Home

عکس در آلومینیومی مدرن

انواع درهای آلومینیومی

درب‌های آلومینیومی اغلب به دلیل وزن سبک و ظاهر زیبایی که دارن خریداری میشن. چون امروزه درهای آلومینیومی مثل قدیم ساده و تک رنگ نیست بلکه ، در سبک و طرح‌های متنوع تولید و عرضه میشه .شکی نیست که یک درب چشم نواز می‌تونه برای جذابیت فضای شما معجزه کنه ، اما این تمام چیزی نیست که باید در نظر بگیرین. شما باید ایمنی و هزینه رو نیز در نظر بگیرین. قوی‌ترین درها نه تنها ایمن‌ترین گزینه هستن ، بلکه احتمالاً چندین دهه دوام میاره. درهای دیگر تزئینی‌تر هستن اما باید بیشتر تعویض بشن.

عکس در آلومینیومی مدرن
عکس در آلومینیومی مدرن

درب‌های ورودی فولادی

در انتخاب درب بادوام واقعاً نمی‌تونین فولاد رو شکست بدین. اونا نه تنها در برابر آسیب آتش‌سوزی مقاومت می‌کنن ، بلکه بسیار ایمن هستن و می‌تونن تا 100 سال یا بیشتر دوام بیارن. به دنبال درهایی با هسته عایق باشین تا هزینه انرژی خود رو پایین نگه دارین. شما همچنین می‌تونین یک درب مقرون به صرفه رو انتخاب کنین.

درهای ورودی چوبی

نمی‌توان منکر ماندگاری درب فولادی شد ، اما همیشه بهترین انتخاب نیست. به خصوص اگر خانه قدیمی‌تری دارین یا به دنبال ظاهری سنتی و کلاسیک هستین. درهای چوبی زیبایی بیشتری رو ارائه میدن ، اما بیشتر انواع اون به اندازه درب فولادی دوام نمیارن. درب کاج بعد از 20 سال ، درب سرو بعد از 40 سال و درب چوب ماهون بعد از 60 سال باید تعویض بشه. اونا همچنین در مقایسه با فولاد می‌تونن بسیار گران باشن و در برابر آتش مقاوم نیستن.

درب‌های ورودی فایبرگلاس

اگر به دنبال زیبایی چوب هستین ، اما نمی‌خواین بعد از چند دهه مجبور به تعویض درب خود بشین ، درب فایبرگلاس رو در نظر بگیرین. این درها تقریباً از درهای چوبی قابل تشخیص نیستن. اونا تاب نمی‌خورن ، زنگ نمی‌زنن یا شکافته نمیشن و از نظر حرارتی کارآمدتر از درهای چوبی هستن. یک درب فایبرگلاس باید بیش از 100 سال برای شما دوام بیاره و شما می‌تونین اون رو با قیمتی بسیار کمتر از هزینه‌ای که برای درب چوبی خرج می‌کنین ، تهیه کنین.

عکس در آلومینیومی مدرن

درب پاسیو

جای تعجب نیست که درهای پاسیو مانند سایر درهای خارجی دوام نمیارن ، به خصوص اگر در اصل از شیشه ساخته شده باشن.

این احتمال وجود داره که فقط پس از 30 سال مجبور بشین درب شیشه‌ای کشویی یا درب فرانسوی خود رو تعویض کنین. با این حال ، اگر اونا رو با تعمیر و نگهداری منظم در شرایط کار خوب نگه دارین ، ممکنه بتونین چند سال اضافی از درهای پاسیو خود خارج کنین.

مزایا آلومینیوم برای در و پنجره

درب‌های آلومینیومی ذاتاً قوی و پایدار هستن و از اونجایی که یکپارچگی طراحی ذاتی دارن ، بسیار ایمن هستن و در برابر ورود اجباری به مراتب بهتر از درب‌های UPVC ، کامپوزیت فایبرگلاس یا چوبی مقاومت می‌کنن. تقریباً هر نوع زیبایی طراحی درب رو میشه از پوسته‌های درب آلومینیومی تولید کرد.

فرآیندهای رنگ خودکار مدرن به شما این امکان رو میده که تقریباً هر ترکیب رنگی داخلی و خارجی رو انتخاب کنین و نتیجه حاصل از ترکیب آلومینیوم با رنگ‌های مدرن به قدری بادوامه که می‌تونین مطمئن باشین درب شما برای بیش از 20 سال بدون از دست دادن رنگ قابل توجه به نظر می‌رسه.

عکس در آلومینیومی مدرن
عکس در آلومینیومی مدرن

از اونجایی که پروفیل‌های آلومینیومی باریک اما بسیار مستحکم هستن ، درب‌های آلومینیومی رو میشه بسیار عریض‌تر و بلندتر از سایر مواد ساخت و می‌تونن واحدهای شیشه‌ای سه جداره رو در بر بگیرن. درب ورودی آلومینیومی معمولاً می‌تونه حدود 30 درصد بزرگتر از درب کامپوزیت ساخته بشه. آلومینیوم یکی از سازگارترین مصالح ساختمانی موجود با محیط زیسته و این کالای ارزشمند رو میشه چندین بار مورد استفاده مجدد قرار داد.

مزایا و معایب درب‌های آلومینیومی

درب‌های آلومینیومی به دلیل دوام و استحکام بیشتر در اماکن تجاری استفاده میشه. اونا احتمال شکستن درب توسط سارقان رو کاهش میدن. به نظر می‌رسه که این درب‌ها برای ساختمان‌های مدرن انتخابی مورد علاقه هستن ، اما مزایا و معایب خاص خود رو دارن.

عکس در آلومینیومی مدرن

مزایای درب‌های آلومینیومی

این درب‌ها مزایای زیادی دارن. این باعث میشه که اونا برای بسیاری از صاحبان املاک به ویژه در ساختمان‌های صنعتی و تجاری انتخابی مورد علاقه باشن. خانه‌های مدرن نیز از اونا برای افزودن ظاهری صنعتی به خانه‌های خود استفاده می‌کنن. دوام ، استحکام و پایداری درهای ساخته شده از آلومینیوم بزرگترین مزیت آنهاست. آلومینیوم دارای استحکام فوق‌العاده‌ایه. این رو قدرت و کیفیت محصولاتش نشان میده. محصولات ساخته شده از آلومینیوم برای چندین دهه عمر می‌کنن. اونا اغلب از محصولات مشابه ساخته شده از مواد دیگر بیشتر هستن.

این درها در سازه‌هایی که قبلاً با پنجره‌های آلومینیومی نصب شدن به خوبی ترکیب میشن. اونا به خوبی با هم ترکیب میشن و یک پایان فوق‌العاده زیبا ایجاد می‌کنن که ماندگاری طولانی داره. یکی دیگر از مزایای کلیدی این درب‌ها اینه که می‌تونن در برابر هر شرایط آب و هوایی مقاومت کنن. مهم نیست در کجا زندگی می‌کنین ، چه در یک منطقه ساحلی یا در اعماق بیابان ، این درها ثابت کردن که قوی و ضد آب هستن. اونا می‌تونن دمای شدید و تغییرات ثابت دما رو بدون هیچ نشانه‌ای از پارگی و سایش تحمل کنن.

عکس در آلومینیومی مدرن
عکس در آلومینیومی مدرن

ویژگی در آلومینیومی

شما همیشه می‌تونین این درها رو از اکثر نمایندگی‌ها پیدا کنین. این یک مزیت بزرگه. شما مجبور نخواهید بود که به دنبال اونا بگردین زیرا اکثر تامین کنندگان درب در سراسر جهان اونا رو به مقدار زیادی ذخیره می‌کنن. اگر قبلاً تصمیم خود رو گرفتین که به دنبال این درب‌ها برای درب ورودی اصلی خود باشین ، به راحتی یک تامین کننده قابل اعتماد و معتبر برای تامین و تعمیر اونا در مدت زمان کوتاهی پیدا خواهید کرد.

عکس در آلومینیومی مدرن

با این حال ، اگر به یک درب سفارشی نیاز دارین ، کل فرآیند ساختش کمی طولانی‌تر خواهد بود. در مورد طرح‌های معمولی و رایج ، یک تامین کننده همیشه اونا رو در اندازه‌های مختلف به راحتی در دسترس خواهد داشت. درهای معمولی فقط به تحویل و نصب در صورت سفارش نیاز دارن.

معایب درب‌های آلومینیومی

هر محصولی در بازار دارای کاستی‌های خاصیه. آلومینیوم تفاوتی نداره. در مقایسه با سایر مواد دارای معایبیه. یکی از معایب این درب‌ها لکه‌دار شدن از آبه. در صورتی که سازه شما در یک منطقه دائما مرطوب ساخته شده ، به خصوص در منطقه ای که باران زیادی می باره ، انتظار داشته باشین که برخی از علائم رو روی این درها پیدا کنین. علائم ممکنه در طول زمان در اندازه و تعداد افزایش یابد. اگرچه زنگ نمی‌زنن ، اما این نشانه‌ها ناخوشایند به نظر می‌رسن. بنابراین ، قبل از تصمیم گیری نهایی ، این نقص رو در نظر بگیرین.

این درب‌ها نیز نسبتاً گران‌تر از درب‌های ساخته شده از مواد دیگر هستن. آلومینیوم گرونه و قیمت فلزات اغلب در نوسانه. این باعث میشه که بودجه بندی از قبل چالش برانگیز باشه. اکثر تامین کنندگان به محض اینکه از اونا پیشنهاد قیمت بخواین ، قیمت دقیقی رو ارائه میدن. همچنین توجه داشته باشین که اونا به نصابان متخصص نیاز دارن زیرا کیفیت اونا بالاترین استانداردهای نصب رو می‌طلبه.

عکس در آلومینیومی مدرن
عکس در آلومینیومی مدرن

انتخاب پیمانکاری که با درب‌های آلومینیومی بی تجربه باشه ممکنه منجر به نصب ضعیف بشه و این امر مستلزم تعمیرات زودتر از حد انتظاره. از این رو توصیه میشه با افرادی که سال‌ها تجربه در زمینه تهیه و نصب درب‌های آلومینیومی دارن همراه باشین.

معایب درب‌های آلومینیومی چیه؟

هر محصولی در بازار دارای کاستی‌های خاصیه. آلومینیوم تفاوتی نداره. در مقایسه با سایر مواد دارای معایبیه. یکی از معایب این درب‌ها لکه‌دار شدن از آبه. در صورتی…

ویژگی در آلومینیومی چیه؟

شما همیشه می‌تونین این درها رو از اکثر نمایندگی‌ها پیدا کنین. این یک مزیت بزرگه. شما مجبور نخواهید بود که به دنبال اونا بگردین زیرا اکثر تامین کنندگان…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو