Home
شیشه رنگی مات

پخش طلق هوشمند

پخش طلق هوشمند و تولید انواع طلق رنگی و سبک‌های متنوع اون، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده. طلق‌ها دارای خانواده گسترده‌ای از سبک‌های گوناگون هستن که ، هر سبک با سلیقه و نیاز خاصی از مشتریان هماهنگ‌تر هست.

طلق هوشمند جزئی از این مجموعه گسترده رو تشکیل می‌ده. که در نوع خود یکی از بهترین متریال‌های قابل استفاده در بناهاست. که زیبایی، تنوع و کارایی منحصر‌به‌فرد اون، باعث محبوبیت اون در بین مردم شده. طلق‌ها ماهیتی مستحکم و ایمن دارن. در عین حال که در خصوصیات ظاهری به شیشه شباهت دارن، کارایی متفاوت‌تری از اونو دارن.

طلق‌ها در انواع گوناگون توسط مجموعه فرکو، تولید و عرضه می‌شن. که در حالت کلی طلق‌ها جنسی منعطف دارن. در مقابل ضربه و فشار حاصل از باد و باران، ایستایی دارن. و در مقایسه با شیشه، نشکن و ایمن محسوب می‌شه. طلق هوشمند از پیشرفته‌ترین طلق‌ها محسوب می‌شه که ، قابلیت تعویض رنگ در این طلق وجود داره. این طلق همانند شیشه هوشمند عمل می‌کنه. هرگاه که لازم باشه می‌توان با فشردن دکمه‌ای، رنگ اونو به مات یا روشن تغییر داد. علاوه بر تغییر رنگ طلق هوشمند قابلیت تغییر حالت از شفاف به مات و یا بالعکس رو هم داره.

پخش طلق هوشمند 1
طلق های هوشمند

پخش و تولید طلق

پخش طلق هوشمند و تولید اون در تهران توسط مجموعه‌ی فرکو، به عرصه‌ی فروش می‌رسه. در حالت عادی پلاستیک‌ها جنسی آسیب‌پذیر در برابر نور خورشید دارن. انواع طلق‌ها از جنس پلاستیک پلیمری به عمل اومدن. اما برخلاف نظر عموم، طلق‌ها جنسی مقاوم در برابر نور خورشید و تغییرات دمایی دارن.

تولید طلق یو وی و ضد یو وی طلق هوشمند، علاوه بر اون که از پوسیده شدن و آسیب دیدن طلق جلوگیری می‌کنه، باعث محافظت پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید می‌شه. کمپانی فرکو با ساخت طلق رنگی، طلق پلکسی گلاس و انواع طلق پلی کربنات، گامی اساسی در جهت صرفه‌جویی هزینه‌ها اندیشیده اس. چرا که این طلق‌ها در ساختار داخلی و خارجی ساختمان‌ها، دارای عمری طولانی هستن. نمی‌شکنن و تغییر شکل نمی‌دن.

علاوه بر اون، انرژی‌های مفید خونه رو حبس می‌کنن. و مانع هدر رفتن اون می‌شن. انتخاب طلق شیشه ای شفاف هوشمند و تغییر دادن رنگ اون متناسب با فصول سرد و گرم و از حالت ماتی به شفاف و برعکس، باعث ذخیره‌سازی انرژی‌های داخل ساختمان می‌شه. چون حالت شفاف و روشن اجازه عبور نور بیشتری رو می‌ده. اما در حالت مات و تیره نور کمتری می‌تونه عبور کنه.

پخش طلق هوشمند 2
طلق رنگی هوشمند

اطلاعاتی در مورد طلق هوشمند

پخش طلق هوشمند، به دلیل مزایای این جنس که بسیار پرطرفدار و محبوب هست، روز به روز در حال فزونی‌اس. که در زیر هم به اون اشاره می‌‌شه.


۱ . جهت افزایش مقاومت و حفظ زیبایی محصول، از پوشش ضدخش در ساخت اون بهره گرفته شده اس.
۲ . برش اون به صورت دستی ( با کاتر های طلق بر ) و به صورت مکانیزه با دستگاه‌های لیزری امکان‌پذیر هست.
۳ . جهت ثابت کردن اون بر محل، از چسب‌های مرطوب بر روی موضع استفاده می‌شه.

۴ . در محل‌های مسکونی، اداری، تجاری و … از طلق شیشه ای شفاف و رنگی استفاده می‌‌شه.
۵ . طلق هوشمند به‌منظور حفظ انرژی‌های داخل ساختمان بسیار کاربردی اس که ، می‌توان گرما، نور و روشنایی اونو طبق نیاز خود تنظیم کرد.
۶ . طلق شیشه ای رنگی از ورود مزاحمت‌های صوتی خیابان به داخل ممانعت می‌کنه.
۷ . در مقابل رطوبت و آلودگی نفوذناپذیر هست.
۸ . جنس مرغوب اون، باعث عدم رنگ‌رفتگی و پوست پوست شدن اون می‌شه.
۹ . قیمت طلق رنگی نسبت به شیشه خیلی پایین‌تر هست.
۱۰ . طلق‌ها وزن سبک‌تری در مقایسه با شیشه دارن.
۱۱ . هر زمان که بخواید می‌تونین اونو از حالت شفاف به مات یا برعکس تغییر حالت بدین.

پخش طلق هوشمند 3
طلق هایی سبک و نشکن

طلق هوشمند در چه سبک‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیره

پخش طلق هوشمند در انواع گوناگونی، توسط مجموعه فرکو به عرصه صورت می‌گیره. طلق شیشه ای شفاف یکی از این انواع هست. طلق شفاف کریستال و طلق پلی استایرن از نام های دیگر اونه. این طلق شباهت بی‌نظیری با شیشه داره . و شفافیت و وضوح تصویر از ویژگی‌های بارز اونه.

برای انتخاب هر متراژ از این متریال، کافیست به پیام‌رسان‌های موجود روی صفحه پیام بدین. تا اسرع وقت اونو در محل تحویل بگیرین. طلق پلکسی گلاس یا طلق رنگی نوع دیگر اونه. همه روزه در خیابان شاهد استفاده بیشمار از طلق رنگی در سازه‌های ساختمانی هستیم. که می‌توان رنگ‌های دلخواه اونو در فضاهای عمومی و خصوصی مورد توجه قرار داد.

طلق یو وی هوشمند، از محبوب‌ترین این طلق‌ها محسوب می‌شه. که با استفاده از اون با خیال راحت می‌توان از نور و گرمای خورشید بهره‌مند شد. بدون اینکه به پوست‌مون صدمه‌ای وارد بشه. می‌دونیم اشعه‌های آسیب‌رسان بر پوست ما تاثیرات مخربی به جای می‌‌ذارن. اما این طلق همچون سدی محکم برای محافظت از پوست شما طراحی شده اس که، علاوه بر پوست انسان، اشیا و البسه رو نیز از پوسیدگی و رنگ‌باختگی ناشی از تابش مستقیم نورخورشید در امان می‌داره.

طلق تک جداره و دوجداره از سبک‌های دیگر طلق‌ها به شمار میاد. در محل‌هایی که نیاز به حفظ عایقی قوی در برابر نفوذ گرما و سرما داشته باشیم، طلق دوجداره انتخاب مناسب‌تری اس. طلق مات از دیگر طلق‌های تولید شده در مجموعه فرکو هست که ، مات بودن تصاویر پشت اون، از خصایص این طلق هست.

پخش طلق هوشمند 4
طلق یو وی

طلق یو وی … بیشتر بخونین .

لیست مکان‌هایی که می‌تونیم استفاده کاربردی از طلق‌ها داشته باشیم

پخش طلق هوشمند به منظور استفاده در مکان‌های عمومی و خصوصی، صورت می‌گیره. ویژگی‌های جالب این طلق‌ها ما رو مجاب به استفاده از اون در ساختمون‌ها می‌کنه. که با نصب اون هم زیبایی و جذابیت در محل رو تجربه می‌کنین. و هم از ویژگی‌های مفید اون در بهبود نور فضا و ایجاد سایه‌بان لذت می‌برین.

بیشتر شما شاهد پنجره‌های چوبی با طلق رنگی، در سبک‌های کلاسیک بودین که ، تنوع رنگی در اون از خصیصه‌های زیبای اون بخش بوده اس. طلق رنگی همانند شیشه رنگی، جایگزین بی‌بدیل برای درب و پنجره‌های شیشه ای هست که در عین تنوع رنگی، مستحکم و مقاوم در چهارچوب در و پنجره ایفای نقش می‌کنه. کاربرد دیگر طلق هوشمند در سقف‌های طلقی هست .

پلکسی گلاس … کلیک کنین.

سقف شیشه ای ممکنه به دلیل سقوط و شکستن باعث ایجاد آسیب‌جانی بشه. ولی طلق‌ها به دلیل نشکن بودن و سبکی جنس مورد توجه قرار گرفتن. و از اون برای ساخت آسمان مجازی و سقف طلقی برای مکان‌های عمومی استفاده می‌شه. سایه‌بان‌های زیبا و رنگی از طلق شیشه ای رنگی، به صورت هوشمند قابل تولید و طراحی اس که ،خودروهای شخصی در حیاط و پارکینگ رو از اشعه‌های مضر خورشید در امان می‌داره . تا کیفیت رنگی اونا خدشه‌دار نشه. سایه‌بان و سقف طلقی برای استخرها نیز بسیار کاربردی اس. و با گستردن سایه و نور متعادل، فضایی دلچسب برای کاربران اون فراهم می‌کنه.

پخش طلق هوشمند 5
طلق سایه‌بان

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طلق شفاف و قیمت طلق رنگی کلیک کنین .

آدرس و شماره تلفن جهت مشاوره ی رایگان و یا ثبت سفارش

پخش طلق هوشمند توسط مجموعه فرکو به صورت آنلاین و حضوری امکان‌پذیر هست. اگر سوالی در رابطه با طلق هوشمند دارین، همکاران فرکو در پیام‌رسان‌های واتساپ و اینستاگرام، آماده پاسخ‌گویی به شما هستن.


شماره تماس :

شماره تماس
شماره تماس


پخش طلق هوشمند 6
انواع طلق
پخش طلق هوشمند 7
طلق دودی روشنایی ساختمان
پخش طلق هوشمند در چه سبک‌هایی صورت می‌گیره ؟

این طلق در سبک‌های طلق پلکسی گلاس ، پلی کربنات رنگی و … تولید و عرضه می‌شه.

2 پاسخ

  1. طلق هوشمند برای ساختمان مسکونی می خواستم . آیا به شهر های دیگه جز از تهران هم ارسال دارید ؟

    1. بله مجموعه ی فرکو اماده ی ارسال سفارش شما به تمام نقاط کشور عزیزمان ایران می باشد . جهت هماهنگی با شمار ه ی 02188068352 تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو