Home
شیشه نهار خوری

قیمت شیشه رومیزی ۶ نفره

شاید برای شما سؤال باشه که قیمت شیشه رومیزی ۶ نفره با چه فاکتورهایی سنجیده می‌شه . با مطالعه ی این مقاله کوتاه اطلاعات جامعی در این زمینه پیدا می‌کنین. اول از همه باید بدونین که شیشه چه ماهیتی داره . یا در طی تولید چه مراحلی رو پشت سر گذاشته . و نیز انواع سبک یا رنگ های اونو بشناس.

شیشه از هزاران سال پیش مورد استفاده قرار می گرفته ، اما امروزه تحول چشم گیری در ساختار اون شکل گرفته .

شیشه مثل قبل جنسی شکننده نداره . و تنوع رنگی اون یا ابعاد و اشکال اون خیلی گسترده شده . صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو از مواد مرغوب در تولید بهره گرفته و شیشه رومیزی هایی سازگار با مد روز دنیا تولید کرده . برای مشاهده‌ی نمونه کار های بیشتر به وبسایت farkoo.ir مراجعه فرمایین .

قیمت شیشه رومیزی ۶ نفره 1
شیشه رومیزی ۶ نفره 1

برای تولید اولیه‌ی شیشه از ماسه یا سیلیس استفاده میشه. سیلیس در دمای زیاد به حالت مذاب در میاد . بعد از آنکه سرد شد حالت شفاف پیدا می‌کنه . و هیچ شباهتی به ماده اولیه ی خود نداره . البته مواد دیگری مثل سوداش و کربنات کلسیم رو به آن اضافه می‌کنن که به بهبود فراید تولید کمک می‌کنه.

شیشه رومیزی چیست

ماده اصلی برای تولید شیشه سیلیس هست . ولی موادی برای تغییر رنگ یا استحکام بیشتر به آن اضافه میشه . کربنات کلسیم برای افزایش استحکام شیشه هست . که به سیلیس اضافه میشه . و کربنات سدیم هم سیلیس رو در دمای کمتری ذوب می‌کنه.

برای تولید شیشه رومیزی مواد مذاب روی قلع مذاب غلتانده میشه. تا شیشه ها بدون موج و به حالت فلت دربیان. شیشه ها پس از طی مراحل تولید آماده برش میشه .

از شیشه ها در دکوراسیون داخلی به دو صورت استفاده می‌شه :

1. میز شیشه ای

2. شیشه رومیزی

شیشه ها با دستگاه های cnc و master برش داده میشه . و در ابعاد لازم جهت تولید شیشه رومیزی ۶ نفره در میان . قیمت شیشه رومیزی ۶ نفره به مراحل تولید آن بستگی داره . همچنین ابزارهایی که برای دور آن استفاده میشه نیز تاثیر گذارن .

قیمت شیشه رومیزی ۶ نفره 2
شیشه رومیزی ۶ نفره 2

جنس شیشه برای تهیه ی شیشه رومیزی 6 نفره

شیشه ها نیز مثل سایر مواد جنس خوب و جنس ضعیف دارن . در تهیه‌ی هر چیزی جنس خوب آن بهای بیشتری داره . شیشه ها نیز ازین قانون پیروی می‌کنن . هر چه مواد اولیه آن با کیفیت تر باشه قیمت بیشتری دارن . فاکتور تعیین کننده ی دیگر ابعاد شیشه هست . ابعاد بزرگتر مصرف شیشه ی بیشتری دارن . به همین خاطر قیمت بالاتری دارن .

همینطور استفاده از لایه های بیشتر شیشه در ساخت آن هم مؤثر هست . ضخامت شیشه با افزایش لایه ها بیشتر میشه. و مسلما قیمت آن متفاوت تر میشه . ظرافت و ریزه کاری که در تولید شیشه انجام میشه . و زمانی که صرف میشه تا جنسی مرغوب و زیبا آماده بشه ، هم قیمت رو تحت تاثیر قرار میده .

برترین تولید کنننده ی شیشه میز ناهار خوری 6 نفره

هر چه زمان تولید نوع خاصی از شیشه بیشتر باشد .بالطبع قیمت بیشتری داره . دور شیشه های رومیزی آشپزخانه ،عسلی و … باید لول زنی بشه . تا هم خطری نداشته باشه و هم شکیل و زیبا گردن . ابزار مورد استفاده در این کار هم در تعیین قیمت مد نظر گرفته میشه . قیمت شیشه رومیزی ۶ نفره پس از احتساب همه ی این مراحل تعیین میشه .

صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو در تولید شیشه های باکیفیت با قیمت مناسب پیشتاز هست . چرا که این محصولات بدون واسطه از تولید به صرف میرسن .

برای سفارش کافی است با تلفن مستقیم آن تماس بگیرین . ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
یا به پیام رسان های واتساپ یا اینستاگرام ما وصل بشین . و سفارش خود رو ثبت کنین . آدرس اینستاگرامی :

http://Instagram.com/farkoo.ir

قیمت شیشه رومیزی ۶ نفره 3
شیشه رومیزی ۶ نفره 3

رنگ های شیشه رومیزی

شیشه رومیزی ها در رنگ های مختلف وجود دارند . و گستردگی سبک و شکل آن بی نظیر هست . شیشه ها می‌تونن در دکوراسیون منازل بسیار کاربردی باشن.‌ اما علاوه بر زیبایی کاربرد اصلی آن حفظ میز هست . میز ها اکثرا جنسی چوبی دارن . و چوب ها در مقابل رطوبت و خط و خش ایمن نیستن .

شیشه رومیزی ها مثل حفاظی از چوب میز حفاظت می‌کنن . تهیه میز های چوبی هزینه بر خهست ‌. و اگر از اونا مراقبت نکنیم عمر کوتاهی خواهند داشت . شیشه رومیزی جلوی خراشیده شدن چوب رو می گیره . تا زیبایی ظاهری آن حفظ شود . و همچنین اگر آب یا چای روی میز بریزه .

مزیت شیشه رومیزی

شیشه بعنوان مانعی از رسیدن آب به چوب جلوگیری می‌کنه . تغییراتی که به موجب برخورد آب بر چوب ایجاد میشه . چوب رو از ببین میبره. اما کاربرد شیشه به همین جا محدود نمیشه . گاهی شیشه ها به تنهایی جزئی از میز هستن . و روی پایه میز قرار می‌گیرن .

و حتی گاهی کل جنس میز رو هم از شیشه می‌سازن . و از شیشه خمیده برای این کار استفاده می‌کنن . جدید ترین مدل های شیشه میز خمیده در این سایت قابل مشاهده هست . شماره تماس برای اطلاع از قیمت شیشه رومیزی ۶ نفره : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

قیمت شیشه رومیزی ۶ نفره 4
شیشه رومیزی ۶ نفره 4

بی شک زیبایی رنگ ها را در دکوراسیون منازل نمی توان ندید گرفت .‌رنگ ها جزو جدا نشدنی چیدمان خونه هستن . روح زندگی در رنگ ها جریان داره . رنگ ها تاثیر زیادی در روحیه و عواطف انسان ها دارن . استفاده از شیشه رنگی برای میز ها فضای شما رو جذاب و زیبا می‌کنه.

کاربرد شیشه رومیزی در دکوراسیون

می‌تونین شیشه رومیزی خود رو با پرده‌ها یا با رنگ مبلمان یا صندلی ها ست کنین. سبک های اسپرت با رنگ های تیره هماهنگ تر هست . اما اگر مبلمان شما سلطنتی باشه رنگ برنز پیشنهاد بهتری هست .‌ قیمت شیشه رومیزی ۶ نفره به رنگ قرمز از بقیه رنگ ها بالاتر هست . و دلیل آن هم ترکیبات موجود در ساخت اونه . که اونو برتری داده .

شیشه هایی شفاف با رنگ های زیبا در صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو تولید میشه . و کیفیت تضمین شده ی آن اطمینان بخش خرید شماست . نمونه کار های ارائه شده در وبسایت farkoo.ir قابل مشاهده هست . و اگر طرح و سبکی متفاوت میخوای مشاوران فرکو در واتساپ پذیرای طرح درخواستی شما هستن .

شیشه رومیزی های سندبلاست

سندبلاست کردن روشی متفاوت برای طرح دار کردن شیشه هست . که روش بسیار جالبی برای این رویه داره . شن هایی مخصوص توسط دستگاهی با باد شدید به شیشه برخورد می‌کنه . این شن ها لایه ی نازکی از شیشه رو سایش میده. و طرحی که مورد نظر شما هست روی شیشه نقش میبنده .

این روش اولین بار توسط کسی ابداع شد . که متوجه جای شن ها روی شیشه ی اتاقش شد . که از طوفان شب قبل اتفاق افتاده بود . اسم یا عنوان شخصی خود رو می‌تونین روی شیشه سندبلاست کنین . این شیشه ها برای شیشه رومیزی ۶ نفره جلوه ی زیبایی دارن .

قیمت شیشه رومیزی ۶ نفره سندبلاست شده در گذشته بالاتر بود . اما اکنون دستگاه‌های مخصوص باعث سهولت این کار شدن و قیمت مناسب‌تری پیدا کردن .

قیمت شیشه رومیزی ۶ نفره 5
شیشه رومیزی ۶ نفره 5

شیشه6 میل رومیزی و تاثیر آن بر قیمت شیشه رومیزی ۶ نفره

شیشه هایی ساده در ضخامت های ۶ و ۸ میل وجود داشتن که ، به راحتی و با کوچکترین فشاری شکسته می‌شدن . ادغام صنعت شیشه سازی با تکنولوژی شیشه سکوریت رو پدید آورد.

شیشه سکوریت شیشه ای ایمن تر و مستحکم تر هست که به آسونی نمی‌شکنه . و تحمل وزن بالایی داره. این شیشه ها در حرارت زیاد به حالت مذاب در میان . و سپس با برخورد باد سرد خنک میشه . که این امر استحکام اونو تا ۴ برابر بالا میبره .

ضخامت شیشه تاثیری مستقیم بر قیمت شیشه رومیزی مورد نظر شما خواهد داشت.

سفارش شیشه سکوریت

استفاده ازین شیشه ها برای شیشه رومیزی ۶ نفره بسیار کاربردی هست . چرا که حتی موقع خورد شدن هم آسیب رسان نیستن. و قطعات ریز آن کند و غیربرنده هست . قیمت شیشه رومیزی ۶ نفره سکوریت شده ، به بهای آن می ارزه . چرا که علاوه بر نشکن بودن ضد خش هست . و به راحتی خط و شیار روی آن ایجاد نمیشه . و به راحتی در آشپزخونه ، ادارات و … قابل استفاده هست .

شیشه سکوریت نیازی به رومیزی نداره . زیرا این شیشه خود در مقابل خش و خط ایمن هست . صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو این شیشه ها را تولید و عرضه کرده که، از بهترین مواد اولیه موجود در بازار هست . برای مشاوره و ارتباط با این شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس حاصل فرمایید .

انواع شیشه خم های لمینت شده با کیفیت نیز در شرکت فرکو قابل سفارش هست .

همچنین اگر پس از خرید از کیفیت آن راضی نبودین . همه‌ی این محصولات قابل عودت هستن .

قیمت شیشه رومیزی ۶ نفره 6
شیشه رومیزی ۶ نفره 6

شیشه کریستال رومیزی

شیشه کریستال در بین شیشه های دیگر شفافیت خاصی دارن. درخشندگی دلیل زیبایی منحصربه فرد آن هست . در مراحل ساخت شیشه کریستال به آن سرب اضافه میشه . سرب منجر به شکست نوری در شیشه میشه. که این امر درخشندگی شیشه رومیزی رو چند برابر می‌کنه .

در لوازم تزئینی بیشتر از جنس کریستال استفاده میشه . چون به راحتی تراش داده میشه و طرح می‌گیره. قیمت شیشه رومیزی ۶ نفره کریستال به سنگ زنی دور آن نیز بستگی داره. برای دیدن نمونه های بیشتر به این سایت مراجعه فرمایید.

برای اطلاع دقیق از بهای آن به مشاوران فرکو در واتساپ وصل بشین . یا از طریق شماره تلفن مستقیم آن مشاوره و یا سفارش بگیرین. ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

قیمت شیشه رومیزی ۶ نفره 7
شیشه رومیزی ۶ نفره 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو