Home

میز شیشه‌ای با پایه فلزی مدرن

میز شیشه‌ای با پایه فلزی مدرن یه ترکیب منحصر بفرد هست که موجب تحول تو زمینه دکوراسیون و محیط داخلی نیز میشه. میز شیشه‌ای پایه فلزی طیف گسترده کاربران رو در بر می‌گیره. استفاده به عنوان میز تحریر تا میز مدیریتی و حتی میزهای کارشناسی و کارمندی رو میشه از جمله کاربردهای این مدل حساب کرد. ترکیب پایه فلزی و شیشه ، جلوه‌‌ای خیلی قشنگ و زیبا برای این مدل به وجود آورده. میزهای شیشه‌ای اول تو کشور ایتالیا و آلمان تولید شد و در واقع طراحان دکوراسیون این دو کشور با استفاده از این نوع میزها فضای داخلی ساختمون رو به بهترین شکل ممکن طراحی کردن جالبه بدونین که خیلی زود مورد توجه طراحان دکوراسیون کشورهای دیگه هم قرار گرفت.

امروزه هم طرح‌های نوین و متنوعی برای این سبک تولید شده که زیبایی خاصی تو محیط ایجاد می‌کنه که قابل مقایسه با سبک‌های قدیمی و از مدافتاده نیس. شیشه‌ی بکار رفته در این میز از بهترین آلیاژهای موجود تو بازاره که نظیرش رو در دهه‌های قبل نمی‌شد مشاهده کرد. شیشه میزهای مدرن کاملا نشکن و ایمن هستن و در رنگ‌های بی‌نظیر و متنوع تولید میشن که ، با هر سبک دکوراسیونی قابل هماهنگی هستن.

میز شیشه‌ای با پایه فلزی مدرن
بروزترین میزهای شیشه‌ای با پایه‌های فلزی مدرن

ویژگی‌های میزهای شیشه‌ای پایه فلزی

  • دارای وزن سبک و قابل حمل
  • دارای طراحی زیبا و چشم نواز
  • شیشه ضد خش و مستحکم
  • پایه‌ها محکم و دارای پیچ و مهره هستن
  • جنس پایه‌ها ، از فلز آبکاری شده کاملا براق و مستحکم هستن
  • انواع میز شیشه‌ای برای فضاهای رستورانی ، اداری ، آشپزخونه و تالارها خیلی مناسب هست.
  • یکی از حسن مهم این میز قابلیت جدا شدن پایه‌ها از شیشه‌ها هست. که جابجایی میز خیلی راحت و آسون هست.

استفاده از تجهیزات مناسب تو مکان‌های عمومی نظیر رستوران‌ها ، کافه‌ها ، فست فودها و … می‌تونه نقش خیلی مهمی تو جذب نظر مشتری‌ها داشته باشه. میزهای شیشه‌ای از جمله جدیدترین و بروزترین میزهای خونگی و اداری هستن که ظاهر شیک و قیمت مناسبی دارن. نصب میزهای شیشه‌ای بدون هزینه‌های جانبی انجام میشه. بهترین و جدیدترین میزهای شیشه‌ای تو فروشگاه اینترنتی صنایع فرکو به صورت آنلاین در اختیار مشتریان هست.

میز شیشه‌ای با پایه فلزی مدرن
بروزترین میزهای شیشه‌ای با پایه‌های فلزی مدرن

میزهای شیشه‌ای پایه فلزی مدرن

میزهای شیشه‌ای مدرن با پایه‌های فلزی مزایای خیلی زیادی در مقایسه با میزهای قدیمی دارن. این نوع میزها نسبت به میزهای دیگه سریع‌تر تمیز میشه. در مقابل آب و مواد شوینده مقاومت خیلی بالایی دارن. جلوه‌ی بصری شیک میزهای شیشه‌ای می‌تونه فضای داخلی رو خیلی دلنشین و چشم نواز کنه. قیمت میزهای شیشه‌ای در مقابل میزهای فلزی و چوبی مناسب‌تر بوده و در صورت مراقبت و نگهداری مناسب و عدم شکستگی طول عمر بالایی خواهن داشت. از میز شیشه‌ای با پایه فلزی مدرن میشه در شرایط آب و هوایی مختلف و گوناگون استفاده کرد و از این رو امکان ارسال این محصولات به سراسر کشور توسط تولیدات صنایع فرکو وجود داره.

میز شیشه‌ پایه فلزی با طراحی ساده و شیک و قشنگ خود تونسته به یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها بین میزهای شیشه‌ای تبدیل بشه.
شیشه استفاده شده تو این مدل میزها ضد خش بوده. و شما عزیزان می‌تونین. با خیال راحت و آسوده و بدون روکش از اون استفاده کنین.
پایه‌های آبکاری این نوع مدل‌ها ضد آب بوده. و در برابر ضربات مقاوم هست و رنگ اون ریزش نمی‌کنه.
با مشاهده و مقایسه قیمت میز‌های شیشه‌ای پایه فلزی موجود تو سایت فرکو بهترین و مناسب‌ترین گزینه رو انتخاب کنین.

میز شیشه‌ای با پایه فلزی مدرن
بروزترین میزهای شیشه‌ای با پایه‌های فلزی مدرن

میز ناهار خوری شیشه‌ای با پایـه فلزی

میز ناهار خوری شیشه‌ای پایه فلزی از تجهیزات و وسایل مهم تو صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی هست که تقاضای زیادی تو بازار داره و کیفیت ساخت و تولید اون برای مصرف کنندگان خیلی مهم هست ، بازار خرید و فروش میز ناهار خوری شیشه‌ای پایه فلزی رونق خوبی داره و قیمت میز ناهار خوری شیشه‌ای پایه فلزی اهمیت خیلی زیادی برای خریدارها داره که تو انواع مختلف و گوناگون طراحی و با کارایی‌های متفاوت تولید و به بازار عرضه میشه. این میز ناهار خوری با ظاهری ساده و زیبا و شیک انتخاب مناسبی برای شیک و زیبا بودن دکوراسیون داخلی خونه شماست. انواع طرح‌های این میز ناهار خوری شیشه‌ای تو بازار وجود داره که از هر کدوم برای کاربرد خاصی استفاده میشه.

میز شیشه‌ای با پایه فلزی مدرن
بروزترین میزهای شیشه‌ای با پایه‌های فلزی مدرن

طرح‌هایی که متناسب با میز و دکوراسیون خونه شما عزیزان طراحی و به بازار عرضه میشه ، با تنوع گوناگون و مختلفی تولید و به بازار عرضه میشه. قیمت میز ناهار خوری شیشه‌ای پایه فلزی برای انواع کاربرد‌ها و کارایی‌های این مدل میز ناهار خوری بستگی داره. قیمت انواع میز ناهار خوری شیشه‌ای به ابعاد اون نیز بستگی داره. برای کسب اطلاعات در خصوص قیمت انواع میز ناهار خوری شیشه‌ای پایه فلزی می‌تونین به سایت صنایع فرکو مراجعه کنین.
مهم‌ترین انواع میزهای شیشه‌ای پایه فلزی می‌تونن میز ناهار خوری شیشه‌ای پایه فلزی ، 15 ایده برای میز شیشه‌ای پایه فلزی ، مدل شیشه‌ای میز جلو مبلی و مدل‌های شیک میز اداری نیز باشه.

بروزترین میزهای شیشه‌ای با پایه‌های فلزی مدرن

قیمت میز شیـشه‌ای پایه فلزی

مهم‌ترین انواع میز شیشه‌ای پایه فلزی تو تولیدات صنایع فرکو با بهترین و با کیفیت‌ترین نوع خود تولید میشن. با این حال تنوع تو میز شیشه‌ای به قدری زیاد شده. که دیگه نمیشه تمامی این میزها رو تو بازار خرید و فروش کرد. تنوع تو انواع مدل‌های میز شیشه‌ای پایه فلزی باعث ایجاد فضایی زیبا و راحت برای نشستن و پذیرایی مهمان‌ها شده. مدل‌های میز شیشه‌ای تو بازار خرید و فروش انواع گوناگون و مختلف دارن و برای همه سلایق مناسب می‌باشن.

برای تهیه این نوع میزها باید با افراد متخصص مشورت کنین. میز شیشه‌ای پایه فلزی امروزه به خاطر کارایی خیلی بالایی که داره علاوه بر اینکه تو خونه استفاده میشه تو بسیاری از ادارات و شرکت‌های بزرگ نیز استفاده میشه. این میز شیشه‌ای پایه فلزی علاوه بر زیبایی ، کارایی خیلی بالایی داره و با توجه به طراحی مدرنی که داره می‌تونه به عنوان انواع میزها استفاده بشه.

بروزترین میزهای شیشه‌ای با پایه‌های فلزی مدرن

استفاده میزهای شیشه‌ای پایه فلـزی تو فضاهای مختلف

انواع میزهای شیشه‌ای برای استفاده تو فضاهای مختلفی مناسب هستن. و یکی از انواع میزهای شیشه‌ای که تو بازار خرید و فروش به صورت گسترده‌ای میشه میزهای شیشه‌ای پایه فلزی هست . برای اطلاع از آخرین قیمت روز و همچنین ارتباط مستقیم با تامین کنندگان میز شیشه‌ای پایه فلزی می‌‌تونین از سایت فرکو استفاده کنین. فرکو به عنوان بزرگ‌ترین مرجع خرید و فروش عمده ایران ، این امکان رو در اختیار خریداران و فروشندگان قرارداده هست. تا بدون دخالت واسطه‌های متعدد با یکدیگه به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و نسبت به خرید یا فروش محصول مورد نظر خود اقدام کنن. برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خودتون نیز می‌‌تونین بعد از ثبت نام تو سایت صنایع فرکو با فروشندگان عمده و مشاوران مجموعه فرکو تماس برقرار کرده و نسبت به استعلام قیمت کالا اقدام کنین.

بروزترین میزهای شیشه‌ای با پایه‌های فلزی مدرن

چگونه بهترین تامین کنندگان میز شیشه‌ای پایه فلزی رو پیدا کنیم؟ با استفاده از بازار عمده صنایع فرکو می‌‌تونین به راحتی و آسونی با تعداد زیادی از تامین کننده میز شیشه‌ای پایه فلزی درجه یک به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کنین.

بهترین راه برای خرید میز شیشه‌ای پایه فلزی مستقیم و با بهترین قیمت از تامین کنندگان چیست؟ تولیدات صنایع فرکو امکان ارتباط شما با مشاوران و فروشنده رو فراهم کرده هست و شما مشتریان عزیز می‌‌تونین به راحتی نسبت به خرید میز شیشه‌ای پایه فلزی اقدام کنین.

بروزترین میزهای شیشه‌ای با پایه‌های فلزی مدرن

برای انتخاب و خرید بروزترین و با کیفیت‌ترین‌ها با فرکو در ارتباط باشین

برای انتخاب و سفارش بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات شیشه‌ای شما عزیزان می‌تونین با تولیدات صنایع فرکو ارتباط داشته باشین. و برای مشاوره ، پاسخ به‌ سوالات شما و ثبت سفارش با شماره‌های : 09101767773 _ 02188068352 به صورت غیر حضوری تماس بگیرین.

 پیج اینستاگرام فرکو نیز همه روزه در ارتباط باشین.

اگه می‌خواین یه انتخاب عالی و بروز داشته باشین و از انتخابتون نهایت لذت رو ببرین می‌تونین به صورت حضوری نیز به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخونه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو