Home
سایه بان طلقی

خرید پلی کربنات

خرید طلق پلی کربنات ، به منظور استفاده در ، قسمت های داخلی و خارجی ساختمان ها ، صورت می گیرد . این طلق یکی از پرکاربردترین طلق های مصرفی ، در بنا های مسکونی و اداری است . طلق پلی کربنات ، از نظر استحکام و مقاومت در سطح بالایی قرار دارد . و همین خصوصیت این طلق را به طلقی محبوب ، بین معماران و ساختمان سازان تبدیل کرده است .

شفافیت کار باعث شده است که آن را ، به عنوان جایگزینی مناسب برای شیشه به شمار بیاوریم . در بین سایر طلق های تولید شده در مجموعه ی فرکو ، طلق پلی کربنات از پر مصرف ترین آن به شمار می رود . البته ناگفته نماند که طلق پلکسی گلاس هم کارایی خاص خود را دارد . و با خصوصیات ویژه ای که دارد ، در پروژه های متفاوت مورد توجه قرار می گیرد . اما آنچه مسلم است ، موضوع بحث این مقاله ، طلق پلی کربنات مات و روشن است . در ادامه به بررسی ویژگی های منحصر به فرد این طلق و کاربرد های ویژه ی آن خواهیم پرداخت .

پلی کربنات تهران
طلق های پلی کربنات

آشنایی با طلق پلی کربنات

خرید طلق پلی کربنات ، طلق پلی کربنات از پلاستیک پلیمری است . طلق شیشه ای و شیشه از جهات بسیاری بهم شباهت دارند . از جمله اینکه از لحاظ ظاهری تا حد زیادی در یک سطح قرار دارند ‌. و شفافیت کار و نورپردازی یکنواخت هر دو ، قابل توجه است . و در کاربرد های مشابهی ایفای نقش می کنند . و از لحاظ مراحل ساخت تا حد زیادی ، مراحل شبیه به همی را طی می کنند . بدین ترتیب که مواد اولیه ی طلق و شیشه ، در دمای بالای به شکل مذاب در می آیند . و سپس با دمیدن هوای سرد به حالت جامد تبدیل می شوند .

تنها تفاوت آن در مواد اولیه ی ساخت طلق و شیشه است . شیشه از سیلیس مذاب است . و طلق جنسی پلاستیکی دارد . در عین شباهت ظاهری و کاربردی طلق و شیشه ، تفاوت های عمده ای بین این دو جنس به چشم می خورد . که همین تفاوت ها دلیل انتخاب این جنس به جای شیشه و کریستال است ‌. یکی از بارزترین این فاکتور ها ، ایمنی بالای طلق پلی کربنات مات و روشن است .

هنگامی که به شیشه فشار یا وزنی بیشتر از تحمل آن وارد شود ، چیزی جز خرده شیشه نخواهیم داشت . این در حالی است که انواع طلق پلکسی گلاس و پلی کربنات ، بسیار مقاوم و نشکن هستند . و مثل شیشه قطعات خطر ناک و برنده ندارند . سبکی وزن طلق ها ، از دیگر مزیت های برتری دهنده ی طلق بر شیشه است . وزن پایین آن سبب راحتی کار ، جهت نسب و استفاده است . که باعث می شود طلق به جنسی پرطرفدار ، در بین مردم تبدیل شود . علاوه بر آن هزینه های سفارش و خرید پایین تری از شیشه‌ دارد . تنوع در سبک های زیبا و جذاب و همچنین رنگ های مات و روشن آن ، به کارایی های آن افزوده است .

 پلی کربنات پامنار
طلق مستحکم

انواع طلق

طلق پلی کربنات شفاف
طلق پلی کربنات مات
طلق رنگی پلی کربنات

پلکسی گلاس … کلیک کنید

طلق شفاف پلی کربنات

خرید طلق پلی کربنات شفاف ، در محل هایی صورت می گیرد که ، نیاز به دریافت نور و گرمای بیشتری از خورشید داریم . طلق شفاف به نام طلق شیشه ای ، طلق شفاف کریستالی و طلق اکریلیکی هم شناخته می شود ‌. طلق شفاف در واقع از همان جنس ترموپلاستیک است . و دلیل شفافیت و وضوح تصویر ، استفاده از ترکیبات شیمیایی خاصی در ساختار آن است . این طلق ها را می توان در سقف ، در و پنجره بکار گرفت . و از روشنایی و گرمادهی این طلق ها بهره مند شد . چرا که عبور نور خورشید از آن به سادگی صورت می گیرد ‌ .

این طلق ها را می توان به صورت یو وی هم تهیه کرد . طلق یو وی به شما کمک می کند که ، در دریافت نور و گرمای خورشید ، اشعه های مضر آن فیلتر شوند . و از رسیدن اشعه فرابنفش خورشید به پوست انسان جلو گیری می کند . طلق یو وی شفاف ، در پنجره ها بسیار زیبا جلوه می کند . مخصوصا اگر از ترکیب رنگی این طلق ها در نصب آن استفاده کنید . سبکی هنری برای فضا ایجاد کرده اید ‌.

طلق یو وی علاوه بر آن که از پوست انسان محافظت می کند ، لوازم و اثاثه ی منازل و ادارات را نیز ، ازین اشعه های مضر در امان می دارد . می دانید که هر آنچه در معرض تابش نور آفتاب قرار گیرد ، زودتر از موعد مقرر پوسیده می شود . و این اشعه ها باعث رنگ باختگی و ماتی اشیا می گردند . در واقع یو وی بودن طلق شفاف کریستال ، باعث می شود تا ، خود طلق پلی کربنات هم دارای کارکرد بیشتری در محل باشد . و بعد از گذشت زمان زیادی از استفاده ، رنگ اولیه خود را حفظ می کند .

 پلی کربنات شفاف
طلق شفاف

طلق مات پلی کربنات

خرید طلق پلی کربنات مات ، بیشتر برای محیط هایی صورت می گیرد که ، نیاز به حفظ دید و محرمیت دارند . و یا می خواهند بدون نصب پرده ، از دیده شدن فضای داخلی منازل یا ادارات جلو گیری کنند . طلق مات در انواع بسیار گسترده ای توسط مجموعه ی فرکو ، تولید و عرضه می شود . از جمله سبک های کاربردی آن ، طلق ضد خش مات است .

ضد خش بودن ویژگی ای است که ، باعث عمر طولانی این محصول ، در هماهنگی با سازه های ساختمانی است . سطوح مورد استفاده ، هنگامی که در دراز مدت ، محافظ و کاوری نداشته باشند ، خط و خش هایی بر آن ظاهر می شود . که باعث ازبین رفتن زیبایی کار و کهنگی آن می شوند . طلق نیز ازین قاعده مستثنا نیست . اما امروزه مجموعه ی فرکو اقدام به تولید طلق های ضد خش نموده است . که تغییرات جوی و برخورد اشیا یا گذر زمان ، سطح آن را تغییر نمی دهد . و لایه ای که بر سطح آن وجود دارد ، نقش کاور و محافظ را در آن ایفا می کند . و باعث نو ماندن طلق و حفظ کیفیت رنگی طلق مات می شود .

طلق مات دارای رنگ بندی زیبا و متنوعی است . که برای طلق مات بالکن ، در و پنجره یا سرویس های بهداشتی ، می توان رنگ دلخواه خود را سفارش داد . و با هماهنگی رنگ آن با فضای اطراف طلق ، محیطی دلپذیر و جذاب را ایجاد کرد .

پلی کربنات مات
طلق مات

طلق رنگی پلی کربنات

خرید طلق پلی کربنات رنگی ، باعث زیبایی و جذابیت محل مورد استفاده می گردد . اما باید خاطر نشان شد که ، تنها زیبایی کاری نیست که ، باعث تفاوت رنگی طلق ها می گردد . بلکه هر رنگ از طلق رنگی باعث ایجاد نتایج متفاوتی ، در جذب نور و گرمای خورشید خواهد داشت ‌ . پس با توجه به نیاز روشنایی فضا ، رنگی مورد پسند را برای سفارش انتخاب می کنیم .

طلق پلکسی گلاس یا پلی کربنات رنگی ، روز به روز در کیفیت ساختاری و رنگی ، پیشرفت و توسعه می یابد ‌. و ما هر روز شاهد طلق هایی با استحکام بیشتر ، و عمر طولانی تر ازین طلق ها هستیم . امروزه طلق رنگی در سبک های جدید و بروز ، توسط مجموعه ی فرکو تولید و عرضه می شود . که طلق هوشمند ، طلق ضد خش ، طلق نشکن و … از آن جمله اند .

راجع به طلق ضد خش اشاره ای کوتاه در مطالب بالا داشته ایم . و اما طلق هوشمند نوعی از پیشرفته ترین ، طلق پلی کربنات محسوب می شود ‌. که در آن امکان تنوع رنگی وجود دارد . یعنی شما این امکان را دارید که ، طلق پلی کربنات واحد خود را ، در حالت مات یا شفاف انتخاب کنید . که این امر با کمک انرژی الکتریسیته صورت می گیرد . هنگام وصل برق به حالت شفاف و در قطع آن ، حالت مات به خود می گیرد . ازین طلق در قسمت های مختلف از بنا می توان استفاده کرد . که علاوه بر کارایی منحصر به فرد آن ، در جذب و مهار انرژی ، باعث تنوع و زیبایی محل می گردد .

 طلق رنگی
تنوع رنگی از طلق ها

تهیه ی طلق های پلی کربنات به چه منظور هایی صورت می گیرد

خرید طلق پلی کربنات ، به منظور استفاده در محیط های عمومی و خصوصی صورت می گیرد . یکی از کاربرد های اساسی آن ، ساخت سایه بان از طلق پلی کربنات است . سایه بان ها اغلب از جنس طلق رنگی پلی کربنات است . همانطور که پیش تر اشاره شد ، امروزه اکثر سایه بان ها را مجهز به ، خاصیت ضد یو وی می کنند . تا علاوه بر افزایش طول عمر طلق ، محیطی بی ضرر برای پوست انسان فراهم شود . و از پوسیدگی لوازم در معرض نور آفتاب جلوگیری شود .

این سایه بان ممکن است ، جهت اتومبیل های شخصی و عمومی صورت پذیرد ‌ . که از آسیب اشعه های ماوراء بنفش بر رنگ سطح ماشین ممانعت می کند . یا سایه بان مخصوص آلاچیق ها می باشد . که رنگ های زیبای طلق پلی کربنات ، آلاچیق ها را دلنشین و زیبا جلوه می دهد . کاربرد دیگر طلق ها در ، در و پنجره ها می باشد ‌. که می توان از سبک های مختلف این کار برای آن استفاده کرد .

امروزه در ارتفاعات برای نمای ساختمان ، یا پنجره ها از طلق شیشه ای به جای شیشه استفاده می شود . چرا که ایمنی بالایی در سقوط و شکستن دارند . انواع طلق شیشه ای برای فضاهای عمومی ، مثل ایستگاه های مترو و اتوبوس بسیار کاربردی است . و دلیل آن هم نفوذ ناپذیری طلق پلکسی گلاس و پلی کربنات است . رطوبت و آلودگی در آن نفوذ نمی کنند . و به راحتی گرد و غبار از سطح آن پاک سازی می شود ‌. همچنین در محیط های پر رفت و آمد مثل ایستگاه های مترو ، مقاوم و مستحکم ایفای نقش می کند .

کاربرد طلق ها
طلق های بکار رفته در تهیه ی گلخانه

پل ارتباطی

شماره تماس :
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲


آدرس دفتر برای مراجعه ی حضوری : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

خرید طلق پلی کربنات برای چه منظور های صورت می گیرد ؟

ازین طلق برای ساخت سایه بان خودرو ، سایه بان آلاچیق ، سقف طلقی و … استفاده می گردد .سایه بان طلقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو