Home
نصب شیشه پنجره دوجداره

نصب شیشه پنجره دوجداره

نصب شیشه پنجره دوجداره:پنجره های دوجداره به طور کلی در سه قسمت قاب ، آستانه و شیشه وجود داره. هنگامی که سفارش میدین ، اونا جداگونه با مهره‌ها در قاب وارد می‌شن ، بنابراین می‌تونین تقریباً ببینین که مهره‌های شیشه ای چگونه جا میشن!!

نصب شیشه پنجره دوجداره

بیشتر بخوانید: پنجره دوجداره ثابت

مراحل نصب پنجره دوجداره

پنجره های موجود خود رو با دقت حمل کنین و بردارین. هرچه دیوارها رو کمتر خراب کنین ، بعداً کارهای کمتری باید انجام بدین. بررسی کنین که هیچ دوره عمودی ضد رطوبت رو خراب نکردین یا با قاب قدیمی بیرون نیومده اس. در صورت وجود ، اونا رو یا طول های جدید رو به حالت اولیه برگردونین. در ادامه نگاهی به پروژه های فرکو در زمینه جایگزینی پنجره ها و نحوه حذف قاب پنجره و درب بیندازین .

درب و پنجره سازی
پنجره آلومینیومی قهوه ای

اکثر پنجره های مدرن دارای دریچه های چکه ای در قسمت بالای قاب هستن ، این دریچه ها اجازه میدن تا هوای گرم که در فرورفتگی پنجره ایجاد شده به جای برخورد با شیشه یا قاب سرد و متراکم شدن به بیرون جریان پیدا کنه.

نصب شیشه پنجره دوجداره

بیشتر بخوانید: پنجره آلومینیومی مدرن

قاب و مهره ها

واحدهای مهر و موم شده (شیشه) دو صفحه شیشه ای هستن که توسط یک نوار فاصله دهنده رنگی (بیشتر نقره ای یا قهوه ای) از هم جدا می‌شن ، این با کریستال های سیلیس پر شده اس. این بلورها رطوبت رو جذب می‌کنن تا فاصله هوا بین شیشه ها روشن بمونه. برای این واحدها باید 10 سال ضمانت داشته باشین. شیشه بر اساس قاب سفارش داده شده بریده میشه ، بنابراین فقط باید نگران تهیه قاب مناسب باشین. شیشه نیز بریده میشه تا جایی برای سر پیچ های ثابت قاب در کنار اون وجود داشته باشه.

وقتی شیشه رو وارد می‌کنین ، باید اونو فاصله بدین تا حاشیه ها در قاب یکسان باشن. در مورد یک واحد “محصور” ، که یک واحد مهر و موم شده با میله‌های شیشه ای داخلی اس تا ظاهر زیادی از قسمتهای کوچک به نظر برسه ، باید اطمینان حاصل کنین که میله های شیشه کاملاً افقی و عمودی به نظر می‌رسن. این کار رو می توان با استفاده از اسپیسرها نیز انجام داد.

اگر مهره ها رو هنگام تحویل قاب نصب کنین ، می‌تونین با استفاده از یک تراش یا اسکنه تیز اونو بردارین ، این امر نمای واضحی از تخفیف‌هایی که شیشه دریافت می‌کنه به شما ارائه میده.

نصب شیشه پنجره دوجداره
پنجره آلومینیومی سفید

بیشتر بخوانید: نمایندگی پنجره دوجداره

درپوش پنجره و درپوش انتهایی در نصب شیشه پنجره دوجداره

قاب به صورت جداگانه به آستانه میاد و احتمالاً آستانه باید در محل کوتاه بشه ، زیرا معمولاً برای بازی کمی اضافی دریافت می‌کنین. در بیشتر موارد ، آستانه دارای درپوش های انتهایی هست که باید با یک چسب مخصوص PVC به هر انتهای آستانه چسبونده بشن. از نظر تجاری ، طاقچه و پنجره با چسب همراه میشن ، اما در بیشتر موارد شما مجبور به خرید این جداگانه هستین. چسب رو می توان از اکثر تامین کنندگان پنجره و شیشه خریداری کرد.

آستانه در بالای پوست بیرونی دیوار ، روی یک ماستیک یا بستر ماسه و سیمان قرار داره. یک مهره سیلیکون به بالای طاقچه زده میشه و سپس قاب روی اون میشینه. لبه پشتی طاقچه دارای مقداری مقاومت در برابر پنجره هست که در اون شما سیلیکون رو قرار میدین. فاصله ای رو که بین لبه جلویی پایین قاب پنجره و بالای طاقچه قرار داره مهر و موم نکنین. سوراخ های زهکشی در پایین قاب وجود داره و هر آبی که وارد قاب بشه می‌تونه از این سوراخ ها خارج شده و از آستانه خارج بشه.

نصب شیشه پنجره دوجداره

بیشتر بخوانید: کارخانه پنجره دوجداره

حفر سوراخ های ثابت

هنگامی که مهره ها بیرون میان سوراخ‌های ثابت حفر میشن و هنگامی که سر پیچ در قاب قرار می‌گیره توسط واحد مهر و موم شده پوشونده میشه.

با استفاده از جداکننده های پلاستیکی ، قاب رو داخل اون قرار بدین و اونو در داخل دهانه مربع کنین. می‌تونین درخواست کنین که انواع جدا کننده با پنجره هایی که سفارش میدین ارسال بشه.یک منطقه جامد از دیوار رو انتخاب کنین و قاب و دیوار رو سوراخ کنین. سوراخ تثبیت کننده رو به آرامی متقابل کنین ، بخش pvc در اینجا ضخیم نیست و فقط می‌خواید بخشی از پاشنه ثابت رو از دست بدین.

بیشتر بخوانید: پنجره دوجداره کشویی

نصب پیچ به وسیله پلاگین

پیچ های مناسب برای “تعمیر قاب” رو که با پلاگین کامل میشن ، وارد کنین. پیچ رو از دوشاخه بردارین و ابتدا دوشاخه رو به داخل فشار بدید ، (ممکنه مجبور باشین به فیش کمک کنین تا از چارچوب عبور کرده و محکم به سوراخ دیوار برسه) سپس پیچ رو تا جایی که می‌تونین با دست فشار بدین. ، سپس با چکش کمی بیشتر ضربه بزنین و با پیچ گوشتی باتری اونو تمام کنین.

بیشتر بخوانید: درب آلومینیومی دستشویی

و در مرحله آخر برای نصب شیشه پنجره دوجداره

سعی کنین وسایل خود رو در نزدیکی فاصله دهنده‌هایی که استفاده کردین ، یا در موقعیت هایی که فریم روی شیشه رو لمس می‌کنه ، دریافت کنین. این امر باعث میشه هنگام سفت شدن ، قاب رو خم نکنین. با بازکردن پنجره ها ، تعمیر در تخفیف انجام میشه که باعث بسته شدن پنجره نمیشه..ابتدا مهره هایی رو که قسمت‌های کوتاه تر رو فشار میدن وارد کنین.

یک نکته کوچک در اینجا این هست که یک قطره کوچک مایع شستشو رو روی لاستیک مهره بذارین تا به شما اجازه بده مهره رو هنگام کشیدن شیشه به سمت بالا بکشین.شیشه و Upvc رو تمیز کنین و از کارهای دستی خود لذت ببرین.

طیف وسیعی از انواع پنجره ها و سبک های موجود در بازار امروزه برای پوشش سلیقه های دائمی در طراحی ، مد ، امنیت ، فناوری و کارایی وجود داره. اگرچه ما می خواهیم همه اونا رو در اینجا لیست کنیم اما تعداد اونا بسیار زیاد هست و در این فرصت مجال اون وجود نداره.

بیشتر بخوانید: پنجره دوجداره طرح چوب

راه های ارتباطی در فرکو در نصب شیشه پنجره دوجداره

راه های ارتباطی فرکو بسیار گسترده است و شما می‌تونین برای ثبت سفارش نهایی با مشاوران و کارشناسان کمپانی فرکو تماس (02188068352)بگیرین و از لحظه ای که سفارش شما ثبت میشه. طی 48 ساعت آماده و ارسال میشه.

برای دیدن نمونه کارها و اطلاع از قیمت پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین. هر هفته مسابقات هیجان انگیزی در پیج فرکو برگزار میشه. که به قید قرعه جوایز میلیونی تقدیم شما همراهان عزیز میشه.علاوه بر فروش اینترنتی می‌تونین برای دیدن نمونه کارها به صورت حضوری تشریف بیارین.

آدرس کارگاه تولیدی برای نصب شیشه پنجره دوجداره

تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو