌گیرن و یا به صورت پارتیشنی هستن و دوطرفه اون آینه نصب می‌شه و مورد استفاده قرار می‌گیره که هم نمای زیبایی را به محیط تو نمیده و هم اونجا رو بزرگتر از حالت معمولی خودش نشون میده .

مزیت وجود آینه قدی چراغ‌دار

برای یه مزون لوکس یا سالن آرایشی لاکچری هیچ گزینه‌ای بهتر از آینه قدی وجود نداره ! وجود آینه قدی کل فضا رو از این رو به اون رو می‌کنه ، بالاتر گفته شد که ما باید دکور سالن رو شیک و به روز نگه داریم و این فقط با خرید آینه لوکس امکان‌پذیر هست .

یکی از این مدل‌های آینه قدی ، آینه قدی لامپ‌دار مدل آینه هالیوودی هست . بودن این آینه تو محیط مورد نظر مزیت‌های خیلی زیادی داره که به دو موردش اشاره می‌کنیم:

1: اولی این‌که آینه لامپ‌دار با نورش بهمون کمک می‌کنه اگر کار آرایشگری انجام میدیم ، کارمون واقعا بی نقص باشه . جزئیات به خوبی مشخص باشه و وقتی مشتری خودش رو تو آینه برانداز می‌کنه احساس رضایت پیدا کنه . اگر هم صاحب یه مزون خوب هستیم ، پس قطعا برامون مهمه که مشتری وقتی محصول رو جلوی آینه تو تن خودش می‌بینه بدرخشه و جلوه‌ی زیادی داشته باشه تا خریدار دائمی ما بشه ! این ویژگی ‌ها رو فقط و فقط آینه قدی هالیوودی یا آینه بک‌لایت نور‌مخفی دار برامون فراهم می‌کنه .

سفارش آینه قدی از تولیدی مدل آینه هوشمند

این آینه مناسب کسانی هست که دوست دارن بهترین‌هارو برای خودشون داشته باشن . پس اگر تو هم جزو این افراد هستی باید بهت بگم که آینه هم مدل هوشمند داره که خوراک خودته . با داشتن این آینه دیگه یه سر و گردن از بقیه بالاتری و چیزی رو داری که هرکسی نداره !

منظورمون از آینه هوشمند چیه؟ آینه هوشمند آینه‌ای هست که به جای کلید پریز و این جزئیاتِ قدیمی و خسته کننده ، دکمه تاچ و ریموت کنترل داره . یعنی با لمس یک یا چندتا دکمه نور رو کنترل می‌کنی یا حالت ضدبخار آینه‌ات رو فعال و غیر فعال می‌کنی . افزودن این ویژگی‌ها به آینه جدیدت مسلما باعث افزایش درصدی از قیمت میشه که واقعا ارزشش رو داره !

آینه‌های قدی آرایشگاهی نوردار فرکو | خرید آینه قدی از تولیدی بهترین راه !

آینه‌های قدی نوردار یکی از محبوب‌ترین مدل‌ آینه‌ها هستن و علاوه بر ظاهر زیبا و مطلوبی که دارن خیلی هم کاربردی هستن . چراغ LED رو توی این آینه‌ها توی گوشه‌های آینه نصب می‌کنن . چراغ LED ، رنگ‌های متنوعی دارن میشه برای روشن و خاموش کردن آینه یا تغییر رنگ و شدت چراغ ، روی این آینه ، آپشن‌هایی مثل حسگرهای لمسی ، تشخیص حرکت ، ریموت یا دکمه معمولی استفاده کرد.

موقع خرید آینه قدی از تولیدی ، لوگو اختصاصیت رو روی آینه حکاکی کن و معروف شو !

اگر توهم دنبال این هستی که تو اینستاگرام معروف بشی و همه بشناسنت ، بهترین راه حل اینه که آینه‌ای رو که از همه بیشتر تو چشم مخاطبت هست رو با لوگو خودت مزین کنی ! فقط کافیه هرکس اومد تو اون آینه از خودش عکس بگیره و بذاره تو اینستاگرامش تا ببینی کم کم هرکسی هرحایی اون عکس رو ببینه تورو می‌شناسه… چی بهتر از این ؟!

یعنی فقط و فقط با خرید آینه بک‌لایت جدید ، با لوگو اختصاصی خودت ، فروشت رو حسابی بالا ببر و کیف کن .

مرکز خرید آینه آرایشگاهی در تهران رو که تو انتهای همین مقاله بهت معرفی کردیم ، لوگو رو با تمیزترین حالت ممکن برات حکاکی می‌کنن ، و حتی قسمت خوب ماجرا این‌جاست که اگر لوگو هم نداری اصصصلا جای ناراحتی نیست و نیازی هم نیست کلی هزینه کنی برای طراحی لوگو ! خود این تولیدی طراح لوگو خوب داره و این کار رو برات انجام میدن . دیگه هیچ حرف و بهونه‌ای قبول نیست . یک‌بار برای همیشه این آینه خاص رو سفارش بده و همیشه با دیدنش خوشحال باش..

برای این‌که بدونی چطوری باید سفارش بدی که زود و سالم به دستت برسه ، این متن رو تا انتها بخون و روی شماره‌ای که آخر همین مقاله برات گذاشتیم کلیک کن و با یه تناس ساده ، ثبت سفارش کن .

از جایی خرید کن که محصولشون رو این‌طوری ضمانت کنن !

اگر توام این‌طوری هستی که دوست چیزی که می‌خری عالی و بدون نقص باشه . اگر این‌طوری هستی که برای پولی که خرج می‌کنی ارزش قائل هستی ، حتما از جایی خرید کن که ضمانت خوبی بابت محصولت بده . برای مثال اگر از صنایع آینه سازی فرکو خرید کنی تمام محصولاتشون شامل یک سال ضمانت بی قید و شرط هست .

به همین دلیل هررر کالایی از هرجای ایران که سفارش بدی ، این‌طوری خیالت کاملا راحت هست…

برای خرید و سفارش از مجموعه فرکو می‌تونی هر مدلی رو که دوست داری انتخاب کنی و بعدش با این شماره‌ها تماس بگیری و خریدت رو نهایی کنی :

02188068352 و 09101767773

خبرای خوووب خبرای خوب خوب ‍!

اگر بگی که از طرف سایت خودت رو معرفی کنی تا آخر این فصل ، به راحتی می‌تونی شامل تخفیف بشی ! اما حواست باشه که فقط و فقط تا آخر این فصل فرصت داری .

آدرس کارخانه صنایع فرکو :

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو