Home

قیمت آینه تراش دار

آینه ها در دکوراسیون داخلی از اهمیت بسیاری برخوردار هستن. لازمه هر فضا وجود آینه هاست . علاوه بر لازم بودن ، با انعکاس نور باعث زیبایی و بزرگ‌تر و روشن نشون دادن فضا می‌شن. امروزه آینه ها در انواع مدل ها ، طرح ها برای پوشش تمامی سلیقه ها قابل تولید هستن. یکی از انواع اونا آینه تراش دار هست که در ادامه به کاربرها و معرفی اون می پردازیم . ما در تولیدی فرکو تلاش می‌کنیم با کمترین قیمت اما بالاترین کیفیت آینه دلخواه شما رو به تولید برسونیم . قیمت آینه تراش دار به عواملی بستگی داره :

قیمت آینه تراش دار
قیمت آینه تراش دار

نوع آینه تراش دار

آینه به دو دسته شفاف و مات یا دکوراتیو تقسیم بندی میشه. هر کدوم از نوع آینه ها قیمت‌های متفاوتی دارن. بسته  به موارد استفاده ی مخاطبان می‌توان از نوع شفاف یا مات آینه استفاده کرد .

رنگ آینه تراش

رنگ انتخابی شما برای آینه ها در قیمت اونا مؤثر هستن . رنگ آینه تراش دار می‌تونه به رنگ‌های سیلور ، برنز ، مسی ، طلایی یا انواع طیف رنگی باشه . رنگ‌ها علاوه بر مؤثر بودن در قیمت نهایی در جلوه و زیبایی فضا بی تاثیر نیستن. با توجه به دکور فضای مورد نظر و سلیقه مشتری رنگ آینه ها انتخاب و سفارش شما ثبت میشه.

آینه های رنگی با انواع طیف رنگی و تنوع رنگی بسیار می‌تونه انتخاب رو برای شما آسون کنه . اگر انتخاب رنگ آینه صحیح باشه به زیبایی بیشتر محیط و آینه افزوده میشه.

قیمت آینه تراش دار
قیمت آینه تراش دار
قیمت آینه تراش دار

ابعاد آینه تراش دار

به وضوح پیداست که ابعاد آینه  سفارشی یا ابعاد محل نصب آینه در قیمت آینه تراش دار تاثیر داره. هرچه ابعاد مورد درخواست مشتری بیشتر باشه قاعدتا قیمت اون هم افزایش پیدا می‌کنه. بدلیل استفاده بیشتر از مواد اولیه برای تولید آینه این افزایش قیمت کاملا منطقی و صحیح خواهد بود .

ضخامت آینه تراش دار

ضخامت آینه ها متفاوت هستن. بنا به درخواست و محل استفاده مشتری ضخامت ها معین میشن . هرچه ضخامت شیشه یا آینه افزایش یابد یعنی برای تولید اون از متریال بیشتری استفاده شده اس. در نتیجه افزایش قیمت آینه تراش دار نسبت به افزایش ضخامت اون امری طبیعی‌اس.

کیفیت تولید

همانطور که می‌دونین برای تولید شیشه و آینه از مواد اولیه  و متریال خاصی استفاده میشه . هرچه مواد اولیه برای تولید با کیفیت تر باشد محصول بهتری به مشتریان ارائه میشه . نتیجه محصول بهتر و با کیفیت افزایش قیمت اون هست. هرچه مواد اولیه مورد استفاده بهتر باشه مزیت‌های بیشتری به آینه اضافه میشه . برای مثال ضد خش بودن آینه ، طول عمر بالا و مقاومت در برابر ضربه که همه اینا مهم هستن.

ما در صنایع شیشه و آینه فرکو کلیه تولیدات شیشه و آینه خود رو با بهترین متریال اما کمترین قیمت به دست مشتری می‌رسونیم . می‌تونیم با اطمینان خاطر سفارش خود رو ثبت کنین تا متوجه کیفیت برتر تولیدی فرکو بشین .

قاب آینه تراش دار

در صورت نیاز به قاب گرفتن آینه بر قیمت نهایی اون تاثیر داره. جنس قاب‌های متفاوت باعث تفاوت در قیمت اونا هم میشه . جنس قاب می‌تونه از چوب ، گچ بری ، آینه کاری ، شیشه شکسته رنگی باشه .

کاربردهای مهم آینه تراش دار

آینه تراش دار بک لایت

در این زمان آینه بک لایت تونسته اس طرفداران بسیاری به خود جذب کنه. هم مدن تر هستن و هم جذابیت و جلوه بیشتری دارن . انواع مختلف و امکانات جالب و جذابی برای مخاطبان خود داره. برای مثال می‌توان از آینه های بک لایت برای شنیدن موسیقی یا نمایش فیلم استفاده کرد . یا در برخی موارد مثل سالن‌های زیبایی یا آینه آرایشی که نیاز به نور بیشتری داریم این نوع از آینه ها کاربرد دارن.

در صورت بک لایت شدن به قیمت آِینه تراش دار اضافه میشه . اما یک آینه مدن‌تر و جذاب‌تری خواهیم داشت.

قیمت آینه تراش دار

علاوه بر بک لایت بودن آینه می‌تونه برخی از قابلیت‌های آینه هم به اون اضافه بشه.

امکان تعویض رنگ و شدت نور آینه با استفاده از ریموت ، حرکت دست ، حسگر لمسی

رنگ نور و شدت اون قابل تغییر هست. این تغییر می‌تونه با لمس یک دکمه بر روی آینه انجام بشه یا با استفاده از ریموت از فاصله بیشتر صورت بگیره . همچنین این قابلیت رو داره که با حرکات دست بتونیم رنگ نور رو تعویض کنیم یا نور اونو خاموش و روشن کنیم .

نمایش دمای محیط و زمان

یکی دیگر از قابلیت‌های آینه های مسی نمایش دما و زمان هست. در صورت نیاز به افزودن امکان نمایش دمای محیط یا زمان این قابلیت ها به آینه اضافه میشه.

امکان پخش موسیقی و ویدئو

یک آینه زیبا که امکان پخش موسیقی یا ویدئو رو داره بسیار جذاب هست. مخصوصا برای کسانی که در محیط اتاق خواب خود می خواهن یک وسیله نمایشی داشته باشن . هم مدرن‌تر و جذاب‌تر هست و هم در استفاده از فضا صرفه جویی میشه . برای محیط‌های کوچک این امکان بسیار مناسب‌تر هست . چون با اشغال فضای کوچک‌تر امکانات بیشتری رو داریم .

آینه تراش چراغ دار

نوع جدیدی از آینه ها هستن که امروزه بسیار ترند شدن . آینه چراغ دار علاوه بر زیبایی که داره با افزایش نور محیط رو روشن‌تر میکنه. حتی در مواردی که شب‌ها به نور کمتر نیاز داریم مورد استفاده قرار می‌گیره .

نوع چراغ‌ها و تعداد چراغ ها بر قیمت تمام شده آینه تراش دار تاثیر داره . نتیجه کار یک محصول بسیار زیباتر و جدیدتری میشه.

قیمت آینه تراش دار

آینه تراش د ار به عنوان دیوارپوش

از آینه تراش دار در برخی از فضاها مانند تالار ها ، رستوران‌ها ، دفاتر اداری ، منازل و … به عنوان دیوارپوش استفاده میشه. دیوارپوش آینه ای نسل جدیدی از دیوارپوش هاست . زیبایی ویژه‌ای به فضا میده و علاوه بر اون با انعکاس نور محیط رو بزرگ‌تر نشون میده .

همچنین اگر در بعضی فضاها به عنوان دیوارپوش مورد استفاده قرار بگیره علاوه بر مدرن بودن و زیبایی ، مزیت‌های بیشتری اضافه میکنه. مثلا در رستوران‌ها یا تالارها که نورها مهم هستن با انعکاس بیشتر نور فضا رو روشن‌تر میکنه. بدلیل مزیت‌های بیشتر مثل تمیزی آسون ، طول عمر بالا ، ضد خش بودن و … کاربرد بیشتری می‌تونن داشته باشن.

قیمت آینه تراش دار

آینه تراش دار به عنوان درب کمد

امروزه نصب آینه بر روی درب کمد طرفداران بیشتری دارد . بدلیل صرفه جویی در استفاده ازِ فضا ایده بهتری می‌تونه باشه. اگر از آینه تراش دار هم استفاده بشه زیباتر و مدرن تر میشه. به خصوص در فضاهای کوچک‌تر علاوه بر صرفه جویی در اشغال فضا به بزرگ‌تر نشون دادن محل مورد نظر کمک می‌کنیم .

قیمت آینه تراش دار

آینه تراش دار بین کابینتی

استفاده از شیشه و آینه های بین کابینتی در فضای آشپزخانه ها بسیار ترند هستن . بدلیل زیبایی بیشتر و دلبازتر شدن فضا استفاده میشه . می‌تونه انتخاب مشتری برای بین کابینتی‌ها آینه تراش دار باشه . هم با انعکاس نور در آینه ها فضا زیباتر میشه و هم جلوه بیشتری داره.  

قیمت آینه تراش دار

برای اطلاع از جزئیات آینه تراش دار می‌تونین با فرکو در ارتباط باشین:

تمام آینه‌کاری های کمپانی فرکو دارای ضمانت کیفیت یکساله هستن. پس با خیال راحت انتخاب کنین.

برای ارتباط حضوری و ثبت سفارش به آدرس تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه نمایین .

همچنین راه ارتباطی غیر حضوری :

از طریق تماس با شماره 02188068352 یا پیام رسان واتساپ به شماره 1767773-0910 انجام میشه.

برای دیدن نمونه کارهای انجام شده می‌تونین ما رو از طریق صفحه اینستاگرام دنبال کنین .

/https://www.instagram.com/farkoo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو