Home
خرید آینه خورشیدی

خرید آینه خورشیدی

آینه خورشیدی چیه؟

خرید آینه خورشیدی در تولیدی فرکو جزء پرفروش ترین و جذاب ترین آینه‌هاست .و در بازار جزء طرح‌های بسیار چشم گیر و زیبا هست .انتخاب هر آینه ای با هر طرحی کاملا سلیقه‌ای هست .هر انسانی علاقه‌مند به ابعاد و مدل‌های مختلفی اس . همه‌ی اشکال هندسی قابل ساخت در تولیدی فرکوست.شما با توجه به محیطی که دارین می‌تونین آینه خود رو بنا بر هر مدلی که بخواید تهیه کنین.برخی از افراد از ایجاد تضاد در فضای خود لذت می‌برن .برای مثال اگر دنبال آینه ای برای سرویس بهداشتی خود هستین و توالت شما از موزائیک مستطیل و روشویی مربع برخورداره ،

خرید آینه خورشیدی
خرید آینه خورشیدی

با خرید یک آینه گرد می‌تونین یک تضاد زیبا برای محیط خود ایجاد کنین. و یا برعکس ، همه‌ی اینا کاملا سلیقه‌ای هست .همچنین پس از خرید آینه خورشیدی امکان اینکه آینه به تمامی نقاط ایران ارسال بشه وجود داره .شما می‌تونین آینه خود رو در هر شکلی که خودتون اونو طراحی کردین سفارش بدین .یعنی کاملا طراحی آینه رو به عهده خود بگیرین .و یک طرح خاص و تک برای محیط خود ایجاد کنین .اما ما می خوایم در این مطلب در مورد آینه خورشیدی صحبت کنیم .که می‌تونه دارای چه کاربردها و کارایی‌های متفاوتی باشه.که می‌تونه آینه رو در چشم شما زیباتر کنه .و تبدیل به یک آینه متفاوت کنه .و از آینه ساده فاصله بگیره.و تبدیل به یک آینه مدرن و سبک جدید بشه.

خرید آینه خورشیدی

علم روانشناسی آینه‌ها

شاید فکر کنین انتخاب آینه خورشیدی ربطی به علم روانشناسی و شخصیت شناسی نداره .در صورتی که همه‌ی اینا نشون دهنده شخصیت شماست .و هر کدوم معنا و مفهومی داره .اگر شما آینه طرح خورشیدی رو برای محیط خود انتخاب کردین ، برای دونستن شخصیت خود حتما با ما همراه باشین.

خرید آینه خورشیدی

تمامی افرادی که این آینه خورشیدی رو انتخاب می‌کنن .بسیار افراد شاد و سرزنده‌ای هستن .که برای محیط خود به دنبال آینه های خاص و تک هستن .که انتخاب اونا متفاوت از سایر افراد باشه.اگر شما به دنبال یک آینه خورشیدی هستین ، می‌تونین با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرین .و آینه خود رو سفارش بدین .تولیدی فرکو با کیفیتی منحصر به فرد و قیمتی مناسب آینه شما رو تولید می کنه.و برای شما در عرض کمتر از 48 ساعت محصول رو ارسال می‌کنن.این آینه خورشیدی در تمامی ابعاد و سایز برای شما ساخته میشه .این آینه در سایز های متنوع قابل تولیده .آینه خورشیدی با آپشن‌های بسیاری برای شما تولید می‌شه که در متن زیر برای شما نام برده می‌شه.

خرید آینه خورشیدی
  1. آینه خورشیدی لمسی
  2. آینه خورشیدی حسگری
  3. آینه خورشیدی بک لایت
  4. آینه خورشیدی ریموتی
  5. آینه خورشیدی موزیکال
  6. آینه خورشیدی حکاکی شده
خرید آینه خورشیدی
خرید آینه خورشیدی
خرید آینه خورشیدی

آینه لمسی طرح خورشید

آینه خورشیدی لمسی جزء آینه های پرفروش و بروز صنایع تولید شیشه و آینه فرکو هست.این آینه به دلیل کارایی که داره بسیار محبوب هست ‌.حالا می‌خوایم در مورد لمسی بودن این آینه توضیح بدیم .روی صفحه آینه خورشیدی یک قسمتی مشخص شده اس ،که با لمس این قسمت می‌تونه لامپ های آینه خود روخاموش و روشن کنین .تنها با حرارت دست می تونه رنگ نور آینه رو تغییر بدین.همچنین به صورت لمسی می‌تونین قسمت دماسنج رو خاموش و روشن کنین و دمای محیط رو چک کنین .و یا قسمت تایمری رو روشن کنین و از ساعت دقیق مطلع بشین .همچنین اگر آینه خورشیدی دارای آپشن ضد بخار باشه ، با لمس انگشت می‌تونین آینه خود رو به صورت ضد بخار کنین .تا از بخار روی آینه شما جلوگیری کنه.

آینه خورشیدی حسگری

این یکی از موارد جذاب برای هر بیننده‌ای هست که در سال های اخیر تولید شده اس. شما تنها به صورت سنسور دست خود رو روبه روی قسمت مورد نظر تکون می‌دین. و آینه نسبت به عملکرد شما عکس العمل نشون میده. و آینه شما خاموش و یا روشن می‌شه. و یا تمامی کارهایی که در متن آینه لمسی گفته شد برای شما انجام داده می‌شه. تنها با فرق این که برای آینه لمسی باید انگشت شما روی قسمت مشخص شده قرار بگیره. اما حسگری به صورت حس کردن دست شما عکس العمل نشون میده.این آینه شبیه به خشک کننده‌های دستی که در سرویس بهداشتی های عمومی دیدین عمل می‌کنه.و یک حرکت جذاب برای محیط منزل شما در هر قسمتی هست.

آینه خورشیدی بک لایت

آینه خورشیدی بک لایت به این صورت هست که در پشت آینه لامپ های ال ای دی نصب می‌شه. که شامل 7 رنگ زیباست که با استفاده از روش های ریموتی ، حسگری و لمسی می‌تونین رنگ لامپ خود رو تغییر بدین.و یا می‌تونین با روشن کردن همزمان دو رنگ متفاوت یک رنگ جدید به آینه خود اضافه کنین .با خرید این آینه می‌تونین یک آینه جدید داشته باشین. که خیلی متفاوت از آینه های دیگه باشه.از این آینه قابلیت استفاده به صورت شب خواب رو هم داره. یعنی هنگام خواب برای روشن کردن قسمتی از فضا این آینه رو روشن کنین. که نمای زببایی رو برای شما ایجاد می‌کنه.به دلیل نوسانات قیمت باید برای دانستن قیمت آینه خورشیدی با شماره 02188068352 تماس بگیرین و آینه خود رو سفارش بدین.

آینه خورشیدی ریموتی

یک روشی برای خاموش و روشن کردن آینه وجود داره اونم روش ریموتی هست . شما به صورت کنترلی می‌تونین از راه دور آینه خود رو کنترل کنین و برای انجام دادن کار هایی مثل چک کردن دمای منزل از روش ریموتی با فاصله کار های خود رو انجام بدین .از این آَینه زیبا برای میکاپ‌های تخصصی هم استفاده می‌کنن . زیرا با حجم نوری که داره می‌تونه تمامی ایراد ها و نقص های میکاپ شما رو زیر نظر بگیره .شما بدون داشتن یک نور مناسب ویک آینه با کیفیت نمی‌تونین استاندارهایی که برای انجام دادن یک میکاپ وجود داره رو زیر نظر بگیرین .اما با داشتن این آینه تمامی شرط هایی که برای داشتن یک آینه مناسب وجود داره ، رو راحت انجام می‌دین .

خرید آینه خورشیدی

آینه موزیکال طرح خورشید

شاید یکی از چیزهایی که همیشه هنگام میکاپ انجام می‌دین ، گوش دادن آهنگ مورد علاقه شماست . شما تنها با خرید یک آینه خورشیدی می‌تونین یک اسپیکر پشت آینه داشته باشین که تنها به چند مدل مثل AUX.USB.و بلوتوث می‌تونین موبایل همراه خود رو به آینه وصل کنین . و آهنگ مورد علاقه خود رو گوش کنین .مصرف برق این آینه بسیار پایینه . یعنی شما بعد از خرید این آینه ای هزینه ی برق اضافه ای متحمل نمی‌شین. چون تمامی لامپ‌های این آینه خورشیدی کم مصرف می باشد . اما نسبت به این مصرف برق از نور بسیار بالایی برخوردارن.همچنین یکی از موارد اینه که باعث بزرگ نمایی محیط می‌شه .

خرید آینه خورشیدی
خرید آینه خورشیدی

آینه خورشیدی حکاکی شده

همانطور که در قسمت بالا گفته شد از این آینه می توان در محیط های بزرگ هم استفاده کرد . برای مثال در تالار ها و … می‌تونه نمای بسیار زیبایی داشته باشه . صنایع تولید شیشه و آینه فرکو قابلیت اینو داره که با دستگاه‌های مناسبی طرح مد نظر شما رو روی آینه طراحی کنه . همه‌ی این کار ها کاملا سلیقه ای هست . شما می‌تونین روی آینه یک تیک شعر مورد علاقه و یا اسم محل همچنین لگوی مورد نظر رو روی آینه طراحی کنین. و اندازه و فونت متن شما کاملا سلبقه ای هست . امکان این که شما متن و یا لگوی مکان خود رو طراحی کنین و برای ما در واتساپ بفرستین وجود داره .همون عکسی که فرستاده میشه ، با اطمینان بدون هیچ گونه تغییری روی آینه شما حکاکی میشه.

خرید آینه خورشیدی
خرید آینه خورشیدی

مسائلی که خرید آینه خورشیدی رو برای ما جذاب می‌کنه؟

یکی از مهم ترین دلایلی که این آینه رو برای ما جذاب کرده اس ، ایجاد نور یکسان برای محیط ماست.که از اطراف آینه روی صورت شماپخش میشه .آینه خورشیدی با استفاده از آینه های شکسته طراحی میشه . و همین موضوع جذابیت این آینه رو چندین برابر کرده اس .حتی امکان این که همین آینه به صورت قدی با آینه شکسته تزئین بشه وجود داره . که شما این آینه رو می‌تونین در قسمت های زیبایی در محیط خود قرار بدین . برای مثال می‌تونین از این آینه در قسمت هایی استفاده کنین، که به اصطلاح به اون محیط های مرده میگن . یعنی امکان گذاشتن هیچ چیزی در اون قسمت‌ها وجود نداره . اما شما می‌تونین آینه های طرح شکسته رو هم به صورت خورشدی هم به صورت قدی ویا تمامی اشکال هندسی در این محل ها نصب کنین.


چگونه برای خرید آینه خورشیدی با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره:

.اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر می باشد .
آدرس سفارش حضوری : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنه
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir
برای اطلاعات بیشتر درباره خرید آینه خورشیدی می‌تونین در صفحه‌های دیگر فرکو با اسم های متفاوت مثل آینه خورشیدی دیدن کنین.
هدف ما جلب رضایت شما از قیمت و کیفیت محصولات هست .

خرید آینه خورشیدی

کیفیت خرید آینه خورشیدی .

یکی از مسائلی که صنایع تولید شیشه و آینه فرکو بسیار به اون دقت می‌کنه کیفیت محصولات هست. زیرا کیفیت هست که می‌تونه مشتری رو جذب کنه .قیمت آینه خورشیدی نسبت به کیفیتی که داره بسیار پایین هست و همین طور با توجه به این که تعداد زیادی مشتری داره قیمت رو بسیار منصفانه تعیین کرده اس .در تولید فرکو با کمک کارشناسان حرفه ای که در تولید شیشه و باکیفیت تخصص خاصی دارن ،.می‌تونیم آینه خورشیدی با کیفیتی تولید کنیم که مناسب با هر مکانی باشه .که از زیبایی شگفت انگیزی برخورداره.

خرید آینه خورشیدی

این آینه می‌تونه محیط ساده شما رو تغییر بده .و از سبک قدیمی رو تبدیل به یک سبک مدرن و کلاسیک کنه .همه افراد به دنبال محصولی با کیفیت هستن که بتونن سالیان سال برای اونا کارایی داشته باشه. کیفیت آینه هایی که در تولیدی فرکو ساخته می‌شه در حد کشورهای خارجی و اروپایی هست. زیرا تولیدی فرکو تونسته اس به لطف پروردگار آینه هایی برای کشورهای اروپایی آماده کنه. و بفرسته که کیفیت اونا عالی و مورد پسند مشتری اس.که با اطمینان گفته میشه که شما در چندین سال طولانی می توانید از این آینه برای محیط خود استفاده کنیم
شما برای سفارش آینه خورشیدی ، می‌تونین با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲تماس بگیرین. و آینه ای که انتخاب کردین رو سفارش بدین. و در عرض کمتر از ۴۸ ساعت اونو درب منزل تحویل بگیرین.

پس از خرید آینه خورشیدی اونو در چه محیط های استفاده کنیم؟

  1. سرویس بهداشتی
  2. مکان‌های اداری
  3. سالن‌های آرایشی
  4. پیرایش گاه ها
  5. تالارها
  6. سالن‌های عقد
  7. به صورت دکوری برای محیط پذیرایی
  8. سرویس اتاق خواب
  9. راهروهای منزل
خرید آینه خورشیدی

چرا بین این همه صنایع تولید شیشه و آینه فرکو رو برای خرید آینه خورشیدی انتخاب کنیم ؟

  • برای کسب اطلاعات بیشتر و سوالات مکرر شما کارشناسان ما دائما آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستن.شما می تونین در مورد انتخاب شیشه و آینه از کارشناسان ما اطلاعات جمع‌آوری کنین .برای مثال اگر سوالی دارین امکان طرح مد نظر شما روی آینه ممکنه. برای ما طرح مورد نظر رو بفرستین.
  • محصول برای شما از تولید به مصرف ارسال می‌شه .بعد از تحویل محصول و چک کردن متوجه هر گونه خرابی و یا هرچیزی شدین ، سریعا با شماره ما تماس بگیرین .و آینه خورشیدی رو برای ما ارسال کنین .و یک آینه سالم تحویل بگیرین .برای هر گونه مشکل راه حلی وجود داره .تمامی آینه ها سالم و با اطمینان برای شما ارسال می‌شه.
  • کیفیت آینه خورشیدی بسیار بالاست .یعنی از لحاظ کیفیت با کشورهای خارجی و اروپایی برابری می‌کنه .حالا در مورد قیمت باید گفته بشه که قیمت آینه خورشیدی نسبت به کیفیت درجه یکی که داره بسیار مناسب و به صرفه‌اس. حتما قیمت آینه خورشیدی تولیدی فرکو رو با همکاران دیگر تولید آینه مقایسه کنین.آن وقت متوجه فرقی که در قیمت منصفانه فرکو با دیگر تولیدی هاست می‌شین.
خرید آینه خورشیدی

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو.

  • امکان این‌که که برای اندازه گیری میز شما کارشناسان تولیدی فرکو ، با درخواست خود شما به محل ارسال بشن ، وجود داره.تمامی اندازه گیری ها با متر های لیزی انجام می‌گیره.
  • شما می‌تونین به صورت مستقیم در واتساپ با ما در ارتباط باشین .هم سوالات خود رو بپرسین .هم این که می تونین برای ما عکس های مدنظر خود رو ارسال کنین .تا ما برای شما عین عکس فرستاده شده آینه رو تحویل بدیم.
  • در صورت هرگونه خرابی شیشه می‌تونین با کارشناسان ما مشورت بگیرین .و اگر امکان تعمیر وجود داشته باشه . آینه شما تعمیر می‌شه .اگر دارای یک آینه خرابین می‌تونین، عکس آینه خود رو در واتساپ برای ما ارسال کنین . تا به شما اطلاع بدیم که امکان درست کردن آینه وجود داره یا نه.
  • تولیدی فرکو سعی داره که از همه نظر مشتری رو راضی نگه داره . و یک محصول درجه یک تحویل مشتریان عزیز بده.چون هیچ چیزی لذت بخش تر از این نیست که مشتری از انتخاب تولیدی خوشحال باشه .و برای خرید آینه خورشیدی خود به تولیدی فرکو اعتماد کنه .
خرید آینه خورشیدی

آدرس :

تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو