Home
آینه طرح خورشیدی

آینه طرح خورشید

آینه طرح دار خورشیدی یکی از بهترین و با کیفیت ترین آینه‌های تولیدی فرکو هست.که در حال حاضر در بازار بهترین فروش رو داشته‌.

از زمان گذشته تا زمان حال تمامی افراد دارای سلیقه‌های یکسان نبودن. و هر کدوم هر یک از اشکال هندسی رو مناسب فضای خود می‌دونن.برای مثال یکی جهت فضای مورد نظر خود به دلیل وجود اشکال مربع و مستطیل ، برای ایجاد یک تضاد زیبا،وجود یک آینه دایره رو انتخاب می‌کنه.و حتی برعکس خیلی از افراد برای تضاد زیبا وجود اشکال مربع و یا حتی مستطیل شکل رو مناسب می‌دونن.

فرکو این امکان رو برای تمامی افراد کشور به وجود آورده، تا بتونن ، همیشه در تمامی محیط‌های مورد پسند خود تمامی اشکال مورد علاقه خود حتی به غیر از اشکالی مانند مربع..دایره..مستطیل..لوزی رو برای خود داشته باشن.خیلی از افراد علاقه به اشکالی مانند آینه‌هایی با طرح خورشید برای محیط های مورد پسند خود دارن.

هر یک از انتخاب‌های ما برای تمامی محیط‌هایی که در اونجا هستیم، از نظر روانشناسی معنی و مفهوم خاصی داره.اگر شما عزیزان برای فضای مورد نظر خود آینه‌هایی با طرح خورشیدی رو می‌پسندین ، در علم روانشناسی معنی و مفهومی داره که در ادامه مطالب با اونا آشنا می‌شین.

اگر در تمامی طرح های مورد نظر خود به دنبال بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات هستی ما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو رو به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. می‌تونی با سفارش از تولیدی فرکو هر طرح آینه در هرگونه سبک‌ها و ابعاد و سایز‌های متنوع رو داشته باشین.و با این مزیت که این یک خرید مستقیم از شرکت تولیدکننده خواهد بود که هزینه‌های اضافی واسطه‌ها گریبانگیرش نشده 🙂

انواع آینه‌های خورشیدی!

  • لمسی
  • ضد بخار
  • بک لایت
  • ریموتی
  • موزیکال
  • حکاکی شده

آینه طرح خورشید لمسی

یکی از زیبا‌ترین و مدرن‌ترین آینه‌های موجود ، در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو که در حال حاضر فروش بسیاری داشته،آینه خورشیدی لمسی اس. که در صفحه خود قسمتی از این آینه خراش داده می‌شه. و در این قسمت خراش خورده حسگر لمسی ، قرار داده می‌شه. که با حرارت انگشتان ما خاموش و یا حتی روشن می‌شه. یعنی زمانی که ما با انگشتانمون این قسمت رو لمس کنیم. چراغ آینه‌های ما روشن و زمانی که بخواهیم، چراغ های موجود ،در اونو خاموش کنیم، حسگر رو دوباره لمس می‌کنیم.

آینه طرح خورشید به دلیل برخورداری از زیبایی و مدرنی می‌تونه زیبایی رو در تمامی فضاهای مورد نظر شما عزیزان به ارمغان بیاره.شما برای داشتن این محصول در تمامی نقاط ایران که هستین می‌تونین با ما تماس بگیرین و آینه مورد پسند خود رو سفارش بدین.زیرا صنایع تولید شیشه و آِینه فرکو به تمامی نقاط ارسال داره. و در مدت زمان کم می‌تونه تمامی محصول‌های مورد علاقه شما با هر طرح و هر ابعاد دلخواه‌تون رو برای شما تولید و ارسال کنه.

چرا آینه‌های لمسی خورشیدی جزو پرفروش‌ترین محصولات فرکو هست؟

یکی از مهم‌ترین دلایل فروش بسیار بالای آینه طرح خورشید و به دلیل مدرنی و نورپردازی عالی این محصوله. نور پردازی دقیق و مهندسی شده این محصول خیلی از شغل‌ها رو به خود جذب کرده . برای مثال زمان آرایش خود در روبه روی این آینه ، ما آرایشی زیبا و بدون ایراد رو بر روی خود و اطرافیانمون داریم.زیرا هنگامی ما از این آینه استفاده می‌کنیم نور یکسانی از هر دو سوی آینه بر روی صورت ما می‌افته باعث می‌شه تمامی سایه‌های موجود در صورت ما از بین بره و ما بتونیم تمامی ایرادات پوستی و آرایشی خود رو پیدا کنیم و اونو اصلاح کنیم و هنگام آرایش بتونیم تقارن و مهمترین اصول آرایشی رو اجرا کنیم.

برای مثال زمانی که در یک آینه ساده و بدون هیچ نور پردازی استاندارد ارایش می‌کنیم به دلیل وجود سایه و ندیدن ایرادات صورت نمی‌تونیم یک ارایش حرفه‌ایی و درست رو داشته باشیم.
مثلا زمانی که ما در این آینه‌های ساده شروع به میک آپ می‌کنیم یکسان نبودن خط چشم ، تغییر رنگ رژ رو نور رو به همراه داریم.ولی زمانی که شما از این آینه برای ارایش و اصلاح خود استفاده می‌کنین. باعث می‌شه رنگ دقیق میک آپ شما دیده بشه.

به همین دلیل هنگامی که شما یک مشکل و یا یک رنگ نامناسب در اصلاح و یا ارایش خود استفاده می‌کنین. نورپردازی دقیق و مهندسی شده این آینه به شما عزیزان ایرادات رو به صورت واضح نشان می‌ده و شما می‌تونین اونو اصلاح کنین.
داشتن این نوع محصول در تمامی قضاهای مورد نظر امری ضروریه. اگر توجه کرده باشین در تمامی مزون‌های حرفه‌ای در تمامی سالن‌های آرایشی حرفه‌ای وجود این آینه رو حس می‌کنین. زیرا که این آینه در شکوفایی حرفه و زیبایی کار شما کمک‌های بسیاری می‌کنه. به همین دلیل این آینه طرفداران زیادی در تمامی منازل‌ و تمامی شغل‌ها پیدا کرده .

آینه طرح خورشید ضد بخار

یکی از بروزترین و پرکاربردترین آینه‌های موجود آینه ضدبخاره.این آینه ضد بخار نه تنها به دلیل بروزی و مدرنی و زیبایی بلکه به دلیل کاربرد و کمک‌های بسیار این محصول در تمامی نقاط کشور طرفداران بسیاری داره.این آینه در پشت خود یک صفحه هوشمندی داره که زمانی فضای شما بخار می‌کنه این صفحه به طور خودکار شروع به گرم شدن می‌کنه که این گرمی آینه ما رو گرم می‌کنه که این گرمی جلوی هرگونه نشستن بخار روی آینه رو می‌گیره. که این امر دیگر از به وجود اومدن لکه و بخار کمک‌های فراوانی می‌کنه. که شما عزیزان به راحتی می‌تونین اصلاح صورت خود رو بدون نگرانی و ضعیفی دید انجام بدین.

آینه ضد بخار در چه مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیره.

  • حمام ها
  • استخر ها
  • جکوزی ها
  • سرویس های بهداشتی

بک لایت

این مدل آینه بک لایت یکی از زیباترین آینه‌های موجود در فرکو در تمامی سبک و ابعاد رنگ های متنوع برای جایگزینی آینه‌های ساده و معمولیه. وجود آینه بک لایت خورشیدی نه تنها زیبایی و مدرنی رو به همراه داره بلکه زیبایی رو به فضای مورد نظر شما می‌بخشه. آینه بک لایت خورشیدی از تمامی نظرات (انرژی،راحتی،زیبای،هزینه های برق،)به شما عزیزان به‌صرفه و کارامده.


آیا آینه بک لایت در هزینه‌های برق کمک می‌کنه

بله،خیلی از افراد فکر می‌کنن با خرید یک آینه بک لایت هزینه‌های برقشون افزایش پیدا می‌کنه.ولی در صورتی که وجود یک آینه بک لایت نه تنها در افزودن هزینه‌های برق تاثیر نداره.بلکه برعکس در کاهش هزینه‌های برق نیز به ما کمک می‌کنه.

چگونه آینه بک لایت در هزینه‌های برق به ما کمک می‌کنه

زمانی که ما این آینه بک لایت رو در فضای مورد پسند خود قرار می‌دیم نوری که از این آینه بر فضای موجود می‌تابه باعث می‌شه ،نور تابیده شده نیز بر روی آینه بتابه. و این نور از آینه دوباره بر فضا بازتاب بشه و نور بازتاب شده روشنایی فضا رو دو برابر می‌کنه به طوری که احتیاج به هیچ گونه استفاده لامپ در فضا و یا حتی در محیط‌های بسیار بزرگ نیست.و این امر نه تنها باعث زیبایی فضای ما می‌شه بلکه در هزینه برق صرفه‌جویی میشه. و باعث روشنایی بیشتر فضا می‌شه.

آیا آینه بک لایت در بزرگ‌نمایی فضا به ما کمک می‌کنه؟

از زمان گذشته تا در زمان حال همیشه ما مشکل کمبود فضا رو داشتیم. ولی فرکو نیز این مشکل رو برای ما تا حد زیادی حل کرده.خیلی از افراد فکر می‌کنن با خرید یک آینه بک لایت خورشیدی فضای اونا گرفته و یا حتی کوچکتر می‌شه ولی اینگونه نیست زیرا که خرید این محصول نه تنها باعث کوچک شدن فضا نمیشه بلکه باعث بزرگنمایی بیشتر محیط می‌شین.

زیرا زمانی که شما از این آینه در فضایی استفاده می‌کنین.فضای روبه روی آینه بر روی آینه منعکس می‌شه.و این انعکاس حس بزرگ‌نمایی رو برای ما و تمامی افراد که در اون فضا هستن رو به وجود میاره.

آینه طرح خورشید

یکی از مهم ترین کاربردهای این آینه چیه؟

یکی از مهم‌ترین فواید استفاده از این آینه که شغل‌های بسیاری رو به خود جذب کرده به وجود آوردن نور یکسان از دو سوی آینه بر روی صورته. زیرا زمانی که ما رو به روی این آینه قرار می‌گیریم نوراستانداردی که بر روی صورت ما می‌تابه باعث می‌شه. تمامی سایه‌های ایجاد شده در روی صورت ما از بین بره. و این از بین رفتن سایه‌ها باعث می‌شه که ما بتونیم به راحتی ایرادات پوستی و حتی ایرادات آرایشی و خود رو به راحتی پیدا کنیم. و بتونیم اونا رو به بهترین نوع اصلاح کنیم.

همانگونه که گفته شد خیلی از شغل‌ها بدون وجود این آینه پیشرفت نداره. زیرا وجود این آینه زیبایی و حرفه اصلی افراد رو به نمایش می ذاره برای مثال اگر دقت کرده باشین در تمامی سالن‌های آرایشی و یا حتی در هنگام گریمور استفاده از این آینه برای این افراد امری ضروریه زیرا نه تنها استفاده از این محصول در هزینه‌های برق کمک‌های فراوانی می‌کنه بلکه در نمایش گذاشتن به بهترین نوع حرفه خود نیز بسیار مفیده.

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو برای کم مصرف بودن، لامپ‌های آینه‌های بک لایت خورشیدی شما ، از لامپ های LED استفاده کرده اس.
برای مثال شما می‌تونین ، با فشار دادن دکمهFADE رنگ‌های مختلف نور رو در اختیار داشته باشین.و در هر زمانی رنگ مورد علاقه خود رو به وجود بیارین.
حتی افرادی که از نور زیاد چشم‌شون رو اذیت می‌کنه می‌تونن با سفارش‌نور ملایم تری این محصول رو در اختیار داشته باشن.
برای سفارش این محصول با ما در ارتباط باشین:02188068352

ریموتی

آینه‌های طرح خورشیدی ریموتی یکی از پرکاربردترین آینه‌های موجود در بازاره. که این آینه باعث راحتی کار برای شما عزیزان شده .زمانی که شما از این آینه در تمامی محیط های دلخواه خود استفاده می‌کنین. با وجود ریموت می‌تونین نور آینه رو در هرجایی که هستین ،کنترل کنین.این محصول راحتی ، زیبایی و مدرنیته بودن رو به همراه خود به تمامی محیط های دلخواه شما دعوت می‌کنه.

برای سفارش این محصول در تمامی ابعاد و سایز‌های مورد پسند خود با ما تماس بگیرین. تا در هرجای نقاط ایران که هستین ، به سریع‌ترین حالت ممکن این محصول رو در اتاق یا محل کار خود ببینین.

موزیکال

آینه‌های طرح خورشیدی موزیکال یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین محصولات فرکو هست. طبق آمارگیری صنایع تولید شیشه و آینه فرکو آینه طرح خورشیدی موزیکال یکی از پرفروش ترین آینه‌های سال بوده. آینههای موزیکال می‌تونن. در تمامی زمان‌های دلخواه شما تمامی آهنگ‌ها و موزیک‌های مورد پسندشما رو پخش کنه. برای مثال خیلی از افراد در تمامی دنیا وجود دارن که در حالت‌های مختلف خود نیاز به یک موزیک دارن، برای مثال هنگام آرایش یا میکاپ پخش یک موزیک می‌تونه بسیار دلنشیین باشه.

این آینه علاوه بر موارد گفته شده ،می‌تونه سرگرمی شما عزیزان باشه. برای سفارش این آینه در ابعاد و سایز‌های مختلف در تمامی رنگ‌های مورد پسند به ما در واتساپ پیام بدین و یا با ما تماس بگیرین. ما این محصول رو در تمامی نقاط ایران برای شما عزیزان ارسال می‌کنیم.

آینه طرح خورشید

حکاکی شده

یکی از آینه‌های بروز و در عین ساده آینه‌های طرح خورشیدی حکاکی شده اس. که شما عزیزان می‌تونین. تمامی شعر و جملات و یا حتی تیکه‌ای از آهنگ‌های مورد پسند خود رو انتخاب کنین. و ما اونو به صورت حکاکی شده و با بهترین کیفیت بر روی آینه شما حک می‌کنیم. این محصول نه تنها زیبایی رو به منازل و یا حتی محل کار شما به ارمغان میاره بلکه یک محصولی جدید و زیباست که باعث شکوفایی فضای شما میشه این محصول یک هدیه بسیار زیبا برای عزیزانتون می‌تونه باشه. برای سفارش با ما در ارتباط باشین.

چرا صنایع تولید شیشه و آینه فرکو؟

همیشه ما به دنبال یک آینه بسیار زیبا و مدرن در ساخت بهترین کیفیت هستیم. در تولید فرکو نه تنها مدرنی یک آینه بلکه کیفیت و زیبایی آن به درستی به عمل می‌رسه. درآینه طرح خورشیدی کارشناسان و مهندسین ساخت این آینه رو به طوری طراحی کردن که بتونه در عین سادگی مدرنی و زیبایی رو طبق سلیقه شما عزیزان به ارمغان بیاره. تمامی افراد همیشه برای محل کار منازل خود ، اتاق یا هر مکانی که در طول روز زمان خود رو سپری می‌کنن به دنبال بهترین کیفیت و زیباترین محصول هستن.

فرکو با تولید کارشناسی شده محصولات خود و کیفیت بالا در هزینه های پایین تونسته طرفداران زیادی رو به خود جلب کنه یکی از محصولات مهم و پر فروش صنایع شیشه و آینه‌های خورشیدیه که در اکنون در بازار طرفداران زیادی داره.
برای سفارش تک تک محصولات آینه‌ی مورد نظر خود با ما تماس بگیرین 0218806835

آیا فرکو بهترین انتخاب برای سفارشه

همه ما همیشه به دنبال بهترین و بالاترین کیفیت و با کمترین هزینه هستیم .اگر می‌خواین محصولات آینه طرح خورشیدی با کیفیت بالا داشته باشین به صنایع تولید شیشه و آینه فرکو مراجعه کنین ما یک مجموعه هستیم که گزینه های آینه طرح خورشیدی بادوام رو متناسب با نیازهای خانه یا محل کار شما ارائه می‌دیم بهترین و باکیفیت ترین کار از ما و رضایت از شما عزیزان.
برای اطمینان و مطمئن شدن از درستیه کار پردازنده‌های آیننه با شماره زیر تماس بگیر. و یا به آدرس زیر مراجعه کن:

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن


یکی از ابزار مهم و پرکاربرد در دنیای امروزی آینه طرح خورشیدی هست که در انواع رنگ جنس های متفاوتی به فروش میرسه. و در کالبدهای متفاوت به کار میره برای مثال در سالن ها در منازل ها و این نوع آینه ها به دلیل اینکه در طول روز مورد استفاده زیادی قرار می‌گیره به همین دلیل جنس اون از نوع ضخیم در سازه‌های مدرنه. انواع مختلف آینه با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب از مجموعه‌ی فرکو تولید و عرضه میشه.

3 پاسخ

    1. سلام ممنون. آینه طرح خورشیدی در هر سایزی که شما سفارش دهید تولید می شه.اصلا نگران سایز نباشید. بستگی به مکان مورد نظر سایز آینه خود را انتخاب کنیدو با ما تماس بگیرید.

  1. سلام خسته نباشید من یک آینه طرحه خورشید سفارش دادم دقیقا همونی شد که می خواستم واقعا خیلی کیفیت بالایی داره و واقعا یک محصول عمریه و واقعا محکمه…واقعا راضی بودم از کارتون دستتون دردنکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو