Home

آینه گریم ثابت

برای رسیدن به مبحث آینه گریم ثابت لازمه بدونیم که آینه گریم چیه؟ آینه گریم که با نام آینه هالیوودی ، آینه آرایش و آینه چراغ دار هم شناخته می‌شه از کاربردی‌ترین آینه ها هست. دلیل این نام گذاری به این صورت هست، که بیشتر برای گریم از این آینه استفاده میشه . به این دلیل به این آینه ها آینه ی گریم گفته می‌شه که برای گریم بازیگرها از این آینه ها استفاده می‌شه. اما بهتره بدونین که استفاده از آین آینه ها در سالن‌های گریم و پشت صحنه ها خلاصه نمی‌شه. لااقل نه در دنیای مدرن امروزی.

آینه گریم ثابت

چرا از آینه گریم ثابت استفاده کنیم؟

همانطور که گفتیم از این آینه ها برای گریم کردن بازیگران استفاده میشه. می‌دونین چرا؟ با یک مقدار دقت متوجه می‌شیم که گریم بازیگران از اهمیت بسیار زیادی در این عرصه برخوردار هست. بازیگر از طریق چهره اش نشون میده که چه احساسی داره. مانند کتاب نیست که در اون نوشته بشه “از شدت ناراحتی چنان اخم کرده بود که گویی دیگر قرار نیست این اخم ها باز شوند.” بلکه باید از طریق چهره‌اش این حس رو به مخاطب القا کنه!
برای همین چهره‌ی بازیگر خیلی مهمه که درست گریم بشه. این یعنی خیلی دقیق باید گریم صورت بگیره. خب چه چیزی مهم‌تر از نور در زاویه‌ی درست و آینه ی با کیفیت وجود داره برای افزایش این دقت؟

آینه گریم ثابت

انواع آینه های هالیوودی گریمی

  • آینه آرایشی ثابت
  • آینه هالیوودی متحرک

آینه آرایشی چه نوع آینه ای اس؟

آینه گریم ثابت در ابعاد مختلفی تولید می‌شه. اصولا آینه گریم های ثابت در شکل‌های مربع و مستطیل تولید می‌شدن که امروز در شکل دایره هم تولید می‌شن.یکی از دلایل این اسم گذاری و ثابت دونستن این آینه های هالیووی اینه که به دلیل وزن و ابعاد زیاد جابه جا نمی‌شن و مناسب این هستن که در یک مکان گذاشته بشن که حمل نشن.
آینه های ثابت خود انواعی دارن که به اونا می‌پردازیم.

آینه گریم ثابت مستطیل

آینه گریم ثابت و انواع آن

  • آینه آرایشی ثابت دیواری
  • آینه ثابت رومیزی
  • آینه نوری ثابت قدی

آینه هالیوودی ثابت دیواری

همان طور که از اسم این آینه های دیواری پیداست روی دیوار نصب و ثابت می‌شن. یعنی اینطور نیست که هر روز یک جا نصب بشه. آینه گریم های دیواری بهترین گزینه‌ برای مکان‌های شلوغ یا کوچک هستن. چرا که با افرایش نور با لامپ‌ها و بازتاب نور از طریق آینه نور محیط رو چندین برابر می‌کنن. و چون روی دیوار نصب می‌شن جایی رو هم اشغال نمی‌کنن.

اگر شما یکی از دوست داران موسیقی هستین و دائما در حال گوش دادن به جدیدترین موسیقی‌های ایران و جهان هستین. بهتره بدونین که ما می‌تونیم روی آینه ی شما اسپیکر نصب کنیم تا شما از طریق کابل usb و aux و بلوتوث به اون متصل بشین. و موسیقی پخش کنین. برای اطلاع از قیمت اضافه شدن این آپشن و آینه می‌تونین با متخصصین فرکو تماس بگیرین (لینک آبی رو لمس کنین)

آینه گریم چراغ دار

آینه هالیوودی رومیزی

میزهایی که ما اونا رو به میز آرایش یا میز توالت می‌شناسیم روی خود یک آینه دارن. هر کسی که میز آرایش با آینه ی معلومی خریداری میکنه همیشه بززگ‌ترین دغدغه‌اش اینه که میز رو کجا بذاره که نور کافی وجود داشته باشه و پشت به نور باشه! تا نور کافی به چهره بتابه و بشه آرایشی بی نقص داشت.اصولا هم جای مناسب پیدا نمی‌شه و مجبورین با نور کم به آرایش و پیرایش خود بپردازین.

آینه هالیوودی رومیزی

اما اگر از آینه گریم ثابت رومیزی استفاده کنین، دیگر اصلا نور اهمیتی نداره! شما می‌تونین اونو حتی در یک زیرزمین تاریک بذارین و خیالتون راحت باشه خود آینه نور مورد نیاز رو تامین می‌کنه. و شما در هر حالتی می‌تونین از اون استفاده کنین و بهترین نتیجه ی ممکن رو بگیرین. فقط کافی اس که جایی که آینه رو می‌ذارین پریز برق وجود داشته باشه.یا حتی نه..می‌تونین از آینه گریم لامپ دار باطری‌ای استفاده کنین.

آینه گریم ثابت دیواری

آینه آرایشی نور دار ثابت قدی

ابعاد استاندارد برای آینه های قدی دو حالت داره
80 × 180
75 × 175

اما اگر شما سایز دیگری رو مد نظرتون بود هم ما در شرکت فرکو در خدمت شما هستیم و در هر سایز و رنگی که بخواید آینه ی مورد نظرتون رو در اختیارتون قرار می‌دیم.
آینه های قدی از مهم ترین انواع آینه ها و پر کاربردترین اونا هستن. هم‌زمان می‌تونین لباستون رو چک کنین و صورت‌تون رو ببینین و همه چیز رو بسنجین. همه چیز درست اس؟ تناسب رنگی رعایت شده؟ موهاتون مرتب هست؟ همه چیز رو در یک نگاه چک می‌کنین و اگر احساس کردین می‌خواین چیزی رو تغییر بدین می‌تونین در کوتاه‌ترین زمان بهترین گزینه رو پیدا کنین.

آینه گریم ثابت قدی

می‌دونین در مواقع مختلف خیلی زاویه ی نور و مقدار نور اهمیت داره. تصور کنین زاویه ی نور خوب نباشه و جاهایی از لباستون سایه بیندازه و شما احساس کنین لباستون کج هست در حالی که صافه و بعد لباستون رو به خیال خودتون مرتب کنین. متوجه فاجعه شدین؟ لباستون رو اشتباهی کج کردین و بعد از خانه خارج شدین!

یا نور کافی نباشه و شما متوجه نشین که کرم رو کامل پخش نکردین یعنی به طور کلی آرایش شما بی نقص نیست. یا اصلا خط چشمتون رو تا به تا کشیدین. برای همین هست که این آینه برای آرایش لازم ترین چیز هست! با آینه گریم تمام جزئیات رو ببینین و اون تغییری که می‌خواید رو ایجاد کنین.

آینه آرایشی لامپی متحرک

آینه‌ گریم‌های متحرک و آینه گریم های ثابت از نظر هایی باهم متفاوتن ،برای مثال در آینه های ثابت ما هر ابعادی رو داشتیم اما در آینه های متحرک ابعاد کوچک مد نظر ما هستن. چرا که آینه گریم های متحرک یا قابل حمل همان طور که از اسمشون پیداست مناسب حمل و نقل هستن. و در سایز های مختلفی که کوچیک ترین اونا در جیب جا میشه و بزرگ‌ترین اونا در اتاق، تولید می‌شن.

آینه گریم های متحرک هم دارای چراغ هایی هستن که نیروی خود رو یا از باطری تهیه می‌کنن یا دارای شارژر هستن و نیروی برق رو در خود ذخیره می‌کنن تا بتونین در مهمونی‌ها و مسافرت‌ها با خیال راحت از اونا استفاده کنین. یعنی نگران نباشین که در خودرو نشستین یا قطار یا هواپیما، در هر جایی با هر میزان نوری که باشین آینه گریم متحرک به کمکتون میاد.

آینه گریم جیب

کاربردهای آینه آرایشی هالیوودی

  • در مزون‌ها
  • در آرایشگاه‌ها
  • در خونه‌ها
  • در اتاق گریم‌ها
آینه گریم ثابت کوچک

آینه های هالیوودی یا همان آینه های گریم فوق‌العاده کاربردی هستن. آینه گریم ثابت بیشتر در مکان‌های مختلف کاربرد داره و آینه های متحرک بیشتر استفاده‌ی شخصی دارن. بی دلیل هم نیست این حجم از علاقه به آینه گریم های بزرگ‌تر. چرا که به دلیل انعکاس و تولید نور هم محیط رو دلبازتر جلوه می‌دن و هم مرتب تر. در عین حال با ظاهر جذابی که دارن هم خود رو در دکوراسیون‌های مدرن جا می‌دن هم کلاسیک و هر سلیقه‌ای رو مجذوب خود می‌کنن.

آینه‌های بک لایت نوعی از آینه های گریم

آینه های بک لایت نوع مدرنی از آینه های گریم هستن. تفاوت آینه های بک لایت با آینه هالیوودی در این هست که در آینه ها هالیوودی چراغ‌ها و لامپ‌ها به چشم دیده می‍شه اما در آینه بک لایت ها این نور به نوعی نور مخفی هست.آینه‌های بک لایت در رنگ نور اونا بسیار تنوع وجود داره. و در رنگ ها ی سفید ، آفتابی زرد ، آبی ، صورتی و… می‌توند باشه. این آینه ها رو نیز می‌توان در نوع آینه گریم ثابت سفارش داد.

آینه بک لایت

انواع آینه بک لایت ثابت

  • آینه ی ساده بک لایت ثابت
  • آینه قدی بک لایت
  • آینه آرایشی بک لایت سرویس بهداشتی
  • آینه بک لایت های هوشمند
  • آینه بک لایت حکاکی شده
  • آینه ساتینا کاری شده ی بک لایت
آینه بک لایت ثابت

آینه ساده بک لایت

از انواع این آینه ها در اتاق خواب‌ها یا حتی اتاق کارمندان و… در فضاهای اداری یا تجاری یا مسکونی استفاده می‌شه. این آینه ها از این جهت ساده محسوب می‌شن که هوشمند نیستن. اما از جهت داشتن نور مخفی و لایت یاده نیستن و همانطور که از اسم اونا مشخص هست آپشن نور و روشنایی رو اونا پیاده شده‌اس.

آینه قدی بک لایت

آینه های بک لایت قدی که بر روی دیوار نصب می‌شن ، آینه گریم ثابت بک لایت قدی محسوب می‌شن که در کاربرد آینه های قدی در مزون‌ها و به طور کلی مکان‌هایی که در اونا آینه های قدی کاربرد بیشتری داره استفاده می‌شه که علاوه بر کاربرد زیبایی فراوانی نیز به فضای ما می‌ده.

آینه قدی بک لایت

آینه بک لایت سرویس بهداشتی

آینه های بک لایت انتخاب فوق‌العاده‌ای برای سرویس بهداشتی و حموم‌ها هستن که فضا ی شما رو از حالتی بی روح و سرد و بی جان تبدیل به فضایی مدرن و زیبا تبدیل می‌کنه. انتخاب آینه های لایت دار برای سرویس بهداشتی بهترین انتخاب هست تا از فاضای سرویس بهداشتی خود در فضاهای مسکونی و حتی اداری لذت ببرین.

آینه بک لایت سرویس بهداشتی

از کجا آینه آرایشی ثابت و متحرک تهیه کنیم؟

برای اینکه آینه گریم ثابت مورد نظرتون که می‌خرین هم با کیفیت باشه و هم قیمت مناسب ، ما به شما شرکت فرکو رو معرفی می‌کنیم. چرا که با حذف واسطه‌ها و فروش مستقیم آینه ها قیمت رو پایین اورده اس. و با استفاده از بهترین متریال های جهانی جایگاه خود رو میان بهترین تولید کنندگان جهان تثبیت کرده اس.

برای ارتباط با متخصصین ما و مشاوره گرفتن وسفارش از چهار راه زیر می‌تونین اقدام کنین.

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس:02188068352

شماره برای پیغام در واتساپ:09101767773

دنبال کردن پیج اینستاگرام:https://www.instagram.com/farkoo.ir/

آینه گریم چیست
آینه گریم آرایشی
فروش آینه گریم 14
آینه برای گریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو