Home
شیشه رنگی تزئینی

شیشه رنگی تزئینی

شیشه رنگی تزئینی

برای خرید مستقیم شیشه رنگی تزئینی از تولیدی فرکو و مشاوره رایگان با شماره 02188068352تماس بگیرید.تمامی محصولات خریداری شده از کارگاه فرکو گارانتی مادام العمر دارد.با خیال راحت یک خرید با کیفیت درجه یک داشته باشید.برای دیدن تمامی عکس ها کافیست روی آن ها کلیک کنید تا همه عکس ها بصورت پشت سرهم و به صورت گالری ببینید.افتخار ما رضایت شماست.

شیشه رنگی
شیشه رنگی تزئینی

شیشه رنگی تزئینی همیشه از متریال های جذاب مورد علاقه و پر استفاده ما انسان ها بوده است . این محصول به دلایل زیادی و مزیت های زیادشان همیشه نقش پر رنگی را در معماری و دکوراسیون داشته اند . و این مورد هر روز با به کار آمدن طرح های جدید ومتنوع رواج پیدا کرده است.شیشه رنگی تزئینی هم، از آن نوع پرطرفدار این متریال جذاب هستند . که خود شیشه رنگی هم انواع متنوعی از طرح ها و رنگ ها را دارا است .

شیشه رنگی

از شیشه رنگی ها میتوان در هرجایی استفاده کرد.دقت کرده باشید امروزه همه دکوراسیون های خانه و حتی ادارات با رنگ های خنثی طراحی شده است.و محیط نیاز به یک نقطه چشمگیر و رنگی دارد تا زیبایی را دوچندان کند.با کمک شیشه رنگی ها شما میتوانید یک نقطه چشمگیر و خاص و پر انرژی برای محیط خود ایجاد کنید.

گلس برد
شیشه رنگی تزئینی
شیشه رنگی تزئینی

شیشه رنگی با توجه دارا بودن بی شماری از طرح ها و رنگ ها، استفاده های بی شماری در معماری و طراحی در دکوراسیون ها و منازل خانگی دارند . شیشه های رنگی قدیمی در معماری های بشر نقش مهمی را داشته است . مخصوصا در طراحی ساختمان های ایرانی. شیشه های رنگی قدیمی را میتوانیم در سطح شهر در زمان های قدیم و جدید دید ..شما عزیزان با ترکیب‌رنگ و یا ست کردن رنگ شیشه خود با محیط مورد نظر، از آن استفاده نمایید.

شیشه رنگی تزئینی
شیشه رنگی تزئینی
شیشه رنگی تزیینی

شیشه رنگی تزئینی در قدیم

شیشه رنگی تزئینی در گذشته بیشتر در مکان های مذهبی مانند مساجد بزرگ و مشهور و همچنین در مکان های که بزرگان شهر در آنجا زندگی می کردند . و یا در آنجا رفت و آمد زیاد بوده است . مانند قصر های بزرگ . نقش شیشه های رنگی در گذشته بیشتر برای تزئین بوده است.

شیشه رنگی

البته با گذشت زمان و با آمدن طرح های جدید کاربرد و نقش این شیشه های رنگی هم بیشتر شده است . و برای همین مورد است . که طراحان هر روزه علاقه بیشتری به ایجاد و طراحی این شیشه های رنگی جذاب می کنند.در ادامه مطلب به نقش های دیگر شیشه های رنگی تزئینی در دکوراسیون و عوامل موثر بر قیمت شیشه های رنگی و موارد دیگر می پردازیم . که کمک فراوانی برای انتخابی بهتر به شما عزیزان خواهد کرد.

برای آشنایی بیشتر با قیمت شیشه رنگی اینجا کلیک کنید .

شیشه رنگی تزئینی

شیشه رنگی تزئینی چیست؟

شاید دقت نکرده باشید .اما شاید شما دائما در حال دیدن شیشه رنگی تزئینی هستید .و به آن توجهی نداشته باشید .از بطری های شیشه ای که به صورت شیشه رنگی می باشند .و یا پنجره های مساجد و یا منازل قدیمی .شیشه رنگی دارای ظاهری منحصر به فرد می باشد .این شیشه دارای یک ساخت شگفت انگیز و طول عمر بالا می باشد .همچنین از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد .که این موارد گفته شده باعث شده تا این شیشه طرفداران زیادی داشته باشد.

شیشه رنگی تزئینی

شیشه رنگی تزئینی های تولیدی فرکو چگونه ساخته می شود ؟

در متن زیر برای شما مقاله ای آماده کرده ایم که می تواند طرز ساخت این شیشه را برای شما توضیح دهد ‌.و شما را نسبت به ساخت و تولید شیشه رنگی آگاه کند ‌.با ما همراه باشید .و در مورد این موضوع جذاب اطلاعات مفید جمع آوری کنید .

شیشه رنگی تزئینی

ساخت شیشه رنگی تزئینی مدرن به چه صورت می باشد ؟

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که شیشه رنگی چیست و مهم ترین قسمت آن چگونه یک شیشه می تواند دارای رنگ های مختلف باشد .این مرحله رنگی شدن شیشه به صورت رنگ آمیزی انجام می شود .برای تولید شیشه شفاف ما نیازمند ماسه سیلیس و سایر موارد دیگر می باشیم .تا در نتیجه بتواند وضوح همراه مقاومت مناسب در شیشه رنگی به وجود آورد ‌.

شیشه رنگی

شما می توانید این محصول بسیار زیبارا در تمامی محیط های مورد نظر خود استفاده کنید. پس تنها برای سفارش با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 02188068352

شیشه لاکوبل
شیشه رنگی

برای ساخت تک به تک رنگ های شیشه نیاز به چه داریم ؟

شما اگر پودر های فلزی را به همراه اکسید های فلزی با شیشه مذاب مخلوط کنید .سپس شیشه به رنگی تبدیل می شود ..اگر شیشه های آبی کبالت را دیده باشید .دارای رنگ آبی می باشد .این شیشه با اضافه شدن رنگ های کلبات به این رنگ تبدیل شده است .شما اگر علاقه به شیشه های رنگی به رنگ آبی یا سبز مایل به آبی دارید باید اکسیدهای مس را به شیشه خالص خود اضافه کنید همچنین برای ساخت شیشه زرد نیاز به گوگرد و کادمیوم هستید.

شیشه رنگی تزئینی

برخی از افراد علاقه زیادی به رنگ های سبز و قهوه‌ای دارد. که برای ساخت این دو رنگ باید اکسید های آهن فراهم شود. قلع می ‌تواند برای شما شیشه رنگی سفید را تولید کند.برای تولید رنگ سبز زمردی نیاز به کروم می باشد .رنگ قرمز برای شیشه یکی از کم یاب ترین رنگ ها می باشد .زیرا لوازم های افزودنی برای ساخت رنگ قرمز بالاتر از همه ی رنگ ها می باشد .و نیازمند به طلا است.طی زمان و پیشرفت تکنولوژی کارشناسان ما توانستند راهی برای تولید شیشه رنگی قرمز پیدا کنند .اما باز تعداد کمتری شیشه قرمز را تولید می کنند.

شیشه رنگی تزئینی

آیا مواردی هست که روی قیمت شیشه تاثیر گذار باشد ؟

کیفیت شیشه رنگی

شیشه رنگی تزئینی دارای کیفیت و جنس های متفاوت است .شیشه ها از جنس درجه پایین مثل شیشه فلوت،شیشه کلیر،شیشه سوپر کاربر و یا کریستال است تولید میشود.شیشه های سوپر کاربر که به آن ها شیشه فوق شفاف می‌گویند بسیار کیفیت و مقاومت بالایی دارند.تمامی شیشه های استفاده شده در مجموعه فرکو از بهترین جنس و باکیفیت آرین شیشه های موجود در ایران می‌باشد که این شیشه ها را به عنوان شیشه های صادراتی نیز استفاده میکنند.

شیشه رنگی تزئینی
شیشه رنگی لاکوبل

ابعاد شیشه رنگی جدید

هرچقدر که اندازه شیشه شما بزرگتر باشد مطمئناً قیمت شیشه نیز افزایش می یابد. شما باید طبق اندازه ای که لازم دارید اول از همه شیشه خود را سفارش دهید برای مثال اگر می خواهید برای خرید شیشه رنگی تزئینی اقدام کنید باید ابعاد و سایز مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید .غیر از این اگر شیشه خود را شکل های هندسی مختلفی سفارش دهید. تولیدی فرکو دقیقاً همان طور شیشه شمارا طراحی می کند .برای سفارش اول از همه به کیفیت شیشه دقت کنید و یک خرید مطمئن از کیفیت شیشه داشته باشید

صنایع فرکو برای تولید و درست کردن محصولات خود از بهترین نوع شیشه های موجود در بازار استفاده میکنند.شما میتوانید با خرید از تولیدی بهترین شیشه را باقیمت عالی و به قیمت تولیدی خریداری کنید.

شیشه رنگی تزئینی

ضخامت شیشه رنگی تزئینی مدرن

تولیدی فرکو برای شما ضخامت های مختلفی را ارائه داده است .این ضخامت از ۶ میل تا ۲۰ میل می باشد . ضخامت شیشه روی طول عمر شیشه شما تاثیر مستقیم دارد.اگر شیشه ای میخواهید که از آن در سالیان متمادی استفاده کنید می‌توانید از شیشه هایی با ذخامت بالا استفاده کنید ولی اگر مسئله ظرافت را الویت قرار می دهید، میتوانید شیشه های رنگی ۶ میل را خریداری کنید.

شیشه رنگی تزئینی

رنگ شیشه تزئینی

شیشه های رنگی دارای طیف رنگی بسیار زیادی هستند و میتوان در دو نوع مات و براق سفارش داد. کسانی که علاقه به رنگ های مات دارند و یا برعکس خیلی راحت می توانند رنگ‌ شیشه مورد نظر خود را در این صفحه پیدا کنند. قیمت شیشه های رنگی در تمامی رنگ ها یکسان می باشد و هیچ فرقی بین قیمت رنگ های متفاوت نیست .

شیشه لاکوبل و‌ بین کابینتی یک نوع شیشه تزئینی میباشد که با ان فضا را زیبا و مدرن میکنند.

شیشه رنگی تزئینی

کیفیت شیشه رنگی به‌روز

شیشه های استفاده شده در صنایع فرکو شیشه های صادراتی می‌باشد . این نوع شیشه ها در مقابل خط و خش بسیار مقاوم هستند و از شفافیت زیادی دارد. محصولات تولیدی فرکو از کیفیت بالای برخوردار می باشد . از لحاظ کیفیت با کشور های اروپایی و آمریکایی قابل مقایسه است .

حمل و‌نقل

حمل و نقل نیز تاثیر کوچکی روی قیمت شیشه رنگی شما دارد.از آنجایی که مجموعه فرکو ارسال به سراسر دنیا دارد هزینه ارسال به شهر تهران و خارج از ایران باهم متفاوت می‌باشد.

شیشه رنگی

شیشه رنگی ساخت تولیدی فرکو

شیشه های استفاده شده در محصولات فرکو ، ضد خش و ضد ضربه است.اصولاً از این شیشه رنگی در پنجره های مختلف استفاده می شود ‌.این شیشه مناسب افرادی می باشد که علاقه زیادی به رنگ های محتلف دارند و می‌توانند با استفاده از این شیشه ها حس و حال فضای اطرافشان را تغییر دهند.

گلس برد
شیشه رنگی تزئینی

و اگر در رستوران و یا کافه ی خود به دنبال ایجاد تنوع بسیار زیبا هستید می توانید از این شیشه های رنگی به صورت تزئینی و دکوری استفاده کنید .حتی از این شیشه ها در مکان های عمومی نیز میتوان استفاده کرد .پس حتما اگر برای مکان مورد نظر خود دنبال یک تنوع و جذابیت هستید حتما از این شیشه رنگی تزئینی خریداری و استفاده کنید .

شیشه رنگی تزئینی

مدل های مختلف شیشه رنگی

شیشه رنگی تزئینی

شیشه رنگی تزئینی هوشمند

شیشه رنگی دارای یک ریموت و یا کنترل می باشد. که شما می توانید با فشار دادن یک دکمه رنگ شیشه خود را تغییر دهید .و یا حتی می توانید شیشه خود را از مات به براق تبدیل کنید .و یا برعکس .این شیشه هوشمند با برق کار می کند .و اگر برق نباشد .شیشه شما را فعال نمی کند .این شیشه بیشتر مناسب منزل های لوکس و کلاسیک می باشد.شیشه هوشمند یکی از جدید ترین شیشه های تولید شده در تولیدی فرکو می باشد .با پیشرفت تکنولوژی یک شیشه ای تولید شده است که جزء پرفروش ترین و پربیننده شیشه ها شناخته شده است .

شیشه رنگی تزئینی

برای کمتر شدن انرژی در فصل های مختلف می توانید روی دکور خانه مثل شیشه .میز و پنجره تمرکز کنید‌.که انرژی کمتری استفاده شود وحتی هدر رود.شیشه هوشمند در ضخامت ها و ابعاد مختلفی قابل تولید می باشد .

شیشه رنگی تزئینی

شیشه رنگی مات

شیشه مات در ضخامت های مختلفی از ۶ میل تا ۲۰ تولید می شود ‌.شیشه رنگی مات بیشتر از شیشه های براق فروش دارد .زیرا جذابیت خاصی را برای محیط شما میبخشد .حتی اگر از این شیشه ها می خواهید در اتاق خواب خود و یا حتی در مکان های عمومی مثل درمانگاه ها استفاده کنید .کاملا مناسب اکثر محیط ها میباشد .زیرا مات بودن شیشه می توانید از حریم شخصی شما محافظت کند .

شیشه رنگی تزئینی

.نا گفته نماند نور خورشید نمی تواند از این شیشه ها نسبت به شدی که دارد عبور کند .اگر می خواهید برای خرید این شیشه ها اقدام کنید .با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید وسفارش خود را ثبت کنید .اگر مدل خاصی مد نظرتان است .می توانید برای ما به صورت مستقیم در واتساپ ارسال کنید تا همکاران ما آن را برای شما درست کنند.

شیشه رنگی تزئینی

چرا از تولیدی فرکو خرید کنیم ؟

اگر مد نظر خود یک شیشه ی با کیفیت و همچنین با قیمت مناسب هستید.می توانید از این شیشه های رنگی تزئینی خریداری کنید .تولیدی فرکو می تواند به شما در انتخاب کردن شیشه در صورت نیاز کمک کند .و نسبت به محیطی که دارید در مورد سایزشیشه و رنگ آن به شما کمک کند .برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد شیشه های تولیدی فرکو می توانید در پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید .برای تماس مستقیم ضمن قیمت شیشه با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید .

شیشه رنگی تزئینی

هنر معماری در شیشه رنگی

شما با خرید این شیشه های زیبا برای محیط خود می توانید یک دکور متفاوت و مدرن را فراهم کنید .این شیشه در طراحی دکوراسیون داخلی همچنین فضاهای مسکونی می تواند به شما کمک بسزایی کند .نوع و اندازه شیشه باید متناسب با دیزاین شما طراحی شود ‌.این شیشه می تواند در کاربرد های مختلفی داشته باشد .به همین دلیل با حضور شیشه رنگی معماری داخلی تغییر گسترده ای کرده است.

شیشه رنگی تزئینی

مزیت های که در خرید شیشه رنگی تزئینی وجود دارد ؟

استفاده از شیشه های رنگی مزیت های بسیار زیاد و گوناگونی دارد . از مزیت های شیشه رنگی می توان به ایجاد فضای دلنشین و تامین نور اشاره کرد . اما امروزه مزیت های بیشتری هم دارند . این شیشه رنگی تزئینی با طراحی های خاصی که دارند . می توانند با عبور نور از خود پرتو های زیبایی را ایجاد کنند . این پرتو ها باعث شور و نشاط در انسان های می شود و فضای بی روح را به فضایی پر انرزی و شاد تبدیل میکند .

شیشه رنگی تزئینی

دیگر مزیت ها

از مزیت های دیگر شیشه رنگی میتوان گفت: همان طور که از اسمش پیداست به تزئین و زیبایی محیط و دکوراسیون اشاره کرد .این شیشه ها با دارا بودن زیبایی خاص می توانند . با نصب درست و متناسب با محیط جلوه آنجا را چندین برابر کنند .از موضوعات پر اهمیت دیگر در مورد این شیشه ها می توان به استفاده از آنها در بافت شهری اشاره کرد . هر چه جلو می رویم می توانیم به این موضوع برسیم . که شیشه های رنگی در انواع مختلف جای شیشه های عادی را گرفته اند .

پس شما با خرید این محصول نه تنها یک محصول زیبا و مدرن را دارید.برای سفارش شیشه مورد نظر خود باشماره 02188068352تماس بگیرید.

کارخانه شیشه رنگی

از تکه های کوچک این شیشه ها می توان در کنار هم طرح های زیبایی را خلق کرد . که قطعا زیبایی محل استفاده شده از شیشه رنگی را بیشتر می کند . با به کار آمدن شیشه رنگی تزئینی در محل های کاری و اداری استفاده از آنها فقط دیگر مرتبط به زیبایی نیست . از این شیشه رنگی برای جدا سازی فضا در محل کاری هم استفاده می شود . که موثر هم بوده است . همچنین استفاده از این شیشه های رنگی در مکان هایی مثل نمایشگاه ها و همچنین در شیشه های کانتر زیاد تر شده است .

شیشه رنگی تزئینی

شیشه رنگی تزئینی برای زیبایی دکوراسیون

با خرید این شیشه می توانید یک اثر هنری پدید آوردید .و یک محیط خیره کننده را درست کنید.شیشه های رنگی می تواند انعکاس رنگی نور را برای شما ایجاد کند .و محیط شما را چندین برابر زیبا و چشمگیر کند.به همین دلایل است که همیشه در محیط هایی که از شیشه رنگی استفاده شده یک انرژی خاصی است و محیط حس تازگی و سرزندگی می دهد .و مجیط خسته کننده را با شیشه رنگی میتوانید به محیطی پر انرزی تبدیل کنید.

شیشه رنگی تزئینی

از شیشه رنگی می توان در چه محیط های استفاده کرد ؟

  • نورگیری های سقفی که هم در پذیرایی .اتاق خواب .مکان های اداری موجود می باشد .
  • پنجره های اتاق خواب .پذیرایی.و محیط های عمومی و اداری
  • بالکن و تراس
  • فضای خالی بین کابینت ها
  • میز ناهار خوری
  • دکوراسیون سرویس بهداشتی
  • آپارتمان ها
  • آرایشگاه ها
  • مزون ها
  • ستون های ساختمان و یا محیط اداره جات.

و در خیلی از محیط های دیگر که شما عزیزان با خواندن این مقاله با آن ها آشنا می شوید.

شیشه رنگی تزئینی

در زیباسازی ستون های ساختمان در قسمت هایی که وجود این ستون ها اجتناب ناپذیر است ،استفاده از شیشه های رنگی می تواند نمایی متفاوت را در داخل منازل به وجود آورد.

شیشه رنگی تزئینی

یکی از مهم ترین و چشم گیر ترین ویژگی های شیشه رنگی شامل داشتن محیطی شاد و پر انرژی می باشد .که در سبک ها و ومدل و طراحی های مختلفی در حال تولید است. همچنین نصب شیشه ها به طور رایگان انجام می شود.

شیشه رنگی تزئینی
شیشه رنگی تزئینی
شیشه رنگی تزئینی

آشنایی بیشتر با قیمت شیشه رنگی اینجا کلیک کنید .

شیشه رنگی تزئینی سنتی

همانطور که گفته شد . این شیشه نقش پر رنگی را در گذشته در معماری و طراحی ساختمان های ما ایرانیان داشته اند . این شیشه رنگی های سنتی را به وضوح می توان در مساجد قدیمی ودر خانه های قدیمی ،پیدا کرد . از این شیشه های برای تامین نور و همچنین به وجود آوردن نور های رنگی و زیبا در محل مورد نظر استفاده می کردند .

شیشه های رنگی باعث‌میشوند تا حشرات از خانه دور شوند.این شیشه ها فضایی نوستالژی برای ما درست میکند .خیلی از افراد دوستدارند قسمتی از فضا را حالت قدیمی و‌سنتی در اورند که بااین شیشه ها به راحتی میتوانید اینکار را انجام دهید.

شیشه رنگی
شیشه رنگی قدیمی

جنس رنگ استفاده شده

از عوامل مهم دیگر خصوصا در این شیشه های رنگی جنس رنگ یا پودر و روش رنگ آمیزی شیشه است . هر چه کیفیت رنگ استفاده شده بالاتر باشد . قیمت نهایی آن نیز بالاتر می رود .همچنین هر چه طرز به وجود آوردن رنگ در شیشه حرفه ای تر باشد . قیمت نهایی آن نیز بیشتر می شود . معمولا رنگ استفاده شده در شیشه های رنگی مدرن از کیفیت بالایی برخوردار هستند .

شیشه رنگی‌ تزئینی

این شیشه های رنگی را با قطعه های کوچک ولی در تعداد زیاد و همچنین در رنگ های زیاد و معمولا با شیشه رنگی های طرح دار و ساده در کنار هم قرار می دادند . و از آنها در پنجره ای چوبی بکار میبردند . این شیشه های رنگی را در کنار بافت های قدیمی مانند چوب و آجر های قدیمی قرار می دادند .

شیشه رنگی

راه های ارتباط مستقیم برای خرید شیشه رنگی تزئینی با کارشناسان حرفه ای و متخصص صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ‌.

شیشه رنگی


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود دارد .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر می باشد .
آدرس دفتر :تهران .ونک .ده ونک.خیابان شهید بهایی .کوچه کولیوند .خیابان شهید مجید پور.نبش بن بست آرمین .پلاک ۱۰۶
دومین راه ارتباطی تلفن می باشد
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

شیشه رنگی تزئینی

معتبر ترین تولیدی برای خرید شیشه رنگی تولیدی فرکو می باشد !

با دقت بخوانید

  • نداشتن اساس نامه
  • روزنامه رسمی
  • کد های اقتصادی
  • برگه ارزش افزوده
  • اظهارنامه مالیاتی .
شیشه رنگی تزئینی

استفاده از شیشه های رنگی در خانه های قدیمی

اگر دقت کرده باشید در منزل های قدیمی استفاده بسیاری از شیشه های رنگی می شد .برای مثال شیشه و پنجره های خانه های پدر بزرگ و مادر بزرگ ما همه به طور رنگی بود و همچنین در مساجد و یا مکان های تاریخی که بیشتر در شهر کاشان به این صورت می باشد. اما امروزه با توجه به تغییراتی که در این شیشه ایجاد شده است. و با توجه به سبک های جدید امروز تغییراتی در مورد استفاده از این شیشه ها ایجاد شده است .برای مثال شما می‌توانید حتی از این شیشه ها در خانه های مدرن هم استفاده کنید.

شیشه رنگی
شیشه لاکوبل

اصولاً شما درمنزل های خود در قسمت میز های ناهار خوری و …خود به دنبال شیشه رومیزی هستید و هنگام پیدا کردن خریداری می کنید. شما میتوانید به جای شیشه های ساده از شیشه رومیزی های رنگی نیز استفاده کنید که هم جذابیت بیشتری دارد و هم جدیدتر است. برای مثال در میزهای عسلی حتی میز تلویزیونی هم می‌توانید از شیشه استفاده کنید .

شیشه رنگی تزئینی

مواردی که می تواند به ما هنگام خرید کمک کند و بسیار چشم گیر است .

  1. شما می‌توانید به طور اختصاصی شیشه خود را طراحی کنید .و غیر از اشکال هندسی به طور دلخواه لگوی شیشه خود را طراحی کنید‌.
  2. تضمین ۱۰۰٪در مورد کیفیت محصول .
  3. با مناسب ترین قمیت در کنار کیفیت بالا
  4. در صورت نیاز نصب رایگان در محل مورد نظر شما
  5. ارسال محصول با خیالی راحت در عرض کمتر از ۴۸ ساعت
  6. در صورت دیدن جنس و سالم نبودن آن حین ارسال می‌توانید جنس خود را تحویل دهید .و یک شیشه سالم دریافت کنید.
شیشه رنگی تزئینی

شما می‌توانید با خیال راحت بدون هیچ واسطه ای شیشه رنگی خود را به طور مستقیم خریداری کنید.


برای فروش هر محصولی و عرضه شدن آن به دیگران باید مرحله هایی پشت سر گذاشته شود تا بتواند آن محصول به دست مشتری برسد اما با این تفاوت که بسیار افزایش می یابد .برای مثال یک محصولی که در شرکت تولید می شود اول از همه یک هزینه برای تبلیغ داده می شود. سپس عمده فروشان محصولات را خریداری می کنند و بعد از آن خرده فروشان محصول را خریداری می کند و همین طور ادامه پیدا می کند تا پس از اضافه شدن هزینه های اضافی آن محصول به دست مشتری می رسد .

شیشه رنگی

اما تولیدی فرکو به این فکر رسیده است که محصول را به صورت مستقیم برای خریدار تولید کند و همان هزینه های اضافی را برای خود نگه دارد همچنین به غیر از اینکه هزینه های اضافی را حذف نموده اید می توانید از شیشه های با کیفیت خریداری کنید. غیر از این ها تولیدی فرکو می تواند برای شما تخفیف ویژه ای برای خرید شیشه رنگی اجراء کند که بسیار به صرفه است.

شیشه رنگی تزئینی

شیشه رنگی تزئینی در دنیای امروزی

از این شیشه های رنگی می توان بین کابینت منزل ها هم استفاده کرد ‌.که باعث میشود محیط اشپزخانه شما زیبا و خاص شود. ‌.همچنین می توان به عنوان پارتیشن های داخلی نیز برای جداسازی دو قسمت از منزلو یا حتی به عنوان میز جزیره هم به صورت میز و هم به صورت رومیزی استفاده کرد .و فضا را شاد گرم نمود .

شیشه رنگی تزئینی
شیشه رنگی تزئینی
شیشه رنگی تزئینی
شیشه رنگی تزئینی

سفارش شیشه

شرکت فرکو همیشه ثابت کرده است که می تواند محصولات خود را با بهترین خدمات و همچنین مناسب ترین قیمت ها به شما تحویل دهد . شما در مقالات سایت می توانید توضیحات مخصوص به هر محصول را مشاهده فرمایید .

همچنین می توانید با فالو کردن پیج ما در اینستاگرام محصولات ما را مشاهده فرمایید .

ادرس پیج : https://www.instagram.com/farkoo.ir

همچنین می توانید برای مشاوره و ایجاد تماس با ما با شماره 09101767773 در واتساپ در تماس باشید .

شیشه رنگی تزئینی شامل چه رنگ های می باشد ؟

تعداد رنگ های این شیشه بسیار بالا می باشد .و کاملا سلیقه ای می باشد .برای اطلاعات بیشتر در مورد رنگ ها …شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی به چه صورت می باشد ؟

قیمت شیشه بستگی به اندازه ،نوع شیشه و ضخامت شیشه رنگی …شیشه رنگی

انواع شیشه رنگی چیست ؟

شیشه با ضخامت های مختلفی و انواع مختلفی در بازار در حال فروش می باشد که شامل …شیشه رنگی

مدل های مختلف شیشه رنگی چیست؟

شیشه رنگی مات
شیشه رنگی براق
شیشه رنگی هوشمند
شیشه رنگی کلاسیک….شیشه رنگی سنتی

بهترین صنایع برای تولید شیشه رنگی تزیینی در ایران کدام است؟

در حال حاضر با به وجود اومدن موقعیت های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارند از این مشکل وبه وجود امده نهایت سواستفاده را ببرند، شما خیلی راحت می توانید. سایت های نا معتبر و صف کلاهبردارن را از تمامی صنایع ها جدا کنید.

اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری. برای تولید سفارشات شما ندارند پس سعی بر این دارند که تجمعی را ایجاد نکنند. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان را به شما می دهد. شما بتوانید از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید فرمایید.

یکی دیگر از راه های شناخت شرکت و یا کارگاه های کلاهبردار نداشتن اساس نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی،و برگه ارزش افزوده است.اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با برخورداری از اساس نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی و برگه ارزش افزوده است.

شیشه رنگی

شما عزیزان می توانید با اظهار نامه مالیاتی کلاهبردار بودن آن سایت را متوجه بشوید. زیرا افراد کلاهبردار در هیچ مرکز های مالیاتی پرونده ندارند.

تمامی مواردی که گفته شده است شما با ورود به سایت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو از هر یک از این موارد با خبر بشوید و ما با افتخار تمامی موارد خواسته شده را در خدمت شما عزیزان خواهیم گذاشت.

پس برای اطلاعات بیشتر و بهترین انتخواب از بهترین و معتبر ترین صنایع ایران تنها کافی است که با مشاورین صنایع تولید شیشه و آینه فرکو در ارتباط باشید.

شیشه رنگی تزئینی
شیشه رنگی تزئینی
شیشه رنگی
شیشه رنگی تزئینی
شیشه رنگی تزئینی
شیشه رنگی تزئینی

12 پاسخ

  1. سلام.روزتون بخیر.ببخشید از شیشه رنگی تزئینی میتونیم برای پشت تلوزیون استفاده بکنیم؟

    1. سلام وقتتون بخیر اقای صادق زاده.برای اطلاعات کامل‌ با کارشناسان ما در تماس باشید.۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

    1. سلام خدمت شما بله می شه از این شیشه های رنگی روی میز ها استفاده کرد . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام بله شما می توانید با سفارش به ما شیشه هایی با طرح دلخواه خودتون رو داشته باشید . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو