Home
آینه آرایشگاه

انواع آینه آرایشگاه

انواع آینه آرایشگاه می‌تونن خیلی زیاد با هم دیگه فرق داشته باشن از نظر کیفیت! مخصوصا اینکه در سال‌های گذشته مدل‌های مخصوصی برای این فضا تولید شده اما خوب هستن؟ قطعا نه! مدل‌هایی هست که ارزش خرید دارن و مدل‌هایی که خریدشون صرفا یکی پولمون رو دود می‌کنه! اهمیت آینه‌های آرایشگاهی رو هم که اصلا نمی‌شه انکار کرد. مخصوصا برای سالن‌های امروزی. همه دیدیم که این روزها کارهای مربوط به آرایشگری چقدر محبوب شدن. کافیه به اسم خدمات آرایشی که این روزها انجام می‌شه نگاه کنی! البته مردم هم آرایشگاه برو تر شدن. پس رقابت جذب مشتری خیلی زیاد شده. بین سالن‌هایی که همیشه پر هستن و با هر قیچی کاسب می‌شن و سالن‌هایی که متاسفانه نتونستن مشتری بگیرین.

آینه آرایشگاه

اگه می‌خوای آرایشگاهت توانایی رقابت با رقیبا رو داشته باشه باید به ابزاری که استفاده می‌کنی دقت داشته باشی تا بروز و مطابق مد روز باشن . آینه‌های لمسی و نوری از مهم‌ترین این ابزار هستن.

تو که نمی‌خوای با آینه‌های ساده و کم کیفیت کارتو شروع کنی؟! چون گذشته ازین که کارت رو غیر حرفه‌ای نشون میده ، نمی‌تونی از مزایای آینه‌های هوشمند هم برخوردار باشی . که این خودش ضعف بزرگی در چیدمان و دکوراسیون سالن محسوب میشه ، که ممکنه کلی کیفیت کارتو پایین بیاره و زمان زیادی هم ازت بگیره.

انواع آینه آرایشگاه

آینه آرایشگاه

انواع آینه آرایشگاه قدی

آینه های قدی از پر کاربردترین انواع آینه آرایشگاه هستن . البته آینه های قدی هم خودشون کلی مدل دارن مثل این مدل‌ها :

آینه قدی چراغ دار : آینه هایی تمام قد که به اون‌ها چراغ های مخصوص led نصب می‌شه. نصب چراغ آینه رو زیباتر و شدیدا کاربردی می‌کنه. خصوصا نور مناسبی برای آرایش فراهم می‌شه. بهترین شرایط نوری!

آینه آرایشگاه

آینه قدی دیواری : آینه های تمام قد روی دیوار هم نصب می‌شن . برای آرایشگاه ها که نیاز به آینه با ابعاد بزرگی دارن مناسبه . به نوعی آینه ثابت خواهد شد و همچنین خطری برای مشتریان نخواهد داشت .

آینه آرایشگاه

آینه قدی لامپ دار : آینه های قدی که دور تا دور اون‌ها لامپ تعبیه می‌شه! آینه لامپ دار با نام آینه هالیوودی هم شناخته می‌شه که برای گریم و میکاپ واقعا مناسبه و ظاهر خاصی هم داره.

آینه آرایشگاه

آینه قدی مدرن : آینه ها طرح‌های مدرن هم دارن که قطعا برای سالن‌های امروزی بهترین گزینه هستن و باعث جذابیت فضای آرایشگاه هم می‌شن . طراحی فضای مناسب و زیبا در وهله‌ی اول برای مشتری جذاب خواهد بود . با انتخاب های مناسب و هوشمندانه می‌تونین در جذب مشتری موفق‌تر باشین .

آینه آرایشگاه

آینه چراغ دار

آینه چراغ دار یا نور دار به مدل‌هایی از آینه گفته می‌شه که دارای نورپردازی هستن. پس مشخصا بهترین مدل آینه برای آرایشگاه هستن! در اکثر آرایشگاه‌های حرفه‌ای هم از این مدل آینه استفاده می‌شه. چون هم از نظر ظاهری جذابیت داره و هم اینکه نسبت به آینه معمولی خیلی بهتره برای آرایش. نوری که از آینه می‌تابه زاویه مناسبی داره و چون از نوع led هست واقعا شرایط نوری عالی فراهم می‌کنه. در این مدل آینه معمولا نورپردازی به صورت نواری به گوشه آینه نصب می‌شه ( که بهش بک لایت هم می‌گن). رنگ نور هم بهتره برای آرایشگاه چیزی مابین آفتابی و مهتابی باشه. هر چند که می‌تونین سفارش بدین آینه شما چند رنگ چراغ داشته باشه. حتی شدت نور رو هم می‌تونه قابل تنظیم باشه.

نکته: خیلی حرفه‌ای تره سفارش بدین که لوگوی آرایشگاه شما به صورت نور مخفی روی آینه حکاکی بشه.

آینه آرایشگاه

آینه لامپ دار

آینه لامپی که با اسم آینه هالیوودی و گریم هم شناخته می‌شه می‌تونه برای آرایشگاه یه گزینه جذاب باشه. وقتی از اسم گریم یا هالیوود استفاده می‌شه مشخصه که این مدل آینه برای آرایشگاه خوبه! آینه هالیوودی در واقع نوعی آینه چراغ دار هست که در اون از چراغ حبابی استفاده می‌شه. طبیعتا استفاده از چراغ حبابی باعث می‌شه که آینه نسبت به آینه نور دار بک لایت کمتر مدرن باشه اما نور خیلی خوبی برای آرایش داره. ضمن اینکه از نظر ظاهری هم خاص هست.

آینه رنگی

از انواع آینه آرایشگاه می توان آینه های رنگی را نام برد . آینه ها با طیف رنگی مختلف قابل سفارش و تولید هستند . بسته به نوع دکوراسیون سالن زیبایی و رنگ آن ، رنگ دلخواه خود را انتخاب خواهید کرد . برای ایجاد تنوع می توان در بین آینه های موجود در آرایشگاه تعدادی از آن ها را به صورت رنگی انتخاب کرد . اما در انتخاب رنگ باید توجه داشت تا مناسب با سبک دکور باشد . در غیر این صورت کاربردی که از آن انتظار می رود محقق نخواهد شد .

انواع آینه آرایشگاه هوشمند

نسل جدیدی از تولیدات آینه می توان به آینه های هوشمند اشاره کرد . آینه های بک لایت یا چراغ داری که دارای آپشن های جدید و شگفت آوری هستند . برای مثال :

  • پخش موزیک و ویدئو از طریق بلوتوث یا درگاه USB
  • استفاده از رنگ ها و میزان نور مختلف در آینه
  • آپشن ضد بخار بودن در آینه

همه این امکانات از طریق ریموت ، دکمه حسگری ، به صورت تاچ و با حرکت دست فراهم می شود.

آینه آرایشگاه

آینه هالیوودی

از انواع آینه آرایشگاه می توان به آینه های هالیوودی اشاره کرد . آینه های مدرن لامپ داری هستند که بیشترین طرفدار آن ها آرایشگر ها و گریمور ها هستند . البته که این نوع آینه ها در پیرایشگاه ها هم مورد استقبال فراوانی قرار گرفته اند .

انواع آینه آرایشگاه

انواع آینه آرایشگاه با برش گرد

آینه ها با برش های گوناگون تولید و قابل سفارش هستند . از انواع برش های پر طرفدار ، آینه های گرد محسوب می شوند . برای ایجاد تنوع و زیبایی و جلوه بیشتر آن می توان تغییراتی در آن ایجاد کرد . مثل چراغ دار ، لامپ دار ، هوشمند ، قدی ، رنگی و …

آینه آرایشگاه

آینه گریم

در آرایشگاه هایی که کار گریم و میکاپ به صورت تخصصی انجام میگیرد مورد استفاده قرار می گیرد . انجام گریم و میکاپ نیازمند دقت و توجه بیشتری می باشد . که این دقت و توجه را توسط نور ها می توان افزایش داد . هر چه نور منعکس شده به محیط مناسب تر باشد ایرادات کار بهتر نمایان می شود و راحت تر می توان آن ها را برطرف کرد . آینه های گریم مخصوصا برای این کار تولید می شوند تا نیاز های گریمور و میکاپ کاران را تامین کنند .

انواع آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه

آینه تاچ

نوعی از آینه های هوشمند به شمار می روند . از انواع آینه آرایشگاه محبوب می توان به آینه تاچ اشاره کرد . عملکرد این نوع آینه ها از طریق لمس دکمه های تعبیه شده مخصوص انجام می گیرد . امکان افزایش یا کاهش شدت نور در فضای آرایشگاه بسیار کاربردی است . که این کاربرد از طریق لمس دکمه مورد نظر امکان استفاده دارد .

آینه آرایشگاه

آینه دکوراتیو

آینه ها علاوه بر کاربر هایی که دارند می توانند جنبه تزئینی نیز داشته باشند . آینه های خاص که بیشتر جنبه تزئینی داشته و برای زیبایی فضای مورد نظر و دکور آن استفاده می شوند .

آینه دخترانه

در اتاق هر دختری نیاز به آینه حس می شود . در کنار میز آرایش نیاز به آینه آرایشی می باشد . این آینه آرایشی می تواند با برش های خاص و یا رنگ های مختلفی در قاب و خود آینه تولید شود . یا حتی می توان از نور های رنگی مثل صورتی جیغ یا بنفش ملایم برای آینه استفاده کرد .

آینه حکاکی شده

داشتن آینه ای خاص و منحصر به فرد که مختص برند و آرایشگاه شماست می تواند شما را از دیگر رقیبان خود متمایز کند . حک لوگو ، برند و یا نام آرایشگاه بر روی آینه به صورت نوری جذاب خواهد بود . حتی در صورت سفارش می توان یک جمله یا تصویر بر روی آینه حک کرد . با این کار یک آینه اختصاصی خواهید داشت . در ادامه نمونه چند آینه با حک لوگو و برند توسط تیم فرکو را اضافه می نماییم .

آینه آرایشگاه
آینه آرایشگاه

نحوه سفارش انواع آینه آرایشگاه

انواع آینه آرایشگاه مورد نظر شما مشتریان عزیز و دیگر آینه های دلخواه خود را می توانید با اطمینان خاطر به ما سفارش بدهید . در صورت نیاز به مشاوره تلفنی و کسب اطلاعات مورد نیاز با کارشناسان ما در ارتباط باشید . برای ارتباط تلفنی با شماره  02188068352  تماس حاصل فرمایید .

شایان ذکر است که برای آشنایی بیشتر با مجموعه فرکو و دیدن نمونه کارهای اجرا شده می‌توانید پیج ایستاگرامی ما را دنبال کنید . همچنین با مراجعه حضوری به آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن از نمونه کارها دیدن و سپس سفارش خود را ثبت کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو