Home
مدل آینه قاب دار

مدل آینه قاب دار

می‌خوای برای خونه ، آرایشگاه ، مزون ، مغازه و … آینه بخری و دنبال جدیدترین و جذاب‌ترین مدل هستی؟ مدل آینه قاب دار می‌تونه یکی از همون گزینه‌ها باشه ، ولی نه هر آینه قاب داری! همه می‌دونیم که نگاه کردن به آینه چقدر خوشاینده! اما اینو هم می‌دونیم که آینه‌های بی‌کیفیت لذت نگاه کردن به آینه رو از بین می‌برن که یکی از مهم‌ترین لذت‌ها برای هر شخصه! داستان‌هارو فراموش کنین که نگاه کردن به آینه از سر غروره! آینه یکی از اسرارآمیزترین وسایله که به محیط جذابیت می‌ده و همه دوست دارن نگاهش کنن. آینه‌های بی‌کیفیت حس و حال فردی که جلوش وایمیستن رو می‌گیرن و حتی دکور خونه رو به هم می‌زنن! واقعا دیگه مناسب نیست از هر آینه‌ای استفاده کنیم.

خوشبختانه کیفیت بعضی از انواع آینه خیلی بالاتر رفته و مخصوصا با تولید مدل‌های جدید دیگه جایی برای آینه‌های کدر قدیمی نمونده. فراموش نکنین که آینه همونطور که چهره جذاب شمارو نشون می‌ده ، می‌تونه دکور محیط رو به صورت موثر تری در معرض نمایش بذاره. پس مدل آینه خیلی مهم‌تر از چیزیه بهش فکر می‌کنین. وقتی می‌خوایم آینه بخریم ، قاب مهم‌ترین چیزیه که باید کاملا حواسمون بهش باشه.

آینه آویز

ظاهر و باطن آینه به جنس قاب بستگی داره! پس باید حواستون به انتخاب نوع مناسب قاب باشه. مخصوصا که برای قاب آینه از متریال‌های مختلفی استفاده می‌شه و خیلی از این متریال‌ها اصلا کیفیت ندارن. قطعا خرید چنین آینه‌ای فقط پول رو هدر می‌ده! در حالی که مواردی از قاب‌ها هم هستن که اتفاقا خیلی باکیفیت هستن و دیدنشون لذت بخشه. تو این مطلب جدیدترین آینه‌های قاب دار ، مثل آینه فاب فلزی ، آینه قاب های‌گلاسی و آینه قاب چوبی رو مقایسه می‌کنیم و بهترین موارد رو معرفی می‌کنیم تا با مطالعه اون‌ها جذاب‌ترین آینه رو بخرین.

مدل آینه قاب دار فرکو

انواع آینه قاب دار

از چندین متریال برای ساخت قاب آینه استفاده می‌کنن . پس طبیعیه که کلی مدل از آینه قاب دار داشته باشیم! تازه به این توجه کنین که قاب‌ها به جز جنس ، از نظر رنگ و شکل هم می‌تونن کاملا متنوع باشن. البته رنگ و شکل کاملا به سلیقه بستگی دارن ولی جنس قاب سلیقه‌ای نیست و نباید هر چیزی باشه. بین انواع مختلف آینه قاب دار ، مدل‌های فلزی ، های‌گلاسی و چوبی از جذاب‌ترین گزینه‌ها هستن.

نکته مهم : آینه‌های قاب دار در هر شکل و ابعادی تولید می‌شن. همچنین از آینه‌های قاب دار هم به عنوان آینه دیواری استفاده می‌شه و هم می‌تونین از مدل‌های متحرک آینه قاب دار ، مثل آینه پایه دار و چرخ دار استفاده کنین.

مدل آینه قاب دار فرکو

کاربرد

از آینه‌های قاب دار تقریبا در همه جا استفاده میشه و به خاطر همین تنوع مدلی هم زیاده. به عنوان مثال در خونه‌ها ، آرایشگاه‌ها ، مغازه‌ها ، مزون‌ها و … از آینه قاب دار استفاده می‌کنن.

بهترین مدل آینه قاب دار برای خونه

آینه از اثاث مهم هر خونه‌ای هست و تو خونه‌های امروزی از چندین آینه استفاده می‌شه. با کمک آینه می‌تونین ظاهرتون رو وارسی کنین و یا دکور خونه رو چند برابر جذاب‌تر کنین. از آینه قاب دار به عنوان آینه سرویس بهداشتی ، آینه تزیینی پذیرایی ، آینه اتاق خواب و راهرو و … بهره می‌برن. در ادامه این مطلب مدل‌های مدرنی از آینه رو معرفی می‌کنیم که برای خونه عالی هستن و کاری می‌کنن که دکور خونه شمارو همه تحسین کنن.

آینه قدی دو سر گرد

مدل آینه قاب دار برای آرایشگاه و سالن زیبایی

آینه باکیفیت و درست و درمون برای آرایشگاه و سالن زیبایی مثل نون شب واجبه. حتی شاید بیشتر! مخصوصا آرایشگاه‌های امروزی دیگه جایی نیستن که بتونیم مثل سلمونی‌های قدیم هر آینه شکسته و لب پری رو بذاریم. چرا که دکور قدیمی هنر واقعی آرایشگر رو اونطوری که باید به ارزش نمی‌رسونن و به اسم آرایشگاه ضربه می‌زنن. با استفاده از انواع مختلف آینه قاب دار می‌تونین دکور آرایشگاه رو مثل سالن‌های مدرن طراحی کنین. چه بسا جذاب‌تر! آینه‌های بک لایت که در ادامه بررسی می‌کنیم از بهترین انواع آینه قاب دار برای آرایشگاه هستن.

مدل آینه قاب دار فرکو

آینه قاب دار فلزی

اگه دوست دارین که ظاهر هر محیطی رو لاکچری کنین ، پس براش مدل آینه قاب دار فلزی بخرین! آینه‌های قاب فلزی انقدری جذاب هستن که تو هر محیطی بیان می‌تونن اثر گذار باشن. همون اول کار گفتیم لاکچری که مشخص بشه قیمت آینه فلزی گرون‌تره. اصلا می‌ارزه برای خرید آینه فلزی هزینه کنیم؟ اگه دنبال مدلی هستین که بی چون و چرا محیط رو جذاب کنه قطعا ارزشش رو داره. مضاف بر اینکه آینه‌های فلزی سطح استحکام زیادی دارن و قوی‌ترین مدل هم هستن. فقط قبل از خرید آینه قاب دار استیل به یه نکته کوچیک توجه کنین. اینکه سفارش بدین رنگ آمیزی قاب آینه به صورت کوره‌ای باشه و نه معمولی. اینطوری رنگ تا 5 سال از رو قاب نمی‌پره و کاملا سالم می‌مونه.

آینه قاب دار های‌گلاسی

بین قاب‌های اقتصادی هم داریم مدل‌هایی که کاملا باکیفیت هستن و هر کسی با دیدنشون فکر می‌کنه گرون‌تر هستن! آینه قاب های‌گلاسی بدون شک از جذاب‌ترین آینه‌های قاب داری هستن که می‌تونین بخرین. کیفیت ظاهری خوب ، دوام خوب و قیمت مناسب از جمله مزیت‌های آینه قاب های‌گلاسی هستن و باعث شدن که این مدل از آینه یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها باشه.

آینه قاب دار با نورپردازی جذاب

آینه‌های قاب دار که سیستم نورپردازی دارن و با اسم آینه چراغ دار و آینه نور هم شناخته می‌شن بدون شک می‌تونن از خاص‌ترین انتخاب‌ها باشن. تو سال‌های گذشته این مدل به یکی از روبورس‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های آینه تبدیل شده. مشخصا در این مدل آینه قاب دار از چراغ در نوع led استفاده می‌شه. این نوع چراغ بهترین نور رو برای آینه فراهم می‌کنه و ظاهر آینه رو خیلی جذاب‌تر می‌کنه. عمر طولانی ، نور طبیعی و مصرف کم از جمله مزیت‌های led هستن که به اون‌ها می‌تونیم اذیت نکردن چشم و تنوع رنگی رو هم اضافه کنیم! آینه قاب دار نور دار رو می‌تونین در هر رنگی سفارش بدین و حتی می‌تونین آینه‌اتون رو با چند رنگ سفارش بدین. از نظر ظاهری و شکل چراغ ، آینه‌های قاب دار نوری عموما در دو نوع بک لایت و هالوودی به تولید می‌رسن.

مدل آینه قاب دار فرکو

آینه بک لایت : در مدل آینه قاب دار بک لایت از چراغ led به شکل خطی بهره می‌برن که نورپردازی نواری شکل ، دور آینه تشکیل می‌ده. آینه‌های بک لایت رو می‌تونیم بدون اغراق مدرن‌ترین مدل آینه قاب دار معرفی کنیم.

آینه هالیوودی : مدل آینه هالیوودی هم مدل دیگه‌ای از آینه قاب دار نوری هست که در اون از چراغ‌های کلاسیک گرد استفاده می‌شه. آینه‌های هالیوودی اگرچه مثل مدل بک لایت مدرن نیستن اما هنوز هم یکی از گزینه‌های جذاب هستن و با سلیقه خیلی‌ها هماهنگی دارن.

در انتها

آینه یکی از مهم‌ترین وسایلی هست که در زندگی باهاش سر و کار داریم. اما نباید از هر آینه‌ای استفاده کنیم. دکور این روزها مهم‌تر از اونیه که هر چیزی رو بخریم! انواع مختلف آینه قاب دار که در سال‌های گذشته تولید شدن ، می‌تونن رنگ و بوی تازه به دکور ببخشن و لذت استفاده از آینه رو بیشتر کنن. اما بین این همه آینه قاب دار کدوم رو بخریم؟ فقط با توجه به این نکات می‌تونین عالی‌ترین گزینه رو بخرین:

1- بین مدل‌های مختلف آینه قاب دار که موجوده ، بهتره بین استیل ، های‌گلاس یا چوب یکی رو انتخاب کنین. استیل خاص اونایی هست که دنبال طرح‌های لاکچری و مدرن هستن. های‌گلاس هم با وجود برچسب قیمتی مناسب ، واقعا مدرنه.

مدل آینه قاب دار فرکو

2- انواع نور دار آینه قاب دار ، مثل مدل آینه قاب دار بک لایت ، می‌تونن انتخاب‌های منحصر به فردی باشن.

3- اگه آینه قاب دار رو برای محیط تجاری یا کاری خودتون می‌خواین بخرین ، به تولیدی سفارش بدین لوگو رو براتون حکاکی کنه روی آینه. خصوصا بهتره لوگو به صورت نور دار باشه که بیشتر جلب توجه داشته باشه.

4- برای شکل و اندازه آینه هر چیزی که بخواین اجرا می‌شه و محدودیتی نیست. مثل آینه قدی قاب دار ، آینه رومیزی قاب دار و … برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09101767773 تماس بگیرین.

سفارش مدل جدید آینه قاب دار

قصد خرید آینه داری و دوست داری بهترین انواع آینه رو مستقیم به تولیدکننده سفارش بدی که پول واسطه هم بمونه تو جیب‌ات؟ پس همین الان گوشی‌ایتو بردار و با فرکو تماس بگیر که تا آخر این هفته فرصت داری از تخفیف بهره ببری و با 1 سال ضمانت آینه قاب دار سفارش بدی! فرکو تنها تولیدکننده در کشوره که متمرکز شده روی تولید مدل‌های حرفه‌ای آینه قاب دار. یعنی حرفه‌ای‌ترین آینه‌های قاب دار ایران با جدیدترین آپشن‌ها ، در هر شکل دلخواه مشتریان عزیز و به صورت مخصوص برای خونه ، آرایشگاه ، مزون ، مغازه و … توسط فرکو به تولید می‌رسه.

مدل آینه قاب دار فرکو

آینه‌های قاب دار فرکو همه از شفاف‌ترین انواع آینه هستن ( سوپرکلییر ) و از نظر دوام هم به مراتب بهتر هستن. از طرفی این آینه‌های قاب دار در گذر زمان زرد و کدر نمی‌شن. به این دلیل فرکو گارانتی یک ساله در نظر گرفته.

توجه داشته باشین که گارانتی فرکو ، بی قید و شرطه و هیچ قانون اضافه‌ای وجود نداره. فقط رضایت مشتری قانون این ضمانته. در آخر خرید شما از فرکو واسطه‌ای نداره و فرآیند تولید آینه تو خود فرکو انجام می‌شه و شما می‌تونین هر طرح و شکل دلخواه رو به فرکو سفارش بدین.

لازم به ذکره که همه سفارش‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال می‌شن. امکان سفارش به صورت حضوری و غیرحضوری برای مشتریان عزیز فراهمه. آدرس و اطلاعات تماس فرکو :

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونین با یکی از روش‌های زیر با فرکو در ارتباط باشین.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و 09101767773
  • برای دیدن جدیدترین طرح های آینه ، پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین.
بهترین قاب برای آینه کدومه؟

بین انواع قاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو