Home
بین کابینتی آینه ای

بین کابینتی آینه ای

بین کابینتی آینه ای دودی

بین کابینتی آینه ای یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات تولید شده در صنایع فرکو هست.زیرا هنگام استفاده از این محصول کمک بسیاری در زیباتر شدن دکور منازل و تمامی محیط‌های مورد نظر خود می‌شین.در زمان‌های گذشته در فضای بین کابینت از کاشی و سرامیک استفاده می‌شد. اما با مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی با ساخت محصولاتی همانند بین کابینتی آینه ای،شیشه بین کابینتی لاکوبل این نمونه محصولات تولید و به فروش رسیدن.استفاده از این محصول در فضای بین کابینتی می توان فضای آشپزخانه رو به طرز عجیبی چشم گیر و زیبا کنه.

ناگفته نمونه که این نمونه محصول تولید شده در صنایع خشک و از مزیت فراوان برخوردار هست که یکی از مهم‌ترین قسمت‌های اون بازتاب نور و ایجاد روشنایی بیشتر در محیط هست.پس استفاده از این محصول نه تنها زیبایی رو برای شما عزیزان به ارمغان می‌رسونه، بلکه باعث میشه هزینه بسیار کمتری در برق برای شما به وجود بیاد.

بین کابینتی آینه ای

بین کابینتی آینه ای چیست

بین کابینتی آینه ای در اصل یک نوع محصولات تزئینی هستن که با استفاده از اونا می‌تونیم فضای آشپزخونه خود رو زیباتر،بروز و لاکچری‌تر بسازیم.این نمونه محصول تولید شده یکی از بزرگ‌ترین و پربازدید ترین ابتکار ایرانیان هست که در جای معماری سنتی ایران قابل مشاهده هست.هنگام تولید این محصول در ابتدا آینه مورد نظر در ابعاد و طرح های مورد نظر برش داده می‌شه.

پس از مرحله برش دادن ، آینه رو در محل مورد نظر نصب می‌کنیم. در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو انواع بسیار گوناگونی از بین کابینتی آینه‌ای تولید می‌شه. و شما عزیزان می‌تونین هر نمونه محصول مد نظر خود رو داشته باشین. و در محیط‌های گوناگونی استفاده کنین. شما عزیزان می‌تونین در بین کابینتی آینه ای خود از انواع آینه های رنگی، طرح دار و یا حتی ساده استفاده کنین.

بین کابینتی آینه ای

قیمت بین کابینتی آینه ای

بین کابینتی آینه ای صنایع فرکو نسبت به آپشن هایی که به آن اضافه می‌کنن.باعث می‌شه از قیمت بالاتری نیز برخوردار باشه.برای مثال زمانی که شما از بین کابینتی آینه ای ساده استفاده می‌کنین. هزینه بسیار کمتری نسبت به بین کابینتی آینه ای طرح دار و یا .. پرداخت می‌کنین. صنایع تولید شیشه و آینه فرکو نسبت به کیفیت محصولات خود از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هست.پس برای اطلاع بیشتر در رابطه با قیمت به روز محصولات صنایع فرکو تنها کافی‌اس ، که با کارشناسان فرکو در ارتابط باشین.

بین کابینتی آینه ای طرح دار

استفاده از این محصول بسیار باعث ایجاد مزیت و زیبایی برای محیط شما می‌شه. همانطور که در مطالب بالا گفته شد صنایع فرکو به دلیل برخورداری از دستگاه های بروز و هوشمند توسنته اس انواع بسیار گوناگونی از بین کابینتی آینه ای رو در بهترین کیفیت برای شما تولید کنه.
اما در کنار تمامی این مزیت‌هایی که گفته شد،زمانی که شما از این محصول استفاده می‌کنین باعث روشن‌تر شدن محیط خود می‌شین.
بین کابینتی آینه ای طرح دار یکی از پرطرفدار ترین محصولات تولید شده هست که از نظر روانشناسی در روحیه افراد بسیار تاثیر گذار هس.برای مثال هنگامی که شما از محصول برای محیط خود استفاده می‌کنین روشنایی که ایجاد می‌شه باعث دلبازتر شدن محیط خود می‌شین و این عملکرد بسیار تاثیر گذار بر روحیه افراد هست.

بین کابینتی آینه ای

نصب بین کابینتی آینه ای

نصب این محصول بسیار زیبا به دو صورت انجام می‌شه.در حالت اول به صورت سرتاسری و در حالت دوم به صورت تکه ای نصب می‌شه.زمانی که شما بخواید بین کابینتی آینه ای شما به صورت سرتاسری باشه ، تمامی دیوارهایبین کابینت شما آینه کاری می‌شه.و یا اگر شما عزیزان بخواید که این محصول رو به صورت تکه ای نصب کنین.در این نمونه کار قسمت بالایی گاز و یا قسمت های دیگر برای آینه کاری انتخاب می‌شه.

البته ناگفته هم نمونه که انتخاب این موضوع تنها بستگی به نوع سلیقه شما عزیزان داره.در شروع کار ابتدا طرح مد نظر شما عزیزان انتخاب می‌شه.این نمونه طرح های انتخاب شده بیشتر مواقع با کمک کارشناسان صنایع فرکو انتخاب می‌شه به همین دلیل در بیشتر انتخاب‌ها آینه کاری‌هایی که با سبک معماری داخلی هرخونه مناسب باشه انتخاب می‌شه. زیرا کارشناسان فرکو با بررسی محیط مورد نظر بهترین و مناسب ترین پیشنهاد رو برای شما عزیزان می‌دن.

و پس از انتخاب طرح مورد نظر آینه در ابعاد گفته شده برش داده می‌شد و در محیط خواسته شده نصب می‌گرده. پس تنها برای داشتن این محصول بسیار زیبا کافی‌اس که با کارشناسان فرکو در ارتباط باشین و محصول مورد نظر خود رو ثبت کنین همکاران فرکو در کمترین زمان محصول سفارش داده شده رو برای شما عزیزان طراحی و آماده می‌کنن و طی ۴۸ ساعت در تمامی نقاط ایران که باشین برای شما عزیزان محصول مورد نظر ارسال خواهد شد راه ارتباطی با کارشناسان تنها از شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ می باشد‌.

بین کابینتی آینه ای

انواع بین کابینتی آینه ای

بین کابینتی آینه ای مربعی شکل

زمانی که شما از بین کابینتی اینه ای مربعی شکل استفاده می‌کنین.که این طرح تولید شده در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو شباهت بسیار زیادی با طرح های لوزی دارن از سادگی بسیاری برخوردار هستن. در بین کابینتی اینه ای می توان از اینه های شفاف و ساتینا که حالت ماتی دارن استفاده کرد‌.

استفاده از این محصول همانند دیگر بین کابینتی اینه ای می‌تونه. نمای بسیار زیبایی رو به آشپزخونه شما عزیزان ببخشه.این نمونه محصول از طرح و مدل های گوناگونی تولید شده‌اس که شنا عزیزان می‌تونین طبق سلیقه خود هر کدوم رو که به سبک و طرح منازلتون میاد ، انتخاب و استفاده کنین.

بین کابینتی آینه ای

معتبرترین صنایع تولید شیشه و آینه ای در ایران

بین کابینتی آینه ای


چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود دارد .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر می باشد .
آدرس دفتر :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنی هست
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

شیشه لاکوبل

تولیدی های دیگر مجموعه فرکو :با کلیک کردن بر روی هرکدام از گزینه ها وارد آن مطلب شده و نمونه کارها را ببنید

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی
درب آلومینیومی دستشویی
پنجره دوجداره ترمال بریک
درب آلومینیومی کشویی
پنجره دو جداره طرح چوب
پنجره دو جداره کشویی
درب آلومینیومی سفید
نمایندگی درب آلومینیوم
درب توالت
پنجره دوجداره ثابت
بازار درب آلومینیومی
کارخانه پنجره دوجداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو