Home
پنجره آلومینیومی دو جداره

پنجره آلومینیومی دو جداره

پنجره آلومینیومی دو جداره با باریک‌ترین قاب‌های فرکو ساخته می‌شه تا نور بیشتری به خونه سرازیر بشه. ارائه سبک بی نقص معاصر و طراحی منحصر به فرد قاب با شیارهای سبک ، با طیف وسیعی از رنگ های معاصر که به سبک مدرن و پیشرفته ای به خونه می‌بخشه .پنجره دو جداره آلومینیومی یک انتخاب محبوب هست. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر اینجا کلیک کنی.و از مشاوران فرکو برای انتخاب در و پنجره های با کیفیت و مقرون به صرفه به طور رایگان استفاده کن.

پنجره های آلومینیومی دو جداره پنجره هایی هستن که فقط برای از بین بردن پیش نویس‌ها طراحی شده. و هر جا که از پنجره ها استفاده می‌شه عایق کاری کارآمد ارائه می‌دن. همانطور که از نامش پیداست ، پنجره دوجداره دارای دو لایه مختلف شیشه اس، که توسط “فضای مرده” بین پنجره ها جدا می‌شه. این فضا در واقع با گاز بی اثر پر شده تا خصوصیات عایق پنجره رو افزایش بده. این اسپیسر بیشتر اوقات از مواد آلومینیومی تشکیل شده و با مقداری ماده خشک کننده پر می‌شه تا تراکم بین شیشه های پنجره رو محدود کنه. وقتی صحبت از پنجره های دو جداره آلومینیومی می‌شه ، سبک‌های مختلفی وجود داره. می‌تونین پنجره های طراح جذاب برای خونه خود انتخاب کنین و می‌تونین از خونه خود در برابر اون محافظت کنین.

پنجره آلومینیومی دو جداره
متریال و جزیات دقیق پنجره

اطلاعات کلی پنجره آلومینیومی دو جداره

آلومینیوم ماده ای سبک وزن و با مقاومت بالاست که مورد استفاده قرار می‌گیره. تقریباً هر جنبه‌ای از صنعت ساخت و ساز مدرن هست، از درهای پاسیو در خونه‌ها گرفته تا دیوار پرده روی بلندترین خراشنده‌های آسمان. پنجره ها و درهای آلومینیوم مواد انتخابی معماران و مشخص کنندگان کاربردهای تجاری هستن و به طور فزاینده ای در بین صاحبان خونه محبوب هستن.

به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد آلومینیوم ، به طرز باورنکردنی شکل پذیری داره . می‌تونه به صورت بی‌شمار طراحی‌های معماری خم بشه یا شکل بگیره. همچنین بسیار مقاوم و در برابر خوردگی ناشی از آلاینده های صنعتی مدرن بسیار مقاوم هست و نیاز به نگهداری طولانی مدت نداره. طول عمر محصولات آلومینیوم بیش از دهه‌ها اندازه‌گیری می‌شه.

پنجره آلومینیومی دو جداره
پنجره دوجداره طرح چوب

دوام و پایداری پنجره های آلومینیومی دو جداره

مسلماً آلومینیوم پایدارترین ماده ساختمونی در جهان هست و بسیار قابل بازیافت هست. وقتی استادیوم قدیمی ومبلی تخریب شد ، 96٪ از آلومینیوم بازیابی و بازیافت شد.فرآیند بازیافت آلومینیوم با کیفیت بالا ایجاد می‌کنه که هیچ یک از خصوصیات فیزیکی آلومینیوم اولیه رو از دست نمی‌ده. همچنین فقط 5٪ از انرژی لازم برای ایجاد آلومینیوم اولیه رو مصرف می‌کنه. به همین دلیل هست که آلومینیوم به عنوان پایدارترین مصالح ساختمونی در جهان شناخته می‌شه.

پنجره ها و درهای قاب آلومینیومی گرون‌تر از نمونه های uPVC خود هستن .

پنجره آلومینیومی دو جداره
پنجره های ویلایی مدرن

آیا پنجره های آلومینیومی از پنجره های uPVC بهتر هستن

آلومینیوم ماده قوی تری از uPVC هست. این ماده اغلب در درب و پنجره های تجاری استفاده می‌شه . زیرا به عنوان ماده‌ای با دوام بیشتر در نظر گرفته می‌شه. می‌تونه زمان آزمایش رو در شرایط پرمصرف تحمل کنه. پوشش پودر پنجره های آلومینیومی نیز بسیار مقاوم هست و برای مقاومت در برابر برخی از شرایط بسیار شدید طراحی شده اس. در بیشتر آزمایش‌ها در گروه‌های شدید مواجهه زنده می‌مونه.

درب و پنجره سازی

شکستگی‌های حرارتی پنجره آلومینیوم

ورود فن آوری پلی آمید در سال‌های اخیر درها و پنجره های آلومینیوم رو به سطح جدیدی می‌رسونه ، پیشرفت‌های زیادی در عایق حرارتی ایجاد می‌کنه. بنابراین پنجره ها و درهای آلومینیومی که از نظر حرارتی خراب شدن، از مانعی در این راه برای بهبود عایق و بازده انرژی استفاده می‌کنن. شکست حرارتی در آلومینیوم سدی اس که باعث می‌شه تماس آلومینیوم با آلومینیوم از داخل به بیرون پنجره شکسته بشه. فناوری امروز به این معنی اس که مانع حرارتی تا 1000 برابر کمتر از آلومینیوم گرما هدایت می‌کنه.

پنجره آلومینیومی دو جداره
پنجره های دوجداره ترمال بریک

قاب پنجره های آلومینیومی دو جداره

رنگ های قاب

پنجره های آلومینیومی صنایع فرکو در طیف وسیعی از گزینه‌های یک رنگ ، با همان لحن داخلی و خارجی موجود هستن. می‌تونین پنجره ای دو رنگ رو انتخاب کنین که در قسمت داخلی اون سفید باشه و در قسمت بیرونی یک رنگ تاریک معاصر متفاوت ، داشته باشه.

قاب فرعی الوار

پنجره های آلومینیوم رو می‌توان در داخل یک قاب فرعی از الوار قرار داد . قبل از اینکه به ظروف متصل بشه ، پنجره رو در یک قاب چوبی ثابت می‌کنه. این بدان معناست که خطوط دید کمی محدودتر هستن، اما مشخصات باریک آلومینیوم باعث تعادل اون می‌شه. مزیت اصلی زیر قاب چوب اینه که زیبایی پیچیده سنتی رو به اون اضافه می‌کنه.

پنجره آلومینیومی دو جداره
پنجره دوجداره

مزایای پنجره های آلومینیومی

به خونه خود احساسی معاصر بدین

پنجره های پنجره آلومینیومی گزینه مناسبی برای داشتن احساس مدرن بودن ، هستن. قاب باریک فضای شیشه ای بزرگتری رو امکان‌پذیر می‌کنه.

توقف انتقال گرما

قدرت آلومینیوم اینه که ظاهر عالی داره ، اما ضعف اون رسانایی اونه. در فرکو ، ما تجربه کاهش این مشکل رو داریم. ما با استفاده از یک شکست حرارتی پلی آمید ، یک نوار فضای گرم لبه بین شیشه ها و شیشه Low-E مجهز به عنوان استاندارد ، از تمام فن آوری موجود برای محدود کردن انتقال استفاده می‌کنیم.

پنجره آلومینیومی دو جداره

امنیت

پنجره های آلومینیومی فرکو دارای ویژگی های امنیتی عالی هستن. مهره‌های داخلی از برداشتن شیشه از خارج ، قفل چند نقطه ای و دسته ای قابل قفل شدن کلیدی جلوگیری می‌کنه که در موقعیت دریچه شب قفل می‌شه. بنابراین خونه شما می ‌تونه بدون تهدید امنیت تهویه بشه.

جزییات پنجره های آلومینیومی

دوام

نه تنها این پنجره بادوام هست بلکه عایق بندی بیشتری نیز داره. بین دو لایه‌ی شیشه های پنجره ‌ی اون با گاز آرگون پر می‌شه تا فضا پر بشه. این فاصله دهنده اس که شیشه ها رو کنار هم نگه می‌داره. بنابراین ، حداقل انتقال گرما وجود داره.

بنابراین ، انتخاب پنجره های دو جداره آلومینیومی می‌تونه خونه شما رو در زمستون‌ها گرم و در تابستون‌ها خنک نگه داره.

پنجره آلومینیومی سفید

عمری طولانی

آلومینیوم ماده ای بسیار بادوام هست ، عمر پنجره های شما بیشتر از ماده اصلی به پوشش روکش پودر بستگی داره.تنها عامل واقعی آلومینیوم اینه که رسانای بهتری اس در ماه‌های زمستان سردتر و در تابستان گرمتر هست.

پنجره دوجداره سفید

آسون تمیز میشه

تمیز کردن آلومینیوم نسبت به پنجره های uPVC راحت‌تر هست زیرا دارای الکتریسیته ساکن کمتری هستن . بنابراین گرد و غبار رو جذب نکنین. پاک کردن ساده با آب گرم و صابون تمام آنچه که لازمه ، هست.

سازگار با محیط زیست

پنجره های آلومینیوم سازگار با محیط زیست هستن. آلومینیوم به طور نامحدود قابل بازیافت هست . بنابراین وقتی اونو بازیافت می‌کنین ، آلومینیوم جدید با کیفیت بسیار بالا ایجاد می‌کنه. فرآیند بازیافت حدود 5٪ از انرژی مورد نیاز برای ایجاد مواد اولیه رو مصرف می‌کنه.

پنجره های دوجداره مشکی

راه های ارتباطی صنایع فرکو

مشاوران فرکو در هر لحظه‌ای آماده پاسخگویی و مشاوره دادن به شما عزیزان هستن تا بتونین بهترین ثبت سفارش رو از کمپانی فرکو انجام بدین .تمامی نمونه کارها داخل پیج اینستاگرام فرکو قرار داره و برای استعلام از قیمت می‌تونین به واتساپ مراجعه کنین .

آیا پنجره های دوجداره سازگار با محیط هستن؟

پنجره های آلومینیوم سازگار با محیط زیست هستن. آلومینیوم به طور نامحدود قابل بازیافت هست . بنابراین وقتی اونو بازیافت می‌کنین ، آلومینیوم جدید با کیفیت بسیار بالا ایجاد می‌کنه. فرآیند بازیافت حدود ……

آیا پنجره های آلومینیومی از پنجره های uPVC بهتر هستن؟

آلومینیوم ماده قوی تری از uPVC هست. این ماده اغلب در درب و پنجره های تجاری استفاده می‌شه . زیرا به عنوان ماده ای با دوام بیشتر در نظر گرفته می‌شه. می‌تونه زمان آزمایش رو در شرایط پرمصرف تحمل کنه. پوشش پودر پنجره های آلومینیومی نیز ……..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو