Home

قیمت انواع شیشه

قیمت انواع شیشه به عوامل مختلفی بستگی داره.شیشه سیلیکاتی بهترین و قدیمی‌ترین شیشه نوع شیشه‌اس. که از ماده پایه‌ای ماسه تشکیل شده‌. شیشه جسمی جامد، غیر کریستالی و همگن هس که از انجماد تدریجی برخی از مواد پس از ذوب حاصل می‌شه. و یکی از مفیدترین مواد و مصالح هست زیرا دارای کیفیت‌ و کاربردای بالایی‌اس. قالب‌گیری اون آسونه و زیاد سخت نیس که در عین شفافیت می‌تونه اشکال مختلفی داشته باشه.

قیمت انواع شیشه شفاف
شیشه شفاف

شیشه چیست؟

تعریف شیشه متفاوت است. شیشه به ماده‌ای که هیچ ساختار بلوری ندارد می‌گویند می‌توان گفت این‌گونه از شیشه از مواد گوناگونی مانند: گدازه های یونی ، آلیاژ فلزها و…به‌دست می‌آید.

می‌توانید روزانه محصولات فرکو را دنبال کنید و به صورت آنلاین ، از قیمت انواع شیشه برخوردار شوید.

قیمت انواع شیشه اولیه
شیشه اولیه

اولین شیشه‌ای که در گذشته وجود داشت همان شیشه‌هایی‌ست که در طبیعت به خصوص در منطقه‌های آتشفشانی پدید آمده‌ است.

مهم‌ترین دلیل تولید شیشه ویژگی بسیار شفاف بودن آن در برابر طول موج‌های مرئی است. که نور مرئی را از خود عبور نمی‌دهند. سطح شیشه معمولاً هموار است . چون هنگام تشکیل مولکولها بسیار سرد می‌شوند و مجبور نیستند اشکال بلورهای سخت را به خود بگیرند. بلکه نیروی کشش سطحی باعث شکل آن‌ها می‌شود. و به صورت میکروسکوپی قابل دیدن هستند.

قیمت انواع شیشه
شیشه اولیه

روش‌های مختلف ساخت شیشه چیست؟

  • طراحی
  • دمیدن
  • پرس
  • قالب گیری
قیمت انواع شیشه
شیشه شفاف

طراحی

مواد گرم و نرم به داخل لوله‌ها یا سیم های اطراف قرقره‌ها در زیر یک جت هوای تازه‌وارد می‌شوند. هنگام ساخت لامپ از شیشه‌های کشیده استفاده می‌شود.

قیمت انواع شیشه
شیشه شفاف

دمیدن

سابقاً دمیدن صنعت بود. و تکه‌ها را یکی یکی با دست می‌ساختند . امروزه، اشیاء شیشه‌ای خاص، مانند بطری‌ها یا لامپ‌ها، می‌توانند به طور خودکار روی یک خط دمیده شوند.

قیمت انواع شیشه
شیشه دمیده شده

پرس

این کار با مواد نیمه آب در قالب و فشار آن انجام می‌شود. سپس صفحات یا صفحات عایق را بدست می‌آوریم.

انواع شیشه
انواع شیشه

قالب گیری

در قالب‌ریزی ، شیشه داغ و مذاب مستقیماً در قالب ریخته می‌شود . آینه‌های بزرگ و تلسکوپ های غول‌پیکر از این طریق ساخته شده‌اند.

شیشه که داخل قالب ریخته می شود
شیشه که داخل قالب ریخته می شود

شیـشه ایمنی چیست؟

شیشه ایمنی نسخه‌ای است که دارای خواص استحکام بالاتری نسبت به شیـشه‌های معمولی است. بنابراین، عینک ایمنی قابل اعتمادتر است . در صورت شکستن خرده‌ها نمی‌توانند آسیب جدی ایجاد کنند . بیشتر اوقات، اینها توسط دستگاه حفظ می‌شوند. با این حال، همه شیشه‌های ایمنی دارای خواص یکسانی نیستند . آنها با مقاومت خود و اثرات شکستگی که ارائه می‌دهند با یکدیگر تفاوت دارند. و این مقاومت در قیمت انواع شیشه یا قیمت شیشه رومیزی تاثیر دارد.

شیشه ایمنی شده
شیشه ایمنی شده

انواع شیشه سکوریت چیست؟

انواع مختلفی از شیشه ایمنی موجود است. که در قیمت انواع شیشه تاثیر دارد.

  • شیشه سیمی
  • شیشه لمینت
  • شیشه حرارت دیده
شیشه ایمنی شده
شیشه ایمنی شده

شیشه سیمـی

دارای مش سیم آهنی است که محافظت بهینه در برابر سرقت را ارائه می‌دهد. در صورت شکستگی، مش های فلزی مقاومت می‌کنند. اینها همچنین باعث می‌شوند تا قسمتی از قطعات شیشه حفظ شود . به همین دلیل است که از آن برای جلوگیری از ورود سارقان به داخل ساختمان استفاده می‌شود.

شیشه سیمی
شیشه سیمی

اگرچه این نوع شیشه‌ها می‌شکند، اما مقاومت بیشتری نسبت به شیشه‌های معمولی دارند. برای استفاده در فضای باز مانند سقف اماکن صنعتی ، گلخانه‌ها و سقف‌های شیشه‌ای در نظر گرفته می‌شوند . سایبان‌ها یا پنجره‌های قایق نیز تحت تأثیر این نوع شیشه ایمنی قرار می‌گیرند. با این حال، شیشه سیـمی مقاوم در برابر آتش نیست . قیمت انواع شیشه سـیمی را می‌توانید از مجموعه فرکو بخواهید.

شیشه سیمی
شیشه سیمی

شیشه‌ی حرارت دیده

در این مورد باید بگوییم که خواص شیشه سکوریت شده با عملیات حرارتی در طول ساخت آن بهبود یافته است . سخت شدن حرارتی شامل گرم کردن شیشه تا 700 درجه سانتیگراد و سپس خنک کردن سریع آن تا 300 درجه سانتیگراد با هوای سرد است. این روش‌ها استحکام شیشه را افزایش می‌دهد. این عمدتاً مقاومت در برابر تغییرات دما و شوک است . در واقع، شیشه سکوریت می‌تواند تا پنج برابر قوی‌تر از شیشه معمولی باشد. از این نوع شیشه برای پارتیشن، قفسه یا حتی صفحه دوش استفاده می‌شود.

با این حال، شیشه‌های سخت شده شیمیایی استحکام بهتری نسبت به شیشه‌های سخت شده حرارتی دارند. در صورت شکستن، تکه‌های شیشه تیز نیستند . شیـشه خم سکوریت تاثیر به سزایی در قیمت انواع شیشه دارد.

شیشه مذاب شده
شیشه مذاب شده

شیـشه لمینت

شیشه‌های چند لایـه از حداقل تشکیل دو پانل تک شیشه‌ای هستند. نقش این‌ها محافظت از لعاب در برابر ضربه است تا به طور کامل نشکند. هرچه لایه‌ها بیشتر باشد کیفیت شیشه بهتر است. شیشه‌های لمینت در نتیجه مقاومت بیشتری دارند و سوراخ کردن آن بسیار دشوار است. این وضعیت باعث می‌شود در مقابل نفوذها بهتر شود.

شیشه لمینت
شیشه لمینت

هنگام ضربه شیـشه لمـینت به سادگی نمی‌شکند. خرده های شیشه درون خود حفظ می‌شوند. این ویژگی خطر آسیب دیدگی را از بین می‌برد. این نوع شیشه برای پنجره‌های طبقه همکف، شیشه جلو و پنجره های حاشیه‌ای توصیه می‌شود. برخی از مدل‌ها در برابر آتش مقاوم هستند. که اینها شیشه‌های چند لایه با ژل تشدید کننده هستند . قیمت انواع شیشه را می‌توانید از مجموعه فرکو بخواهید.

شیشه لمینت
شیشه لمینت

کاربردهای تزئینی شیشه در قیمت شیشه

اکنون اصول اولیه شیشه ایمنی را می‌دانید. فراموش نکنید که با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. شیشه را می‌توان به حالت تزئینی بر روی تمامی میزها استفاده کرد. و قیمت انواع شیشه بر اساس نوع میز و ابعاد آن تغییر می‌کند.

  • قیمت انواع شیشه مـیز ناهارخـوری
  • قیمت انواع شیشه مـیز جلو مبلـی
  • قیمت انواع شیشه مـیز کنـار تخت
  • قیمت انواع شیشه مـیز بـاغچه
  • قیمت انواع شیشه مـیز آرایش
  • قیمت انواع شیشه مـیز تلویزیون
  • قیمت انواع شیشه مـیز کامپیوتر
  • قیمت انواع شیشه مـیز اداری
میز ناهارخوری شیشه ای
میز ناهارخوری شیشه ای

قیمت انواع شیشه مـیز ناهارخوری

شیشه میز ناهارخوری برای تجهیز یک اتاق نشیمن مدرن ایده‌آل است. اگر اتاق ناهارخوری کوچکی دارید میز شیشه‌ای می‌تواند راه حلی برای گسترش بصری فضای شما باشد. شیشه ماده‌ای است که روشنایی و شفافیت را به اتاق می‌بخشد.

میز ناهارخوری تمام شیشه ای
میز ناهارخوری تمام شیشه ای

قیمت انواع شیشه مـیز جلو مبلی

اگر می‌خواهید به اتاق نشیمن خود جذابیت بصری بدهید به سراغ یک میز شیشه ای جلو مبلی که ارتفاع آن با ارتفاع مبل همخوانی داشته باشد. برای اطمینان از اینکه احساس راحتی کنید میزی را انتخاب کنید که هم ارتفاع کوسن‌های تزئینی یا حتی کمی پایین‌تر باشد. باید حدود دو سوم طول مبل باشد.

میز شیشه ای جلو مبلی
میز شیشه ای جلو مبلی

قیمت انواع شیشه مـیز کنار تخت

این میز کناری می‌تواند به طور هماهنگ با دکوراسیون اتاق خواب ترکیب شود. میز کناری فضای مناسبی است. برای قرار دادن عینک ، کتاب ، گل ، ساعت زنگ دار و… می‌باشد.

میز شیشه ای کنار تخت

قیمت انواع شیشه مـیز باغچه

این نوع زیبا از مبلمان شیشه‌ای به عنوان میزهای باغچه‌ای می‌تواند با انواع مختلف طراحی که مناسب محیط شما باشد، طراحی و اجرا شود. طراحی‌های مختلف آن کاملا می‌تواند به آسانی و راحتی از طرف تولیدات فرکو در اختیار مشتریان قرار گیرد.

میز باغچه با رویه شیشه ای

قیمت انواع شیشه مـیز آرایش

میز آرایش شیشه‌ای یک عنصر جدا نشدنی از اتاق بانوان می‌باشد. در دنیای امروزه وجود شیشه در دکوراسیون داخلی توجه طراحان و همچنین معماران را به خود جلب کرده است. و میز آرایش شیشه‌ای که جذابیت بسیار خاصی برخوردار است از این امر مستثنی نبوده است. از آنجایی که بانوان سعی می‌کنند همیشه اتاق خواب مرتب و دکوراتیوی داشته باشند.می‌توانند از شیشه رومیزی آرایش استفاده می‌کنند. از راه‌های ارتباطی مجموعه فرکو می‌توانید یک راهنمایی مناسب برای خرید میز آرایش شیشه‌ای داشته باشید.

قیمت انواع شیشه میز آرایش
میز آرایش شیشه ای

قیمت انواع شیشه مـیز تـلویزیون

میز شیشه‌ای تلویزیون بخشی از تجهیزات اولیه اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی است. تنوع اندازه‌ها و سبک‌ها بسیار زیاد است. نکته بسیلر مهم این است که مدلی را انتخاب کنیم که به بهترین شکل با فضای داخلی اتاق پذیرایی مطابقت داشته باشد. و در عین حال تمام ویژگی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهد. با راهنمای خرید ما در مجموعه فرکو مشورت کنید تا قیمت شیشه را در اختیار خریدار واقعی دهند.

قیمت انواع شیشه میز تلویزیون با رویه شیشه ای
میز تلویزیون با رویه شیشه ای

قیمت انواع شیشه مـیز کامـپیوتر

میز شیشه‌ای کامپیوتر ، از میز های بسیار پر طرفدار کامپیوتر محسوب می‌شوند . این نوع میز‌ها برای اولین بار در کشورهای جهان اول مورد استفاده قرار گرفتند. به شکلی که امروزه به تعداد زیادی از این نوع میزها را می‌توان در اداره‌جات‌ها و شرکت‌ها و حتی منازل مشاهده کرد.

قیمت انواع شیشه میز کامپیوتر تمام شیشه ای
میز کامپیوتر تمام شیشه ای

قیمت انواع شیشه مـیز اداری

میز شیشه‌ای اداری طرفداران خاص خود را دارد. این سبک میزها همراه با ترکیبات متفاوت ارائه می‌شوند. در کشورهای در حال توسعه قالباً از میزهای تمام چوبی برای ادارات و منازل استفاده می‌شود اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنعت شیشه و حضور شرکت‌های معتبر همچون شرکت تولیدات شیشه فرکو از قابلیت‌های منحصر به فرد شیشه در این صنعت با بهترین فرآیند تولید نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که با ورود و بازدید از سایت شرکت و مراجعه حضوری با توجه به تنوع محصولات می‌توانید با سلیقه‌ی شخصی خود و راهنمایی عوامل شرکت بهترین انتخاب را داشته باشید ، برای ارایه بهترین‌ها در خدمت شما عزیزان هستیم.

قیمت انواع شیشه میز اداری
میز اداری تمام شیشه ای

چطور به طور مستقیم از تولیدی خرید کنم؟

آدرس کمپانی فرکو جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس با مجموعه تولیدات فرکو : 02188068352

همچنین می‌تونی روزانه محصولات فرکو رو دنبال کنی و به صورت آنلاین ، با بروز ترین سازه‌های شیشه‌ای و آینه فرکو آشنا بشی. برای این منظور پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کن.

مزیت شیشه سکوریت به شیشه معمولی چیست؟

شیشه سکوریت مقاوم‌تر از شیشه معمولی است برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید تا از مزیت شیشه سکوریت به شیشه معمولی مطلع شوید.

شیشه ایمنی چیست؟

شیشه ایمنی شیشه سکوریت است شیشه ایمنی نسخه‌ای است که دارای خواص استحکام بالاتری نسبت به شیشه‌های معمولی است برای اطمینان بیشتر این مقاله را مطالعه کنید تا از خواص بهتر شیشه‌های تولیدات فرکو مطلع شوید.

2 پاسخ

    1. به دلیل نوسانات بازار از درج قیمت معذوریم . جهت اطلاع دقیق از قیمت ها با شماره 021880868352 تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو