Home
طلق ضدخش چیست

طلق ضدخش چیست

طلق ضدخش چیست ؟ طلق ها از همون ابتدا با ویژگی‌های بسیار عالی تونستن بازار عالی برای خود دست و پا کنن. با این وجود این طور نبوده که روند پیشرفت کیفی طلق ها ثابت بمونه. با گذشت زمان طلق ها از جنبه‌های مختلف باکیفیت‌تر‌ شدن. هنوز هم روند رشد کیفیت طلق ها با سرعت خوبی در حال پیشروی‌ هست. یکی از بزرگ‌ترین معضلات طلق ها به خصوص وقتی اونا رو با شیشه ها مقایسه کنیم همین خش پذیری بوده هست. کافیه که خشی روی طلق بیفته که پول خریدنش دود بشه بره هوا! به همین ترتیب تلاش شد تا با ساخت طلق های ضدخش مشکلات به وجود اومده که سبب کاهش عمر طلق نیز میشه برطرف بشه. در این مطلب قصد داریم محصول طلق ضدخش فرکو رو بررسی کنیم.

طلق ضدخش

طلق ضدخش چیست ، همه طلق هایی که در بازار موجود هستن در برابر خش مقاوم نیستن. به همین ترتیب هنگام خرید طلق یکی از ویژگی‌هایی که حتما باید مدنظر قرار داد همین مقاومت در برابر خش هست. البته توجه داشته باشین که طلق ها انواع مختلفی دارن. هر کدوم از این نمونه ها ویژگی های مختلفی دارن ولی در حالت کلی همگی از جنس پلاستیک های بهینه شده هستن. در قسمت‌های آینده به خش پذیری انواع طلق ها نیز خواهیم پرداخت.

چرا طلق ضدخش گزینه مطلوبی اس

طلق ضدخش چیست ، طلق هایی که در معرض عوامل فیزیکی هستن در صورتی که قابلیت مقابله با خراش نداشته باشن بعد از مدتی از نظر ظاهری افت شدیدی رو تجربه می‌کنن این به معنای کاهش عمر مفید طلق هست. طلقی که روی اون انواع خط و خش هست طبیعتا باید جایگزین به و این جایگزینی هزینه‌های اضافی به بار میاره. اما طلق های ضدخش حتی در مدت های طولانی ظاهر خود رو حفظ می‌کنن و بدین ترتیب مقرون به صرفه هستن.

انواع طلق هایی که در برابر خش مقاوم هستن

  • طلق ضدخش پلی کربنات
  • طلق اکریلیک یا پلکسی گلاس

طلق ضدخش پلی کربنات

طلق ضدخش چیست ، طلق های پلی کربنات با خصوصیات فیزیکی بسیار عالی مشهور هستن. در واقع طلق های پلی کربنات از نظر ویژگی های مختلف مثل مقاومت در برابر ضربه بهترین هستن. این طلق ها ویژگی های فراوان دیگری نیز دارن. برای مثال این طلق ها عایق حرارتی بسیار خوبی هستن و مشتعل نمی‌شن. همچنین این طلق ها از نظر عایق صوتی نیز خوب هستن. این طلق ها در برابر کشش نیز مقاومت خوبی از خود نشون میدن. همه این خصوصیات عالی رو اگر در کنار ویژگی های نسبتا خوب دیداری قرار بدیم پلی کربنات یک گزینه عالی اس. از نظر شفافیت و عبور نور این طلق ها هم سطح با شیشه های معمولی هستن.

طلق ضدخش چیست

با این همه ویژگی ها طلق های پلی کربنات معمولی در برابر خش پذیری مقاوم نیستن و بعد از مدتی از نظر ظاهری افت می‌کنن. اما برای حل این مشکل از طلق های پلی کربنات ضدخش استفاده می‌کنن. با کار کردن یک لایه ضدخش بر روی طلق پلی کربنات معمولی این طلق ها از این نظر نیز عالی میشن. طلق های پلی کربنات کاربرد فراوانی در حوزه های مختلف دارن. این طلق ها به خصوص در ساختمون به وفور به کار گرفته می‌شن. از این طلق ها برای ساخت انواع درب و پنجره ، سایه بان ، سقف ها و دیوارهای طلقی استفاده میشه. این طلق ها در کاربردهای مختلف از جمله مسکونی ، تجاری ، اداری ، ورزشی و … به کار گرفته میشن. میزان مقاومت این طلق ها به قدری عالی اس که حتی برای ساخت ضد گلوله از این طلق ها استفاده میشه!

طلق اکریلیک

طلق ضدخش چیست ، طلق اکریلیک که البته با نام پلکسی گلاس نیز مشهور هست دومین نوع طلق هست که بر خلاف نوع قبلی بون نیاز به لایه ای اضافی خود در برابر خراش مقاومه. طلق های اکریلیک با ویژگی های دیداری عالی خود مشهور هستن. این طلق ها پرکاربردترین نوع طلق هستن. عبور نور و شفافیت این طلق ها حتی از شیشه ها نیز بهتر هست. همچنین این طلق ها شفافیت و وضوح بسیار بالایی دارن. از نظر ویژگی های فیزیکی نیز این طلق ها در برابر شیشه های معمولی بسیار قوی تر هستن. همه این ویژگی ها سبب کاربرد فراوان این طلق ها در حوزه های مختلف هست. این طلق ها علاوه بر اینکه در قسمت های مختلف ساختمان مثل ساخت انواع درب و پنجره ، پارتشین و … به کار میرن در حوزه های دیگر نیز پرکاربرد هستن. برای مثال این طلق ها برای ساخت آکواریوم بهترین گزینه هستن.

طلق ضدخش شفاف

طلق ضدخش چیست ، همانطور که در قسمت های گذشته گفتیم انواع طلق ها از نظر شفافیت عالی هستن. طلق یک گزینه عالی برای جایگزینی شیشه از جهات مختلف و از جمله شفافیت هست. به خصوص طلق های پلکسی گلاس وضوح بسیار عالی درخشش خیره کننده ای دارن. طلق های شفاف ضدخش به خوبی در قسمت های خارجی ساختمون به کار گرفته میشن. یکی از مهمترین استفاده های طلق های شفاف ساخت پنجره نورگیر هست. با پنجره های طلقی می‌تونین از حداکثر نور خورشید استفاده کنین و مناظر بیرونی رو از دست نمی‌دین. این طلق ها در کاربردی های مختلف دیگر مثل ساخت گلخانه و یا سقف ، سایه بان طلقی ، محافظ پله و بالکن و … نیز به کار می‌رن.

طلق ضدخش چیست

طلق ضدخش مات

طلق ضدخش چیست ، طلق ضدخش مات نیز گزینه ای عالی برای حفظ حریم خصوصی و دریافت نور ملایم هستن. با استفاده از این طلق ها دیگر نگران دیده شدن ساختمون نمی‌شین. همچنین در صورتی که در محیط گسترده ای طلق کاری می‌کنین این کار باعث میشه که آلودگی نوری از بین بره. طلق های مات به صورت طلق های یخی بسیار زیبا هستن و کاربرد فراوانی دارن. این طلق ها برای ساخت دیوارهای طلقی گزینه ایده آلی هستن. همچنین این طلق ها برای ساخت پوشش اتاق دوش حمام ، سایه بان ، محافظ و … مناسب هستن.

پلکسی گلاس … کلیک کنین.

طلق های ضدخش در چه رنگ هایی تولید میشن؟

طلق های ضدخش در رنگ های بسیار متنوع و جذاب تولید میشه و محدودیتی از نظر رنگ بندی وجود نداره.طلق ضدخش چیست

مقاومت طلق های ضدخش در برابر خط و خراش چقدر هست؟

با اینکه این طلق ها مقاومت خوبی در برابر خراش دارن باید در حفظ طلق از خراش توجه داشته باشیم.طلق ضدخش چیست

سفارش

فرکو از جمله برترین برندهای ایرانی اس که در زمینه تولید انواع طلق و پلکسی نیز فعالیت داره. محصولات فرکو می‌تونن برترین طلق های وارداتی رو به چالش بکشن ضمن اینکه برچسب قیمتی مناسبتری نیز دارن. برای سفارش محصولات فرکو می‌تونین به شیوه های حضوری و غیرحضوری اقدام کنین. برای ثبت سفارش به صورت حضوری به محل کارگاه فرکو که آدرس اون در قسمت پایین صفحه درج شده اس مراجعه کنین و در صورت پسند نسبت به ثبت سفارش اقدام کنین. در صورتی که علاقه مند به ثبت سفارش به صورت غیرحضوری و یا دریفات مشاوره باشین نیز می‌تونین با شماره تماس هایی که در قسمت پایین صفحه درج شده اس تماس حاصل کنین. کلیه سفارش‌های مشتریان عزیز ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری آماده عرضه به مشتریان عزیز هست.

پل ارتباطی با فرکو

شما میتوانید برای تماس و ارتباط با شرکت فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنین .

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352

پیج اینستاگرام فرکو رو از طریق این لینک دنبال کنین و جدیدترین طرح هارو تماشا کنین.

آدرس سفارش حضوری :تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

طلق ضدخش چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو