Home
طلق شفاف پبلی کربناتی

چرا طلق شفاف

طلق شفاف اکریلیکی

چرا طلق شفاف ؟ طلق های شفاف به دلیل داشتن شفافیت بالا و عبور دادن نور تا حداکثر 92% باعث شده است. تا امروزه از این نوع طلق ها در مکان هایی که قصد نورگیری دارند استفاده کنن. طلق های شفاف با نام دیگری به نام طلق شیشه ای نیز شناخته می‌شن. و به‌دلیل داشتن متریال با کیفیت و جذاب با شیشه رقابت می‌کنه. طلق های شفاف امروزه در مدل‌های مختلفی تولید می‌شه که ویژگی‌های منحصربه‌فردی داره. و به دلیل داشتن کاربردهای بالا بهترین انتخاب برای شماست.

برای اطلاعات بیشتر در مورد طلق شفاف بر روی کادر آبی کلیک کنین

طلق شفاف پبلی کربناتی

چرا طلق شفاف

سوالی که برای تمامی افرادی که قصد خرید محصولی رو دارن. این است که به چه دلایلی این محصول رو بخریم و چه کاربردها و ویژگی‌هایی داره. یکی از مهم‌ترین ویژگی طلق که می‌توان به آن اشاره کرد متریال جذاب و خاص طلق شفافه که از بهترین مواد اولیه و با به‌روزترین روش‌ها تولید می‌شه. طلق های شفاف بسیار مقاومت بالایی دارن و در برابر ضربات به خوبی ایستادگی می‌کنن. این نوع طلق ها از وزن بسیار سبکی برخوردار هستن و می‌تونین به‌راحتی جابه‌جایی کنین. از طلق های شفاف می‌تونین در مکان‌های منحنی نیز استفاده کنین. این نوع طلق ها به‌راحتی خم می‌شن و از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار هستن.

انواع طلق های شفاف

امروزه طلق های شفاف در مدل های مختلفی تولید می‌شن. و این نوع طلق ها برای هر مکانی مدل متفاوتی رو دارن. برای مثال طلقی که می‌خواهید در داخل خانه استفاده کنین با طلقی که قصد دارین در محیط بیرونی خانه استفاده کنین متفاوته. امروزه ایران در تولید انواع طلق ها خودکفا شده اس. و مجموعه فرکو هر طلقی که بخواهین رو با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار شما قرار می‌ده. کیفیت طلق های تولیدشده در فرکو به‌قدری بالاست که به‌راحتی می‌توان پاسخ مناسبی برای این که چرا طلق شفاف رو جایگزین شیشه کنیم داشت.

طلق شفاف دوجداره

مدل های مختلف طلق

طلق شفاف

طلق ها رو در کل بخواهیم دسته‌بندی کنیم، به دو دسته شفاف و مات تقسیم می‌شن. طلق شفاف نورگیری بسیار بالایی داره و همانند شیشه اس. طلق‌های شفاف بسیار وزن سبک و مقاومت بالایی دارن. و دارای طیف رنگی بالا هستن. این نوع طلق ها در مدل‌های مختلف نیز تولید می‌شن.

طلق مات

طلق مات عکس طلق شفاف عمل می‌کنه. و هرچه طلق های شفاف نورگیری و شفافیت بالایی دارن. طلق های مات بسیار نورگیری پایینی و حالت کدری دارن. طلق های مات نوعی طلق غیر شفافه که هر دو طرف آن ماته. و حریم‌شخصی برای شما ایجاد می‌کنه.

برای اطلاعات بیشتر در مورد طلق مات بر روی کادر آبی کلیک کنین

طلق شفاف رنگی

طلق هوشمند

یکی از بهترین و به‌روزترین طلق‌هایی که امروزه تولید و عرضه می‌شه، طلق هوشمند هست. طلقی که از یک متریال خاص و جذاب ساخته شده‌اس و به بازار عرضه شده‌اس. طلق های هوشمند از طلق شفاف و مات تولید شده اس و درواقع دارای دو جلوه می‌باشن. این نوع طلق ها با ریموت کنترل می‌شن و می‌تونین از حالت شفاف به مات و از مات به شفاف تغییر بدین. این نوع طلق ها قدیم به صورت وارداتی در بازار ایران وجود داشته اس. ولی امروزه کشورمان ایران در ساخت طلق خودکفا شده اس و اکثریت طلق ها رو با بهترین کیفیت تولید می‌کنه.

کشور آلمان به عنوان اولین کشور طلق‌های هوشمند رو تولید کرد و با بازخورد خوب و زیادی برخورد کرد. تا حدی که کمپانی بنز از این نوع طلق‌ها در ماشین‌های خودش استفاده کرد.

طلق رنگی

طلق دیگری که امروزه مورد استفاده عموم افراد قرار می‌گیره. طلق های رنگی هست. طلق هایی که از زیبایی بالایی برخوردار هستن و جلوه ی زیبایی به محیط شما می‌دن. در تولید طلق ها از طیف رنگی بالایی استفاده کرده‌ان و می‌تونین رنگ مورد نظر خود رو پیدا کنین. طلق های شفاف و مات هر دو به صورت رنگی نیز تولید می‌شن و شما می‌تونین هر طلقی رو که بخواهین با رنگ مورد نظرتون سفارش بدین.

طلق شفاف یو وی

طلق زنبوری

طلق های زنبوری نوعی طلق از جنس پلی کربنات می‌باشن و می‌توان گفت اکثریت طلق های زنبوری از پلی کربنات و پلکسی گلاس ها هستن. این نوع طلق ها با نام‌های دیگر طلق چند جداره، طلق دوجداره و پلکسی گلاس نیز شناخته می‌شه. و این محصول از ضخامت بالایی برخوردار می‌باشد و در برابر ضربات به خوب ایستادگی می‌کند. طلق های زنبوری اکثرا به صورت دولایه تولید می‌شن و به دلیل داشتن لایه‌ی اضافی نسبت به دیگر طلق ها مقاوم‌تر هستن. شبکه اتصال این طلق ها به شکل شش‌ضلعی اس. این نوع طلق ها رو می‌تونین از مجموعه فرکو سفارش بدین.

پلکسی گلاس ها

طلق هایی که در شفافیت بین طلق ها حرف اول رو می‌زنه و با شیشه مقایسه می‌شه. طلق های پلکسی گلاس به طلق شیشه ای نیز معروف می‌باشن. که به دلیل داشتن مواد اولیه مرغوب و با کیفیت سالیان سال در کاربرد موردنظر خود کارکرد خوبی خواهند داشت. این طلق ها به قدری شفافیت بالایی دارن که دلیل این که چرا طلق شفاف رو جایگزین شیشه کنیم رو پاسخ می‌دن.

پلکسی گلاس…بیشتر بخوانین

قیمت طلق شفاف

طلق های پلی کربناتی

طلق های پلی کربناتی نوعی طلق می‌باشن که به صورت شفاف و مات در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شن. طلق های پلی کربنات به دلیل داشتن پلی کربنات در برابر ضربات مقاوم هستن. و به همین دلیل از این نوع مواد در طلق های متفاوت استفاده می‌کنن. این نوع طلق علاوه بر مقاومت بالایی که داره بسیار سبک هم می‌باشن و می‌تونین به‌راحتی طلق رو جابه‌جا کنین. این نوع طلق در دو مدل ساده و یو وی تولید می‌شه که تفاوت‌هایی با هم دارن.

طلق یو وی دارای لایه یو وی می‌باشه و در برابر اشعه‌های مضر مقاومت می‌کنه. علاوه بر این ویژگی طلق پلی کربناتی یو وی، این نوع طلق ضدخش نیز می‌باشه. و به‌راحتی بر روی این نوع طلق ها خط نمی‌افته. در کل اگر بخواهیم بگیم مقاوم‌ترین طلق، طلق های پلی کربناتی می‌باشن. که سالیان سال به خوبی برای شما کاربرد خواهد داشت. و مجموعه فرکو طلق های پلی کربناتی رو با ضمانت به فروش می‌رسونه.

چرا طلق شفاف رنگی

چرا طلق شفاف دوجداره

طلق های شفاف علاوه بر مدل ساده در مدل های دوجداره نیز تولید می‌شن. طلق هایی که عایق‌بندی کامل دارن و به‌راحتی آسیب نمی‌بینن. این نوع طلق ها در برابر آلودگی‌صوتی مقاومت می‌کنه. و اجازه‌ی عبور گرد و خاک به داخل محیط رو نمی‌ده. انواع مدل‌های طلق به صورت طلق دوجداره نیز تولید می‌شن. و می‌تونین طلق مورد نظر خود رو به صورت دوجداره نیز سفارش بدین.

طلق دوجداره…بیشتر بخونین

طلق های یو وی

اگر شما قصد خرید برای محیط‌های خارجی خانه رو دارین و مخصوصا انتخاب شما طلق شفافه، به شما پیشنهاد می‌دیم تا از طلق هایی استفاده کنین. که لایه ی یو وی داشته باشن. طلق های یو وی دار در برابر اشعه‌های خورشید همچون فرابنفش به خوبی ایستادگی می‌کنه. و اجازه‌ی وارد شدن به داخل محیط رو نمی‌ده. اشعه‌های فرابنفش برای انسان بسیار مضر می‌باشن و به چشمانمون آسیب می‌زنه. بهترین راهکار برای جلوگیری از این اشعه‌ها، طلق های یو وی اس. همچنین با وجود لایه یو وی، خود طلق نیز دچار تغییر رنگ و تغییر حالت نمی‌شه و طول عمر طلق بسیار بالا میره.

طلق ها در مقایسه با رقیبانش در بازار امروزی

رقیب اصلی طلق در بازار امروزی شیشه اس که با آن تفاوت ها و شباهت‌هایی دارن. طلق ها بسیار وزن کمتری نسبت به شیشه دارن و می‌تونین به‌راحتی جابه‌جایی کنین، انعطاف‌پذیری بالای طلق ها باعث می‌شه تا در مکان‌های مختلف به صورت خم نیز استفاده کنین ولی شیشه ها ثابت می‌باشن. در مورد مقاومت در برابر ضربه می‌توان گفت طلق‌ها برتری بسیار بالاتری نسبت به شیشه دارن. و به‌راحتی نمی‌شکنن. و از همه مهمتر بخش اقتصادی محصوله که طلق ها قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به شیشه دارن.

علاوه بر تفاوت‌ها شباهت‌هایی نیز باهم دارن که برای مثال طلق های شفاف همانند شیشه شفافیت بالایی دارن. یا روش ساختشان همانند یکدیگره.

چرا طلق یو وی

روش ساخت طلق

طلق هایی که از مواد پلیمری تولید می‌شن. همانند شیشه ساخته می‌شن.ابتدا باید مواد اولیه پلیمری رو داغ کنیم و سپس در قالب مورد نظر قرار بدیم. سپس قالب‌گیری کنیم و بعد از قالب‌گیری به صورت سرعتی طلق ها راو سرد کنیم تا طرح موردنظر بدست بیاد.

چرا طلق شفاف، آیا طلق ها براحتی کثیف میشن

سوالی که برای عموم افراد پیش میاد کثیف‌شدن طلق هاست یا اینکه به‌راحتی تمیز می‌شن؟ نکته‌ای که وجود داره طلق ها در دو محیط داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرن. و طلق هایی که در داخل خونه استفاده می‌شون. به‌راحتی کثیف نمی‌شن و اگر کثیف بشن با دستمال می‌تونین تمیز کنین. ولی طلق‌هایی که در محیط‌های بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرن به دلیل اتفاق‌های طبیعی همچون بارش باران احتمال کثیف‌شدن طلق رو داره که می‌تونین با آب به‌راحتی تمیز کنین.

چرا طلق مات

چرا طلق شفاف، قیمت طلق های شفاف

بحث دیگری وجود داره که بحث اقتصادی‌بودن محصول برای افراده. طلق های شفاف در مجموعه فرکو قیمت بسیار مناسب تری نسبت به دیگر مکان‌ها داره. و شما بی‌واسطه و مستقیم از تولیدی خرید می‌کنین. قیمت طلق‌های شفاف به نوع طلق (زنبوری، هوشمند و…)، ابعاد طلق، کیفیت مواد اولیه طلق ربط داره. و بیشترین بخشی که بر قیمت تاثیر می‌ذارد ابعاد طلقه که هرچه بیشتر بشه قیمت طلق هم طبیعتا گرونتر می‌شه.

پل ارتباطی فرکو

برای ارتباط با مجموعه فرکو و سفارش محصول مورد نظرتون از سراسر کشور می‌تونین با شماره تلفن زیر در ارتباط باشین. مجموعه فرکو محصولاتش رو به دو روش حضوری و غیرحضوری به فروش می‌رسونه. و شما بی‌واسطه محصول مورد نظر خود رو خرید می‌کنین

شماره تلفن: 02188068352

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

همچنین برای بازدید از سایر محصولات مجموعه فرکو می‌تونین با صفحه مجازی فرکو در ارتباط باشین و در مسابقات اینستاگرامی شرکت کنین. برای وارد شدن بر روی تصویر زیر کلیک کنین.

طلق شفاف اکریلیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو