Home
خرید آینه دیواری

خرید آینه دیواری

خرید آینه دیواری ، یکی از اون نوع محصولاته که باید با آگاهی کامل نسبت به تهیه‌اش اقدام کنی! تا دیگه پولت برای خرید آینه‌های ساده و بی‌کیفیت هدر نره. که مجبور بشی برابی یک محصول دوبار هزینه کنی و در آخر سر هم اونی نباشه که باید باشه.

آینه‌ات باید نوری و تاچ باشه و تمام انتظاراتت از یه آینه حرفه‌ای رو برآورده کنه.

اگر دقت کرده باشی در اکثر خونه‌ها یه آینه دیواری قرار داره که بتونن خودشون رو تو آینه چک کنن .و مرتب کنن وضع ظاهری خود رو و آراسته‌ترین باشن .حالا در دنیای امروزه آینه های تولید شده که علاوه بر این مزیت از کاربردهای متنوعی برخوردارن . از خودشون نور و روشنایی دارن که بهت این امکان رو میده که با لمس قسمت تاچش نور اونو کم و زیاد کنی. و یا حتی رنگشو تغییر بدی و یک آینه‌ و فضای متفاوتی رو برای خودت ایجاد کنی.که چشم هر بیننده‌ای رو خیره میکنه.

خرید آینه دیواری
خرید آینه دیواری

استفاده آینه دیواری در منزل.

همه‌ی اینای که گفته شد برای استفاده‌ی آینه در منزل به شمار میومد ‌.اما برخی از شغل ها در همین ایران هستن که بدون استفاده از آینه قابل انجام دادن نیستن .اگر دقت کرده باشی برای محیط های مثل آرایشگاه ها .پیرایش گاه ها و…خرید آینه دیواری ضروریه .پس شما غیر از محیط‌های شخصی در مکان‌های عمومی نیز شاهد دیدن آینه دیواری هستین ‌.آینه در امروزه دارای آپشن‌های مختلفی مثل امکان طراحی و حکاکی تولید شده هست .و در نتیجه آینه رو تبدیل به یک هنر خالق العاده کرده .پس این نشون میده که امکان نصب آینه در همه جا امکان پذیر هست و هیچ محدودیتی در مورد جای آینه برای شما ایجاد نشده‌اس.

خرید آینه دیواری

آینه جورچین.

حتی اگر دارای یک دیوار بزرگ هستین و یا حتی ، دیوار شما دارای یک ایراد هست ، می‌تونی با آینه های چندتایی و حالت جورچین عیب های دیوار خود رو با آینه ای زیبا بپوشونی .تولیدی فرکو این امکان رو داره که محصولات شما رو در اندازه و مدل های مختلف تولید کنه .و به تمامی نقاط ایران ارسال داره.ساخت این آینه ها در مدل های مختلف می باشد .و نسبت به هر آینه با هم متفاوت است ‌.یکی از آینه های دیواری فوق العاده که طرفدار بسیاری داره .آینه ونیزی است .و در این آینه از آینه های منبت کاری شده نیز استفاده شده که ، این اتفاق و محیط فوق العاده ای رو برای شما رقم میزنه .

خرید آینه دیواری
خرید آینه دیواری
خرید آینه دیواری

برای خرید آینه دیواری چه مدل‌هایی موجود هست ؟

خرید آینه دیواری هالیوودی

همه‌ی ما به دنبال جدید ترین و بروز ترین آینه های هستیم که در بازار به فروش می‌رسه.اما شما با کسب اطلاعات کافی در این مورد می‌تونی به صورت مستقیم از آینه های جدید و بروز با خبر بشی .تولیدی فرکو آینه هایی تولید کرده که ، در عین حال اینکه دارای کیفیت بالایی هستن ، قیمت مناسبی‌ هم نسبت به سایر تولیدی ها و شرکت های دیگر داره .آینه هالیوددی با توجه به سادگی و سبک مدرنی که داره ، در عین حال بسیار شیک هستن .کارشناسان فرکو این آینه رو به طوری طراحی کردن که نور محیط رو کنترل می‌کنه و روشنایی برای محیط به وجود میاره .

از این آینه بک لایت می توان در چه محیط های استفاده کرد؟

از این آینه می‌تونی در محیط کاری خود و در تمامی قسمت‌های منزل خود مثل سرویس خواب ، رویس پذیرایی و یا حتی راهرو های خود استفاده کنی .همچنین می‌تونی از این آینه در مکان های عمومی و یا مغازه های آرایشی و یا محیط‌های اداری نیز خریداری کنی ‌.آینه هالیوودی با لامپ های کم مصرف به دو رنگ آفتابی و مهتابی تولید میشه ، که دور تا دوره آینه شما رو می‌پوشونه و.همچنین شما به چند صورت مثل ریموتی .حسگری .لمسی می‌تونی لامپ آینه خود رو خاموش و یا روشن کنی.و حتی از راه دور آینه خود رو کنترل کنی .این آینه جزء آینه های پرطرفدار مخصوصا برای افراد جوان هست.همچنین امکان این که لامپ های آینه شما یکی در میان آفتابی و مهتابی باشه وجود دارد‌ه.برای ثبت سفارش خود با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیر .

خرید آینه دیواری بک لایت ‌

آینه بک لایت یک آینه لمسی هست که روی این آینه قسمتی مشخص شده که شما بتونی کارهای خود رو به آن آینه نصب کنی .شما با لمس کردن این قسمت می‌تونی آینه خود رو به صورت لمسی خاموش و یا روشن کنی ‌.همچنین این آینه دارای یک کنترلی هست که با زدن دکمه تعداد نور و میزان نور بالا پایین میشه .این آینه دارای یک آپشن دیگری به اسم حسگری نیز هست .برای مثال شما با تکون دادن دست خود به صورت چپ و راست کردن جلوی این آینه انجام بدی می‌تونی آینه خود رو به صورت حسگری تغییر بدی.امکان ارسالات محصول در تمامی نقاط ایران وجود داره .تولیدی فرکو با کمترین زمان برای شما آینه ی یک لایت رو آماده میکنه .و در عرض کمتر از ۴۸ ساعت آینه شما رو درب منزل ارسال میکنه .پشت این آینه ها و روی قسمت این آینه ها یک نوری نصب شده که واقعا نور فوق العاده ای داره . نور آینه بک لایت به صورت چندین رنگ مختلف هست که این رنگ ها شامل : صورتی ، قرمز ، آبی ، بنفش ‌زرد و…

خرید آینه دیواری بدون قاب

خرید آینه دیواری

خرید آینه دیواری قاب دار

امکان این که آینه شما در تمامی اشکال هندسی و سایز های مختلف چه کوچک ترین آینه و یا بزرگ ترین آینه تولید بشه وجود داره .یعنی تولیدی فرکو دارای قالب های متنوعی هست که هنگام ساخت بنا بر نظر و سلیقه شما آینه با کمک آینه تولید میشه .ساخت PVC بسیار زیبا و دارای طرفدار بیشتری نسبت به قاب های چوبی داره .امکان این که قاب شما در هر رنگی تولید بشه وجود داره .و هیچ محدودیتی در مورد رنگ برای شما وجود نداره.همچنین قاب های دیگر به صورت چوبی هم وجود داره .که این کاملا سلیقه ای هست. طبق سلیقه خود عکس آینه مورد نظر خود رو برای ما ارسال کنین ، تا فرکو آینه شما رو در بهترین شکل ممکن برای شما تولید و ارسال کنه .کیفیت آینه های دیواری قاب دار بسیار بالا اما با قیمت مناسبه .

خرید آینه دیواری

خرید آینه دیواری نور پردازی شده

اول از همه برای سفارش آینه دیواری نور پردازی باید ابعاد و سایز آینه خود رو تغیین کنین.توجه داشته باشین که آینه در سایزی استاندارد تولید بشه ‌.سپس باید اشکالی که می‌خوای به آن شکل ، آینه شما برش کاری بشه رو تعیین کنین .بعد از مراحل برش کاری و نصب کردن سندبلاست به طور ۴ سانتی متری در دور تا دور آینه حالا می‌تونیم پشت آینه رو به صورت دور تا دور لامپ ال ای دی دار نصب کنیم .این لامپ ها در رنگ‌های مختلف که شامل ۱۲ رنگ هستن تولید میشه و همچنین ، با سفارش دو ردیف لامپ در پشت آینه می‌تونین با روشن کردن دو رنگ مختلف شاهد دیدن همزمان دو رنگ لامپ باشین.

خرید آینه دیواری

خرید آینه دیواری آویزی

یکی از پرفروش‌ترین آینه‌ها آینه گرد هست که، مناسب برای هر فضاییه .چه به صورت دکوری و چه برای سرویس بهداشتی و مکان‌های دیگر .این آینه آویزی در رنگ‌های مختلفی تولید میشه .و در کاربرد مختلفی کاربرد داره ‌.برای مثال اگر می‌خوای از این آینه به صورت طولانی مدت استفاده کنی .و یا نمی‌خوای آینه زیاد در دسترس و به صورت پایه دار باشه و می‌خواید یک محیط جدید رو برای خود رقم بزنین ، حتما از این آینه های آویزی تهیه کنین .همچنین می‌تونی به صورت مرتب و زیبا با استفاده از قلاب های زنجیری و یا منفی آینه خود رو آویز کنین ‌.هدف ما جلب رضایت شما از کیفیت محصولات هست.

خرید آینه دیواری

خرید آینه دیواری تایمری .

یکی از بروز ترین و جدید ترین آینه ها آینه تایمری هست که ، در مدل‌های مختلف با آپشن های مختلف در حال تولید هست.این آینه ها جزء پرفروش ترین آینه های تولید فرکو به شمار میاد.و در مدل های مختلفی در بازار در حال فروش هست .این آینه تایمری بیشتر مناسب افرادی هست که علاقه ای به محیط های شلوغ ندارن .و بیشتر سادگی رو به شلوغی ترجیح میدن .آیا شما جزء همان افراد هستین ؟ می‌تونین با خرید این آینه تایمری یک آینه نسبت به سلیقه خود داشته باشین.آینه تایمری دارای نشون دادن ساعت هست .یعنی شما در کنار داشتن یک آینه شیک می‌تونین یک ساعت هم داشته باشین.یعنی با یک تیر دو نشان میزنین .و انگار از دو چیز خریداری می‌کنین.

خرید آینه دیواری

خرید آینه دیواری حکاکی شده.

می‌تونی با توجه به سلیقه ای که داری ، طرحی رو انتخاب کنی.و برای ما ارسال کنی .تا ما بتونیم همان طرح رو روی آینه شما حکاکی کنیم .حالا این طرح می‌تونه یک قسمتی از شعر مورد علاقه شما باشه .می‌تونه یک اسم و یا طراحی لگویی باشه .همه‌ی اینا امکان پذیر هست.برای مثال اگر آینه خود رو برای سالن آرایشی خریداری کردین.می‌تونین اسم آرایشگاه خود رو روی آینه های دیواری خود حکاکی کنین ‌.این مورد می‌تونه جنبه هنری برای محیط شما داشته باشه .پس خیلی راحت دنبال یک طرح زیبا برای محیط خود بگردین .و برای مشاوران فرکو ارسال کنین ‌.از این آینه های دیواری می‌توان در مزون ها ‌آرایشگاه ها ، پیرایشی ها و سالن های اداری استفاده کرد .و حتی می‌تونین به صورت هدیه یک آینه دیواری زیبا برای شخص مقابل خود ارسال کنین.

خرید آینه دیواری

خرید آینه دیواری موزیکال

تولیدی فرکو یک آینه ای برای علاقه مندان زیاد به موزیک تولید کرده که ، دارای آپشن های چشم گیری هست .آینه دیواری موزیکال دارای یک باند در پشت آینه هست که شما تنها با وصل کردن بلوتوث ‌. یا AUX وUSB می‌تونین آینه خود رو به گوشی همراه خود وصل نموده و آهنگ مورد علاقه خود رو گوش کنین ‌.در حال حاظر این آینه در بازار در حال ارسال هست .و در تمامی نقاط ایران ارسال میشه .این آینه مناسب برای محیط های شغلی و یا مکان های عمومی و یا شخصی هست .حالا امکان این وجود داره که آینه شما همه ی این آپشن ها رو باهم داشته باشه .و محیطی زیبا رو برای شما رقم خواهد زد ‌.

خرید آینه دیواری ضد بخار .

شاید شما برای سرویس بهداشتی و یا حموم در ذهن خود فکری دارین که آینه این دو محیط رو به صورت دیواری تشکیل بدین .و شاید خیلی از شما ها از این بخار گرفتن روی آینه بسیار آزرده می‌شین .و اصلا بابت این قضیه خوشحال نیستین .تولیدی فرکو برای شما راه حلی بیان می‌کنه که بسیار به صرفه هست .

در پشت صفحه‌ی آینه شما یک صفحه ای وجود داره که هنگامی که آینه شما شروع به بخار کردن می‌کنه. این دستگاه گرمایی از خود تولید می‌کنه که ، مانع بخار روی آینه میشه .شما به راحتی می‌تونه با داشتن این آینه در حجم بالایی از بخار خود رو در آینه مشاهده کنین .بدون این که دیگر زمانی برای پاک کردن لکه های بخار روی آینه صرف کنین .از حمام خود لذت می برین.

خرید آینه دیواری

خرید آینه دیواری موزیکال در رشته روان شناسی

از لحاظ رواشناسی گوش دادن به موزیکی که خیلی به آن علاقمند هستین.می‌تونه به شما آرامش بده .و حتی عصبانیت شما رو فرو کش کنه ‌.و به کنترل عصبانیت شما کمک بسیاری کنه.شما برای انجام دادن کارهای شخصی خود مثل اصلاح صورت می‌تونین از این آینه استفاده کنین ‌.

خرید آینه دیواری

راه‌های ارتباط مستقیم با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ‌.


راه‌هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هست.
آدرس دفتر :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنیه:
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

خرید آینه دیواری

معتبر ترین تولیدی برای خرید آینه دیواری !

  • در حال حاظر با توجه به زیاد شدن فروش محصولات به صورت اینترنتی ، کلاه بردارانی ظاهر شده.ما می‌خوایم راه‌های برای شما اعلام کنین که خیلی راحت بتونین فرق بین این سایت ها و سایت های معتبر بشین
  • نداشتن اساس نامه
  • روزنامه رسمی
  • کد های اقتصادی
  • برگه ارزش افزوده
  • اظهارنامه مالیاتی .
خرید آینه دیواری
  • اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری برای تولید سفارشات شما ندارن .و تمامی محصولات خود رو به صورت آنلاین توزیع می‌کنه و.همیشه سعی بر این دارن که تجمعی را ایجاد نکنن. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان رو به شما میده شما بتونین از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید فرمایید.و به صورت حضوری به آدرس داده شده سر بزنین ‌‌.

  • تمامی مواردی که گفته شده. شما با ورود به سایت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو از هر یک از این . موارد با خبر بشین و ما با افتخار تمامی موارد خواسته شده رو در خدمت شما عزیزان خواهیم گذاشت.هدف تولیدی ما پشتیبانی از تولید مدلی و جلب رضایت شما عزیزان هست .
خرید آینه دیواری

بدون هیچ واسطه ای آینه خود رو درب منزل تحویل بگیرین .

اصولا هر محصولی که تولید میشه .برای رسیدن به دست مشتری باید پروسه‌هایی رو بگذرونه .برای مثال شرکت تولید میکنه .وبه صورت عمده ای به عمده فروشان ارسال می‌کنن .سپس خرده فروش‌ها از اینا خریداری می‌کنن.بعد جنس به دست مغازه دار میرسه. شاید بین همه‌ی اینا هزینه ای به عنوان تبلیغ گرفته میشه .اما این جا نیازی نیست شما بخوای یک آینه رو به این صورت از این دست به آن دست کنین .می‌تونی بعد از تولید محصول در تولیدی فرکو آینه خود رو به صورت مستقیم خریداری کنم.شما با خرید محصول از خود تولیدی می‌تونین هزینه های اضافی رو حذف کنین .و آن هزینه‌هایی که به عنوان این واسطه ها گرفته میشه رو ، پرداخت نکنین .همه‌ی جاهایی که دیده شده یا کیفیت مناسبی نداشتن.و یا همچنین قیمت بسیار بالای داره.و یا برعکس .اما تولیدی فرکو شامل تخفیف های شگفت انگیزی هست و دارای قیمت پایین و کیفیت بالاست .

آپشن‌هایی که صنایع تولید شیشه و آینه فرکو برای شما فراهم آورده

  • طراحی مدرن اختصاصی آینه دیواری
  • تضمین صد درصدی پس از فروش .یعنی یا خیال راحت در مورد کیفیت محصول خریداری کنین .
  • مناسب ترین قیمت در کنار کیفیت
  • ارسال و نصب در محل
  • در صورت خواست شما امکان ارسال کارشناسان فرکو به محل برای نصب وجود داره
  • با بالاترین کیفیت ها آینه شما را ارسال می‌کنن.
  • در صورت خرابی هنگام تحویل جنس پس گرفته میشه .و جنس سالم به شما داده خواهد شد .

از آینه دیواری می توان در چه مکان‌هایی استفاده کرد؟

  • مغازه ها
  • فروش گاه ها
  • آرایشگاه ها
  • پیرایش گاه ها
  • مزون ها
  • خیاطی ها
  • بوتیک ها
  • منزل ها
  • مکان های اداری
  • مکان های عمومی
  • اتاق خواب
  • کفش فروش‌ها
  • گریمور ها
  • آسانسور
  • راهروی منزل و یا محیط کاری
از آینه دیواری می‌توان در چه مکان های استفاده کرد ؟

مغازه ها
فروش گاه ها
آرایشگاه ها
پیرایش گاه ها و…

قیمت خرید آینه دیواری به چه صورت هست ؟

قیمت خرید آینه دیواری شما بر اساس اندازه و شکلی که سفارش میدین برسی میشه و…

از آینه دیواری می‌توان در چه شکل‌های استفاده کرد ؟

از آینه دیواری می‌تونی به صورت قدی که همین قدی به دو شکل متحرک و ثابت میشه و به صورت رومیزی و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو