Home

عکس شیشه رفلکس نقره ای

مطمعنأ با سرچی که داشتین در مورد شیشه رفلکس نقره ای و عکس شیشه رفلکس نقره ای مطلب می‌خواید که یکسری اطلاعات کلی در این مطلب شما رو به تجربیات کافی و اطلاعات بالا در مورد انواع مختلف شیشه رفلکس می‌رسونه.در این مقاله در مورد انواع مختلف شیشه و مزیت‌های این شیشه گفته می‌شه.پس سعی کنین با دقت به تمامی مطالب گوش کنین ‌.و یک انتخاب مناسب برای محیط خود داشته باشین .اول از همه در مورد شیشه رفلکس ساده برای شما گفته می‌شه تا می‌رسه به رنگ‌هایی از جمله نقره ای ،طلایی و…

عکس شیشه رفلکس نقره ای

شیشه رفلکس چیه؟

شیشه رفلکس یکی از شیشه های با طول عمر بالا و ضخامت بسیار بالاست که دارای طرفداران بسیاری اس .و جزء پرفروش ترین شیشه ی صنایع تولید شیشه و آینه فرکو شناخته شده اس .این شیشه دارای تنوع رنگی بسیار بالاست .و همین چند موضوع جزء مزیت‌های بزرگ شیشه رفلکس شده اس .از این شیشه رفلکس می توان برای پنجره استفاده کرد .که انتخاب بسیار مناسبی برای پنجره هست.

زیرا به دلیل ضخامتی که داره می‌تونه از ورود صداهای زیاد به منزل و یا حالا هر محیط دیگری جلوگیری کنه .همچنین از ورود اشعه‌های خورشید و نور زیاد به داخل محیط شما جلوگیری می‌کنه ‌.پس این یک انتخاب مناسب تر از هر نوع شیشه ای هست.از این شیشه غیر از پنجره در بالکن نیز استفاده می‌شه .حتی ما مقاله‌ای در مورد شیشه رفلکس بالکن داریم که برای شما کامل با عکس های بالایی توضیح داده شده اس .حتما از این قسمت از مقاله دیدن کنین.

عکس شیشه رفلکس نقره ای

مهم ترین مزیتی که شیشه رفلکس داره .

اولین و مهم‌ترین مزیت شیشه رفلکس اینه که از آلیاژها و فلزاتی برای ساخت این شیشه استفاده می‌شه که در این تغییرات باعث تغییر رنگ می‌شه .و روی بازتاب نور شیشه تاثیر می‌ذاره .این موضوع از ورود گرما و یا نور مستقیم جلوگیری می‌کنه .و به شما در این موضوع به استفاده نکردن از پرده کمک می‌کنه .که نمای زیباتری برای شما داشته باشه .

عکس شیشه رفلکس نقره ای

به صورت آنلاین شیشه رفلکس آینه ای رو خریداری کنین.

شیشه رفلکس به صورت آینه ای شیشه ای می‌باشد که در شب از فضای داخلی به صورت شیشه‌اس .اما در روز شما می تونین بیرون رو مشاهده کنین.ولی از قسمت بیرونی شما نمی‌تونن داخل رو ببینین.این شیشه حس امنیت شما رو افزایش می‌ده .و برای هر انسانی امنیت بیشتر از هر موضوعی مهم و ضروری هست .به صورت مستقیم و با تماس مستقیم می‌تونین شیشه رفلکس آینه ای رو خریداری کنین .این شیشه بدون هیچ واسطه ای برای شما درب منزل ارسال می‌شه.

عکس شیشه رفلکس نقره ای

ویژگی‌های شیشه رفلکس نقره ای

از این شیشه می‌تونین به عنوان دکوراسیون داخلی منزل و تزیینی همچنین برای نمای ساختمان استفاده کنین شیشه دارای رنگ بندی های مختلفی هست که می‌تونین بر اساس سنگ نمای ساختمان خود رنگ شیشه رو انتخاب کنین برای مثال می‌تونه شیشه های شما به رنگ های طلایی نقره ای دودی و… باشه.

دومین ویژگی چشمگیری که این شیشه داره اینه که می‌تونه نور مستقیم خورشید رو کمتر به داخل منزل شما ارسال کنه همچنین این موضوع باعث می‌شه که گرمایی که از بیرون منزل بازتاب می‌شه به داخل محیط شما کمتر نفوذ کنه برای مثال در فصل تابستان می‌تونین زودتر منزل خود رو خنک کنین و یا در زمستان می‌تونین محیط خود رو سریعاً گرم کنین.

سومین مسئله ای که وجود داره اینه که شما می‌تونین در شب از شیشه خود به عنوان آینه استفاده کنین همچنین میزان نور و انرژی رو برای مکان خود معتدل کنین این شیشه با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌تونه برای شما یک انتخاب صحیح باشه.

عکس شیشه رفلکس نقره ای

مهم ترین مسئله

مهم ترین مسئله‌ای که وجود داره مسئله امنیت برای هر فرد هست این شیشه می‌تونه حس امنیت رو به راحتی برای شما فراهم کنه یعنی شما می‌تونین به راحتی از فضای بیرون منزل خود لذت ببرین زیرا از بیرون محیط شما هیچ دیدی به داخل منزل وجود نداره و شما می‌تونین به راحتی پرده‌های منزل خود رو کنار بزنین و نور طبیعی برای محیط خود فراهم شد.این شیشه از ورود اشعه های رادیو اکتیو جلوگیری می‌کنه ‌.

دمای منزل شما رو متعادل می‌کنه ‌.و حرارت منزلتون رو کم می‌کنه.شما با خرید این شیشه می‌تونین با راحتی تاثیرات کولر و بخاری خود رو مشاهده کنین که ، چقدر برای محیط شما تاثیر گذار هست . اما راه دیگری برای خرید شما وجود داره افرادی هستن که دوست دارن نور مستقیم به منزل‌شون تابش کنه یعنی دوست ندارن که از ورود نور خورشید به منزل خود جلوگیری کنن. ‌‌این افراد در رنگ شیشه رفلکس باید دقت کنن. یعنی رنگ‌هایی مثل دودی طلایی و نقره‌ای رو برای پنجره خود انتخاب نکنن .و از روشن‌ترین رنگ شیشه انتخاب کنن.

عکس شیشه رفلکس نقره ای

شیشه رفلکس نقره ای چگونه ساخته می‌شه ؟

شیشه رفلکس نقره ای به دو صورت دو جداره و تک جداره ساخته می‌شه شیشه رفلکس و نقره ای دوجداره از دو لایه که یکی شفاف و یکی رفلکس هست ساخته می‌شه. مطمعنأ میزان عبور نور در دو جداره کمتر هست .یعنی شیشه رفلکس دو جداره تا ۶۳ درصد میزان عبور نور رو کاهش می‌ده.

برای اتاق های بازجویی باید از شیشه های رفلکس استفاده بشه .که این شیشه می‌تونه از دیده شدن فضای بیرونی توسط متهم جلوگیری کنه که این مسئله امنیت کار رو بالا می‌بره.و تمرکز در کار رو افزایش می‌ده.

عکس شیشه رفلکس نقره ای

شیشه رفلکس در چه رنگ های ساخته می‌شه ؟

پرفروش‌ترین رنگ های شیشه رفلکس سبز،دودی ،صورتی،آبی،طلایی،نقره ای هست .رنگ نقره‌ای بیشتری درصد انتقال نور رو داره .شیشه نقره ای در بین شیشه های رفلکس در طبقه‌بندی شیشه های رفلکس ساده هست .

عکس شیشه رفلکس نقره ای

عکس شیشه رفلکس نقره ای

یکی از پربیننده‌ترین و پرفروش‌ترین آینه شیشه رفلکس سیلور هست ‌.قیمت شیشه رفلکس نقره ای مثل شیشه رفلکس طلایی بهای نسبتا بالایی نسبت به شیشه های رفلکس دیگر داره.شیشه رفلکس نقره ای بسیار زیباست .و برای نمای ساختمون یکی از منحصر به فرد ترین شیشه ها هست .شیشه رفلکس نقره‌ای بیشتر از هر شیشه رفلکس دیگری شباهت به شیشه رفلکس نقره ای داره.که شما این موضوع رو در عکس شیشه رفلکس نقره ای بسیار خوب متوجه می‌شین.

عکس شیشه رفلکس نقره ای

به همین دلیل این شیشه جزء پرفروش‌های بازار شمرده می‌شه ‌‌.شیشه رفلکس نقره ای مثل یک آینه برای شما در شب کارایی داره .و تصویر شما رو روی شیشه خود منعکس می‌کنه واین که شما بتونین تفاوت بین این که کدوم سمت شیشه رفلکس ساده و کدوم سمت نقرای هست کار یک کار بلد و متخصص هست .شیشه رفلکس نقره ای یکی از شیشه های با ضخامت بالاست .که برای شما سالیان دراز می‌تونه کارایی داشته باشه.کارشناسان فرکو می‌تونن به راحتی با لمس انگشت تفاوت بین دو طرف نقره ای و ساده رو متوجه بشن.دو طرف شیشه با هم تفاوت بالای داره .زیرا یک طرف شیشه و یک طرف به صورت آینه ای هست .

کاربرد و کارایی‌های عکس شیشه رفلکس نقره ای .

فروش شیشه رفلکس روز به روز در بازار در حال افزایش هست.زیرا از این شیشه استفاده بسیاری در دکوراسیون داخلی و بیرونی یعنی نمای ساختمان میشه .از این شیشه در جاهای دیگری غیر بالکن و پنجره استفاده می‌شه.شما می‌تونین از این شیشه به صورت رومیزی نیز استفاده کنین .این شیشه در نمای داخلی نیز تاثیرات مثبتی داره ‌.برای مثال شما در شب با تاریک شدن هوا و روشن کردن لامپ ها باعث روشن‌تر دیده شدن فضای خود می‌شین ‌.تولیدی فرکو یکی از بینظیرترین تولید کننده‌های شیشه و آینه هست که شیشه شما رو به بهترین کیفیت که در حد کشورهای خارجی هست ، تولید می‌کنه و به فروش می‌رسونه.

عکس شیشه رفلکس نقره ای

شیشه رفلکس نقره ای شامل چند مدل‌هایی هست؟

  • عکس شیشه رفلکس نقره ای دوجداره و تک جداره
  • عکس شیشه رفلکس نقره ای سکوریت شده
  • شیشه رفلکس نقره ای فریم لس
  • شیشه رفلکس نقره ای لمینت شده
  • شیشه رفلکس نقره ای طرح دار
  • شیشه رفلکس نقرای ای حکاکی شده
  • شیشه رفلکس نقره ای گرد
  • شیشه رفلکس نقره ای اسید کاری شده
  • شیشه رفلکس نقره ای هوشمند
  • شیشه رفلکس نقره ای ساده
  • شیشه رفلکس نقره ای سوپر (ویژه)
  • شیشه رفلکس نقره ای خم
عکس شیشه رفلکس نقره ای

شیشه رفلکس نقره ای دوجداره و تک جداره

شیشه رفلکس دو جداره همانطور که در متن بالا گفته شد از دو ردیف شیشه ساخته می‌شه ضخامت شیشه افزایش پیدا می‌کنه شیشه های رفلکس تک جداره از یه ردیف شیشه برخوردار هستن که دارای ضخامت‌های مختلفی هست. شیشه های رفلکس در ابعاد مختلف و همچنین در الگوهای مختلف قابل تولید هستن . کارشناسان فرکو برای شما اندازه شیشه رو تنظیم می‌کنند‌ و در محل ارسال میشه. این شیشه رفلکس نقره ای در تمامی اشکال هندسه قابل برش و تولید هستن هیچ محدودیتی در سایز شیشه برای شما وجود نداره.

شیشه رفلکس نقره ای سکوریت شده .

اگر می‌خواید از شیشه رفلکس خود در ابعاد بزرگ استفاده کنین اول از همه باید شیشه خود رو به صورت سکوریت سفارش بدین شیشه سکوریت شده با حرارت بسیار بالا ساخته می‌شه که این موضوع می‌تونه در مقاومت شیشه در برابر ضربه تاثیرگذار باشه. یعنی شیشه شما در اثر یک ضربه نمی‌شکنه و آسیب نمی‌بینه. همچنین شیشه های سکوریت در ضخامت های مختلف از چهار میل تا ۲۰ میل ساخته می‌شه که شما بر اساس استفاده از شیشه و محل نصب شیشه ضخامت شیشه سکوریت رو انتخاب می‌کنین.

عکس شیشه رفلکس نقره ای

شیشه رفلکس نقره ای فریم لس

اگر برای ساختن یک برج بلند و یا ساختمان‌های ۶ طبقه و یا بیشتر به دنبال شیشه مناسب هستین حتماً از شیشه های فریم لس و یا سکوریت شده استفاده کنین زیرا این دو شیشه در ضخامت های مختلفی در بازار موجود هست که بنابر شرایط و سلایق خود قادر به انتخاب هستین.

شیشه رفلکس نقره ای لمینت شده

برای آماده‌سازی شیشه های رفلکس به صورت لمینت شده ابتدا نیازمند ۲۶ در یک سایز یکسان هستیم که با استفاده از چسب پی وی بی بتونیم این دو شیشه رو به همدیگه بچسبونیم این نوع شیشه عملکردی مثل شیشه فریم لس داره و از ضخامت و طول عمر بالایی برخوردار هست.

شیشه رفلکس نقره ای طرح دار

امکان اینکه هر طرح روی شیشه شما طراحی بشه وجود داره . برای مثال طرح مثل گل روی شیشه خود طراحی کنین. برای انجام دادن این کار نیازمند دستگاه پیشرفته به نام سندبلاست هستیم که بتونه طرح سفارش داده شده رو روی شیشه شما طراحی کنیم. اینکه اسم و یا لوگوی روی شیشه شما سندبلاست بشه هم وجود داره. و هیچ محدودیتی در مورد این قضیه برای شما پیش نمیاد.

شیشه رفلکس نقره ای حکاکی شده

شیشه رفلکس نقره ای حکاکی شده با استفاده از دستگاه پیشرفته به نام مستر برای شما کنده کاری و یا تراشیده می‌شه .یعنی طرحی که شما سفارش دادین روی شیشه‌ی شما با استفاده از تراشیده شدن شیشه حکاکی می‌شه.

شیشه رفلکس نقره ای گرد

اندازه شیشه رفلکس گرد بر اساس قطر ارزیابی می‌شه اندازه‌هایی که کمتر از ۱۰۰ سانتی‌متر باشه با روش های دستی در کارگاه انجام می‌شه . اما اگر اندازه شیشه های شما بزرگ‌تر باشه ، نیازمند دستگاهی به اسم مستر می باشد که بتونه اندازه شیشه شما رو در قالب مناسب در بیاره.

شیشه رفلکس نقره ای اسید کاری شده

شکل و طرحی که برای ما می فرستین، در اندازه‌های مختلف اسید کاری میشه .برای اسید کاری شدن شیشه رفلکس باید دستگاه پیشرفته ای به اسم کاتر پلاتر باشه.که بتونه سریع و راحت روی الگوی شما اسید کاری بشه.

شیشه رفلکس نقره ای هوشمند

شیشه رفلکس هوشمند یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین نوع شیشه ها هست که قیمت نسبتاً بالایی نسبت به سایر شیشه های دیگر داره. این شیشه عملکردی پیشرفته داره یعنی با فشار دادن یک دکمه شما می‌تونین شیشه خود رو از حالت مات به شفاف و از حالت شفاف به ماده تبدیل کنین این شیشه با برق کار می‌کنه و در صورت نداشتن برق ، شیشه‌ی شما فعال نمیشه. شیشه هوشمند با استفاده از جریان الکتریسیته برای شما فعال می‌شه از این شیشه در کشورهای پیشرفته بسیار استفاده میشه. اصولاً برای دکوراسیون داخلی برای منزل های مدرن و شیک بسیار کاربردی‌اس. یعنی اگر مدرن بودن و به روز بودن شیشه برای شما مهم باشه این محصول انتخابی ارجح برای شما میشه.

شیشه رفلکس نقره ای ساده

این شیشه نسبت به رنگ های دیگر نمی‌تونه از ورود نور خورشید به صورت مستقیم جلوگیری کنه .و به راحتی از این شیشه گرما منتقل می‌شه.و محیط شما رو گرم می‌کنه.همچنین این شیشه در شب کاربردی مثل آینه نداره.و از بیرون در صورت نداشتن پرده داخل منزل مشخص می‌شه.

رفلکس نقره ای ویژه (سوپر)

قدرت دیده شدن خود در صفحه ی شیشه یعنی قدرت دیده آینه بود شیشه در شیشه سوپر نسبت به شیشه های ساده بالاتر هست .یعنی شیشه سوپر نسبت به شیشه رفلکس ساده ۵۰ درصد قابلیت آینه ای بودن بیشتری داره.همچنین در مقایسه با شیشه رفلکس نقره ای نیز در شب بیشتر و واضح‌تر تصویر خود رو مشاهده می‌کنین.

شیشه رفلکس نقره ای خم

یکی از بروزترین و مدرن‌ترین محصولاتی که توسط صنایع و ساخته شده اس و بیشتر برای نمای ساختمان استفاده می‌شه شیشه رفلکس ۱۰ میل هست. برای ساخت این محصول در ابتدا شیشه رفلکس توسط ابعاد و سایزهای گفته شده برش داده می‌شه و پس از برش دادن این دو شیشه توسط یک قالب فلزی که در شعاع خم آماده به اینه که با قالب فلزی به داخل کوره برن.

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هست .
آدرس دفتر :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنی هست
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir
برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه های رفلکس می‌تونین از صفحه‌های دیگر نیز دیدن کنین.و اطلاعات بیشتری در مورد همه‌ی رنگ ها کسب کنین. ‌‌
هدف ما جلب رضایت شما از قیمت و کیفیت محصولات هست.

راه‌های زیر می‌تونه به شما در تشخیص سایت های کلاهبردار کمک کنه.

  • نداشتن اساس نامه
  • روزنامه رسمی
  • کد های اقتصادی
  • برگه ارزش افزوده
  • اظهارنامه مالیاتی .
انواع شیشه رفلکس چیه؟

شیشه رفلکس دارای انواع مختلفی هست که…..

شیشه رفلکس در چه رنگ‌هایی عرضه میشه؟

صورتی ،دودی ،نقره ای ،دودی و…

کاربردهای شیشه رفلکس چیه؟

شیشه رفلکس رو می توان به صورت نمای ساختمان و داخلی استفاده کرد همچنین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو