Home
قیمت طلق پلاستیکی

قیمت طلق پلاستیکی

قیمت طلق پلاستیکی به عوامل مختلفی بستگی داره که در زیر به بررسی مهم‌ترین آنها می‌پردازیم. از مزیت‌های مهم پلاستیک شکل‌گیری آسان اون است. با توجه به این مورد مواد پلاستیکی به شکل‌های گوناگونی تولید می‌شن. یکی از کاربردهای پلاستیک ، ساخت انواع طلقه. طلق به ورق های پلاستیکی گفته می‌شه که معمولا ضخامت کمی دارن.

طلق‌های پلاستیکی با استحکام بالا ، ایمنی مناسب و ظاهر زیبا جایگزینی عالی برای شیشه هستن. طلق های پلاستیکی پلی کربنات، طلق های پلاستیکی اکریلیکی و … از جمله انواع طلق هستن. بنابراین اولین عامل تعیین‌کننده قیمت طلق پلاستیکی ، نوع اون هست. قابل توجه است که طلق‌های پلاستیک پلی کربنات قیمت گران‌تری نسبت به نمونه اکریلیکی دارن. هر کدام از انواع طلق پلاستیکی در شکل‌های مختلفی تولید می‌شن. به این معنا که طلق های پلاستیکی هم از نظر کیفیت و هم از نظر ظاهری در دسته‌بندی متنوعی عرضه می‌شن.

قیمت طلق پلاستیکی
طلق پلاستیکی خم

قیمت طلق پلاستیکی پلی کربنات

قیمت طلق پلاستیکی به عوامل چندی بستگی داره. که به بررسی دقیق‌تر اون می‌پردازیم. طلق های پلاستیکی پلی کربنات یکی از انواع پر فروش طلق هستن. مهم‌ترین خصوصیتی که طلق های پلاستیکی پلی کربنات رو از دیگر انواع طلق جدا می‌کنه میزان استحکام اونه. به همین دلیل نیز قیمت اونا اندکی گرانتره. البته پلاستیک پلی کربنات در انواع متنوعی تولید می‌شه که از نظر قیمتی نیز متفاوت هستن. گران‌ترین نوع طلق پلاستیکی پلی کربنات ، طلق نشکن نام داره که درصد مرغوبیت آن بسیار بالاتره. ورق‌های پلاستیکی پلی کربنات در مقابل ضربه تحمل بسیار خوبی از خود نشون می‌دن. به شکلی که حتی ضربات با شدت بالا نیز نمی‌تونن به بافت این طلق‌ها آسیب بزنن. پلاستیک پلی کربنات بیشتر با روشی به نام اکستروژن ساخته می‌شه. فسژن و بیس فنول A از جمله موادی هستن که در ساخت این نوع پلاستیک مورد استفاده قرار می‌گیرن.

قیمت طلق پلاستیکی
طلق پلی کربنات یکی از محکم ترین نوع طلق‌هاست

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق پلی کربنات مات کلیک کنین.

خصوصیات عالی طلق های پلی کربنات منحصر به استحکام و زیبایی آن نیست. این طلق‌ها به جز سطح استحکام عالی تحمل خوبی در برابر مواد شیمیایی نشون می‌دن. با توجه به این مورد مشکلی در شستشو با مواد شیمیایی ضعیف پیش نمیاد. توجه داشته باشین که استفاده از مواد شیمیایی قدرتمند می‌تونه به بافت طلق آسیب برسونه. طلق های پلی کربنات از منظر هوازدگی و تاثیر از اشعه یو وی ضعیف هستن. این طلق ها در هوای آزاد دوام نمیارن. البته نوع ضد یو وی پلی کربنات در سال‌های اخیر تولید‌شده اس که این مشکل رو به کلی حل کرده اس. طلق های پلی کربنات در مقابل خش نسبت به پلکسی گلاس و شیشه ضعیف‌تر هستن. اما این مشکل در نوع ضد خش پلی کربنات مشاهده نمی‌شه.

قیمت طلق پلاستیکی اکریلیکی

طلق پلاستیکی اکریلیکی یا پلکسی گلاس پرفروش‌ترین نوع طلق محسوب می‌شن. قیمت این طلق ها، نسبت به طلق پلاستیکی پلی کربنات ارزون‌تره. میزان سختی و مقاومت این طلق ها کمی کمتر از پلاستیک پلی کربناته. اما این طلق‌ها برتری‌هایی نیز دارن. به عنوان مثال ظاهر و جلوه پلاستیک اکریلیک بهتر از دیگر انواع پلاستیکه. طلق های پلاستیکی اکریلیکی به دو روش اکستروژن و ریخته‌گری تولید می‌شن. پلاستیک‌هایی که با روش ریخته‌گری ساخته می‌شن از نظر کیفی بهتر هستن. طلق های پلاستیکی اکریلیکی (با نام پلکسی گلاس نیز شناخته می‌شن) بیشترین شباهت ظاهری رو به شیشه دارن. به طوری که با وجود جنس پلاستیکی ، تشخیص اون از شیشه سخته. طلق پلاستیکی اکریلیکی بیشتر برای ساخت پنجره نورگیر مناسبه. اکریلیک ضد یو وی و ضد خش هست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق شیشه ای کلیک کنین.

یکی از مهمترین ویژگی‌های ورق های پلکسی گلاس خش‌پذیری کم اون هست. اثر خط و خراش سخت‌تر در ورق‌های پلکسی گلاس ایجاد می‌شه. ورق های اکریلیک در مقابل اثر هوازدگی و اشعه یو وی مقاوم هستن و می‌توان از این طلق ها در قسمت‌های خارجی ساختمان و هوای آزاد استفاده کرد. طلق های اکریلیکی یا پلکسی گلاس با انتقال نور حدودا 94 درصدی ، شفاف‌ترین نوع طلق و پلاستیک هستن. با توجه به این مورد می‌توان طلق های اکریلیکی رو گزینه‌ای مناسب برای ساخت نورگیرهای دیواری و سقفی دانست. شفافیت پلکسی گلاس به حدی هس که از ورق‌های اکریلیکی برای ساخت آینه نیز بهره می‌گیرن.

معرفی طلق ضد گلوله (طلق نشکن) : جالبه بدونین برخی از انواع طلق به حدی مقاوم هستن که حتی از اونا برای ساخت ضد گلوله استفاده می‌شه. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق نشکن کلیک کنین.

طلق پلاستیکی کریستال

قیمت طلق پلاستیکی از نوع کریستالی آن در بهای متفاوت‌تری ارایه می‌شه. طلق های پلاستیکی کریستال نوعی طلق هستن که با پلی استایرن ساخته می‌شن. پلی استایرن ماده ای (با منشا پلیمری) است که از منومر استایرن ساخته می‌شه. یونولیت نیز به مانند طلق پلاستیکی کریستال جنس پلی استایرنی داره. طلق های پلاستیکی پلی استایرن قوی‌ترین عایق حرارتی رو در مقایسه با دیگر انواع طلق دارن. چنانچه عایق حرارتی طلق پلاستیکی کریستال 75 درصد قوی‌تر از شیشه است. عایق حرارتی این طلق ها در مقایسه با طلق پلاستیکی پلی کربنات و پلکسی گلاس نیز قوی‌تره. بزرگ‌ترین ضعف طلق‌های کریستالی نسبت به پلی کربنات و پلکسی گلاس ، مربوط به سطح استحکام اونه. طلق‌های کریستالی مقاومت کمتری در برابر فشار و ضربه نشان می‌دن. با این حال استحکام این پلاستیک‌ها نیز نسبت به شیشه بیشتره. طلق کریستال در مدل ضد یو وی و ضدخش تولید می‌شه.

ورق پلاستیکی کریستال
استفاده از طلق برای ساخت پارتیشن

طلق های پلاستیکی کریستالی قیمت ارزان‌تری نسبت به ورق های پلی کربناتی و اکریلیکی دارن. در حالی که طلق های پلاستیکی کریستالی در بسیاری از بخش‌های ساختمان می‌تونن جایگزین پلی کربنات و طلق اکریلیک بشن. به خصوص در قسمت‌های داخلی ساختمان می‌توان از این طلق ها به جای شیشه و دیگر انواع طلق بهره برد.

معرفی نوع شفاف ورق های پلاستیکی

قیمت طلق پلاستیکی از نوع شفاف آن به دلیل شباهت آن با شیشه قابل درک‌تره. و کاربرد بیشتری در فضا‌های اداری و منازل دارن. یکی از مهمترین مزیت‌های تقریبا همه انواع طلق ، شفافیت خوب اوناست. چنانچه شفافیت این پلاستیک‌ها در حد شیشه و گاه حتی بهتر از شیشه اس. مقایسه شفافیت متریال‌های مختلف با اندازه‌گیری میزان عبور نور از اونا ممکن می‌شه. هر چه میزان انتقال نور بیشتر و میزان بازتاب از یک متریال کمتر باشه، آن متریال شفاف‌تره. میزان انتقال نور در ورق‌های پلاستیکی ذکر شده بالای 80 درصده. چنانچه طلق‌های پلاستیکی اکریلیکی عبور نور 94 درصدی دارن. میزان عبور نور از شیشه حدود 90 درصده. با توجه به این مقایسه به این نکته پی می‌بریم که طلق‌ها نیز همانند شیشه شفاف هستن. میزان شکست نور دیگر کمیت مورد اهمیت است که نشان‌دهنده کیفیت تصویره. طلق های اکریلیکی شبیه به شیشه شکست نور ملایم‌تری دارن و تصاویر اونا نسبتا واقعی‌تره.

5 دلیل که نشان می‌ده طلق شفاف بهتر از شیشه اس.

طلق شفاف بی رنگ
طلق پلاستیکی شفاف در نوع بی رنگ

طلق های پلاستیکی شفاف بهترین گزینه برای جایگزینی شیشه هست. این طلق ها ضمن شفافیت بالا از بسیاری از جهات چون ایمنی نسبت به شیشه بهتر هستن. توجه داشته باشین که همه انواع طلق پلاستیکی نظیر : طلق لمینت شده و طلق دوجداره در انواع شفاف نیز تولید می‌شن. مزیت طلق‌ها به طور خلاصه در مقایسه با شیشه موجب شده تا در بسیاری از موارد، طلق ها جایگزین شیشه بشن. چرا که از نظر ظاهر بسیار شبیه به شیشه اس. علاوه بر این دارای وزن کم‌تر و غیرشکننده می‌باشن. که این موارد در ساختمان‌سازی از موارد مهم و موردتوجه هستن.

طلق های پلاستیکی رنگی

قیمت طلق پلاستیکی با تفاوت رنگ آن به مات و روشن در تغییره. هر سه طلق پلاستیکی معرفی‌شده در رنگ‌بندی گسترده‌ای تولید می‌شن. طلق های پلاستیکی رنگی از نظر وضوح در 2 نوع شفاف و مات تولید می‌شن. البته میزان وضوح و انتقال نور ، پلاستیک های رنگی نسبت به نمونه بی‌رنگ کمتره. پلاستیک‌های رنگی نیز به مانند نوع مات برای نماسازی مناسب هستن. زیرا این ورق ها جلوه شاخص و قابل قبولی دارن. در دکوراسیون داخلی نیز از این ورق ها استفاده می‌شه. به خصوص ورق های پلکسی رنگی یک انتخاب ایده‌آل برای زیباسازی داخل ساختمان هستن. طلق های پلاستیکی رنگی تقریبا مشابه شیشه رنگی هستن و جایگزینی عالی برای شیشه رنگی هستن.

هردوی این طلق ها (مات و شفاف) کاربردهای مخصوص به‌خود رو دارن که در ادامه به اون پرداخته می‌شه.

ورق پلاستیک رنگی
طلق دوجداره رنگی

معرفی نوع مات ورق های پلاستیکی

قیمت طلق پلاستیکی مات و روشن به دلیل ویژگی‌های خاص هر کدام متفاوته .. طلق های پلاستیکی مات بازتاب و شکست نوری بیشتری دارن و سمت دیگر اونا کاملا کدره. البته میزان کدر بودن این ورق ها یکسان نیست. چناچه بعضی از مدل ها ظاهر کدرتری دارن. طلق های پلاستیکی مات در چند شکل و طرح عرضه می‌شن. به عنوان مثال طلق‌های پلاستیکی دوغی و یا طلق های یخی از جمله انواع طلق مات هستن. پلاستیک های مات برای نماسازی مناسب هستن زیرا حریم‌خصوصی رو حفظ و امن می‌کنن. میزان انتقال نور در این ورق های پلاستیکی کمتر از ورق های شفافه. طلق های پلاستیکی مات به جز ساخت نما ، برای ساخت انواع سقف مناسب هستن. از این طلق ها همچنین برای ساخت انواع پارتیشن در ساختمان های مسکونی ، اداری ، تجاری استفاد.ه می‌کنن. قیمت پلاستیک های مات ارزان‌تر از نمونه شفافه.

معرفی طلق هوشمند : طلق هوشمند نوعی طلق است که می‌توان با یک دکمه ظاهر اونو مات یا شفاف کرد ! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق هوشمند کلیک کنین.

طلق اکریلیکی مات
نمونه طلق پلاستیکی اکریلیکی مات در نوع یخی

طلق های مات از نظر ظاهری و میزان کدر بودن در مدل های مختلفی تولید می‌شن. از انواع مختلف طلق های پلاستیکی مات می‌توان به طلق های پلاستیکی مات یخی و دوغی اشاره کرد.

بررسی خصوصیات و کاربرد پلاستیک های دوجداره

با مطالعه این مقاله تا حدودی با دلایل تعیین کننده‌ی قیمت طلق پلاستیکی آشنا شدین. باید بدونین که طلق های پلاستیکی در نوع طلق دوجداره نیز تولید می‌شن. البته غالبا از ورق پلاستیکی پلی کربنات برای سخت طلق دوجداره استفاده می‌کنن. طلق های پلاستیکی دوجداره اولا مستحکم‌تر هستن و ثانیا عایق حرارتی ، صوتی و رطوبتی آن ها قوی‌تره. البته وزن آن ها نسبت به نوع تک لایه سنگین‌تره اما همچنان متریالی سبک محسوب می‌شن. چگالی پلاستیک دوجداره تقریبا 2.6 گرم در هر سانتی‌متر مکعب است که هم سطح با شیشه محسوب می‌شه. طلق های دوجداره بیشتر به منظور ساخت دیوار و سقف (از جمله سایه‌بان و سقف آلاچیق) مورد استفاده قرار می‌گیرن.

طلق دوجداره رنگی
طلق دوجداره در رنگ های مختلف

سفارش طلق پلاستیکی فرکو

مجموعه فرکو از جمله برندهای ایرانیه که در زمینه تولید انواع طلق پلاستیکی فعالیت می‌کنه. فرکو همچنین ، در زمینه تولید انواع شیشه چون شیشه سکوریت ، شیشه لمینت ، انواع درب آلومینیومی و … نیز فعالیت می‌کنه. طلق‌های پلاستیکی مجموعه فرکو بر اساس استاندردهای روز جهانی تولید می‌شن. ضمن اینکه به دلیل عرضه بدون واسطه قیمت آن ها منطقی‌تره. کلیه محصولات مجموعه فرکو به شکل مستقیم از محل کارگاه خدمت مشتریان عزیز عرضه می‌شن. برای سفارش محصولات فرکو می‌تونین به روش های حضوری و غیر حضوری اقدام کنین. اطلاعات تماس و آدرس مجموعه فرکو در انتهای مطلب درج شده اس. کلیه محصولات ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری آماده عرضه به مشتریان عزیز هستن. زمان مراجعه به کارگاه : از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20 در همه روزهای کاری.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طلق شفاف کلیک کنی.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌توانید برای تماس و ارتباط با مجموعه فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنین.
  • شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773
  • پیج اینستاگرام فرکو را از طریق این لینک دنبال کنین و جدیدترین طرح هارو تماشا کنین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

از طلق پلاستیکی می‌توان برای ساخت پنجره استفاده کرد؟

طلق های پلاستیکی از جمله بهترین گزینه ها برای ساخت پنجره هستن. میزان نورگیری عالی و ظاهر شیشه در کنار دوام بالا همگی موید این موضوع هستن. اما از هر نوع طلقی نمی‌توان برای ساخت پنجره استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنین.

ساخت پنجره با طلق
استفاده از طلق برای ساخت پنجره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو