Home
خرید جزئی طلق

خرید جزئی طلق

سفارش جزئی طلق ، طلق از جمله متریال ها و موادهای پلاستیکی است که استحکام بسیار بالایی دارد و وزن آن سبک است. به نوعی میتوان طلق را از نمود های پیشرفت متریال های ساختمانی دانست. به طور کلی پلاستیک ها متریالی هستند که با شناخت عمیق از ویژگی های مواد ساخته شده اند. طلق ها هم در واقع ورق های پلاستیکی هستند که ویژگی های آن ها بهینه شده است. خصوصیات این متریال باعث شده است که برای ساخت قسمت های مختلف ساختمان از این ماده استفاده کنند. در ادامه قصد داریم به مشخصات و موارد کاربرد طلق ها بپردازیم. توجه داشته باشید که طلق ها هم از نظر ظاهر و هم از نظر کیفیت و مواد سازنده به چند دسته مختلف تقسیم میشوند.

کاربرد طلق

سفارش جزئی طلق ، با توجه به تنوع ظاهری و ساختاری ، از طلق ها در بسیاری از قسمت های ساختمان استفاده میشود. برای نمونه یکی از کاربرد های طلق ، ساخت انواع پنجره است. از طرفی طلق ها برای ساخت پارتیشن ها و دیوار های طلقی ، سقف و سایه بان و … نیز به کار گرفته میشوند. با توجه به این مورد بهتر است قبل از خرید طلق نسبت به نوع و ظاهر طلق اطلاعاتی داشته باشید. در ادامه مطلب به معرفی انواع طلق ها چه از نظر ظاهری و چه از کیفیت و ساختار خواهیم پرداخت.

سفارش جزئی طلق

شیشه لاکوبل

مزیت های استفاده از طلق

سفارش جزئی طلق ، با توجه به کیفیت بالای طلق شاهد گستردگی استفاده از آن در ساختمان سازی هستیم. یکی از ویژگی های مهم طلق ها محکم بودن این ماده است. طلق به نسبت مواد و مصالح رقیب به مانند شیشه تاب بیشتری در برابر عوامل محیطی و فیزیکی از خود نشان میدهد. دومین مزیت مهم طلق وزن سبک آن است. چگالی انواع طلق به نسبت شیشه و سایر رقبا بسیار کمتر است. برای مثال چگالی شیشه بالای 2.6 گرم در هر سانتی متر مکعب است. حال آنکه چگالی طلق کمتر از 1.22 گرم در هر سانتی متر مکعب است. تصور کنید که دو خصوصیت استحکام و وزن سبک در کنار یکدیگر چقدر اهمیت دارد!

بورس شیشه رنگی

سومین مزیتی که استفاده از طلق به همراه میاورد قیمت مناسب و ارزان آن است. به ویژه وقتی به کیفیت و کارایی طلق نگاه میکنیم قیمت آن کاملا منصفانه به نظر میرسد. تنوع فراوان طلق را نیز میشود مزیت مهمی دانست. چه از نظر درجه بندی کیفیت و ساختار از نظر ظاهر و رنگ نیز طلق ها متنوع هستند. زیبایی طلق نیز میتواند به عنوان یکی از دلایل و خصوصیات عالی طلق معرفی شود.طلق ماده ای است که هم از نظر ظاهری و اپتیکی و هم از نظر خصوصیات فیزیکی قابل توجه و خوب است.

سفارش جزئی طلق

دسته بندی طلق از نظر ساختار

سفارش جزئی طلق ، از نظر ساختار چهار نوع طلق رایج عبارتند از: طلق آکریلیک ، طلق پلی کربنات ، طلق پلی استایرن و طلق پی وی سی. مواد سازنده هر کدام از این مورد ها با هم متفاوت است. با این وجود همه این مدل ها در نهایت ورق های پلاستیکی هستند و ساختار پلیمری دارند. در ادامه این مطلب به خصوصیات و مزیت های استفاده از هر کدام از این طلق ها خواهیم پرداخت.

قیمت شیشه رنگی

ورق های آکریلیک

طلق آکریلیک ( پلکسی گلاس) بزرگترین بازار را در میان انواع طلق دارد. مهمترین خصوصیت طلق آکریلیک در مقایسه با سایر طلق ها ظاهر آن است. میتوان این طلق را زیباترین نوع طلق دانست. طلق آکریلیک نسبتا محکم است ، وزن مناسبی دارد و در برابر هوازدگی مقاوم است. خش پذیری این طلق نیز به نسبت سایر انواع طلق کمتر است. طلق آکریلیک تا دمای 85 درجه سانتی گراد دوام دارد. تا دمای 110 درجه سانتی گراد این طلق ها دچار نرمی نمیشوند. توجه داشته باشید که طلق آکریلیک ضداشتعال نیست.

شیشه بین کابینتی

ورق های پلی کربنات

خرید جزئی طلق ، دومین نوع طلق از نظر بزرگی بازار طلق پلی کربنات است. ورق های پلی کربنات در مقایسه با سایر ورق های پلاستیکی محکم تر هستند. مقاومت این طلق به میزان جالبی زیاد است. طلق پلی کربنات نظر ویژگی های مختلف فیزیکی غنی هستند. برای نمونه طلق پلی کربنات ضداشتعال است و دچار حریق و آتش سوزی نمیشود. این طلق تا دمای 110 درجه سانتی گراد را تحمل میکند. طلق های پلی کربنات در برابر هوازدگی مقاوم نیستند. البته طلق های ضد یو وی پلی کربنات نیز در بازار موجود است. به دلیل ضعف این طلق ها در برابر خط و خش ، طلق های ضدخش نیز در بازار موجود هستند.

شیشه رنگی مدرن

ورق های پلی استایرن

سومین نوع پرکاربرد طلق ورق های پلی استایرن هستند. باید توجه داشت که طلق های پلی استایرن نسبت به دو نوعی که پیشتر معرفی کردیم استحکام کمتری دارد. با این وجود همچنان نسبت به بسیاری از مواد قوی تر است. با وجود اینکه این طلق ها ضدخش و ضد یو وی نیز نیستند ویژگی های مطرحی نیز دارند. شاید مهمترین مزیت این ورق ها قیمت مناسب آن باشد. برای بسیاری از قسمت ها به جای صرف هزینه بیشتر میتوان از این ورق ها استفاده کرد.

خرید جزئی طلق

دیوار پوش شیشه ای

دسته بندی طلق از نظر ظاهری

  • طلق های شفاف
  • طلق های مات
  • طلق های رنگی

سفارش جزئی طلق شفاف

خرید جزئی طلق ، هر سه نوع طلق که معرفی کردیم در مدل های شفاف عرضه میشوند. شفافیت و عبور نور هر سه نوع قابل قول و مناسب است. طلق های شفاف برای بهره بردن از نور خورشید و دید داشتن به بیرون ساختمان گزینه مناسبی هستند. میزان عبور نور در طلق های آکریلیک 94% است که حتی از شیشه نیز بهتر است. این میزان در طلق های پلی کربنات در حدود 88% است. طلق های پلی استایرن نیز عبور نوری 89 تا 96 درصدی دارند. طلق های شفاف یکی از گزینه های مطلوب برای ساخت پنجره های نورگیر هستند. البته از این طلق ها برای ساخت مواردی مثل پارتیشن و درب و پنجره ، محافظ راه پله به جای نرده ، پوشش بالکن و … نیز میتوان استفاده کرد.

شیشه رنگی پنجره

خرید جزئی طلق مات

طلق های مات به منظور حفظ حریم شخصی داخل ساختمان و همچنین جلوگیری از ورود نور شدید استفاده میشوند. این طلق ها برای ساخت دیوار ها و سقف و سایه بان طلقی مناسب هستند. به جز این ساخت پارتیشن ها و درب و پنجره با طلق مات نیز انجام میشود. نکته قابل توجه این است که طلق های مات از نظر ظاهری در طرح های مختلفی در بازار عرضه میشوند.

شیشه لاکوبل رنگی

سفارش جزئی طلق رنگی

طلق های رنگی نوعی از طلق ها هستند که به شیشه رنگی مشابهت دارند. طلق ها در انواع مختلف رنگ ها در بازار عرضه میشوند. طلق رنگی نیز به مانند طلق های شفاف در ساخت سقف ، دیوار ، پارتیشن ، پنجره و … استفاده میشود.

شیشه رنگی طرح دار

خرید جزئی طلق دوجداره

خرید جزئی طلق ، طلق های پلی کربنات در انواع دوجداره و چندجداره نیز تولید میشوند. طلق های دوجداره به نسبت طلق های پلی کربنات معمولی استحکام بهتری دارند و عایق حرارتی و صوتی بهتری هستند. دو نوع طلق دو جداره عبارتند از طلق دوجداره معمولی و طلق زنبوری. دقت کنید که داخل این طلق ها به شکل پیوسته نیست و شبکه ای از پلی کربنات در داخل آن استفاده میشود. در طلق های دو جداره معمولی از شبکه های مستطیلی استفاده میشود. برای ساخت طلق های زنبوری از شبکه های شش ضلعی استفاده میکنند که توان دفع ضربه بیشتر شود.

سفارش جزئی طلق

قیمت شیشه لاکوبل

عوامل موثر بر قیمت

قیمت طلق با توجه به عوامل گوناگون تعیین میشود. در میان انواع طلق ، پلی کربنات به نسبت گرانتر است و پلی استایرن ارزانتر. طلق های دوجداره نیز از نظر قیمتی با مدل های تک لایه متفاوت هستند. همچنین عواملی چون مقاومت در برابر اشعه یو وی یا ضد خش بودن و همچنین ضخامت طلق بر قیمت اثر گذار هستند. فاکتور دیگر این است که طلق های تولید داخل نسبت به نمونه های وارداتی ارزانتر هستند.دلیل این امر این است که اولا قیمت دلار سیر صعوی داشته است و دوما تعداد واسطه ها در راه واردات طلق زیاد است. مورد دیگر نیز حمل و نقل گرانتر این طلق ها از کشور های دیگر است.

نمایندگی شیشه بین کابینتی و شیشه بین کابینتی جدید

سفارش جزئی طلق فرکو

طلق های تولید شده مجموعه فرکو تماما منطبق با استاندارد های روز جهانی هستند. تنوع طلق های تولید شده این مجموعه چه از نظر ساخت و چه از منظر ظاهر جالب توجه است. مجموعه فرکو محصولات را بدون واسطه و به شکل مستقیم از محل کارگاه عرضه میکند. برای سفارش محصولات فرکو میتوانید به روش های حضوری و غیر حضوری اقدام کنید. برای سفارش حضوری و بازدید به محل کارگاه که آدرس آن در قسمت پایین صفحه درج شده است مراجعه کنید. ساعات بازدید همه روز های کاری از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20 میباشد. برای سفارش محصول به شیوه غیرحضوری و ارتباط با کارشناسان فرکو نیز میتونید از از اطلاعات تماس که در قسمت پایین صفحه درج شده است استفاده کنید. کلیه سفارشات ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری آماده عرضه به مشتریان عزیز هستند.

شیشه رنگی قدیمی و شیشه رنگی سنتی

طلق ضد یو وی چیست؟

اشعه یو وی باعث آسیب رساندن به سلامتی انسان و تخریب طلق میشود. به طلق هایی که تحت تاثیر نور خورشید و هوازدگی قرار نمیگیرند طلق یو وی میگویند. دقت داشته باشید طلق هایی که تحت نور خورشید هستند حتما باید از این نوع باشند.خرید جزئی طلق

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

شیشه رنگی رومیزی و شیشه بین کابینتی طوسی

شما میتوانید برای تماس و ارتباط با مجموعه فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنید .

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773

پیج اینستاگرام فرکو را از طریق این لینک دنبال کنید و جدیدترین طرح هارا تماشا کنید.

آدرس سفارش حضوری :تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

خرید جزئی طلق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو