Home
تولید طلق هوشمند 5

تولید طلق هوشمند

تولید طلق هوشمند و تقاضا برای اون روز به روز در حال افزایش هست. طلق هوشمند نوع پیشرفته‌تری از طلق‌ها محسوب می‌شه که ، قابلیت تغییر رنگ‌های اون وجود داره. و از روشن به مات یا برعکس تغییر ماهیت می‌ده. این طلق‌ها به منظورهای متفاوت در جاهای متنوعی از ساختمون قابل نصب هستن.

با داشتن طلق هوشمند می‌تونین تنوع و زیبایی رو همراه هم یکجا فراهم داشته باشین. و از مزیت‌های طلق هوشمند به صورت حالت مات و روشن در یک طلق استفاده کنین. ویا در صورت تمایل رنگ اونو تغییر بدین. پس در یک طلق امکان تجربه شفافیت و وضوح تصویر، و حفظ حریم خصوصی با فشردن دکمه‌ای وجود داره .

با تعیین رنگ‌های مختلف اون درصد نور، روشنایی و گرمای مختلفی رو تجربه می‌کنیم. تلاش صنایع تولیدی فرکو، عرضه طلق‌هایی با کیفیت رنگی بالا و جنسی مرغوب هست. این مجموعه طلق‌ها رو در متراژها و ضخامت‌های گوناگونی، ثبت سفارش می‌کنه. قیمت طلق رنگی و شفاف در این مجموعه با نرخی عادلانه به دست مشتریان عزیز می‌رسه. در ادامه به بررسی انواع و اقسام طلق‌های تولید شده در این کمپانی می‌پردازیم. تا بتونین با این محصول بسیار پرکاربرد و عالی آشنایی بیشتری داشته باشین.

تولید طلق هوشمند 1
طلق رنگی هوشمند

معرفی طلق

تولید طلق هوشمند و انواع دیگر طلق، از جنس پلاستیک پلیمری هست. که برای تهیه هر قسم اون، تغییراتی در ساختار اقسام متنوع اون مشاهده می‌شه. برای مثال باید گفته بشه که مواد اولیه تشکیل دهنده همه طلق‌ها مشترک هست. که اونا رو جزء زیر مجموعه کانی‌ها قرار داده اس.

اما تغییرات جزئی در ساختار اون، باعث ایجاد طلق شیشه ای شفاف، طلق شیشه ای رنگی، طلق یو وی و … میشه. طلق هوشمند با افزودن مایعی به دو سمت طلق‌ها به عمل میاد. که امکان رویت رنگ مات و روشن از طلق رو امکان‌پذیر می‌‌کنه. انواع طلق در دو نوع پلکسی گلاس و پلی کربنات ساخته و پرداخته می‌شن.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق مات کلیک کنین .

طلق پلکسی گلاس که به طلق شفاف کریستال یا طلق اکریلیک نیز شناخته می‌شن. که ترکیبات شفاف و درخشان‌تری نسبت به نوع دوم اون دارن. و مقاومت اون از طلق پلی کربنات پایین‌تر هست. و نوع دوم اون یعنی طلق پلی کربنات که به طلق رنگی شهرت دارن. و کاربرد بسیار وسیع‌تری نسبت به پلکسی گلاس دارن. و همه روزه شاهد استفاده از طلق شیشه ای رنگی در جاهای مختلف از فضاهای عمومی و خصوصی هستیم. زیرا که برتری‌هایی نسبت به شیشه دارن. که باعث محبوبیت اون در ساخت‌وسازهای ساختمانی شده اس. به‌طوری که در بسیاری از موارد جایگزین شیشه‌ها شده‌اس.

تولید طلق هوشمند 2
طلق‌های ساختمانی

طلق شیشه ای شفاف … کلیک کنین .

تولید طلق هوشمند در چه انواعی صورت می‌گیره

تولید طلق هوشمند در اقسام متنوعی تولید و عرضه می‌شه. مجموعه فرکو، تولیدکننده طلق رنگی در سبک‌های مختلفی هست. که داشتن هر نوع اون مزایای متنوعی رو برای مشتری به ارمغان داره. در این مبحث به بررسی مختصر از انواع طلق‌ها می‌پردازیم.
۱ . طلق شیشه ای شفاف، طلق اکریلیک یا طلق شفاف کریستالی که دارای خصوصیاتی مشابه با شیشه هستن.
۲ . طلق پلی کربنات یا طلق رنگی که در رنگ‌بندی بسیار متنوع و زیبا توسط مجموعه فرکو تولید و عرضه می‌شه.
۳ . طلق یو وی که از طلق‌های پیشرفته و کاربردی اس. این طلق جلوی نفوذ اشعه‌های مضر خورشید رو می‌گیره. و از آسیب رسیدن به پوست و اشیا و البسه جلوگیری می‌شه.
۴ . طلق هوشمند که از جالب‌ترین و جذاب‌ترین طلق‌‌ها به شمار میاد. که در اون می‌تونیم رنگ‌های مات و شفاف از طلق رو یکجا مشاهده کنیم. و شاهد تنوع و زیبایی در محل‌های مورد نصب باشیم. همچنین می‌توان اونو به‌طور کلی از حالت شفاف به مات و یا بالعکس تغییر داد.
۵ . طلق شیشه ای شفاف و رنگی تک جداره و دوجداره نیز تولید می‌شن. طلق‌های دوجداره از دو طلق تک جداره به‌هم متصل شده به عمل اومدن. که دارای کیفیتی مطلوب‌تر از طلق‌های تک جداره هستن. و عایقی قوی در برابر نفوذ دمای ناخواسته بیرون و صداهای مزاحم محسوب می‌شن. که در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شن.
۶ . و …

تولید طلق هوشمند 3
طلق شیشه ای شفاف

کاربرد و کارایی طلق‌ها در زندگی روزمره

تولید طلق هوشمند و سایر طلق‌های تولید شده در مجموعه فرکو به منظورهای متفاوتی صورت می‌گیره. که در قسمت‌های داخلی و خارجی از ساختمان نصب می‌شن. به برخی از کاربردهای اساسی این طلق‌ها اشاره‌ای کوتاه داریم. با ما همراه باشین.
۱ . امروزه بسیار شاهد استفاده از طلق رنگی در ترکیب پنجره‌های چوبی بوده‌ایم. که چند رنگ اون در پنجره یکجا بکار می‌ره. یا طبق سلیقه شخصی، تنها یک رنگ آن بر پنجره مورد استفاده قرار می‌گیره. که نوعی سبک کلاسیک و هنری استفاده از طلق ها محسوب می‌شه.
۲ . طلق رنگی برای درب که این طلق‌ها به صورت طلق شیشه ای شفاف و یا طلق رنگی، جایگزین شیشه در بافت در می‌شود . که می توان رنگ‌هایی سازگار با رنگ درب برای اون انتخاب کرد.
۳ . طلق شیشه ای بالکن، نوعی از طلق به حساب میاد. که طلق به صورت پوشش کلی بالکن یا سقف باز در بالکن تعبیه می‌شود. برای این کار می‌توان از طلق مات یا طلق شفاف ثبت سفارش کرد. که کارایی هر کدوم بسته به نوع اون متغیر هست.
۴ . طلق رنگی و شفاف به منظور تهیه ابزارهای تزئینی در منازل و هتل‌ها
۵ . ایجاد ظرف‌های آزمایشگاهی
۶ . ساخت سایه‌بان برای خودرو و آلاچیق و استخر
۷ . و …

تولید طلق هوشمند 4
کاربرد طلق‌ها

قیمت طلق شفاف … کلیک کنین.

طلق دوجداره هوشمند

تولید طلق هوشمند به صورت دوجداره برای استفاده در نماهای خارجی ساختمان بسیار پرطرفدار هست. پنجره یا پارتیشن‌هایی از طلق دوجداره هوشمند بسیار کاربردی‌اس. چراکه اگر متراژ مشخص از شیشه رو مدنظر داشته باشیم، قیمت طلق رنگی و شفاف خیلی پایین‌تر از شیشه خواهد بود.

وزن کمتری از طلق رنگی را شاهد خواهیم بود. و نشکن بودن طلق‌ها مزیت برتری نسبت به شیشه محسوب می‌شن. این در حالی اس که اگر طلق مصرفی رو به صورت دوجداره تهیه کنیم، قابلیت و توانایی‌های اون دو چندان می‌شه. نفوذناپذیری اون در برابر اشعه‌های یو وی، گرما و سرما و سر و صداهای مزاحم تقویت می‌شه. و بسیار مستحکم‌تر از طلق‌های تک جداره به حساب میاد.

استفاده از طلق دوجداره هوشمند در بالکن ایده‌ای بسیار جالب و دیدنی اس. و زیبایی خاصی به نمای ساختمون می‌بخشه. که اونو متمایزتر از سایر بافت‌ها می‌کنه. شما می‌تونین رنگ‌های روشن از این طلق رو در فصول سرد سال انتخاب کنین. تا جذب نور و گرمای بیشتری رو تجربه کنین. و طلق مات دوجداره برای تابستان مناسب‌تر هست. که درصد عبور نور و گرما از اون به نسبت طلق روشن کمتر هست. که هر دو نوع رنگی آن در طلق هوشمند قابل دسترسی اس. در عین حال می‌تونین از طلق یو وی، در ترکیب طلق شیشه ای بالکن استفاده کنین. و نفوذ اشعه‌های ناخواسته خورشید رو نیز کنترل کنین.

پل ارتباطی برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش

شما عزیزان می‌توانید برای دریافت پاسخ سوالات و ابهانات خود با شماره تماس : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرین. همکاران ما با کمال میل آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما هستن. تا بتونن شما رو در انتخاب محصولی مناسب‌تر برای شما راهنمایی کنن.

شماره تماس
شماره تماس
تولید طلق هوشمند در چه سبک هایی صورت می‌گیره ؟

این طلق به صورت تک جداره ، دوجداره ، طلق یو وی و … تولید می‌شه .

تولید طلق هوشمند 5
انواع طلق های رنگی
تولید طلق هوشمند 6
طلق سایه‌بان
تولید طلق هوشمند 7
طلق سقف‌پوش

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو