Home
خرید آینه آرایشگاهی چراغ دار

خرید آینه آرایشگاهی چراغ دار

آینه این روزا آینه نقش مهمی در زندگی ما داره. از خونه گرفته تا محل کار از آینه استفاده می‌کنیم . با توجه به اهمیت آینه‌ها امروزه مدل‌های بسیار متنوعی از آینه تولید میشه. مثل آینه آرایشگاهی ، آینه مزونی ، آینه دکوراتیو و … . تو این مقاله بحثمون در مورد آینه‌های آرایشگاهی چراغ دار هست. شاید به تازگی به آرایشگاه‌ها رفتین متوجه یه تفاوت شدین و تا حال متوجه این شدین که دیگه مثل سلمونی‌ها از آینه ساده و معمولی استفاده نمی‌کنن. اونو جایگزین آینه چراغ‌دار کردن تا آرایش ، میکاپ و گریم ایده‌آل برای مشتریانشون داشته باشن. پس اگه به فکر باز کردن آرایشگاه هستین برای اینکه از رقبا عقب نمونین به فکر خرید آینه آرایشگاهی چراغ دار باشین. شما با این کار دکور سالنتون رو حرفه‌ای میکنید و این باعث جذب مشتری میشه. مخصوصا اگه شما آرایشگر حرفه‌ای باشد اهمیت زیادی داره.

چرا آینه چراغ دار برای آرایشگاه بخریم؟

وقتی نوبت به لباس پوشیدن و آماده شدن می رسه، همه به آینه نگاه می‌کنن. با این حال، اهمیت آینه در سالن های زیبایی امری واقعیس. زمانی که فرد در خونه هست، ممکنه خودش رو با دیدی تیزبین ببینه یا نکنه، اما همه چیز در سالن تغییر می‌کنه. در یک سالن زیبایی، مشتری همیشه تمام جزئیات صورت خودش رو همونطور که باید بررسی می‌کنه. پس، داشتن آینه‌ای که به اون‌ها کمک می‌کنه بهتر ببینن. اما شاید موقع آرایش یه جا رو نبینین یا بخاطر لامپ بالای سر مشتری روی صورتش سایه ایجاد بشه.

خرید آینه آرایشگاهی چراغ دار

یه آینه چراغ‌دار بهترین راه حله ، هم برای مشتری و هم برای آرایشگر. از اون‌جایی که آینه‌ها دارای ال‌ای‌دی هستن، نیازی به نصب لامپ در اطراف آینه نیست. اگه به مصرف انرژی این آینه ها فکر می‌کنین، بدونید که در مقایسه با اکثر چراغ های آرایشی که ممکنه بشناسین، مصرف انرژی بسیار کمی دارن!

چگونه می تونید فضای آرایشگاه رو با آینه آرایشگاهی چراغ دار که از مجموعه فرکو خرید ین تزئین کنین؟

چراغ‌ها، عطرها و یه چیزی هس، که برای ایجاد فضایی عالی در سالن خود نیاز دارین. استفاده از چراغ‌های مناسب همیشه کلیدی بوده که افراد رو به خود جذب می‌کنه. وقتی مشتریان وارد می شن، مطمئن بشین که با عطرهای دلپذیر از اون‌ها استقبال می‌کنین. چراغ‌های آینه روشن کنین تا فضا رو روشن کنن و محیط رو جذاب‌‍تر کنن با انجام این کار، اطمینان حاصل می‌کنین که مشتری مدام به سالن شما برمیگرده.

از نوزپزدازی عالی درس استفاده کنین

میزان نوری که به یک جسم برخورد می‌کنه مشخص می‌کنه که فرد چقدر می تونه اون رو ببینه. اگه نور خیلی کمرنگ باشه، هیچ چیز خوب به نظر نمی‌رسه. نورهای کسل کننده هرگز نمی‌تونند تصاویر واضح رو ارائه بِدَن. پس ، هنگام ارائه خدماتی که نیاز به دقت دارن، می‌تونه مشکل ساز باشه. (مانند آرایش، ابرو و …) پس حتما به فکر آینه چراغ‌دار ( آینه هالیوودی،آینه بک‌لایت،آینه دو طرفه) باشین.

خرید آینه آرایشگاهی چراغ دار

چراغ ها را کجا باید گذاش؟

هر کجا. بله درس شنیدین ، همه جا! سالن زیبایی شما باید تعداد زیادی وسیله روشنایی داشته باشن تا کارمندان بتونن بهتر به مشتریان خدمت رسانی کنن.

بیشتر بخونین:جدیدترین آینه‌های دکوری مجموعه فرکو

بهترین دمای رنگ برای لوازم آرایش چیه؟

بهترین دمای رنگ برای آرایش بین 4800 تا 5000 کلوین هست که نه خیلی گرمه و نه خیلی سرد. کلوین یه واحد اندازه گیریه که برای توصیف دمای رنگ نور استفاده می‌شه. این به شما امکان می‌ده سایه مناسب رنگ ها و نحوه ظاهر اون‌ها رو هنگام اعمال روی صورت مشتریان مشاهده کنین.

در هنگام آرایش از چه نورهایی باید اجتناب کرد؟

انواع نورهایی که برای آینه‌های آرایشی باید از اون‌ها اجتناب کنین نورهای قرمز، زرد و فلورسنت هستن. اون‌ها می‌تونن آرایش مشتریان شما رو خراب کنن. این به این دلیل هست که نورهای فلورسنت می تونن پوست مشتریان شما رو شسته و عیوب‌شون رو افزایش بدن. در نتیجه آرایش سنگین و غلیظی برای مشتریان داشته باشین. در حالی که نورهای رز و زرد جذاب به نظر می رسنن، اما دیدن رنگ‌هایی که استفاده می‌کنین و ظاهر اون‌ها روی پوست دشواره. ممکنه در نهایت رژگونه یا کرم پودری داشته باشین که ترکیب کاملی نداشته باشه. در ادامه با معایب این چراغ‌ها بیشتر آشنا می‌شیم.

خرید آینه آرایشگاهی چراغ دار

نور زرد در آینه آرایشگاهی چراغ دار

زرد نوری گرمه که فقط پوست مشتریان شما رو خسته و کدر نشون می‌ده. برای جبران این ظاهر، ممکنه در نهایت آرایشی داشته باشین که بیش از حد باشه. آخرین چیزی که می‌خواید بیفته اینه که مقدار زیادی کانسیلر روی صورت مشتریان بمالین.

نور رز رنگ در آینه آرایشگاهی چراغ دار

همچنین باید از نورپردازی به رنگ قرمز یا رز خودداری کنین. دلیل این امر اینه که می تونه درخشش شبه سالمی رو به چهره شما ارائه بده. در حالی که برای عکاسی ایده‌آله، می‌تونه باعث بشه کم‌تر آرایش کنین، به‌ویژه در مناطقی از صورت که بیشتر به آرایش نیاز دارین.

چراغ فلورسنت در آینه آرایشگاهی چراغ دار

استفاده از نور فلورسنت برای آرایش خودداری کنین چرا که کمترین منبع نور برای صورته. نور فلورسنت شدید می‌تونه پوست شما رو شسته به نظر برسانه. خیلی روشنه که در نهایت آرایش زیادی انجام بدین که ظاهر خوبی نداره.

آیا سفید گرم روشن‌تر از سفید سرد هس؟

سفید سرد روشن‌تر هس و رنگ مایل به آبی داره در حالی که سفید گرم کم رنگ‌تر هس. تفاوت اصلی هر دو نور در رنگی هس که از خود میتابونه. برای آرایش، سفید سرد بهترین انتخاب هست.

آینه هالیوودی

قیمت مدل‌های آینه آرایشگاهی چراغ دار برای خرید چقدره؟

قیمت انواع آینه بسته به ابعاد و طراحی و اشکال اون می‌تونه متغیر باشه. مدل‌های آینه ‌های سالن زیبایی بسیار متنوع هس. بنابرین برای اینکه از قیمت دقیق آن باخبر بشین. با کارشناسان مجموعه فرکو تماس بگیرین. و شکل و اندازه دلخواهتونو سفارش بدین. و با خرید اینترنتی می‌تونید از تخفیفات شگفت‌انگیز فرکو بهره‌مند بشین. پس منتظر چی هستین زنگ بزنین و از جدیدترین تخفیف‌ها مطلع و بهره‌مند شین.

خرید آینه آرایشگاهی

چرا بهتره آینه آرایشگاهی چراغ دار رو از مجموعه فرکو خرید کنیم؟

اول اینکه مجموعه کارکنانشو از بین مجرب‌ترین افراد انتخاب می‌کنه دوم اینکه تمام موادی که برای ساخت آینه،شیشه انتخاب می‌کنه درجه یک و باکیفیت‌ترین های بازار هست. پس خاطرتون جمع باشه که بهترین محصول رو با بهترین کیفیت خریداری می‌کنین و نگران سیاه شدن قاب آینه و زرد شدن آینه نباشین. جدای از این‌ها یه ویژگی که مجموعه فرکو رو از دیگر فروشنده‌های آینه و شیشه جدا میکنه ویژگی گارانتی بی قید و شرط هس که در ادامه بیشتر آشنا می‌شیم.

گارانتی محصولات فرکو

تمام محصولات مجموعه فرکو گارانتی یکساله بی‌قید و شرط داره. یعنی اگر زمان حمل و نقل یا زمانی که به دستتون میرسه. بشکنه یا نورش تا یکسال کم بشه یا تا یکسال کیفیتش کم بشه. بدون هیچ چشم داشتی مجموعه فرکو اونو قبول می‌کنه و تعویض می‌کنه. یا مثلا یه آینه‌ای خریداری کرده‌اید خوشتون نیومد یا به دکور آرایشگاهتون نیومد می‌تونید تا 7 روز اونو رو برگردونید. بدون اینکه هزینه‌ای از شما دریافت بشه.

آینه دو طرفه

سفارش آینه

آینه سفارشی می‌تونه نقطه شروع خوبی برای طراحی محیط به سبک مدرن و کلاسیک باشه. تیم طراحی آینه فرکو می‌تونه شما را برای یک پروژه سفارشی برای ایجاد یک محیط جذاب و خاص کمک کنه. فرکو ضمن تولید مدل‌های ساده از آپشن‌های هوشمند هم در تولید آینه بهره می‌بره. برای سفارش مدل‌های جذاب آینه می‌تونید به روش‌های حضوری و غیرحضوری اقدام کنید. اطلاعات تماس و آدرس محل مجموعه فرکو در بخش انتهایی مطلب درج شده.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونید با یکی از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو : 09101767773

برای مشاهده پیج اینستاگرامی فرکو کلیک کنین

چرا باید اول از همه آینه باید برای آرایشگاهمون بخریم؟

چون آینه‌ها می‌تونن…

2 پاسخ

  1. بدون تکیه دادن آیینه به دیوار،آیا آیینه ایستاده تون می ایسته؟ پایه داره؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو