Home
خرید طلق مات

خرید طلق مات

سفارش طلق مات به دلیل کارایی زیادی که این مدل دارد روز به روز بیشتر میشه! طلق مات نوعی طلق هست که با وجود اینکه نور رو وارد ساختمان می‌کنه از دیده شدن داخل ساختمان جلوگیری می‌کنه. به عبارتی داخل ساختمون دید محوی داره. هنگام خرید طلق مات باید به موارد مختلفی توجه کنیم. اولین مورد اینه که طلق مات انواع مختلفی داره. با توجه به فضایی که قصد طلق کاری در اون داریم می‌توانیم از هر کدوم از این مدل ها استفاده کنیم. دومین مورد ظاهر طلق هست. اینکه از طلق های مات یخی ، ساده یا رنگی می‌تونیم استفاده کنیم که هر کدوم زیبایی منحصر به فردی دارن. در این مطلب قصد داریم به معرفی محصول طلق مات مجموعه فرکو بپردازیم. مجموعه فرکو انواع طلق مات رو در بالاترین کیفیت ممکن تولید میکنه.

کاربرد طلق مات در ساختمان

طلق مات کاربرد فراوانی در ساختمون سازی داره. از طلق های مات چه در فضاهای خارجی و چه در قسمت‌های داخلی ساختمون استفاده می‌کنن. برای نمونه یکی از مهمترین استفاده‌های طلق مات ساختن انواع نما و دیوار هست. در سال های اخیر این نوع نماها بسیار رایج شدن حتی در بعضی از موزه‌های مشهور از این طلق ها برای نماسازی استفاده شده. به جز این در ساختمون‌های اداری و تجاری نیز به فور از طلق مات برای ساخت نما استفاده میکنن. به همین دلایل سفارش طلق مات ساختمانی باکیفیت اهمیت داره!

سفارش طلق مات

طلق های مات برای ساخت سقف و سایه بان نیز گزینه ای ایده آل هستن. به خصوص اینکه سقف‌هایی که با طلق شفاف ساخته میشه شدت نور بیشتری داره. از موارد دیگر می‌توان به ساخت پوشش های حمام اشاره کرد. ایمنی بالا و مات بودن این طلق ها رو به یک گزینه عالی برای پوشش هایی که در حموم و یا استخر استفاده میشه تبدیل کرده .

چرا طلق مات یک گزینه مناسب است

در این قسمت به این مورد می‌پردازیم که با چه دلایلی و در چه قسمتی باید از طلق مات استفاده کنیم؟ اولین و مهمترین دلیل استفاده از طلق مات حفظ حریم خصوصی هست. طلق های شفاف سمت دیگر رو با وضوح بالا شان میده. این مورد برای بسیاری از فضاها نامناسب هست و حتی اصول معماری نیز اجازه استفاده از اونو نمیده. پنجره هایی که رو به حیاط خلوت هستن مثالی از این دست هستن یا حتی اتاق دوش حموم دومین دلیل بهره بردن از این طلق ها دریافت نور با شدت ملایم هست.

نوری که از طلق شفاف عبور میکنه شدت بسیار بیشتری داره. به خصوص در طلق کاری هایی که وسعت زیادی دارن طلق شفاف در هنگام ظهر می‌تونه آزار دهنده باشه. البته برای بسیاری از ساختمون‌ها نمای طلق شفاف نیز گزینه مناسبی هست. سومین دلیل نیز زیبایی فراوان این طلق هاست. طلق های مات از نظر زیبایی غنی هستن و به دکوراتیو بهتر ساختمون کمک می‌کنن.

ویژگی طلق مات که قبل از سفارش باید بدانید

در این قسمت ویژگی طلق های مات رو به خصوص در مقایسه با شیشه معرفی می‌کنیم. طلق مات از نظر ساخت انواع مختلفی داره که در قسمت های بعد به تفضیل به اون خواهیم پرداخت. طلق مات نسبت به شیشه مات استحکام بالاتری داره و وزن اون نیز بسیار سبک‌تر از شیشه هست. وزن سبک در کنار مقاومت بالا مهمترین ویژگی طلق هست. گذشته از این مورد طلق ایمنی بسیار بالایی داره و استفاده از اون نگرانی رو به حداقل میرسونه. شکستن و سقوط شیشه به خصوص شیشه های معمولی خسارات جبران ناپذیری وارد میکنه در حالی که طلق اینگونه نیست. مورد بعدی قیمت بسیار مناسب تر طلق نسبت به شیشه هست. همه این ویژگی‌ها یک گزینه عالی در اختیار شما قرار میده.

آینه هالیوودی

انواع طلق مات

طلق های مات انواع مختلفی دارن که هر کدوم ویژگی‌های منحصر به فرد خود رو دارن. سه نوع طلق که بسیار پر کاربرد هستن شامل پلکسی گلاس و طلق پلی کربنات و طلق کریستال هستند. طلق پلکسی‌ گلاس یا اکریلیک پرکاربرد ترین نوع طلق است. این طلق ها با وزن سبک ، استحکام نسبتا خوب و مقاومت مناسب در برابر هوازدگی مشهور هستن. دومین دسته طلق های پلی کربنات هستن که گرونترین نوع طلق مات هستن. این طلق مستحکم ترین نوع طلق هستن و در برابر آتش‌سوزی نیز مقاوم هستن.

آینه سرویس بهداشتی

همچنین محلول های شیمیایی نیز آسیبی به این طلق ها نمیرسونه. سومین دسته طلق کریستال مات هست که به پلی استایرن مات نیز مشهور هستن. این طلق ها قیمت پایینتری نسبت به دو نوع دیگر دارن. با این حال از استحکام نسبتا خوبی برخوردارن هر چند در برابر دو نوع دیگر ضعیفتر هستن. دقت داشته باشین که این طلق ها نیز در برابر هوازدگی مقاوم نیستن.

طلق هوشمند

خرید طلق مات ، برای بسیاری از قسمت ها نیاز به شفافیت و ماتی با هم تداخل دارن. به این معنی که طی ساعاتی از روز طلق شفاف لازمه و در زمان دیگر طلق مات. با توجه به اینکه تعویض چندباره طلق در طول روز چندان منطقی به نظر نمیرسد مهندسان توانستن طلق هایی بسازن که هم شفاف هستن و هم مات. طلق هوشمند نوعی طلق هست که بنا به انتخاب ما به شکل آنی و سریع شفاف و یا مات میشه! این طلق ها به برق متصل هستن و ریموت کنترل مخصوص دارن. نحوه کارکرد این طلق ها به این شکل هست که بین دو لایه طلق را از کریستال مایع پر می‌کنن. این کریستال مایع خود درون لایه رسانا محصور شده.

سفارش طلق مات

با ایجاد جریان در لایه رسانا مولکول های کریستال مایع به شکل کاملا منظمی کنار هم قرار می‌گیرن. این نظم بین مولکولی باعث میشه که نور به راحتی عبور کرده و طلق شفاف بشه. در حالت معمولی نیز طبیعتا با توجه به جهتگیری نامنظم این مولکول ها طلق مات هست. طلق هوشمند یک گزینه مناسب برای ساخت دیوار های طلقی هستن. طلق هوشمند برای ساخت پوشش های طلقی مختلف و حتی ساخت صفحه نمایش برای پخش محتوای دیجیتال به کار میره. ضمنا طلق های هوشمند در برابر اشعه یو وی مقاوم هستن.

سفارش طلق مات ضدخش

در قسمت قبلی به معرفی انواع طلق پرداختیم. همانطور که پیشتر گفتیم طلق پلی کربنات که ویژگی های بسیار خوبی داره در برابر خش پذیری ضعیف هست. همچنین به طور کلی یکی از بزرگترین ایردات طلق نسبت به شیشه همینه . برای حل این مشکل از پوشش های مخصوصی بر روی طلق استفاده میکنن. با اجرای این پوشش مقاومت طلق در برابر خط و خراش بسیار بهتر میشه. این طلق ها به خصوص در فضاهایی که امکان ایجاد خراش روی طلق بیشتر هست و یا طلق در دسترس قرار دارد گزینه مناسبی هستن.

قیمت آینه چراغ دار

سفارش طلق مات یو وی

اشعه یو وی یا فرابنفش بخشی از نور خورشید هست که به سمت زمین گسیل میشه. همه ما نور خورشید رو به عنوان عنصری مهم در نظر می‌گیریم. واقعیت اینجاست که نور خورشید هم مضرات مخصوص خودش رو داره. اشعه فرابنفش در محدوده مرئی قرار نداره و بنابراین با چشم غیرمسلح دیده نمیشه. این اشعه باعث آسیب به سلامتی انسان میشه. فرابنفش حتی باعث مستهلک شدن متریال های مختلف از جمله طلق میشه. برای نمونه برخی از انواع طلق دچار زردی و شکنندگی میشن. این مورد نیز با اجرای یک لایه ضد یو وی حل میشه. این طلق ها در برابر هوازدگی مقاوم هستن و می‌توان از اونا در محیط های تحت تابش نور خورشید استفاده کرد.

عکس آینه قدی

طلق های مات فرکو

خرید طلق مات ، فرکو از جمله برندهای داخلی هست که تونسته طلق مات با بالاترین کیفیت ممکن تولید کنه. مزیت استفاده از طلق های فرکو اینه که اولا این طلق ها چه از نظر ساخت و چه از نظر طرح متنوع هستن. دومین مورد نیز این است که خرید شما بدون واسطه و به شکل مستقیم از محل کارگاه انجام میشه. طلق های وارداتی چند واسطه دارن و قیمتشان در مقایسه بسیار بالاست.طلق های مجموعه فرکو ارزش خرید بسیار بالایی دارن. و می‌تونن انتخاب ایده آلی برای شما باشن.

سفارش

جهت خرید طلق مات و سفارش محصولات فرکو میتونی به روش های حضوری و غیر حضوری اقدام کنی. برای ثبت سفارش به شکل حضوری میتونی به محل کارگاه فرکو مراجعه کنی. آدرس کارگاه مجموعه فرکو در قسمت پایین صفحه درج شده . برای ثبت سفارش به صورت غیر حضوری نیز میتونی با شماره های تماس که در قسمت پایین صفحه درج شده تماس حاصل کنی. در صورتی که هر گونه پرسشی نیز داشته باشی میتونی با کارشناسان فرکو در ارتباط باشی.کلیه سفارش‌ها ظرف مدت ۳ الی ۴ روز کاری آماده عرضه به مشتریان عزیز هست.

طلق مات در چه رنگ ها و طرح هایی تولید میشه؟

طلق های مات هم دارای نوع ساده هستن و هم …خرید طلق مات

پل ارتباطی با فرکو

میتونی برای تماس و ارتباط با مجموعه فرکو از اطلاعات زیر استفاده کن .

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773

پیج اینستاگرام فرکو را از طریق این لینک دنبال کنید و جدیدترین طرح هارو تماشا کن.

آدرس سفارش حضوری :تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو