Home

در آلومینیومی مخصوص ساختمان

درب یک مکانیسم متحرکه که بیشتر شبیه یک مانع ساخته شده از چوب ، سنگ ، فلز ، شیشه ، کاغذ ، برگ ، پوست یا ترکیبی از مواده. یک درب اهمیت داشتن گزینه ها رو در انتخاب مناسب برای معماری خانه و دکوراسیون داخلی و خارجی از حاشیه در سرسرا درک می‌کنه. درب مد روز تا بی انتها ، با کمال دقت ، استقبال گرمی رو فراهم می‌کنه. تضاد شدیدی بین درب داخلی و خارجی وجود داره. یک در یک هدف زیبایی شناختی در ایجاد تصوری از آنچه فراتره داره.

در آلومینیومی مخصوص ساختمان

انواع درب

انواع مختلفی از درها با اهداف مختلف وجود داره. درها عمدتاً با موادی که از اونا ساخته شدن تعریف میشن. همچنین طبقه بندی درب با توجه به مکانیسم و ​​کاربری متفاوته. طبقه بندی درب‌ها به شرح زیره:

  1. در نظر گرفتن مواد استفاده شده
    1. در چوبی
    2. درب فلزی
    3. درب UPVC
  2. با توجه به مکانیسم و ​​استفاده
    1. در کشویی
    2. درب کامپوزیت
    3. درب چرخان
    4. درب گردان
    5. در تاشو
در آلومینیومی مخصوص ساختمان
در آلومینیومی مخصوص ساختمان

انواع درب بر اساس متریال مورد استفاده

درها رو میشه بر اساس مواد مورد استفاده در ساخت درب طبقه بندی کرد. پرمصرف‌ترین مواد برای درب عبارتند از:

  • چوب
  • آلومینیوم
  • UPVC

در چوبی

درب چوبی بهترین انتخاب برای صاحبان خونه اس. این یک انتخاب عالی برای فضای داخلی و خارجی خانه شما است که به خودی خود حسی غنی از شخصیت و زیبایی داره. بسیاری از درهای عتیقه از چوب ساخته شده بودن. یک درب چوبی رو میشه سفارشی ساخت که دارای گزینه‌های طراحی تزئینی و در عین حال کاربردی باشه. بیشتر درهای چوبی در یک سیستم نوسانی باز میشن. همچنین به جای رنگ آمیزی رنگ میشه زیرا لکه یک انتخاب قابل فروشه که به شما امکان میده دانه طبیعی چوب رو نشون بدین.

مزایای درب‌های چوبی
  • چوب ماده‌ایه که کار کردن با اون آسونه.
  • درب شیشه‌ای پی وی سی پانل چوبی جامد سازگار با محیط زیست ، عایق صدا ، ضد آب (مناسب برای مناطق ساحلی) اس.
  • می‌تونیم از اون به عنوان درب امنیتی ، درب ورودی یا درب گردان استفاده کنیم.
  • درب چوبی دارای نصب ساده ، سطح صاف ، مجسمه سازی استادانه و بادوامه.
معایب درب‌های چوبی
  • برای حفظ عملکرد در اوج خود نیاز به مراقبت و نگهداری داره.
  • درب چوبی باید قبل از نصب آب بندی بشه ، در غیر این صورت ممکنه رطوبت رو جذب کنه.
  • یک در چوبی به دلیل متریال سنگینش ممکنه به مرور زمان اویزون بشه. بنابراین ، باید سخت افزار و فریم خود رو به روز کنه.
در آلومینیومی مخصوص ساختمان
در آلومینیومی مخصوص ساختمان

درب آلومینیومی

همانطور که از اسمش پیداست ، درب آلومینیومی از آلومینیومی ساخته شده. دارای عمر عملکردی طولانی با دقت ابعادی بالا و مقاومت در برابر خوردگی برجسته است. این به عنوان راهی برای پیچ و مهره ورودی بسازن و مهر و موم کردن اجزا عمل می‌کنه. این بیشتر شبیه یک نوع سده که می‌تونه در برابر طوفان و زلزله مقاومت کنه.

مزایای درب های فلزی
  • تنها با دوام و نصب آسون میشه اون رو روی چهارچوب در قرار داد.
  • با داشتن جزء مقاوم در برابر طوفان باد ، می‌تونه به اندازه یک در چوبی اشرافی باشه.
  • درب فلزی در اشکال مختلفی وجود داره. درب فلزی درجه آتش یک راه عالی برای قرار دادن نور اضافی در اتاقه که امنیت بیشتری رو فراهم می‌کنه.
  • درب ورق فلزی درب لولایی از قطعات فلزی با قفل و کد قفله.
  • محکم با طرح‌ها و الگوهای مختلف و همچنین مقاوم در برابر مواد شیمیاییه.
  • جلوه‌های بافت واقعی چوب دلیل موفقیت یک درب آلومینیومیه.
  • با استفاده از رنگ‌ها‌ می‌تونیم اون رو برای مدت طولانی نگه داریم.
  • از اونجایی که قیمتش بالا نیست ، همه طبقات مردم می‌تونن اون رو بخرن. 

انواع درب بر اساس مکانیسم و ​​کاربرد

درب‌ها انواع مختلفی دارن. تنها تعداد کمی به دلیل مکانیسم و ​​کاربردشون معروف هستن.

  • در کشویی
  • درب کامپوزیت
  • درب چرخان
  • درب گردان
  • در تاشو

در کشویی

درب کشویی یک زیبایی زیبا خاصی هر خانه یا مکان هاییه که شادی رو ایجاد می‌کنه. درب آلومینیویمی کشویی با کشویی موازی با دیوار به صورت ضربدری باز میشه و دارای مکانیزم افقی می‌باشه. درب کشویی به عنوان درب پاسیو نیز شناخته میشه. معمولاً به عنوان درب دوش ، درب شیشه‌ای ، درب صفحه نمایش یا در ون استفاده میشه. به مردم اجازه میده که هم وارد بشن و هم خارج بشن. معمولاً یک واحد واحد در نظر گرفته میشه که از بخش‌های دو پانل تشکیل شده. درب کشویی معمولاً از چوب ، آلومینیوم ، فولاد ضد زنگ ساخته میشه ، اما زمانی که از شیشه پلاستیکی UPVC ساخته شده باشه به بهترین شکل ظاهر میشه. یک درب کشویی امکانات طراحی متفاوتی رو ارائه میده.

در آلومینیومی مخصوص ساختمان
در آلومینیومی مخصوص ساختمان

درب کامپوزیت

درب کامپوزیت اختراع جدیدیه که با تکنولوژی درب مدرن به تصویر کشیده شده. اخیراً جایگزین درب چوبی ، فولادی یا UPVC شده. از یک ماده ساخته نشده. در عوض ، با استفاده از ترکیبی از مواد مانند PVC ، چوب ، فوم خفه‌شده و پلاستیک تقویت‌شده با شیشه (GRP) ساخته میشه. در بیشتر موارد از فایبرگلاس ساخته میشه.

درب چرخان

درب چرخشی یک تکنیک ساده و آسونه. این عمدتا یک مانع نوسانیه که ورودی اتاق یا ساختمان یا وسیله نقلیه رو می‌بنده. تاب خوردن روی یک لولای دوتایی در هر دو جهت به صورت خودکار باز میشه. گاهی اوقات می‌تونه در هر دو جهت باز بشه. درب تاب دار عمدتا از فولاد ، فلز ، آلومینیوم یا شیشه جامد ام‌دی‌اف ساخته شده. به ویژه مهمه که دست رو به درستی بچرخونین ، زیرا گذرگاه معمولاً شیب دار و مهر و موم شده. مشخص کردن یک دست یا تاب نادرست می‌تونه باعث بشه درب به سمت نابینا بشه.

قیمت درب‌های جلو آلومینیومی

هرگز زمان بهتری برای صاحبان خانه وجود نداشته که از مزایایی که درب‌های آلومینیومی با قیمت مناسب می‌تونن ارائه بدن ، استفاده کنن. آلومینیوم اغلب به عنوان ماده‌ای برای درب‌ها در محیط‌های تجاری یا خرده فروشی در نظر گرفته میشه ، اما اکنون که اونا در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف ارائه میشن ، دیگر اینطور نیست. آلومینیوم قوی رو میشه به گونه‌ای ساخت که حتی برای بزرگ‌ترین فضاها نیز مناسب باشه. این ماده ایده‌آل برای صاحب خونه‌هاییه که می‌خوان میزان نور طبیعی وارد شده به خانه خود رو افزایش بدن زیرا می‌تونه یک پنجره بزرگ ، قاب باریک ، دو یا سه جداره رو پشتیبانی کنه.

در آلومینیومی مخصوص ساختمان

مزایای در آلومینیومی

پس از نصب ، درب‌های آلومینیومی مزایای مختلفی رو برای شما به ارمغان میارن و به دلیل طول عمر طولانی‌شون ، می‌تونین برای مدت بسیار طولانی از همه اونا استفاده کنین. درب‌های آلومینیومی یک ماده بادوام هستن که می‌تونن تا 60 سال قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشن دوام بیارن. درهای آلومینیومی تعمیر و نگهداری پایینی دارن و می‌تونن حتی در بدترین آب و هوا مقاومت کنن زیرا در برابر خوردگی مقاوم هستن.

در آلومینیومی مخصوص ساختمان

درب آلومینیومی کاملاً لعابدار خونه شما گرمای بیشتری رو حفظ می‌کنه و در عین حال گرمای کمتری رو از طریق ورود سر و صدا از دست میده. در نتیجه ، نیازی به استفاده از سیستم گرمایشی به مدت طولانی یا زیاد ندارین ، که به حفظ آرامش خانه و کاهش هزینه‌های انرژی شما کمک می‌کنه. از نظر مصالح پایدار ، احتمالاً آلومینیوم بهترین گزینه برای درب‌های جدید شماست. تنها 5 درصد از انرژی مورد نیاز برای تولید آلومینیوم برای بازیافتش مورد نیازه.

در آلومینیومی مخصوص ساختمان
در آلومینیومی مخصوص ساختمان
قیمت درب های جلو آلومینیومی چقدره؟

هرگز زمان بهتری برای صاحبان خانه وجود نداشته که از مزایایی که درهای آلومینیومی با قیمت مناسب می‌تونن ارائه بدن ، استفاده کنن. آلومینیوم…

نحوه تمیز کردن آلومینیوم

هیچ کمبودی برای استفاده از آلومینیوم وجود نداره. از هنر تزئینی گرفته تا مبلمان پاسیو و استفاده تجاری ، آلومینیوم فلزی انعطاف پذیره که هم در داخل و هم در فضای باز دیده میشه. اما با گذشت زمان ، کثیفی و بقایای فلز روی فلز جمع میشه و درخشش طبیعی اون رو از بین می‌بره. شاید تعجب آور باشه که بشنوین که مواد تشکیل دهنده روزمره می‌تونن به سرعتش ظاهر بی لک رو به آلومینیوم شما بازگردانن.

2 راه برای تمیز کردن آلومینیوم

سرکه

سرکه یک منبع موثر برای تمیز کردن آلومینیومه. یک قسمت سرکه سفید رو با یک قسمت آب مخلوط کنین تا محلول اسیدی ایجاد بشه. سپس محلول رو میشه به روش‌های مختلف بسته به شیئی که تمیز میشه استفاده کرد. برای تمیز کردن و براق کردن فضای بیرونی ، پارچه‌ای رو در مخلوط آغشته کنین و جسم رو تمیز کنین.

شوینده ملایم

یک گزینه تمیز کردن جهانی برای اکثر فرم‌های آلومینیومی مخلوطی از مواد شوینده ملایم و آبه. مقدار کمی از مواد شوینده ملایم ، مانند مواد شوینده ظرف ، رو به مقداری آب گرم اضافه کنین و روی اون بمالین. به طور کلی بهتره از یک اسفنج غیر ساینده یا پارچه نرم استفاده کنین زیرا آلومینیوم می‌تونه به راحتی در طول فرآیند تمیز کردن خراشیده بشه. خوب آبکشی کنین. به دلیل انعطاف پذیری ، این روش خاص برای تمیز کردن مبلمان آلومینیومی و سایر اجسام بزرگ برای جابجایی عالیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو