Home

بورس آینه نوری

باید از بورس آینه نوری محصولی که می‌خوای رو بخری تا بهترین آینه نوری رو برای خودت کنی ! اما قبل از هرچیزی بهتره انواع آینه نوری رو به خوبی بشناسی . آینه‌های نوری امروزه به‌طور هوشمند و لمسی تولید و روانه‌ی بازار شدن. این آینه دارای تفاوت‌های فاحشی با نمونه‌ی ساده و بی‌کیفیت اونه. که اونو به محصولی مرغوب و باکیفیت تبدیل کرده.

که هر مزون و آرایشگاه لاکچری که بشناسی و بهش سر بزنی ازین آینه‌های فوق‌العاده بی‌نصیب نیست . و با انتخاب انواع مختلف و طرح‌های بروز این آینه هم ترکیب نوری سالن رو تقویت کرده و هم کار میکاپ و آرایش رو تخصصی‌تر بهش می‌پردازه.

آینه نوری در اصل دو مدل هالیوودی و بک‌لایت داره. که هر کدوم کارایی مشابه به هم دارن. اما در عین حال دارای تفاوت‌های جزئی هم هستن.آینه‌های بک‌لایت جوری ساخته شدن که به شما این امکان رو میده که ، هر موقع نیاز به کم و زیاد کردن شدت نوری داشتین به راحتی این امر براتون با فشردن ریموتش فراهمه.

و چقدر جذابه که طیف رنگی آینه هم قابل تغییره و بسته به اینکه استفاده‌ی آرایشی داشته یا دکوراتیو ، رنگ مورد نظر خودتون رو با لمس قسمت تاچش تغییر می‌دین.

منظور از آینه نوری کدوم مدل از آینه‌ها هست

آینه نوری که این روزا حسابی اسمش روی زبون‌هاست ، آینه‌هایی هستن که به هر ترتیبی دارای چراغ و نور هستن . ترکیب آینه با نور این محصول فوق‌العاده کاربردی رو به وجود آورده که هرکس یک بار ازش استفاده کرده دیگه نتونسته از آینه ساده استفاده کنه !

این که موقع استفاده از آینه همه ما نیاز به نور کافی داریم یه مسئله ای هست که کاملا قابل درک هست . در مورد تاریخچه تولید آینه نوری هم اگر بخوایم بهت بگیم به رفع همین نیاز برمیگرده . گریمور‌های حرفه‌ای هالیوودی برای این که بتونن آرایش و گریم بهتری رو برای بازیگرهاشون انجام بدن به نور کافی نیاز داشتن .

در واقع بودن کوچک‌ترین سایه‌ای برابر بود با یه نقصی تو آرایش.. برای همین دست به تولید این مدل از آینه زدن . تولید آینه هالیوودی نوری به این صورت هست که از هر طرفی که بخوایم نور داریم . به جر این که آرایش و اصلاح و درست کردن مدل مو برات راحت تر میشه ، به خاطر زیباتر و جلوه دار تر نشون دادن چهره به طور کلی استفاده از این مدل از آینه خیلی لذت بخش هست .

آینه‌‌ای که قراره از بورس آینه نوری خریداری کنی معمولا دو مدل اصلی داره . آینه هالیوودی و آینه بک‌لایت . این مدل این‌قدر پرطرفدار هستن که گاهی نمیدونیم اصلا کدوم مدل رو به مشتری پیسنهاد بدیم . هر دو آینه همه پسند و کامل هستن . هر دو مدل این‌قدر کامل هستن که تمام نیاز هارو برطرف می کنن . اگر دوست داری بیشتر در مورد ویژگی های این دو مدل آینه بدونی این پایین برات کامل توضیح دادیم

بورس آینه نوری

آینه هالیوودی بهترین آینه نوری که می‌تونی از بورس آینه نوردار تهیه کنی

مدل آینه هالیوودی اینطوری هست که دارای چراغ هست . یعنی چراغ‌هایی روی بدنه آینه نصب میشه که طبق سلیقه شما یا دو طرف یا فقط بالا یا هر چهار طرف رو چراغ‌دار می‌کنن . یعنی تو با توجه به کاربردی که از آینه توقع داری می‌تونی پرنور یا کم نور سفارش بدی . قیمتش هم به همین میزان کم یا زیاد میشه .

آینه هالیوودی مناسب چه کسانی هست ؟ ما آینه هالیوودی رو معمولا به آرایشگرهای حرفه‌ای یا مزون‌دارهایی که مغازه و بوتیک لوکس دارن پیشنهاد می‌دیم . نوری که آینه هالیوودی داره با توجه به کیفیت آینه تولید شده خیلی می‌تونه متفاوت باشه . یعنی شما دوتا آینه هالیوودی رو که یکیش رو از جای معتبر خریدی و به کیفیتش مطمئنی رو با آینه ای که از یه فروشگاه دم دستی خریدی و کیفیتش معمولی هست مقایسه کن ! خودت به خوبی متوجه میشی که تفاوتشون زمین تا آسمون هست .

حالا شما خوب به این پیشنهادی که بهت میدم فکر کن و در نهایت یه تصمیم عاقلانه بگیر . اگر بری و از یه تولیدی درست و حسابی خرید کنی ، با همون قیمتی که می‌خوای از فروشگاه‌های بورس آینه نوری هزینه کنی و یه آینه با کیفیت معمولی بخری ، می‌تونی یه آینه نوری با کیفیت بالا بخری . چرا ؟ چون شما وقتی مستقیم میری سراغ تولیدی ، دیگه واسطه‌هایی رو که کلی سود الکی میکشن رو محصول رو حذف کردی . در نتیجه با حذف واسطه به راحتی می‌تونی آینه باکیفیت تر رو با قیمت مناسب تر خریداری کنی .

بورس آینه نوری چراغی

ما خرید آینه بک‌لایت رو به چه کسانی پیشنهاد می‌دیم ؟

آینه بک‌لایت ظاهر مدرن‌تر و اصطلاحا مینیمالی داره که در نوع خودش واقعا زیبا و خواستنیه ! اما به درد چه کسانی می‌خوره ؟ کسانی که توجه زیادی نسبت به ظاهر دکوراسیونشون دارن . وجود آینه بک‌لایت به تنهایی می‌تونه یه محیط ساده رو تبدیل به یه محیط خیلی لوکس کنه . پس اگر دنبال خرید یه آینه لوکس هستی این گزینه برات مناسبه !

آینه بک‌لایت یه نور ملایم و مخفی داره مثلا اگر آینه قدی با مدل بک‌لایت بخری ، یه آینه قدی با نور مخفی خواهی داشت . خرید آینه بک‌لایت بهترین گزینه برای خرید یه آینه جدید از بورس آینه نوری هست . اما این مدل هم مثل آینه هالیوودی جزو اون خریدایی هست که حتما باید به جای مطمئن سفارش داده بشه تا موقع استفاده دیگه جای هیچ نگرانی نباشه .

اگر از تولیدی مناسبی این محصول رو تهیه کنی ، معمولا کار نصبش رو هم خود تولیدی به عهده می‌گیره . این‌که تولیدی نصب آینه رو انجام بده خودش خیلی از نگرانی هامون رو کم می‌کنه . برای همین هم هست که ما تاکید داریم روی این‌که حتما از تولیدی خوب و مطمئنی خرید کنی .

بورس آینه نوری بک لایت

2 نکته مهم درمورد خرید از بورس آینه نوری که باید حتما بدونی

برای خرید آینه نوری از بورس آینه فروشی کافیه که به این نکته دقت کنی که قیمت آینه اهمیت زیادی داره . قیمت آینه واقعا با کیفیتش رابطه مستقیم داره . یعنی این‌که گفتن هرچقدر پول بدی همونقدر هم آش می‌خوری همچین بی راه هم نیست ! برای این‌که بدونی یه آینه خوب و با کیفیت چه ویژگی هایی داره به این نکات دقت کن :

  1. باید کاملا شفاف باشه . هرچی شفافیت آینه بیشتر باشه یعنی مواد اولیه که آینه ازش تولید شده مرغوب تر بوده .
  2. آینه باید کاملا صاف و یک‌دست باشه . یعنی اصلا حالت موجی نداشته باشه !
  3. یه آینه باکیفیت باید ضد خط و خش باشه و به این راحتی‌ها دچار شکستگی نشه .

در نتیجه :

برای خرید آینه از بورس آینه نوری ، یکی از این دو مدل آینه ( آینه هالیوودی – آینه بک‌لایت ) می‌تونه اتخاب شما باشه . این دو تا مدل جزو جدیدترین و مدرن‌ترین مدل‌های آینه هستن پس هر مدلی اگر غیر این دوتا مدل خریداری کنی بدجور ضرر کردی …

قسمت مهم اینه که موقع سفارش می‌تونی آینه نوری جدیدت رو با مدل‌های مختلفی سفارش بدی . اگر دوست داری بدونی که تولیدی ما برات چه مدل‌ آینه‌هایی رو در نظر داره ، باید بگیم که انواع آینه نوری در طرح‌های زیر تولید می‌شه :

  • آینه رومیزی نوردار آرایشی
  • آینه قدی مخصوص مزون و بوتیک
  • آینه دوطرفه مدرن
  • آینه آویزدار طرح خاص
  • آینه گرد
  • آینه جدید هوشمند نوری

بهترین تولیدی ایران کجاست ؟ | صنایع تولیدی آینه فرکو

شرکت تولیدی فرکو یه کارخونه تو آدرسی هست که این پایین برات گذاشتیم . این تولیدی که درحال حاضر یکی از بهترین تولیدی‌های کشور هست با این ویژگی شناخته میشه :

یک‌سال ضمانت بی قید و شرط برای تمام محصولاتش داره !!

واقعا وقتی یه شرکت هست که برای محصولاتش چنین ضمانتی میده ، آدم میره از یه جای دیگه خرید می‌‌کنه ؟ اگر برای پولی که با زحمتت به دست آوردی ارزش قائلی ، نباید راحت دل به هر آینه‌ای بدی . باید از جایی خرید کنی که تضمین کیفیت و قیمت داشته باشه برای همین از هیچ‌ جا جز شرکت فرکو خرید نکن .

برای این‌که سفارشت رو ثبت کنی می‌تونی با شماره زیر تماس بگیری . حتی اگر نیاز به مشاوره رایگان هم داشته باشی ما درخدمتت هستیم تا به هر سوالی که داری با حوصله پاسخ‌گو باشیم .

حالا برای سفارش یا دیدن نمونه‌ کار‌های شرکت با این شماره تماس بگیرین بعد از این به بعد می‌تونی با شماره‌ی زیر تماس بگیری و مشاوره رایگان هم بگیری :
02188068352 و 09101767773
برای دیدن روند تولید سفارشت هم می‌تونی حضوری بیای به آدرس کارخونه صنایع شیشه و آینه فرکو :
تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو