Home
آینه کاری پشت میز نهارخوری

آینه کاری پشت میز نهارخوری

آینه کاری پشت میز نهارخوری می‌‌تونه تاثیر مثبتی روی دکوراسیون فضا داشته باشه.
با توجه به اینکه در محیط خونه ، معمولا افراد هنگام صرف غذا در زمان واحد گرد هم جمع می‌شن. بنایراین میز ناهارخوری نقطه‌ی مهم کانون در خونه و خانواده محسوب میشه.
به همین دلیل میزناهارخوری از وسایل ضروری هر فضا و محیطی اعم از محیط های کاری واداری و خونه‌اس.
از میزناهار خوری و موقعیت مناسب اون که جمع شدن تمام افراد در زمان مشخصی رو بدنبال داره ،می‌توان به‌عنوان وسیله‌ای برای سرو غذا و ایجاد محیطی صمیمی برای افراد خانواده و یا افرادی که در محیط کاری مشغول هستن استفاده کرد.
به همین منظور باید در انتخاب میزناهاری به مولفه های مهمی شامل جنس و رنگ و اندازه و ابعاد و استحکام آن دقت کافی به عمل بیاد.

امروزه آینه کاری با آپشن نورپردازی ادغام شده و ترکیب نور با کیفیت و وضوح آینه‌ها در آینه کاری بسیار خیره‌کننده شده. و به سادگی فضای محیط رو لوکس و لاکچری می‌کنه که ، برای مهمونی‌های خاص بسیار کاربردیه.

آینه کاری پشت میز نهارخوری


میزهای ناهار خوری رو به لحاظ طرح می‌توان به اقسام ذیل تقسیم کرد


میزهای ناهار خوری مدرن


معمولا در ساخت اینگونه از میزها ، از چوب های مستحکمی چون راش ، گردو و افرا استفاده میشه. تا بدلیل سخت بودن اینگونه چوب ها ، میزناهارخوری در مدت طولانی تری قابل استفاده باشه.
‌در ترکیب رنگ بندی میزهای مدرن معمولا از صندلی هایی با رنگ های تیره چون مشکی و قهوه ای تیره و میزی با رنگی روشن هم چون سفید و رنگ شکلاتی روشن یا قهوه ای روشن استفاده میشه.


میزهای ناهارخوری کلاسیک


در میزهای ناهارخوری کلاسیک معمولا از چوب هایی که دارای طراحی ظریف و تراشیده شده استفاده میشه. تا جلوه ی خاصی به محیط بده، بدین منظور عموما میزهای کلاسیک براق و طلایی رنگ هستن که ، با استفاده از ترکیب رنگی سفید و کرم به جلوه و زیبایی آن اضافه میشه.

آینه کاری  پشت میز نهار خوری
آینه کاری  پشت میز نهار خوری

میزهای ناهار خوری برای محیط های صنعتی


کاملا مشخصه که اینگونه میزهادر محیط هایی چون مراکز اداری، تجاری و کارخانجات استفاده میشه.
اینگونه میزها باید کاملا مناسب فضای مورد استفاده طراحی و دیزاین بشن.

صنایع تولیدی فرکو تلاش می‌کنه تا اطلاعات دقیقی رو ارائه بده . نیاز هست که شما همیشه با یک فروشگاه شیشه ای دارای مجوز ، بیمه و معتبر کار کنین که بتونه نیازهای خاص شما رو ارزیابی کرده و خدمات حرفه ای ارائه بده.

برای اطلاع از قیمت انواع آینه ها و شیشه های رنگی و سفارش آن می‌تونی با شماره های ۰۲۱۸۸068352-۰90101767773 تماس حاصل کنی.

آینه کاری پشت میز نهارخوری

طرح‌ها و اشکال مختلف میز ناهار خوری

  • مستطیلی شکل
  • دایره ای شکل
  • مربعی شکل با اندازه ای متناسب با فضا و محیطی که در آن قرار می‌گیره.

توضیحاتی پیرامون آینه کاری پشت میز ناهار خوری


از آنجایی که آینه کاری در زمره ی هنرهای برتر معماری کشورمان بشمار میاد. از دیرباز به این هنر توجه خاصی شده .
طی زمان های مدیدی هنر آینه کاری به‌صورت سنتی و با چسباندن قطعات آینه در اشکالی خاص انجام میشد.
اما در زمان ما ، آینه کاران هنرمند کشورمان ، این هنر رو با خلاقیت و ابداع های فراوان همراه کردن. و همین امر سبب شده تا آینه کاری از کاخ ها و اماکن متبرکه به طراحی داخل محیط‌های اداری و تجاری و خانه ها و با سبکی مدرن راه پیدا کنه.

آینه کاری پشت میز نهارخوری


آینه کاری پشت میز ناهار خوری


استفاده از قطعات شکسته‌ی آینه راهکاری مفید و باصرفه ی اقتصادی جهت زیباسازی محیط هست.
با عنایت به توضیحاتی که پیرامون شرایط خاص میزناهارخوری در مطالب قبل ارائه نمودیم . می‌توان به ضرورت آینه کاری پشت میز نهارخوری بیشتر و بهتر پی برد. آینه کاری تصاویر متفاوتی از محیط را از جهات مختلف نشون میده.
به همین جهت در انتخاب محل نصب آینه ها باید دقت کافی به عمل بیاد.
استفاده از آینه کاری پشت میز ناهارخوری موجب میشه فضای محیط کاملا لاکچری و لوکس و مجلل بنظر برسه. و طبعا موجب ایجاد فضایی جذاب میشه.
در خانه های اشرافی و مجلل تاریخی کاشان از این نمونه آینه کاری استفاده شده که ، چشم هر بیننده ای رو مجذوب میکنه.
استفاده از آینه کاری پشت میز نهارخوری منحصر به محیط های بزرگ نیست . بلکه در فضاهای کوچک بیشتر توصیه شده زیرا باعث میشه. بخاطر انعکاسی که نور در آینه موجود در محیط ایجاد میکنه. اینگونه محیط ها بزرگتر و وسیع تر بنظر برسن.و با ایجاد فضایی روشن ، محیط رو زیباتر و دلبازتر می‌سازن .

آینه کاری پشت میز نهارخوری

جنس های مختلف میزهای ناهار خوری

  • میز شیشه ای، برای فضاهای کوچک مناسبه زیرا محیط را وسیع تر و روشن‌تر نشون میده. جنس شیشه باید کاملا در مقابل حرارت و خراشیدگی مقاوم باشه. از مزایای میز شیشه ای می‌توان به تنوع رنگ آن اشاره کرد.
  • میز چوبی بسیار پرطرفدار هست . زیرا دارای تنوع و استحکام بالا و دوام قابل توجهی هست.
  • میز ملامینه ، در ساخت این میز از نئو پان هایی به‌صورت روکش استفاده میشه. قیمت این میز کمتر از میزهای چوبیه و از نظر استحکام نیز دارای عمری کوتاه تر از میزهای چوبی هست.
  • میز فلزی ، این میزها بسیار مقاوم هستن و از نظر قیمت از میزهای چوبی ارزانتر هستن.بر روی میزهای فلزی بدلیل زنگ زدگی و آسیب احتمالی حتما باید از شیشه استفاده کرد.
آینه کاری پشت میز نهارخوری

تاثیر آینه کاری در دکوراسیون

به‌طور کل آینه کاری ایده ای بسیار خاص برای دکوراسیون داخلی منزل در نظر گرفته میشه. که با کنار هم قرار دادن تکه ها بزرگ و کوچک آینه به شکل های هندسی گوناگون این هنر رو اجرا می‌کنن.

در حرفه آینه‌کاری ، کارشناس هنرمند آینه‌کار با استفاده از آینه و برش آن به اشکال گوناگون فضایی درخشان و خاص در بناها می‌آفرینه. نور باعث بازتاب در قطعات بی‌شمار آینه میشه و درخششی بی نظیر و خیره کننده در دکوراسیون داخلی ایجاد می‌کنه. آینه‌کاری پوششی بسیار مناسب و شکیل برای تزیین منزل از لحاظ استحکام ، دوام و زیبایی هست.

آینه کاری پشت میز نهارخوری

پیشینه آینه کاری در ایران

آینه کاری سنتی، قدیمی رابطه تنگاتنگی با معماری داشته. و در کنار هنرهایی دیگری چون گچبری ، آجرکاری و کاشی کاری جهت دکور در فضای داخلی و خارجی بنا مورد استفاده قرار می‌گرفته. در گذشته هنر آینه کاری بیشتر در قسمت سقف متمرکز بوده و اکثرا بر روی مقرنس کاری سردرهای بنا های گوناگون پیاده می‌شده . با پیشرفت فن و تکنولوژی و روی کار آمدن آینه های رنگی این هنر شکل جدیدی به خود گرفت. و جای خود رو در دکوراسیون داخلی باز نمود . تا جایی که هنر آینه کاری تبدیل به یکی از نمادهای مهم دکوراسیون داخلی مدرن شد.

آینه کاری پشت میز نهارخوری

نحوه کار تیم فرکو

کارشناسان حرفه ایی دکوراسیون داخلی تیم فرکو با استفاده از بهترین متدهای آینه کاری و درجه یک ترین متریال آینه در فضای داخلی و خارجی بنا اقدام به خلق طرح ها و ایده های منحصر به فردی برای ایجاد فضاهای مدرن و یا نئو کلاسیک در دکوراسیون اقدام نمودن که ، با عنوان آینه کاری مدرن ارائه میشه. این آینه ها بر اساس ماهیت‌شون در سطوح مختلفی مانند : سقف ها ، دیوارهای داخلی ، مبلمان و… پیاده می‌شن. جنس متریال آینه های مدرن از دو متریال شیشه و فلز جیوه ایی نشات گرفته که ، نوع شیشه ایی از استقبال بیشتری نسبت به نوع فلزی برخوردار هست.

چرا آینه کاری

به‌طور کل آینه کاری ایده ای بسیار خاص برای دکوراسیون داخلی منزل در نظر گرفته میشه. که با کنار هم قرار دادن تکه ها بزرگ و کوچک آینه به شکل های هندسی گوناگون این هنر رو اجرا می‌کنن.

در حرفه آینه‌کاری ، کارشناس هنرمند آینه‌کار با استفاده از آینه و برش آن به اشکال گوناگون فضایی درخشان و خاص در بناها می‌آفرینه. نور باعث بازتاب در قطعات بی‌شمار آینه میشه و درخششی بی نظیر و خیره کننده در دکوراسیون داخلی ایجاد می‌کنه. آینه‌کاری پوششی بسیار مناسب و شکیل برای تزیین منزل از لحاظ استحکام ، دوام و زیبایی هست.

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت هست که انتخاب رنگ آینه برای آینه کاری پشت میز نهارخوری حتما باید با درنظر گرفتن رنگ های فضای محیط موردنظر انجام بشه.سابقه‌ی آینه کاری پشت میز نهارخوری به یکی دو سال قبل برمی‌گرده.

تیم فرکو موارد ذيل رودر سفارش‌های آنلاين ارائه مي‌كنه

  • نصب، تعویض و برش انواع شیشه رومیزی سفید
  • برش و نصب شیشه آینه، میز شیشه ای در اندازه دلخواه و در شکل های مختلف
  • برش، تعویض و نصب شیشه رومیزی میز عسلی میز ناهار خوری میز کنفرانس
  • نصب شیشه های دو جداره و معمولی در و پنجره
  • تعویض شیشه های در و پنجره دوجداره، شیشه سکوریت در ویترین مغازه ها
  • تعویض و یا نصب شیشه‌های درب و پنجره‌ها، لمینت، آینه کاری و شیشه‌های رومیزی و شیشه‌های دکوراتیو
  • اندازه گیری دقیق و تهیه ی شیشه ها برای میز عسلی، میز ناهار خوری، میز کار در اداره ها، کتابخانه ها و سایر انواع میز ها…

مزايای استفاده از خدمات اينترنتی جهت سفارش :


رفتن به مرکز شیشه بری و ساعت‌ها ماندن در ترافیک‌های طولانی به‌خصوص با توجه به شرايط فعلی جامعه، راه حل مناسبی برای دریافت خدمات شیشه بری نیست. بنابراين عاقلانه ترين وبهترین گزینه، دریافت خدمت از مرکز شیشه بری آنلاین هست که همه خدمات مورد نیاز شما رو در محل با سرعت و بهترين كيفيت و قيمت بسيار مناسب تامين ميكنه.
شغل شیشه بری به دلیل سر و کار داشتن با شیشه، خیلی حساس است و فردی که در این زمینه فعالیت می‌کنه باید فردی با تجربه باشد و در حین کار آرامش داشته باشه. پس در انتخاب شركت ارائه دهنده ي شیشه دقت فراوان به خرج بدین.

جالبه بدونین با افزایش استقبال از خدمات شیشه بری این روزها درخواست‌ها در كليه مناطق رو به افزایش هست.

در ادامه مطلب به بررسی انواع شیشه و کاربرد آن و معرفی خدمات شیشه بری و آینه کاری و معرفی بهترین مرکز شیشه بري همراه با بررسی هزینه شیشه بری می‌پردازیم.

چگونه به طور مستقیم و بی‌واسطه سفارش دهیم

برای تهیه و سفارش هر نوع و شکل از شیشه رومیزی با ابعاد مورد دلخواه و موردنیاز خود، از طریق واتس اپ 09101767773یا با شماره تلفن 02188068352 فرکو در ارتباط باش تا بتونی به راحتی سفارش خود رو ثبت کنی.

در ضمن امکان خرید حضوری از تولیدی هم فراهمه.

آدرس تولیدی: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو