Home
درب آلومینیوم ریلی

درب آلومینیوم ریلی

درب آلومینیوم ریلی که به‌صورت ریلی باز و بسته میشه . از قدیم تا امروز بسیار مورد علاقه عموم و طراحان خاص دکوراسیون‌های لوکس و ناب بوده . عموما در ساخت این نوع درب های ریلی از آلومینیوم استفاده میشه . که می‌تونه جلوه و زیبایی این درب های ریلی آلومینیوم رو چندین برابر کنه. درب های آلومینیومی انواع مختلفی دارن که یکی از اونا درب آلومینیوم ریلی اس که در هر ابعادی تولید می‌شه . در ادامه به بررسی اونا می پردازیم .

برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت با مشاوران و کارشناسان کمپانی فرکو تماس (02188068352) بگیرین.

درب های آلومینیومی ریلی امروزه در منازل و محیط کار بسیار کاربرد دارن و بسیار اندک فضای شما رو اشغال می‌کنن و همین امر موجب می‌شه حتی در محیط‌های کوچک و فضا های کم از این نوع درب ها استفاده بشه. ریل های درب آلومینیومی در بالا ترین کیفیت ارائه داده می‌شه که در اثر مرور زمان کوچک‌ترین تغییری نمی‌کنه.درب آلومینیوم ریلی همانند پنجره های آلومینیومی ریلی کاربردهای زیادی داره اعم از :

درب آلومینیوم ریلی علاوه بر کاربردی که داره ، از ظاهر جذاب و مدرنی نیز برخوردار هست که امروزه بیشتر مورد توجه عموم قرار گرفته اس . همه تلاش خود رو بر این داریم که بهترین متریال رو ارائه بدیم . تیم فنی فرکو بهترین و باکیفیت ترین ها رو در راستای رضایت شما عزیزان تولید می‌کنه. برای دیدن نمونه کارهای درب آلومینیوم ریلی اینجا کلیک کنین .

بیشتر مطالعه کنین : درب آلومینیومی

تاریخچه استفاده از درب آلومینیوم ریلی

درب آلومینیوم ریلی

درب آلومینیوم ریلی رو قبلا بسیار در درب های سرویس بهداشتی مشاهده کردیم . البته امروزه استفاده از این درب های ریلی در اماکن عمومی با توجه به کارایی و آسونی باز و بسته شدن درب ها بسیار بیشتر نسبت به قبل شده اس . استفاده از چند متریال در کنار هم بسیار می‌تونه کارایی این درب ها رو بیشتر کنه . مثل به کار بردن همزمان شیشه و آلومینیوم می تواند هم آسانی باز و بسته شدن این درب ها رو بیشتر کنه. و هم به عبور راحت نور از این درب ها کمک کنه. که می‌تونه استفاده از این درب های ریلی رو چندین برابر در منازل بیشتر کنه .

تا چند سال پیش ، در مورد درهای آلومینیومی گزینه های زیادی در بازار وجود نداشت . با این حال ، با پیشرفت تکنیک ها ، انواع زیادی از درها و پنجره های آلومینیومی در حال حاضر در بازار موجود هست. در واقع تعداد زیادی از اونا وجود داره که ممکنه یکی از اونا برای انتخاب خراب بشه. انتخاب رنگ نیز از چند رنگ مشکی یا خاکستری به سایه های مختلف تغییر کرده اس. در حقیقت ، امروزه صدها گزینه رنگی در بازار موجود هست.

درب آلومینیوم ریلی

بیشتر مطالعه کنین : درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

دلیل استفاده از آلومینیوم

آلومینیوم به دلیل اینکه در برابر فرسودگی و زنگ زدن مقاوم هست . می‌تونه گزینه بسیار خوبی برای استفاده از اون در این درب های ریلی باشه . همچنین این آلومینیوم ها می توانند به صورت 90% بازیافت شود . که این باعث توجه بسیار زیاد طراحان شده اس . با توجه به این که مشکل بازیافت امروزه بسیار اهمیت پیدا کرده اهمیت به استفاده از آلومینیوم هم چندین برابر شده اس.

درب آلومینیوم ریلی

مقاومت درب آلومینیوم ریلی

همچنین این فلز مقاومت زیاد به کشش داره . و با توجه وزن کم اون باز هم یک خصوصیت بسیار خوب برای این فلز به حساب میاد . از خصوصیات دیگر این فلز می توان به مقاومت در برابر خوردگی اشاره کرد . همچنین این فلز سومین فلز فراوان در این کره خاکی اس . و یکی دیگر از دلایل استفاده از این فلز هست .

درب آلومینیومی ریلی

همچنین همانطور که گفته شد استفاده از چند آلیاژ در این درب ها بسیار کار آمد هست . آلومینیوم آلیاژپذیری بسیار بالایی داره و معمولا اونو با فلز های دیگر مخلوط می‌کنن . مثلا می توان منگنز رو با آلومینیوم مخلوط کرد . و استحکام اونو 20% افزایش داد . همچنین استفاده دیگر از فلز ها تا بتوان شکل پذیری اونو افزایش داد . همچنین آلومینیوم علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری می‌توان از چند روش زیبایی اونو افزایش داد .

درب آلومنیوم ریلی

بیشتر مطالعه کنین : درب آلومینیومی دستشویی

تاثیر درب آلومینیوم ریلی در دکوراسیون

همانطور که گفته شد از این درب های آلومینیوم در سرویس بهداشتی ها استفاده می‌شه . و دلیل اون هم سادگی و زیبایی این درب های بود . البته این درب های آلومینیوم به آب هم مقاومت نشون می‌دن و همین هم یک دلیل دیگر برای بکار گیر این درب ها در سرویس بهداشتی‌هاس .

درب آلومینیومی ریلی

درب آلومینیوم ریلی به دلیل آسونی در باز و بسته شدن درب ها و در نتیجه سهولت رفت و آمد باعث توجه عموم به این نوع درب ها شده اس . و استفاده از این درب ها به عنوان درب های ورودی بیشتر شده‌اس . در قدیم استفاده از چوب و فلز های دیگر بیشتر رواج داشت . تا اینکه به جنس فوق‌العاده آلومینیوم پی بردن . کمپانی فرکو هم تلاش کرده اس که همراه دانش رو به جلو حرکت کرده و از آلومینیوم مرغوب در ساخت انواع محصولات خود استفاده کنه.

همچنین استفاده از این نوع درب ها در ورودی های منازل شخصی هم بیشتر شده‌اس. دلیل اون هم تنها درب آلومینیوم نیست و استفاده از شیشه های مختلف هم دلیل محکمی بر این موضوع هست .

درب آلومینیوم ریلی
درب آلومینیومی ریلی

شیشه های که می‌تونن با عبور نور از خود نیاز یک خونه به نور طبیعی رو تکمیل کنن . البته استفاده درست از شیشه در کنار درب آلومینیوم هم از اهمیت بالایی برخورد دار هست . زیرا استفاده نا درست از این متریال ها می‌تونه به کلی کارایی و زیبایی این درب ها رو از بین ببره . برای مثال استفاده از شیشه های مات در کنار آلومینیوم در ساخت درب الومینیوم ورودی منازل و ویلاها که نیاز به رسیدن نور به داخل خود رو دارن کار نادرستی اس . و بهتر هست در فضاهایی که ورود نور به داخل فضا اهمیت بالایی داره این امکان صورت بگیره .

درب آلومینیوم ریلی

بیشتر مطالعه کنین : پنجره دوجداره آلومینیومی

ورود نور بدون محدودیت

اجازه بدین کمی نور بیشتری به خونه شما وارد بشه و خونه خود رو به بیرون از منزل باز کنین و درهای حیاط خلوت تعویض شده چهار پنل رو تزئین کنین. مهم نیست که درهای حیاط شما نیاز به تعویض دارن یا شما فقط به دنبال دید بهتری از فضای باز هستین ، درهای حیاط با چهار پنل یک گزینه شگفت انگیز هست. با توجه به انتخاب های فراوان ، مطمئناً گزینه ای را پیدا می‌کنین که دوست دارین. برای مطالعه بیشتر این سوالات متداول وقت بذارین تا در مورد گزینه های خود و آنچه باید قبل از انتخاب درب حیاط ریلی تعویض چهار پنل برای خانه خود بدونین ، بیشتر مطلع بشین.  

پنجره دوجداره رنگیی

درب های آلومینیومی ریلی حیاط جایگزین چهار پنل چیه

درهای حیاط چهار پنل درهای بزرگ و شیشه ای هستن که شامل چهار پنل مختلف هستن. بسته به آنچه شما به دنبال اون هستین ، اونا می‌تونن درهای ریلی یا یک دیوار متحرک باشن که شامل چهار پنل باشه. اونا به طور کلی طراحی شدن تا آنجا که ممکنه نور بیشتری وارد کنن و منظره رو باز کنن تا بتونین بیرون رو بهتر ببینین. اونا برای هر خونه‌ای که کمی فضای اضافی برای باز کردن داره یا درب حیاط بزرگ داره که باید تعویض بشه ، مناسب هستن.

پنجره دو حالته

آیا درب های آلومینیوم ریلی برای هر خونه‌ای مناسب هست

خونه باید به اندازه کافی در امتداد یک دیوار خارجی برای نصب درها وجود داشته باشه. اونا می‌تونن درهای قدیمی حیاط رو جایگزین کنن ، حتی اگر درهای حیاط که قبلاً استفاده می‌شد دارای چهار صفحه نبود. اکثر خونه‌ها می‌تونن این درها رو در خود جای بدن به شرط اینکه فضای کافی برای گزینه‌های انتخابی شما وجود داشته باشه.

درب آلومینیوم ریلی

عوامل مهمی در قیمت درب آلومینیوم ریلی نقش دارن

ابعاد درب

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت این درب ها ابعاد اون هستن . معمولا هر چه ابعاد این درب های ریلی بیشتر شود قیمت نهایی اون نیز بیشتر می‌شه . همینطور باعث سختی بیشتر در حمل و نقل هم می‌شه . البته نمی توان کل عوامل مؤثر بر قیمت درب رو ابعاد اون دونست . همانطور که ممکنه یک درب بی کیفیت ولی بزرگ از یک درب کوچک ولی با کیفیت قیمت کمتری داشته باشه .

جنس درب

مهم‌ترین عامل تاثیر گذار در این درب ها جنس اونه . هر چه جنس متریال درب ریلی بیشتر بشه . قیمت اون نیز بیشتر می‌شه. در انتخاب جنس و کیفیت این درب ها باید بسیار توجه کرد چون مهمترین عامل تایین قیمت هستن و در کلی می‌تونن باعث خرید یا صرف نظر از یک درب آلومینیوم ریلی بشن .

پنجره دوجداره رنگیی

حمل نقل

یکی از عوامل تایین قیمت در پایان کار حمل و نقل این درب هاست . به طوری که هر چه حمل و نقل سخت‌تر باشه تاثیر بیشتری در قیمت درب ریلی می‌ذارن .

طراحی درب

ایجاد طرح هم در این درب ها یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت این درب هاست. هر چه طرح ایجاد شده بیشتر و سخت‌تر طرح شده باشه قیمت درب آلومینیوم ریلی نیز بیشتر می‌شه . البته امروزه طرح های آماده هستن که قیمت مناسب تری دارن . البته ایجاد طرح هم در هر نوع متریال فرق می‌کنه . و ممکنه دارای قیمت‌های مختلفی باشن .

متریال های دیگر

استفاده از متریال های دیگر مانند شیشه در قیمت درب تاثیر گذارن و هر چه متریال با کیفیت تر و بیشتر استفاده شده باشد تاثیر بیشتری خواهد گذاشت . برای مثال قیمت یک درب آلومینیوم شیشه ای با کیفیت قیمت بالاتری از یک درب آلومینیوم معمولی داره. همچنین از فلز های دیگر هم مانند آهن در ساخت این درب آلومینیوم ریلی استفاده می‌شه و در قیمت مؤثر هست .

بیشتر مطالعه کنین : پنجره دوجداره ترمال بریک

استفاده از شیشه

استفاده از انواع شیشه ها در ساخت این درب آلومینیوم ریلی امروزه بسیار مورد توجه طراحان داخلی و خارجی قرار گرفته اس . به دلیل اینکه شیشه می‌تونه یک مکمل عالی و بی نقص به شرط استفاده درست از اون برای درب آلومینیومی باشه . از شیشه های مختلفی مانند کریستالی و مات و طرح دار و شفاف و رنگی و هوشمند و غیره … می‌تونه مناسب باشه . البته باید در انتخاب شیشه دقت کرد چون یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت درب هست مانند شیشه هوشمند که قیمت بالایی داره . قبل انتخاب شیشه باید به کارایی اون و به کارگیری مناسبش در انواع دکوراسیون اشاره کرد .

بیشتر بخونین : پنجره دوجداره طرح چوب

به روش خود طراحی کنین

درهای آلومینیومی ریلی ما طوری طراحی شدن که سبک زندگی شما رو تقویت کرده و دکوراسیون منزل شما رو به نحو ظریفی تکمیل می‌کنه . هفت طرح مختلف پنل دو جداره برای انتخاب وجود داره که دارای شیشه ای شفاف یا شفاف هست. قاب آلومینیومی می‌تونه به رنگ مشکی ، خاکستری ، سفید یا چوبی با سلیقه و استایل شما تمام بشه تا درهای شما در خونه زیباتر به نظر برسن.

نحوه ارتباط با ما

اینستاگرامhttps://www.instagram.com/farkoo.ir/ کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایید .

آدرس کارگاه تولیدی:

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دلیل استفاده از آلومینیوم چیه؟

آلومینیوم به دلیل اینکه در برابر فرسودگی و زنگ زدن مقاوم هست . می‌تونه گزینه بسیار خوبی برای استفاده از اون در این درب های ریلی باشه . همچنین این آلومینیوم ها می‌تونن به صورت 90% بازیافت بشه . که این باعث …..

آیا درب های آلومینیوم ریلی برای هر خونه ای مناسب هست؟

خونه باید به اندازه کافی در امتداد یک دیوار خارجی برای نصب درها وجود داشته باشه. اونا می‌تونن درهای قدیمی حیاط رو جایگزین کنن ، حتی اگر درهای حیاط که قبلاً استفاده می شد دارای ……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو