Home
طلق پلی کربنات

از کجا طلق بخرم

از کجا طلق بخرم؟ بهترین شرکت و فروشگاه ارائه دهنده طلق پلی کربنات کجاست؟ ما در تکنیک‌ها و راه‌حل‌های سقف‌سازی در صنایع فرکو متخصص هستیم. و به همین دلیل هست که بسیاری از مردم در صورت نیاز به محصولات جدید سقف‌سازی (طلق پلی کربنات) به ما مراجعه می‌کنن. ما چندین سبک مختلف سیستم سقف رو ارائه می‌دیم. که نیازهای اندازه و طول مختلف رو پوشش می‌ده. بنابراین شما تضمین می‌کنین که چیزی متناسب با خود پیدا کنین. یکی از محبوب‌ترین محصولات ما طیف سیستم سقف نورگیر از جنس پلی کربنات هست که راه‌حل‌هایی رو ارائه می‌ده که تمام مزایای سقف نورگیر رو با بسیاری از مزایای مختلف سیستم سقف معمولی صنایع فرکو ما ترکیب می‌کنه.

سیستم‌های سقف نورگیر ما مزایای زیادی داره. از اونجایی که طول نامحدودی دارن، می‌توان اون‌ها رو به‌راحتی بر روی هر نوع ساختمونی نصب کرد. هنگامی که طول سقف رو که مطابق با نیازهای شما هست رو پیدا کردین، می‌توان اون رو به راحتی ادغام و نصب کرد. بدون اینکه مشکلات زیادی ایجاد بشه. یه چیز مطمئن هست، شما مطمئناً توسط طیف وسیعی از سیستم‌های سقف نورگیر ما محدود نخواهید شد! سقف‌های نورگیر ما نیز با انواع سقف‌های مختلف سازگاری بالا داره. نصب سقف‌های ما، حتی در کنار سقف‌های بتنی یا فلزی، آسون هست، و هیچ شانسی وجود نداره که اونها در جای خود ظاهر نشن. و سقف دیگه حتی بر عملکرد نورگیر جدید شما تاثیر نمی‌ذاره. با شناخت صنایع فرکو، دیگه دغدغه نخواهین داشت که از کجا طلق بخرم؟

از کجا طلق بخرم
از کجا طلق بخرم

از کجا طلق مقاوم بخرم

برای اکثر مشتریان ما، روشنایی یکی از بزرگترین چیزهایی هست که هنگام خرید سیستم سقف پلی کربنات صنایع فرکو در ذهن دارن. ما طلق سقفی صنایع فرکو رو داریم که برای اطمینان از عبور حداکثر نور از سقف مناسب هست. زیرا در پخش نور در فضای شما بسیار مؤثر هست. نه تنها این، بلکه با محافظت گسترده در برابر اشعه ماوراء بنفش و عایق حرارتی درخشان نیز همراه هست. چیزی که همه انواع سیستم‌های سقفی به صورت روزانه با اون دست و پنجه نرم می‌کنن، آب و هوا هست. حالا سؤال اینه که از کجا طلق بخرم که در برابر هر نوع آب و هوایی مقاوم باشه؟ البته تمامی طلق‌ها در برابر آب و هوای مختلف مقاوم هستن. بسته به نیازی که داریم باید از طلق مناسب استفاده کنیم.

باد بیش از حد، برف و تگرگ همگی می‌تونن به مرور زمان به سقف‌ها آسیب برسونن. اما به‌لطف فناوری میکروسل ما در نورگیرهای صنایع فرکو، هر یک از سیستم‌های سقف ما دارای مقاومت بسیار بالایی هستن. به علاوه، اونها همچنین 100٪ ضد آب هستن. به این معنی که نیازی به نگرانی در مورد نشتی یا مشکلات عایق نخواهید داشت. اینجا در صنایع فرکو، ما چیزهای زیادی در مورد انواع طلق پلی کربنات می‌دونیم. در واقع، ما بیش از چهل سال تجربه در این صنعت داریم. بنابراین جای تعجب نیست که چرا مشتریان زیادی به ما برمی‌گردن. ما به‌طور مداوم در حال ایجاد راه‌حل برای بسیاری از خلاقیت‌های مختلف معماری و نصب سقف‌های نوآورانه بر روی ساختمون‌ها و سازه‌های منحصر به فرد هستیم.

از کجا طلق بخرم
از کجا طلق بخرم

از کجا طلق خوب و با کیفیت بخرم

سقف نورگیر طلق پلی کربنات ما تنها یکی از راه‌حل‌های اختصاصی ما در نور روز هست. که می‌تونه به باز کردن و روشن‌تر کردن خونه‌ها و ساختمون‌های دیگه کمک کنه. هنگامی که نورگیرهای خود رو ایجاد می‌کنیم، به مهندسی، طراحی و زیبایی هر سقف توجه ویژه‌ای می‌کنیم تا مطمئن بشیم که عالی به‌نظر می‌رسه و می‌تونه عملکرد خوبی داشته باشه. اطلاعات بیشتری در مورد گزینه‌های سقف طلق پلی کربنات در وب سایت ما وجود داره. برای صحبت با یکی از مشاوران مشتریان اختصاصی ما، می‌تونین اطلاعات تماس ما رو دقیقاً در اینجا پیدا کنین. همه تیم ما خوشحال خواهن شد که به‌شما کمک کنن که از کجا طلق خوب و باکیفیتی بخرین!

راهنمای کاملی از چراغ‌های سقفی و بهره‌وری انرژی ، اطلاعات مفیدی رو ارائه می‌کنیم. و به سوالات متداول مرتبط با موضوع پاسخ می‌دیم. در ادامه بخونین تا ببینین چگونه می‌تونین قبض انرژی خود رو با سیستم‌های شیشه سخت کاهش بدین. و دیگه نگران این نیستید که از کجا طلق بخرم و از کجا طلق نخرم؟

باغ‌های سقفی با طلق پلی کربنات یه مرکز خیره‌کننده برای هر خونه یا اداره‌ای ایجاد می‌کنن. اونها به‌زیبایی مدرن چشم‌گیر کمک می‌کنن. نور طبیعی رو افزایش می‌دن و مناظر خیره‌کننده‌ای از آسمون ارائه می‌دن. جای تعجب نیست که اونها تا این حد محبوب هستن. اما آیا چراغ‌های سقفی و نورگیرها در مصرف انرژی کارآمد هستن؟ در جواب باید بگیم که بله – ثابت شده که چراغ‌های سقفی صرفه‌جویی در انرژی و سازگار با محیط زیست هستن. با افزایش حجم نور طبیعی که وارد اتاق شما می‌شه، چراغ‌های سقفی و نورگیرها می‌تونن ساختمون شما رو در مصرف انرژی کارآمدتر کنن، انتشار CO2 رو کاهش بدن و در هزینه شما صرفه‌جویی کنن. به‌علاوه، گرمای اضافی ناشی از پرتوهای خورشید حتی می‌تونه هزینه گرمایش شما رو کاهش بده.

از کجا طلق بخرم
از کجا طلق بخرم

نکته

طلق‌های پلی کربنات در درجه اول به دلیل ویژگی‌های زیبایی شناختی خود مورد تحسین قرار می‌گیرن. طلق‌های سقفی نورگیر در کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های انرژی موثر هستن. با افزایش قیمت انرژی و افزایش هزینه‌های زندگی، افراد، خانواده‌ها و مشاغل به‌طور یکسان به دنبال راه‌های زیرکانه و قابل اعتماد برای کاهش هزینه‌های ماهانه خود هستن. اما دقیقاً چگونه نور سقف می‌تونه در هزینه شما صرفه جویی کنه؟ راه‌های مختلفی وجود داره که چراغ‌های سقفی و نورگیرها می‌تونن ساختمون شما رو در مصرف انرژی کارآمدتر کرده و در هزینه شما صرفه‌جویی کنن. بیایید هر کدوم رو با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

نورهای سقفی می‌تونن نور بسیار مورد نیاز رو به فضایی اضافه کنن که در غیر این صورت تنگ هست. و نمی‌تونه یه پنجره با اندازه مناسب و سنتی رو در خود جای بده. چراغ‌های سقف ثابت در اشکال و سبک‌های بسیار متنوعی وجود دارن. و اغلب با فضای منحصربه‌فردی که قرار هست نورپردازی کنن، طراحی می‌شن. 

اما نور سقف چطوری به صاحبان خونه در سراسر ایران کمک می‌کنه تا قبض انرژی خود رو کاهش بدن؟ خوب اولاً، به‌جای وابستگی کامل به روشنایی الکتریکی، مزایای وارد کردن نور طبیعی به اتاق وجود داره. تخمین‌زده می‌شه که نور سقف تا سه برابر بیشتر از یه پنجره در دیوار نور وارد اتاق می‌کنه. علاوه بر این، از اونجایی که اونها در پانل‌های روی سقف نصب می‌شن، می‌توان لعاب بیشتری نسبت به زمانی که فضای دیوار اشغال می‌شد، گنجوند، در نتیجه میزان نوری رو که می‌توان به داخل اون نفوذ کرد، به حداکثر رسوند. این مزیت جانبی مثبت کاهش میزان انتشار CO2 در خونه شما رو داره و خونه و سبک زندگی شما رو دوستدار محیط زیست می‌کنه. 

از کجا طلق بخرم

نتیجه گیری

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت سفارش می‌تونین با شماره 09391247191 تماس بگیرین 

طلق‌های پلی کربنات سقفی شیشه‌ای همچنین اجازه می‌ده تا گرمای بیشتری از پرتوهای خورشید وارد اتاق بشه. این گرمای خورشیدی به این معنی هست که شما از گرمایش مرکزی کمتری در فضای مورد نظر استفاده خواهین کرد. و این در ماه‌های طولانی زمستون ایده‌آل هست! به‌علاوه، اگه با تامین‌کننده خود در مورد نصب طلق با جداره دو یا سه جداره صحبت کنین، می‌تونین این اثر رو بزرگتر کنین. به این ترتیب، شما همچنان از نور پنجره‌ها بهره می‌برین، اما بدون نگرانی از نشت گرمای تولید شده به بیرون.

این با محاسبه مقدار u اندازه گیری می‌شه که میزان اتلاف حرارت پنجره رو به شما می‌گه. از یه تامین‌کننده باتجربه و متخصص چراغ‌های سقف شیشه‌ای تخت ثابت، مانند تیم سیستم‌های شیشه‌ای محکم بپرسین، و ما می‌تونیم بهترین چراغ‌های سقفی رو برای کمک به‌ صرفه‌جویی در هزینه در هنگام پرکردن نور طبیعی خونه به شما معرفی کنیم. و دیگه دلهره اینو نداشته باشین که از کجا طلق بخرم؟

از کجا طلق بخرم

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فروش مدل‌های مختلف طلق به‌صورت حضوری می‌تونین به آدرس ما در تهران ،اتوبان فتح، باغستان ، میدان سعید آباد، خ باغ عمارت، خ ۱۵ متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه در سبز روشن، مراجعه کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو