Home
قیمت آینه چراغ دار

قیمت آینه چراغ دار

قیمت آینه چراغ دار بسته به مدل شدیدا تفاوت داره. یعنی آینه چراغ داری داریم که قیمتش در حد یه بار رستوران رفتن هست و مدلی هم داریم که با آیفون 15 پرو مکس شونه به شونه رقابت می‌کنه! اما در هر سطح بودجه چه اقتصادی چه لاکچری ، مدل‌هایی داریم که کیفیت بالاتری دارن و در ادامه معرفی می‌کنیم. همونطور که می‌دونین در سال‌های گذشته آینه چراغ دار شدیدا رو بورس اومده. دلیلش کاملا روشنه. اهمیت آینه تو دکوراسیون و حتی زندگی قابل انکار نیست.

همه ما مجبوریم یا بهتره بگیم دوست داریم به آینه نگاه کنیم. چه بهتر که جلوی آینه نور دار خودمون رو ببینیم و باکیفیت بالا! خصوصا موقع آرایش آینه چراغ دار شدیدا کمک می‌کنه. جوری که مدل هالیوودی آینه چراغ دار به عنوان یه آینه تخصصی برای گریم شناخته می‌شه و عملا تو بهتر شدن کار هم موثره. البته که مدل‌های دکوری آینه چراغ دار هم تولید می‌شه. تاثیری که آینه چراغ دار توی دکوراسیون داره قابل چشم پوشی نیست. آینه‌ها باعث می‌شن که محیط بزرگ و پرنور بشه و از طرفی افتادن عکس وسایل یا بازتاب نور از آینه شدیدا به دکور کمک می‌کنه.

برای چراغ‌های کناری از رنگ‌های مختلفی مانند آفتابی ، مهتابی و هر رنگی که سفارش بشه استفاده می‌شه. از آینه چراغ دار در مکان‌های مختلف مثل آرایشگاه ها و سالن‌های آرایشی و تخصصی گریم ، باشگاه ، منزل ، مزون‌ها ، اتاق خواب ، پذیرایی ، سرویس دستشویی و… استفاده می‌شه.

آینه چراغ دار چیست

همونطور که قبل‌تر هم اشاره کردیم ، در آینه چراغ دار از لامپ‌های LED برای ایجاد روشنایی استفاده می‌شه. چرا که لامپ های LED علاوه بر اینکه مصرف کمتری دارن ، عمر مفید بیشتری دارن و نوری که از لامپ LED تابیده می‌شه نسبت به لامپ رشته‌ای و کم مصرف طبیعی‌تر و بهتره.

در صورت سفارش ، آپشن‌های دیگه‌ای هم به آینه اضافه می‌شه. از این قابلیت‌ها می‌تونیم به نمایش زمان و دمای محیط روی آینه چراغ دار اشاره کنیم. شدت نور چراغ‌ها قابل تنظیمه و می‌شه در هر لحظه متناسب با شرایط شدت چراغ رو تغییر داد. جالبه بدونین که در مدل‌های جدید آینه چراغ دار از تکنولوژی‌هایی مثل حسگرهای لمسی و حرکتی برای اعمال فرمان به آینه بهره گرفته می‌شه! به این معنی که با تکان دادن دست یا لمس قسمتی از آینه می‌شه چراغ‌ها و سایر امکانات آینه رو به حالت دلخواه تنظیم کرد.

آینه چراغ دار رومیزی

موارد مؤثر بر قیمت آینه چراغ دار

  • ابعاد و اندازه آینه از اولین فاکتورهاییه که در تعیین قیمت آینه چراغ دار نقش داره. آینه های بزرگتر (قدی) قیمت گرونتری دارن!
  • نوع شیشه به کار رفته در ساخت هم از عوامل مهم در تعیین قیمت آینه چراغ داره. در صورتی که از شیشه‌های مرغوب مثل شیشه سوپر کلییر برای ساخت آینه استفاده بشه ، قیمت آینه گرون‌تر می‌شه.
  • قابلیت‌های اضافی که روی آینه نصب می‌شه هم در قیمت آینه موثرن و در صورت اضافه شدن امکاناتی مثل حسگرهای لمسی و حرکتی و هر آپشن دیگه قیمت آینه گرونتر می‌شه.
  • جنس قاب از عوامل خیلی مهم هست که در قیمت آینه موثره و حتی کیفیت آینه هم بیشتر به نوع قاب بستگی داره.
قیمت آینه چراغ دار

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو این امکان رو برای شما عزیزان فراهم آورده که آینه‌های خودتون رو در ابعاد و ظاهر دلخواه سفارش بدین!

آینه چراغ دار

قیمت آینه چراغ دار بک لایت

آینه بک لایت از مدل‌های آینه چراغ داره که برای دکوراتیو محیط استفاده می‌شه. تفاوت آینه چراغ دار بک لایت با مدل‌های دیگه آینه چراغ دار ، در این هست که در مدل بک لایت از چراغ نواری در کنار آینه استفاده می‌شه. این چراغ نواری به نحوی نصب می‌شه که مثل هاله نورانی کنار آینه باشه. برای چراغ کناری آینه بک لایت از لامپ‌های LED استفاده می‌شه و رنگ چراغ هم با توجه به سلیقه مشتری تعیین می‌شه. ضمن اینکه از لامپ‌های چند رنگ هم بهره می‌برن. آینه چراغ دار بک لایت برای دکوراتیو سالن پذیرایی ، سرویس‌های بهداشتی ، اتاق خواب ، آرایشگاه ، مزون و … مناسبه.

بیشتر بخوانید : خرید محصول آینه بک لایت لامپ دار

قیمت آینه چراغ دار هالیوودی

آینه چراغ دار هالیوودی یکی دیگه از مدل‌های محبوب آینه چراغ داره. تفاوت مدل آینه هالیوودی با بک لایت در چراغ‌های نصب شده آینه هست. در آینه‌های بک لایت چراغ نواری و نورمخفی هست در حالی که در آینه‌های چراغ دار هالیوودی از لامپ‌های LED حبابی بهره می‌گیرن. لامپ‌های حبابی آینه هالیوودی در مقایسه با چراغ نواری آینه بک لایت نور قوی‌تری می‌تابونن. پس آینه‌های هالیوودی برای گریم و آرایش مناسب‌ترن و به همین دلیل هم با نام هالیوودی شناخته می‌شن.

بیشتر بخوانید : خرید آینه قدی چراغ دار ریموتی

خرید آینه های هالیوودی

آینه چراغ دار آرایشگاهی با نور بک لایت

آینه‌های هالیوودی برای آرایشگاه‌ها و مزون‌ها بسیار کاربردی هستن. اما ظاهر آینه‌های بک لایت با نور زمینه بسیار زیباترن. از طرفی واقعیت اینجاست که دکوراسیون آینه تاثیر بسزایی در جذب مشتری داره. برای این منظور فرکو اقدام به تولید آینه‌ای جدید با نور زمینه و چراغ حبابی کرده. در این محصول ضمن نصب چراغ در زمینه آینه ، دو چراغ حبابی به صورت متحرک و ریلی در قسمت بالایی آینه تعبیه می‌شه. بدین ترتیب هم آینه از نظر بصری زیبایی فراوانی داره ، نور مناسبی برای آرایشگر فراهم می‎‌‌شه و آرایشگر می‌تونه در هر لحظه مطابق با شرایط چراغ را حرکت داده و به نور مطلوب دست پیدا کنه.

سفارش آینه چراغ دار

می‌خوای آینه چراغ دار بخری و دوست داری از تولیدی بخری که پول واسطه هم بمونه توی جیبت؟ پس همین الان با فرکو تماس بگیر! فرکو تولید کننده انواع آینه از مدل‌های ساده تا مدل‌های هوشمند هست که آینه رو با ضمانت کیفیت می‌فروشه! یعنی اگه مشتری از آینه خوشش نیومد می‌تونه محصول رو پس بده! از طرفی هر آسیبی هم زمان حمل و نقل به آینه چراغ دار وارد بشه ، آینه جایگزین می‌شه! برای ثبت سفارش می‌تونین به روش‌های حضوری و غیر حضوری اقدام کنین.

پل ارتباطی با فرکو

می‌تونین با یکی از روش های زیر با ما در ارتباط باشین.
آدرس دفتر:  تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773

پیج اینستاگرام فرکو را از طریق این لینک دنبال کنید و جدیدترین طرح ها را تماشا کنید.

علت استفاده از آینه در دکوراسیون

همونطور که اشاره کردیم که آینه از اصول دکوراسیون هست و مزایای مختلفی داره. مثل : 1- باعث بزرگنمایی محیط می‌شه 2- محیط رو پرنور و دلباز می‌کنه 3- می‌تونیم تو آینه خودمون رو ببینیم! 4- دیده شدن تصویر وسایل در آینه باعث می‌شه دکور بهتر خودش رو نشون بده.

قیمت آینه چراغ دار

شما می‌تونین بر اساس سلیقه در اندازه و سایز آینه خودتون تصمیم بگیرین. آینه‌های دیگه‌ای در تولیدی فرکو به اسم آینه بک لایت هم تولید می‌شن . آینه بک لایت هم مثل آینه چراغ دار نورپردازی داره. که برای ایجاد این نور هم مثل آینه چراغ دار از لامپ‌های LED استفاده می‌شه. اما اینجا نوع led خطی هست. در آینه بک لایت برخلاف آینه چراغ دار هالیوودی ، لامپ‌ها در قسمت پشت یا به صورت مخفی در کنار قاب آینه نصب می‌شن.

قیمت آینه چراغ دار
آینه لامپ دار

نقش اساسی آینه چراغ دار برای گریم

تو کارهای آرایشی شدیدا به نور کافی نیازه! آینه چراغ دار بهترین نور رو برای آرایش فراهم می‌کنه! چرا که نوز از یه فاصله مناسب تابیده می‌شه و از طرفی زاویه هم عالیه! طوری که می‌تنیم ادعا کنیم آینه چراغ دار روی کیفیت کار می‌تونه موثر باشه!

قیمت آینه چراغ دار
قیمت آینه چراغ دار
آینه آرایشگاه
قیمت آینه چراغ دار

فضای مرده به چه معناست

فضاهای مرده به محیط‌هایی گفته می‌شه که در اون قسمت نمی‌شه کار خاصی انجام داد. یعنی محیط طوریه که قرار دادن یک وسیله در اون جا سخته و مناسب نیست . آینه چراغ دار می‌تونه برای فضاهای اینطوری عالی باشه و اونارو به کار بیاره!

قیمت آینه چراغ دار
قیمت آینه چراغ دار
قیمت آینه چراغ دار
قیمت آینه چراغ دار
آینه بک لایت از بهترین گزینه ها برای سرویس بهداشتی میباشد

آینه چراغ دار چند نوع دارد

  • آینه ثابت
  • آینه متحرک

آینه‌های چراغ دار از نظر نصب در انواع ثابت (دیواری) و متحرک تولید می‌شن.


آینه ثابت

قیمت آینه چراغ دار

منظور از آینه ثاب مدل‌های آینه هستن که به دیوار نصب می‌شن و نمی‌تونیم زود زود جابجاشون کنیم! نصب آینه روی دیوار بدون شک از جنبه دکوری بهترین گزینه هست! چرا که اینطوری آینه دیوار رو جذاب‌تر می‌کنه و خصوصیات آینه هم بهتر خودش رو نشون می‌ده. مزیت دیگه نصب آینه در این هست که جایی از فضا اشغال نمی‌شه.

قیمت آینه لامپ دار

آینه متحرک

ما خیلی اوقات نیاز داریم که جای آینه رو عوض کنیم. چندان راحت نیست که هی آینه دیواری رو جابجا کنیم! به همین دلیل در سال‌های گذشته مدل‌های متحرک آینه خیلی محبوب‌تر شدن. در مدل‌های متحرک از آینه پایه استفاده می‌شه و البته در صورت سفارش چرخ هم روی آینه تعبیه می‌شه. با نصب چرخ جابجایی خیلی خیلی راحت‌تر می‌شه.

بیشتر بخوانید : خرید محصول آینه قدی نور دار متحرک

آینه چراغ دار قدی
آینه هالیودی قدی

قیمت آینه چراغ دار
قیمت آینه چراغ دار
قیمت آینه چراغ دار
آینه هالیوودی بک لایت سرویس بهداشتی
قیمت آینه چراغ دار
قیمت آینه چراغ دار
آینه چراغ دار قدی
قیمت آینه چراغ دار
آینه رومیزی
قیمت آینه چراغ دار
آینه هالیودی قدی
قیمت آینه چراغ دار
آینه هالیوودی بک لایت
قیمت آینه چراغ دار
طرحی جذاب با آینه بک لایت
قیمت آینه چراغ دار
آینه چراغ دار گرد
قیمت آینه چراغ دار

از این آینه چراغ دار می توان به صورت رومیزی تولید کرد

به جز آینه قدی چراغ دار ، آینه چراغ دار به صورت رومیزی و کوچیک هم تولید می‌شه.. از این نوع از آینه چراغ دار می‌شه به صورت رومیزی در اتاق خواب و یا فضای آرایشگاه استفاده کرد . به صورتی که روی میز آرایش قرار بگیره . همچنین میشه از این آینه روی میز کنسول هم استفاده کرد. که این انتخاب کاملا سلیقه‌ای هست . بعضی از خانم‌ها و دختران علاقه زیادی به تزئینات و ظاهر اتاق خواب خودشون دارن و از طرفی به آینه‌ای هم نیاز دارن که برای آرایش خوب باشه. آینه چراغ دار هر دو مشخصه رو داره! یعنی هم از نظر دکوری خاصه و هم برای آرایش عالی.

آینه چراغ دار رومیزی

این آینه می‌تونه با حجم نوری که برای شما فراهم می‌کنه . تمام جزئیات پوست رو نشون بده. و این مورد یک مزیت فوق العاده هست که برای آینه آرایشی آینه چراغ دار بهترین گزینه هست. یعنی نور از بهترین زاویه می‌تابه. آینه های رومیزی فرکو میتونه یه میز شیشه‌ای که با آینه ست هست هم داشته باشه. البته این آینه ها روی میزهای مختلفی میتونن قرار بگیرن. آینه رومیزی رو می‌تونید در ابعاد مختلفی به صورت پایه دار و ثابت برای محیط مورد نظر خودتون سفارش بدید.

قیمت آینه چراغ دار
آینه آرایشی لامپی
قیمت آینه چراغ دار
قیمت آینه چراغ دار
قیمت آینه چراغ دار
قیمت آینه چراغ دار

آینه چراغ دار به چه نام های دیگری شناخته شده است

قیمت آینه چراغ دار
آینه گریم گرد
قیمت آینه چراغ دار

آینه چراغ دار آویزی چیست

آینه چراغ دار آویزی اصولا در مدل گرد تولید میشه که بسیار جذاب و مدرنه در نوع خودش. آینه ی آویزی با استفاده از ابزارهایی مثل کنف ، زنجیر ، مس و… نصب می‌شه . همچنین می‌شه از این آینه در سرویس بهداشتی ،اتاق خواب ،بالای میز کنسول و در آرایشگاه استفاده کرد . آینه آویزی در طراحی ها و الگوهای مختلفی ساخته میشه. .

در کل آینه چراغ دار در سه روش برای شما قابل نصبه که شامل ریموتی ،حسگری ،لمسی هست . در واقع به انتخاب مشتری هر کدوم از این حالات می‌تونن روی آینه مورد نظر نصب بشن.

قیمت آینه چراغ دار
قیمت آینه چراغ دار

قیمت آینه چراغ دار مدرن

در مجموعه فرکو بر روی آینه های چراغ دار آپشن های مختلفی بنا به سفارش مشتری تعبیه می‌شه. آینه‌های فرکو هم در مدل ساده تولید می‌شن و هم از آپشن‌های مدرنی مثل حسگر لمسی و تشخیص حرکت و یا ریموت کنترل برای ساخت اون‌ها استفاده می‌شه. هر کدوم از این آپشن‌ها به صورت نسبی روی قیمت آینه چراغ دار اثر می‌ذارن.

در آینه های چراغ دار لمسی از حسگر تاچ که مشابه با سنسور لمسی تلفن های هوشمنده استفاده میشه. این سنسور در قسمت مشخصی از آینه قرار می‌گیره و با لمس اون میشه آینه رو روشن و خاموش و یا رنگ چراغ اونو تغییر داد. حسگر تشخیص حرکت هم از تکنولوژی‌های اپتیکی بهره می‌گیره. در صورتی که بر روی آینه چراغ دار این حسگر کار بشه ، میشه با تکون دادن دست (تا فاصله‌ای مشخص) و اشاره آینه رو روشن ، خاموش و یا رنگ چراغ رو تغییر داد. در آینه های قدی فرکو از ریموت کنترل هم استفاده می‌شه که برای آرایشگاه‌ها و مزون‌ها بهترین آپشنه. به جز این موارد آینه‌های فرکو با توجه به سفارش مشتریان عزیز به سیستم هوشمند ضد بخار هم مجهز میشن که این آپشن برای حمام و سرویس بهداشتی یا استخر مناسبه.

آینه نور دار سرویس بهداشتی

سرویس‌های بهداشتی از جمله قسمت‌هایی هستن که در اون‌ها از آینه چراغ دار استفاده می‌شه. به نحوی که آینه بک لایت چراغ دار به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های آینه در سرویس بهداشتی تبدیل شده. در سرویس بهداشتی از آینه چراغ دار گرد ، مدل‌های مستطیلی و حتی آینه‌هایی با اشکال هندسی پیچیده‌تر بهره گرفته می‌شه. فرکو برای آینه‌های سرویس بهداشتی با توجه به سفارش مشتریان عزیز سیستم هوشمد ضدبخار هم تعبیه می‌کنه که به ویژه برای آینه‌های حمام گزینه‌ای عالی محسوب می‌شن.

آینه چراغ دار آرایشگاه

آینه از مهمترین ابزارها در آرایشگاه‌ها محسوب می‌شه و آینه‌های چراغ دار به واسطه نور مناسبی که فراهم می‌کنه مطلوب‌ترین مدل آینه برای آرایشگاه مهست. در سالن‌های آرایشی معمولا از آینه با ابعاد مختلف بهره می‌برن و مجموعه فرکو آپشن‌هایی ویژه برای این منظور در نظر گرفته که با توجه به سفارش مشتری در آینه تعبیه می‌شن. از جمله این آپشن‌ها می‌شه به : نصب چراغ متحرک و ریلی ، حکاکی لوگو و هر طرح دلخواه به صورت چراغ در آینه ، پایه ، قابلیت زوم در بخشی از آینه ، سنسور تشخیص حرکت ، ریموت کنترل و حسگر لمسی جهت تنظیم چراغ و … اشاره کرد.

چرا آینه چراغ دار

با توجه به زیبایی مطلوب اینه چراغ دار می‌تونین از اونا در فضاهای مختلف مثل آرایشگاه ، مزون سرویس بهداشتی ، اتاق خواب ، سالن پذیرایی و … استفاده کنین. این آینه‌ها همچنین برای مغازه ، هتل و … مناسبن. البته توجه داشته باشین که مثلا مدل آرایشگاهی آینه چراغ دار تفاوت زیادی با مدل مخصوص روشویی داره. واقعیت اینجاست که با وجود قیمت گرونتر آینه‌های چراغ دار ، اونا در مقایسه با آینه‌های ساده زیبایی قابل توجهی دارن و برای مدرن‌سازی محیط گزینه مناسب‌تری هستن. به ویژه مدل‌های هوشمند آینه چراغ دار جلوه خیره کننده‌ای به محیط می‌بخشن. برای آرایش و میکاپ مدل هالیوودی با لامپ حبابی مناسب‌تره در حالی که آینه بک لایت برای سالن پذیرایی و سرویس بهداشتی مطلوب‌تره. مدل آینه آرایشگاهی پلاس هم بهترین گزینه برای آرایشگاهه که هم نور بک لایت داره و هم چراغ حبابی.

سفارش محصولات فرکو

می‌خوای آینه چراغ دار بخری و دنبال بهترین خرید هستی؟ پس اگه دوست داری آینه چراغ دار رو از یکی از معتبرترین تولیدی‌های ایران بخری که الکی پول واسطه هم ندی با شماره 02188068352 تماس بگیر که تا آخر هفته فرصت داری از تخفیف هم استفاده کنی. و یا می‌تونید برای مراجعه حضوری از ٨ صبح تا ٢ و از 4 عصر تا ٨ شب به آدرس زیر مراجعه کنید .

آدرس دفتر : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

در صورتی که نصب آینه رو خودتون میخواید انجام بدین می‌تونین با دنبال کردن صفحه اینستاگرام ما فیلم‌های آموزشی نصب آینه به صورت رایگان رو داشته باشید همچنین در صورت نیاز می‌تونید به تکنسین‌های ما تماس بگیرید تا همکاران ما نصب رو براتون انجام بدن.

همچنین قابل توجه که محصولات فرکو به همراه ضمانت کیفی عرضه می‌شن و در صورتی که آینه مورد پسند مشتریان عزیز واقع نباشه به انتخاب مشتری آینه تعویض یا وجه پس داده میشه.

برای خرید حضوری می‌تونین از ساعات 8 تا 2 و 4 تا 8 شب اقدام کنین به آدرس بالا مراجه کنین.با اطلاع قبلی به آدرس بالا سر بزنید .

با اطمینان خرید کنید

نمونه تولیدی فرکو
نمونه تولیدی فرکو
آینه چراغ دار
آینه چراغ دار هوشمند
قیمت آینه چراغ دار
قیمت آینه چراغ دار
قیمت آینه چراغ دار
آینه چراغ در آرایشگاه
قیمت آینه چراغ دار
قیمت آینه چراغ دار
آینه های دو طرفه که بیشتر در آرایشگاه ها کاربرد دارند
قیمت آینه چراغ دار
آینه لامپی سرویس بهداشتی
قیمت آینه چراغ دار
قیمت آینه چراغ دار
قیمت آینه چراغ دار
آینه چراغ دار رومیزی
آینه قدی چراغ دار
قیمت آینه چراغ دار
آینه چراغ دار قدی
آینه لامپ دار
آینه لامپی
آینه چراغ دار در اتاق خواب
قیمت آینه چراغ دار
آینه قدی چراغ دار

قیمت آینه چراغ دار مزونی

آینه چراغ دار بهترین و حرفه‌ای‌ترین مدل آینه برای مزون محسوب می‌شه. طوری‌که در اکثر مزون‌ها از آینه‌های چراغ دار هالیوودی و بک لایت استفاده می‌شه. همچنین قابل توجه که برای محیط مزون مدل قدی آینه مناسب‌تره. لوگوی چراغ دار دیگر آپشن مهمیه که در آینه‌های مخصوص مزون نصب می‌شه. این آپشن در صورت سفارش مشتریان عزیز به صورت رایگان در آینه تعبیه میشه. لوگوی چراغ دار گزینه‌ای مناسب برای برندینگ مزون هست.

مزیت‌های خرید محصولات فرکو

1_شما هنگام تماس با متخصصان و کارشناسان آینه وشیشه صحبت می‌کنید با تجربه سال‌ها تولید و نصب آینه برای محیط‌های مختلف.
2_محصولات فرکو از تولید به مصرفن .و مسئولیت تمام ایرادات احتمالی شیشه و آینه شما به عهده تولیدی فرکو هست.
3_با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما عرضه میشه.
4_در صورت نیاز کارشناسان ما برای اندازه گیری به محل نصب برای شما فرستاده می‌شن.و از متر لیزی هنگام اندازه گیری استفاده می‌شه.
5_تمامی سوالات خودتون رو می‌تونید از کارشناسان ما بپرسید و با ما در واتساپ درتماس باشید.
6_بعد از تولید محصول شمادرب منزل برای شما ارسال میشه.همچنین درصورت تمایل شما نصب توسط تکنسین های تولیدی فرکو انجام میشه.
7_در هر گونه خرابی میتونید با ما تماس بگیرید.تا به شما کمک کنیم.در سریعترین زمان آماده خدمات رسانی به شما هستیم.

با خرید از صنایع فرکو یک آینه ی با کیفیت اورجینال ، به همراه قیمت مناسب و خرید مطمئن داشته باشید .
شعار صنایع تولید شیشه و آینه فرکو
فرکو ، فکری نو

بیشترین کاربرد آینه چراغ دار در چه مواردی است؟

کاربردهای بسیار زیادی را می توان برای آینه چراغ دار برشمرد. اما از مهمترین کاربردهای آن می توان به استفاده در سالن های آرایشی و مزون ها اشاره نمود.

عوامل موثر بر قیمت آینه چراغ دار چیست؟

1- ابعاد و شکل آینه 2-تعداد چراغ های به کار رفته در آن و…

33 پاسخ

  1. سلام کارتون حرف نداره اما من خرید کردم خیلی نورش زیاده می توانم چند تا چراغشو در بیارم ؟

    1. سلام شب شما بخیر . بله این موضوع دلخواهیه . می تونید با چرخوندن لامپ چند تاشو در بیارید تا نور کمتری تو فضاتون پخش شه.

    1. سلام روزتون بخیر. ممنون میشیم برای اطلاعات مربوط به قیمت با شماره 02188068352 تماس بگیرین

    1. سلام‌ و‌ درود برای کسب اطلاعات در مورد قیمت می توانید با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

    1. سلام شب شما بخیر. بله با هر فونتی که مد نظر دارید می توانید سفارش خود را ثبت کنید .

    1. سلام وقتتون بخیر. اشکال مختلف نیاز به تجهیزات و امکانات خاص خود هستند که میتونند در قیمت نهایی هم کمی موثر باشن.

    1. سلام قیمتی که به شما داده میشه قیمت نهایی آینه با احتساب چراغ های روی آینه هست. می تونید باش ماره 02188068352 تماس بگیرین دقیقا راهنماییتون میکنن.

    1. سلام و درود. در مجموعه فرکو آینه ها با چراغ نواری هم تولید میشن. موفق و موید باشید.

    1. سلام و درود. برای سفارش و بازدید از محصولات میتونید روز های کاری از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20 تشریف بیارید در خدمتتون هستیم. ولی بهتره قبلش هماهنگ کنید. موفق و موید باشید.

    1. سلام و درود. با توجه به اینکه آینه های لامپ دار تنوع وسیعی دارن از نظر قیمتی نیز تفاوت هایی دیده میشه بین مدل های مختلف. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 02188068352 تماس حاصل بگیرید.

    1. سلام و درود. در آرایشگاه از انواع آینه چراغ دار و از جمله مدل معمولی. اما فرکو برای آرایشگاه آپشن های ویژه ای هم در نظر گرفته که هر کدام مطابق با سفارش مشتریان عزیز به آینه اضافه میشه. موفق و موید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو