Home
آینه سالن آرایشگاه

آینه سالن آرایشگاه

آینه یکی از مهمترین وسایل سالن آرایشگاه هست و مهمه که از یه آینه مخصوص در آرایشگاه استفاده بشه. بسیاری از سالن های آرایشگاهی تو این سال ها مدل های جدید و مدرن آینه رو جایگزین مدل های قدیمی کردن و در اکثر آرایشگاه ها از آینه مخصوص استفاده میشه. مخصوصا اگه شما آرایشگر حرفه ای باشید استفاده از آینه مخصوص آرایشگاهی برای شما مناسبه و با کمکش میتونید مشتری های بیشتری جذب کنید. واقعیت هم اینجاست که سالن های آرایشی حرفه ای از مدل های جدید آینه استفاده میکنن.
آینه‌‌های قدی و رومیزی و دیواری زیادی تو طرح و اسمایی مثل بک لایت،چراغ دار،هالیوودی یا دو طرفه برای سالنای آرایشی ساخته شده که واقعا شیکن و میتونن فضای سالن آرایش رو چند برابر زیبا کنن.
تو این مقاله قراره در مورد انواع این آینه‌ها و طرح و آپشناشون صحبت کنیم پس تا آخرش همراهمون باشین اگه میخواید یه خرید با اطلاعات انجام بدین.

آینه سالن آرایشگاه
آینه چراغ دار
آینه سالن آرایشگاه
آینه چراغ دار رومیزی

چرا فرکو

  • کیفیت و دوام آینه قدی بیضی سالن آرایشی
  • بسته بندی محکم و رایگان محصولات
  • طراحی و دیزاین آینه طبق سلیقه شما
  • خدمات پس از فروش
  • گارانتی یکساله همه محصولات شیشه و آینه
آینه سالن آرایشگاه
آینه بک لایت

انواع آینه سالن آرایشگاه

آینه سالن آرایشگاه
آینه دیواری آرایشی
آینه سالن آرایشگاه
آینه بک لایت

آینه آرایشی بک لایت

یکی از طرحای بروز و شیک توی آینه‌های مدرن امروزی آینه بک لایته.
این آینه نور مخفی خیلی خوشگلی رو توی فضای سالنتون به‌وجود میاره .
نور این آینه توسط چراغLED که پشت آینه کار میشه به‌وجود میاد که با کمک دستگاه سند بلاست دور تا دور آینه برش داده میشه و نور از اون ناحیه به بیرون ساطع میشه و کلی فضا رو خوشگلتر میکنه.
روشن و خاموش کردن این آینه توسط سه قابلیت لمسی،حسگری و ریموتی هست که خیلی میتونه توی تنظیم نور بهتون کمک کنه.
مثلا روش ریموتی که کنترل از راه دور هست برای سالنایی که فضای بزرگی دارن خیلی کارامده.روش بعدی که لمسی هست دقیقا مثل گوشیای هوشمند امروزی عمل میکنه و میتونین خیلی راحت نور آینه کم و زیاد یا خاموش و روشن کنید و روش آخر حسگری هست که این آپشن به طور شگفت انگیزی جذابه مثلا زمانی که نزدیک آینه بشین نور آینه زیاد و روشن میشه و با دور شدنتون نور کم و خاموش میشه
توی مجموعه فرکو هر کدوم از این آپشنا رو که دوس داشته باشین میتونین روی آینتون ایجاد کنید.

آینه سالن آرایشگاه چراغ دار

آینه چراغ دار یچیز تو مایه‌های همون آینه بک لایته فقط نور این آینه دیگه مخفی نیستو روی آینه کار شده .
چراغای این آینه توی رنگای آفتابی و مهتابی استفاده میشه و هر مدلی که شما بخواین روی آینه نصب میشه وجود این آینه واقعا برای میک آپ ضروریه
چون زمان میک آپ شما به نور خیلی زیادی نیاز دارین و اگه این نور نباشه ممکنه که توی کارتون مشکل به‌وجود بیاد.آینه چراغ دار بر خلاف چیزی که اکثر مردم فکر میکنن چراغاش مصرف برق بالایی داره نیست و کاملا کم مصرفه و با ظاهر شیک قدیمی دیزاین شده
این آینه هم برای تنظیم نورش قابلیتای مختلفی داره.

آینه دو طرفه

آینه دو طرفه یه آینه‌ی کاربردی توی سالنای کوچیک و پر مشتریه.حتما براتون پیش اومده که برای انجام کاری رفتین توی سالن و چون اون صندلی مد نظر پر بوده یکم زمانتونو گرفته تا کارتون انجام بشه پس با خریدن آینه دو طرفه اصلا نگران این مشکل نباشید چون وقتی که این آینه باشه شما میتونین کار دو تا مشتری رو همزمان با هم انجام بدین و هم توی زمان خودتون هم‌زمان مشتری صرفه جویی کنید.
آینه دو طرفه ظاهر خیلی شیک و دکوراتیوی داره و میتونه توی سالن ظاهر زیبایی هم به‌وجود بیاره.
آینه سالن آرایشگاه دو طرفه اصولا وسط سالن قرار میگیره که استفاده از هر دو طرف راحت و آسون باشه
نکته‌ی بعدی اینکه این آینه یه فضای بین دو تا شیشه داره که توی این فضا هم میتونین نور مخفی ایجاد کنین و هم اینکه میتونین باکس بزنید و وسیله‌هاتونو بزارید تا هر چیزی که خواستین دم دستتون باشه.

آینه سالن آرایشگاه حکاکی شده

آینه حکاکی شده یکی از آینه‌های خوشگله که واقعا طرحش دل آدمو میبره
اکثر سالن دارای حرفه‌ای از این قابلیت روی آینشون استفاده میکنن چون که ارزش حرفه و برند شما رو این کار نشون میده.
نور مخفی این برند روی آینه توسط چراغ LED هست و بعد از سند بلاست شدن آینه نور رو به بیرون ساطع میکنه.
وجود این آپشن روی آینه میتونه برای مشتری خیلی هیجان انگیز باشه و ارزش گذاری شما رو روی برندتون متوجه بشه،پس حکاکی لوگو روی آینه یادتون نره!

آینه سالن آرایشگاه
آینه سالن آرایشی

آینه هوشمند

آینه سالن آرایشگاه هوشمند یه آینه‌ی کاملا بروز و شیکه با کاربردای مختلف این آینه قابلیت ضد بخار داره یعنی وقتی که توی حموم یا سرویس بهداشتی ازش استفاده میکنین و دمای آب زیاد میشه و بخار توی فضا جمع شد این آینه میتونه دمای خودش رو حفظ کنه و بالا نره و بخار نزنه و واقعا شگفت انگیزه.آپشن دیگه این آینه پخش موزیک ویدیو یا موسیقیه که با بلوتوث به راحتی به آینه وصل میشین و پخش میکنینروی این آینه میتونین لوگو یا اسم برند خودتونو ثبت کنین.

آینه سالن آرایشگاه
آینه لمسی
آینه گرد چراغدار

آینه سالن آرایشگاه چه ویژگی باید داشته باشد

  • نورپردازی ویژه آینه
  • شیک و دکوراتیو
  • تنظیم کننده درجه نور
آینه رومیزی آرایش

قبل از خرید آینه سالن آرایشگاه بخوانید

مجموعه فرکو از تولیدکننده های ایرانیه که انواع آینه رو به صورت تخصصی برای آرایشگاه تولید می‌کنه. فرکو برای تولید آینه آرایشگاهی به جای شیشه معمولی (که اکثر آینه‌های بازار با اون ساخته می‌شن) از شیشه سوپر کلییر یا فوق شفاف استفاده می‌کنه که تاثیر خیلی زیادی در شفافیت آینه داره. همچنین آینه‌های فرکو با توجه به سفارش مشتریان عزیز به آپشن‌های مختلفی مثل سنسور تشخیص حرکت دست ، سیستم هوشمند ضد بخار و … مجهز می‌شن. همه محصولات با ضمانت صفر تا صد کیفی به فروش می‌رسن . یعنی در صورتی که مشتری به هر دلیلی از آینه سفارشی خوشش نیومد و احساس کرد آینه کیفیت لازم رو نداره وجه پرداختی بدون هیچگونه سؤال پس داده می‌شه. برای سفارش آینه‌های فرکو می‌تونید به روش‌های حضوری و غیر حضوری اقدام کنید.

همه‌ی سفارش‌ها ظرف 3 الی 4 روز کاری تقدیم مشتریان عزیز می‌شن و امکان بازدید و خرید حضوری هم از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 19 در روزهای کاری فراهمه.

آینه قاب استیل
آینه قدی چراغدار
آینه دکوراتیو بک لایت

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

برای خرید حضوری می توانید با هماهنگی قبلی توسط تماس مستقیم از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20 شب اقدام کنید . همچنین در صورت تمایل میتوانید از روش غیر حضوری و تلفنی برای ثبت سفارش اقدام کنید. کلیه محصولات فرکو ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری برای عرضه به مشتریان عزیز آماده میشوند. محصولات فرکو بدون واسطه و به شکل مستقیم از محل کارگاه عرضه میشوند.

می توانید با یکی از روش های زیر با ما در ارتباط باشید.
آدرس دفتر :  تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
شماره تماس با مجموعه فرکو : 02188068352 و 09101767773

وبسایت : farkoo.ir
تماس مستقیم : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
پیج اینستاگرامی فرکو

چه آینه ای برای سالن آرایشگاه مناسب هست؟

آینه هایی که نور ……

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو