Home
آینه تراش خورده قیمت

آینه تراش خورده قیمت

آیا برای شما سؤال پیش اومده که آینه تراش خورده قیمت مناسبی داره؟آیا می‌خواید در مورد کاربرد و مزیت‌های این آینه اطلاعات زیادی داشته باشین؟می‌تونین در این مقاله جواب تمامی سوالات خود رو بگیرین.و از انواع مختلف آینه تراش دار مطلع بشین.

آینه تراش خورده قیمت مناسب کدومه؟

آینه تراش خورده آینه ای هست که چهار طرف آینه تراشیده شده‌ که ، به اصطلاح به اون آینه تراش می‌گن ‌.هیچ محدودیتی در اندازه و شکل در این آینه وجود نداره.یعنی این که می توان آینه شما درتمامی اشکال هندسی از جمله : لوزی .مربعی.مستطیلی و…ساخت .و برای شما در منزل ارسال بشه.

آینه تراش خورده قیمت

ساخت آینه تراش خورده در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو .

برای ساخت آینه تراش خورده باید یک سری از عملیات روی این آینه صورت بگیره.که هم نیازمند زمان اهست برای ساخت این آینه هم نیازمند یک سری از دستگاه های پیشرفته و بروز دنیا .

اول از همه باید لبه‌های آینه شما به درستی تراشیده بشه.یعنی باید طبق زاویه داده شده مشتری تراش داده بشه و.همچنین لبه‌های آینه بسیار نازک و تراشیده بشه .و به هیچ عنوان شیب روی آینه به وجود نیاد .هنگامی که آینه درون دستگاه تراش قرار می‌گیره .تنها یک طرفی از آینه تراشیده میشه.و برای سه قسمت دیگر باید تک به تک اقدام به تراشیده شدن کنین .

برای تراشیده شدن آینه باید دستگاه بیشرفته و بروز مخصوص تراشیده شدن آینه وجود داشته باشه .آینه تراش با وجود اتوماتبک و چندین سنگ دیامون شکل می‌گیره.برای انجام دادن این کار نیازمند زمانی طولانی هستیم .این عملیات باعث میشه که سطح آینه شما بسیار شفاف و درخشان بشه ‌‌.از این آینه تراش می‌تونین در نمای ساختمان سازی همچنین در طراحی دکوراسیون داخلی نیز استفاده کنین.که نمای بسیار زیبایی رو برای شما فراهم می‌کنه.

آینه تراش خورده قیمت

آینه تراش خورده قیمت مناسب دیواری

هیچ محدودیتی در مورد این که آینه شما روی کمد و یا روی دیوار یعنی به صورت قدی و رومیزی طراحی بشه وجود نداره .انتخاب بین شکل آینه شما کاملا سلیقه‌ای و طبق نیاز شما طراحی میشه .شما حتی می‌تونین از این آینه خود به صورت سه تایی یا پنج تایی بالایی میز کنسول خود داشته باشین .با خیلی از کارها می‌تونین زیبایی محیط خود رو افزایش بدین.و از محیط خود لذت ببرین.تمیز کردن تمامی آینه های تولیدی فرکو بسیار آسون هست .زیرا کیفیت منحصر به فردی داره.آینه شما تنها با یک دستمال جادویی می‌تونه مثل روز اول درخشش خود رو داشته باشه.

آینه تراش خورده قیمت

آینه تراش خورده دارای چه مدل‌هایی هست؟

آینه تراش خورده قیمت

تمامی این آینه ها در رنگ بندی‌های مختلفی همچنین در طرح ها و مزیت های مختلفی در بازار به فروش می‌رسه.اما شما می‌تونین بدون هیچ واسطه ای خرید خود رو انجام بدین..و به صورت مستقیم از تولید به مصرف محصول خود رو دریافت کنین.

آینه تراش خورده در چه رنگ‌هایی تولید می‌شه؟

مسی

سبز

طلایی

آبی

سفید

نقره ای

دودی

برنزی و…

قیمت آبی و سبز از همه‌ی رنگ‌های دیگر افزایش قیمت بیشتری داره ما می‌تونیم با تماس مستقیم از قیمت دقیق تک به تک رنگ‌ها ، مطلع بشیم. نوع رنگ آینه شما می‌تونه روی قیمت آینه تاثیر گذار باشه.

آینه تراش خورده قیمت

آینه تراش در مدل‌های مختلف قابل تولید هست که شما می‌تونین بر اساس علاقه خود از بین این همه مدل آینه تراش مد نظر خود رو پیدا کنین.

سبک قدیمی و مدل گره

از رنگ سبز آینه اصولاً در مکان‌های قدیمی و بناهای منزل های قدیمی استفاده می‌شد. یعنی این آینه از زمان صفوی تولید و عرضه می‌شه اما در دوران امروزه با گذشت زمان و تکنولوژی برش‌های جذابی از اون به وجود اومده اس که شما می‌تونین از اینا در محیط خود استفاده کنین. امکان اینکه طرحی و یا شکل روی اون انجام بشه وجود داره .اما قبل از اینکه آینه شما برش بخوره .باید طرح شما روی آینه قرار گرفته باشه. و چیده بشه. سپس می‌تونیم آینه رو برش بدیم.

آینه تراش خورده قیمت


سبک مدرن .

ازین آینه اصولاً در محیط‌های مدرن و به روز استفاده میشه .آینه به این صورت هست ، که اشکال هندسی هم به صورت منظم و هم به صورت نامنظم کنار همدیگر قرار می‌گیره. از این آینه یا به صورت قدی و رومیزی یعنی به یک عدد تولید میشه. و یا به صورت چند عددی کوچک‌تر کنار همدیگه قرار می‌گیره.

آینه در طرح لوزی شکل .

این آینه از قطعات لوزی شکل تشکل میشه حالا این شکل‌های لوزی می‌تونه. هم به صورت ریز و هم به صورت درشت تولید بشه. مدل لوزی یکی از پرطرفدارترین مدل هایی اس که از آینه تراش خورده در تولیدی فرق سفارش داده میشه.و کاملاً از برش آینه به سبک مربعی متفاوت هست . در برخی از شرکت‌ها از برش‌های مربعی به صورت لوزی ولی برعکس استفاده می‌کنن.که هم نمای لوزی داشته باشه. این کار هزینه آینه شما رو پایین میاره. اما نمای آینه لوزی رو نداره.

آینه تراش خورده قیمت
آینه تراش خورده قیمت

آینه تراش خورده به سبک مدل جورچین.

هنگام دیدن این آینه طرحی مثل پازل برای شما رقم می‌خوره. از این آینه از قطعات به شکل مربع و مستطیل ولی با اندازه های مختلف استفاده میشه .که بسیار نمای زیبایی برای محیط داره.

آینه تراش در سبک کلاسیک ‌‌

از این آینه در اروپا بسیار استفاده میشه .این آینه به مدل زاویه دار کنار هم دیگر قرار می‌گیره .و با شکستن نور برای شما یک نمای بسیار زیبا فراهم می‌کنه.

آینه تراش خورده سبک جدید

این آینه در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی برای شما عزیزان تولید میشه .از این آینه نه تنها در قسمت های دیواری و رومیزی استفاده می شود بلکه می توان از این آینه در ستون ها و نیز در سقف خانه و یا هر محیطی که خودتان می‌خواید نصب بشه .از این آینه به صورت تزئینی نیز استفاده میشه .و می توان در مکان‌های مرده مثل راهرو ها نیز استفاده کرد .

آینه تراش خورده درنمای حجمی
آینه تراش خورده قیمت

آینه حکمی یکی از آینه های تکنیک دار هست ‌‌که مثل حجم های هرمی‌اس.که حتی یک نمای مخروطی نیز داره .امکان این که روی آینه شما اسید کاری بشه .و یک طرح جذاب روی آینه شما ایجاد بشه وجود داره ‌.یک قسمت از آینه های شما کنده کاری میشه و یک نمای زیبا برای شما فراهم می‌کنه .

چرا از تولیدی فرکو آینه تراش خورده رو خرید کنیم؟

1_شما هنگام تماس با متخصصان و کارشناسان آینه وشیشه صحبت می‌کنین و به شما بیشترین کمک رو هنگام انتخاب در نوع شیشه و آینه می‌کنن
2_محصولات فرکو از تولید به مصرف هستن و مسئولیت تمام ایرادات شیشه و آینه شما به عهده تولیدی فرکوست.
3_با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما عرضه می‌شه.
4_در صورت نیاز کارشناسان ما برای اندازه گیری به محل نصب برای شما فرستاده میشن.و از متر لیزی هنگام اندازه گیری استفاده میشه.
5_تمامی سوالات خود رو از کارشناسان فرکو بپرسین و با ما در واتساپ درتماس باشین.
6_بعد از تولید محصول شمادرب منزل برای شما ارسال میشه.همچنین درصورت خواست شما برای شما توسط تکنسین‌های تولیدی فرکو نصب میشه.
7_محصولات دارای ضمانت بی‌قید و شرط یکساله هستن. یعنی اگر هر مشکلی برای محصول پیش بیاد ،یا در حین جابجایی آسیبی ببینه ما این محصول رو بدون دریافت هیچ هزینه‌ای براتون تعمیر یا تعویض می‌کنیم.

آینه تراش خورده قیمت

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو برای خرید آینه تراش خورده ارتباط برقرار کنیم.


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر می باشد .
آدرس دفتر :تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنی هست
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

آینه تراش در چه مدل های تولید میشه؟

آینه تراش خورده در سبک کلاسیک ‌‌.سبک قدیمی و مدل گره و …

آینه تراش خورده در چه رنگ‌های تولید میشه؟

مسی . دودی . سبز و …

آینه تراش خورده دارای چه مدل‌هایی هست؟

آینه تراش خورده مربعی
آینه تراش خورده حصیری
آیمه تراش خورده آکاردئونی و …


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو