Home
آینه آرایشگاه قاب استیل

خرید آینه آرایشگاهی ایستاده

قصد خرید آینه آرایشگاهی ایستاده داری و دنبال بهترین مدل هستی؟ آینه رو نباید برای این بخرین که فقط باشه و یکم کمکتون کنه! این روزها مردم خیلی بیشتر به آرایشگاه سر می‌زنن اما به این معنی نیست که همه سالن‌ها می‌تونن عالی کار کنن. این روزها از هر کسی می‌پرسی تو فکر‌ راه انداختن سالن هست!! یعنی در مقابل تعداد سالن‌ها هم چند برابر شده. اون هم فقط تو چند سال! این حجم رقابت یعنی اینکه دکوراسیون سالن و مخصوصا مدل آینه آرایشگاه باید کاملا بروز باشه‌. وگرنه واقعا سالن نمی‌تونه بین تعداد زیادی رقیب دیده بشه.خصوصا سالن‌های امروزی کلی خدمات متنوع هم دارن و کارشون فقط اصلاح ساده نیست!

اهمیت آینه ایستاده و قدی هم تو آرایشگاه کاملا واضحه. چه وسیله‌ای می‌تونه به اندازه آینه تو دکوراسیون سالن اثر بذاره؟ اما وقتی می‌خوایم آینه بخریم برای آرایشگاه با تعداد زیادی مدل روبرو هستیم که قطعا خیلی‌هاشون مناسب نیستن. خصوصا که به جز ظاهر آینه قطعا باید به دوام و استحکامش نگاه کنیم! جالبه بدونین که حتی مدل‌های تخصصی آینه آرایشگاهی هم تولید می‌شه با کلی آپشن ویژه! خلاصه که آینه‌های آرایشگاه هم آشپنال شدن. از طرفی سوال اینجاست که نسبت به بودجه کدوم مدل آینه رو بخریم؟ در ادامه همراه فرکو باشین‌.

چرا باید به جای آینه دیواری،آینه ایستاده برای آرایشگاه بخرم

مدل‌های آینه دیواری جذابیت زیادی دارن و از نظر دکوراسیون هم عالی هستن اما چند تا ایراد بزرگ هم دارن! یکش اینکه نصب آینه روی دیوار معمولا سخت‌تره و نیاز به ابزار داره. جدا از این دیوار هم آسیب می‌بینه و اگه یه وقت بخواید جای آینه رو عوض کنین باید کلی دردسر بکشین. در حالی که مدل‌های ایستاده این مشکلات رو دارن و از نظر جابجایی هم خیلی راحت‌تر هستن.

خرید آینه آرایشگاهی ایستاده

آینه هالیوودی ایستاده

آینه‌های هالیوودی یکی از محبوب‌ترین مدل‌های آینه برای آرایشگاه‌ها محسوب می‌شه. در واقع آینه هالیوودی یه آینه تخصصی برای گریم و میکاپ هست! تو این مدل به قسمت‌های کناری آینه چراغ حبابی شکل نصب می‌شه که یه نور با شدت خیلی مناسب داره. چراغ از نوع led هست و به این دلیل نور از هر نظر مطلوبه. رنگش هم به انتخاب مشتری هر چیزی می‌تونه باشه. قطعا هر رنگی برای آرایش مناسب نیست. بهتره رنگی بین آفتابی و مهتابی باشه.

آینه بک‌لایت

آینه بک‌لایت هم مثل آینه هالیوودی چراغ داره! ولی شکل چراغش کلا فرق داره و خیلی مدرن‌تره. تو مدل بک لایت ، به جای اینکه چراغ حبابی بزنن به آینه ، از چراغ نواری شکل استفاده می‌کنن که به صورت مخفی هم تو آینه نصب می‌شه! به این ترتیب ظاهر آینه نسبت به آینه هالیوودی خیلی امروزی‌تره. برای تنظیم چراغ‌های آینه بک لایت از آپشن‌هایی مثل سنسور لمسی ، حسگر تشخیص حرکت( تنظیم آینه با حرکت دست) و ریموت کنترل استفاده می‌شه نسبت به سفارش. این آپشن‌ها تو آینه هالیوودی هم نصب می‌شن. باید اشاره کنیم که نوع چراغ مثل آینه هالیوودی led هست و اینکه رنگ چراغ هم می‌تونه هر چیزی باشه. حتی چراغ می‌تونه چند رنگ باشه که هر وقت خواستین رنگش رو به دلخواه تنظیم کنین.

آینه دو طرفه

اگه دوست دارین به بهترین شکل از فضای آرایشگاه استفاده کنین ، از مدل آینه‌های دو طرفه استفاده کنین! همونطور که از اسم این مدل مشخص هر دو سمتش آینه هست! یعنی شما می‌تونین اونارو وسط سالن بذارین و از هر دو سمتش استفاده کنین. مخصوصا با این قیمت اجاره‌ها استفاده از آینه دو طرفه بهترین گزینه هست برای وسعت دادن به فضای کار.

خرید آینه آرایشگاهی ایستاده

کیفیت آینه آرایشگاهی ایستاده

یکی از مسائلی که هنگام خرید آینه آرایشگاهی ایستاده باید توجه کنیم کیفیت آینه هست. کیفیت آینه به دو بخش مختلف تقسیم میشه.

  • شیشه آینه
  • قاب آینه

شاید با خودتون بگین چه فرقی می‌کنه. اگر کیفیت شیشه آینه خوب نباشه باعث میشه تصویر به خوبی منعکس نشه. آینه بعد یه مدت به سمت زرد شدن بره. یا رنگ آینه بعد از یه مدت بره. پس برای اینکه با این مشکل دیگه روبرو نشین یکم بیشتر هزینه کنین. و بهترین کیفیت رو بگیرین. تا به دوباره کاری دیگه نیاز نباشه. از طرف دیگر آینه یه وسیله خوب برای سرمایه گذاری است.علاوه بر اون آینه با کیفیت ارزش آرایشگاه رو بالا می‌بره.

لوگوی آینه آرایشگاه

شاید با خودتون بگین لوگو مهم نیس. اما باید بگم سخت در اشتباهید.الان آرایشگاه‌های سرشناس برای خود لوگو دارن.بیشتر مردم اونا رو با لوگوشون می‌شناسند.برای جذابیت بیشتر لوگو رو روی آینه نیز می‌زنند.اگه میگین حالا لوگو برای خودم ساختم کجا سفارش بدم.هنگام سفارش آینه آرایشگاهی ایستاده از مجموعه فرکو می‌تونین به‌صورت رایگان سفارش بدین.

آینه بک‌لایت

بیشتر بخونید: فرق آینه آرایشگاهی زنانه و مردانه چیه؟

آینه ایستاده آرایشگاهی فقط شکل مستطیل دارند؟

از آن جایی انسان‌ها تنوع طلب هستند و همیشه به دنبال طرح‌های جدید هستند. آینه‌های ایستاده آرایشگاهی اشکال مختلفی مانند گرد،بیضی،شکل باران و اشکالی که مورد سلیقه شما هست. مجموعه فرکو می‌تونه براتون بسازه.جدای از اون شکل آینه می‌تونه در دکوراسیون و سبک آرایشگاه تاثیر بذاره. پس هنگام خرید آینه آرایشگاهی ایستاده حتما به شکل اون هم توجه کنین.

اندازه آینه آرایشگاهی ایستاده

اندازه در آرایشگاه بسار مهم است آینه آرایشگاهی باید به اندازه‌ای بزرگ باشن.که مشتریان به راحتی خودشونو ببینند.پس باید قد تمام مشتریان باید درنطر گرفته بشه.برای اینکه مطمئن شوید کدوم آینه برای آرایشگاه شما ایده‌آل هست می‌تونین با کارشناسان ما در ارتباط باشین تا بهترین اندازه و شکل رو براتون پیشنهاد بدن.

سفارش آینه آرایشگاهی ایستاده

آینه های آرایشگاهی ایستاده قدیمی و جدید چه تفاوتی دارند؟

در قدیم زیاد آینه مورد توجه نبود. فرق نمی‌کرد آینه قاب دار باشه یا بدون قاب یا گرد باشه یا مستطیل.اما الان اینطور نیس آرایشگران حرفه‌ای به ارایشگاه خود توجه می‌کنند و به سبک ودکوراسیون ، نوع آینه توجه ویژه‌ای می‌کنند. و در جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد.چون امروزه مشتریان ،به ویژه زنان توجه به ویژه‌ای به این موارد می‌کنند. چون وقتی می‌بینن آرایشگران به دکوراسیون و سبک آرایشگران توجه کردن پس باید خیلی حرفه‌ای هستند.حالا با خود میگین از چه نوع آینه‌ای استفاده می‌کنن.از آینه چراغ‌دار علاوه بر کاربردی بودن به آرایشگاه زرق و برق میدن.

آینه با شکل قطرات باران

می‌تونم قاب رو هم به سبک خودم سفارش بدم؟

فقط آینه‌ها نیستند که اشکال و طرح‌های مختلفی دارند.قاب‌ها نیز طرح و اشکال مختلفی با توجه به آینه دکوراتیو و کابردی اشکال مختلفی دارند. از همه مهم‌تر قاب‌ها جنس‌های مختلفی مانند چوبی،فلزی،استیل،آلومینیومی،قاب آینه کاری شده یا با سنگ تزئین شده و … دارند. که با توجه به سبک و دکوراسیون آرایشگاهتون می‌تونین انتخاب کنین.البته رنگ این آینه‌ها دست شماست. و می‌تونین رنگ مورد علاقه‌تون رو برای قاب آینه‌تون سفارش بدین.

آینه آرایشگاهی دیواری

چرا باید آینه آرایشگاهی ایستاده رو از مجموعه فرکو بخریم؟

اول اینکه مجموعه فرکو کارکنانش را از مجرب‌ترین‌ها انتخاب می‌کند دوم اینکه تمام موادی که برای ساخت آینه،شیشه انتخاب می‌کند درجه یک و باکیفیت‌ترین های بازار هست. پس خاطرتون جمع باشد که بهترین محصول رو با بهترین کیفیت خریداری می‌کنید و نگران سیاه شدن قاب آینه و زرد شدن آینه هم نباشید. جدای از این‌ها یه ویژگی که مجموعه فرکو رو از دیگر فروشنده‌های آینه و شیشه جدا میکند ویژگی گارانتی بی قید و شرطه هست که در ادامه بیشتر آشنا می‌شوید.

گارانتی محصولات فرکو

تمام محصولات مجموعه فرکو گارانتی یکساله بی‌قید و شرط داره. یعنی اگر زمان حمل و نقل یا زمانی که به دستتون میرسه. بشکنه یا نورش تا یکسال کم بشه یا تا یکسال کیفیتش کم بشه. بدون هیچ چشم داشتی مجموعه فرکو اونو قبول می‌کنه و تعویض می‌کنه. یا مثلا یه آینه‌ای خریداری کرده‌اید خوشتون نیومد یا به دکور آرایشگاه یا خانه‌تان نیومد می‌تونید تا 7 روز اونو رو برگردونید. بدون اینکه هزینه‌ای از شما دریافت بشه.

آینه مدرن
سفارش آینه ایستاده آرایشگاهی

قیمت آینه آرایشگاهی ایستاده

قیمت انواع آینه بستگی به ابعاد و طراحی و اشکال اون می‌تونه متغیر باشه. مدل‌های آینه ‌های آرایشگاه بسیار متنوع هست. بنابرین برای اینکه از قیمت دقیق آن باخبر بشین با کارشناسان مجموعه فرکو تماس بگیرین و شکل و اندازه دلخواهتونو سفارش بدین. و با خرید اینترنتی می‌تونید از تخفیفات شگفت‌انگیز فرکو بهره‌مند بشید.پس منتظر چی هستید زنگ بزنید و از جدیدترین تخفیف‌ها مطلع و بهره‌مند شید.

آینه قوسی شکل

سفارش آینه آرایشگاهی ایستاده

آینه سفارشی می‌تواند نقطه شروع خوبی برای طراحی محیط به سبک مدرن و کلاسیک باشد. تیم طراحی آینه فرکو می‌تواند شما را برای یک پروژه سفارشی برای ایجاد یک محیط جذاب و خاص کمک کند. فرکو ضمن تولید مدل‌های ساده از آپشن‌های هوشمند نیز در تولید آینه بهره می‌برد. برای سفارش مدل‌های جذاب آینه می‌توانید به روش‌های حضوری و غیرحضوری اقدام کنید. اطلاعات تماس و آدرس محل مجموعه فرکو در بخش انتهایی مطلب درج شده است.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونید با یکی از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو : 09101767773

برای مشاهده پیج اینستاگرامی فرکو کلیک کنید.

فرق قابل توجه ارایشگاه‌های حرفه‌ای و سرشناس با آرایشگاه‌های معمولی چیه؟

فرق اولی که می‌تونن داشته باشنه این که…

چرا باید آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه تهیه کنید؟

آینه آرایشگاهی باید دارای…

2 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      5 وات، 7 وات، 9 وات و 12 وات رو میتونید استفاده کنین بنا به سلیقتون.معمولا 7 با 9 وات رو انتخاب می‌کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو