Home

قیمت آینه سالنی

قیمت آینه سالنی با توجه به مدل و تنوع گسترده‌ای که داره تعیین میشه . همچنین تعیین قیمت ، بستگی به ابعاد و طرح و آپشن‌هایی که شما بخوای به آینه اضافه کنی هم داره. این روزها آینه هم مثل بقیه چیزها مثل خونه و ماشین و وسایل و.. شامل نوسانات قیمت میشه ! البته که قیمت آینه به اندازه‌ی خونه و ماشین ، زیاد نیست . اما با این‌حال باید بدونی که این نوسانات روی قیمت نهایی آینه هم تاثیرات جزئی داره . که درباره این موضوع در ادامه بیشتر توضیح می‌دیم

اما با این حال یکی از چیزهایی که نباید در انتخاب آینه دست کم گرفته بشه ، کیفیت آینه هست ! چرا که دیگه استفاده از آینه‌ها امر مهمی شده و وجود اونا مخصوصا در سالن‌های زیبایی یک امر واجبه ! و خب کار آرایشگرهای حرفه‌ای هم بسیار سخت و با جزئیات هست و اگر آینه خوبی نداشته باشی ، خیلی زود هرکاری باعث خستگی شما تو کاری که دوستش داری میشه .

همچنین استفاده از آینه دیگه مثل زمان قدیم سرسری و ساده نیست که فقط کار‌های معمولی باشه . همین‌طور بین مردم جامعه هم امروزه امر بسیار مهم و پر اهمیتی هست . میشه گفت که واقعا افراد امروزی بیشتر به این مسایل اهمیت میدن و خب عده زیادی از مردم هم درباره انتخاب سالن‌ زیبایی ، بسیار ظاهر بین هستن . اگه می‌خوای بدونی چجوری پس با من بیا تا بهت بگم …

چه عوملی روی قیمت آینه سالنی تاثیرگذار هست؟

آینه‌های سالنی می‌تونن در ابعاد و طرح‌های متفاوتی باشه . در سالن‌های زیبایی هم از آینه‌های قدی و هم از آینه‌های رومیزی استفاده میشه . که قیمت آینه سالنی قدی با رومیزی آنچنان تفاوتی نداره . اما از نظر کاربرد و همین‌طور پرطرف‌دارتر بودن ، آینه قدی آینه محبوب‌تر به شمار میره . چرا که سبب بزرگ‌تر نشون دادن فضا میشن و در کل گستره بازتری رو به تصویر می‌کشن . همین‌طور از نظر زیبایی در دکوراسیون بهتر هستن .

در یک آرایشگاه بزرگ و شیک از هر دوی این نوع آینه‌ها استفاده میشه . البته که آینه‌های رومیزی هم کاربردهای خودشون رو دارن . چون این مدل از آینه که به صورت رومیزی هست ، آرایشگر می‌تونه از میز آینه برای قرار دادن ابزار و وسایل آرایشی استفاده کنه . اگر هر کدوم از این دو مدل آینه رو بخوای ، میتونی با خواسته‌ی خودت سفارش باکس بدی که تعبیه بشه . که این بسته به سبک سلیقه شما دوست عزیز داره ! همچنین این نوع آینه‌ها می‌تونن آپشن‌های خیلی گسترده‌تری هم داشته باشن . که در ادامه بهشون می‌پردازیم …

قیمت آینه سالنی

انواع آینه آرایشگاهی چراغ‌دار

یه سبک جدید که آینه‌هارو از اون حالت سادگی خودشون در میاره مدل آینه چراغ‌دار آرایشی هست . خب در حال حاضر دیگه هیچ‌کس سراغ یه آینه بدون طرح و ساده نمیره ! چه بسا حالا که این مدل آینه‌های چراغ‌دار رو بورس هستن و می‌تونن نور عالی رو هم به شما بدن ، ضروری‌ترین چیز برای هر سالنی اینه که دارای آینه با نور پردازی خوبی باشه . که اون رنگ مو یا مدل میکاپ یا… در هر حالتی خوب نشون بده . چون قراره بعد از هر کاری که تو سالن آرایشی انجام میدی ، مشتری تو آینه خودش رو عالی ببینه تا احساس رضایت داشته باشه !

اما چجوری میشه که مشتری میکاپ یا رنگ و مدل موهاش رو بدون نقص ببینه ؟؟ لازمه خوب دیده شدن ” نور کافی ” هست . شما هر چقدر که سالن پر نوری داشته باشی ، نور مستقیم از جلو یه چیز دیگه‌اس…! چرا ؟؟ چون هم مشتریت می‌تونه خودشو کامل و با نورپردازی دقیق و کیفیت بالا ببینه . هم شما میتونی تسلط بیشتری به کارت داشته باشی .

یه آپشن خوب مدل‌های چراغ‌دار این هست که برای تولید این مدل از آینه ، از چراغ led استفاده شده . این چراغ مزایای عالی خودش از جمله این که کم مصرف هست رو داره . و تنوع رنگ و مدل نورپردازی و کنترل شدت نور و… کاملا برای شما فراهم می‌کنه ! شما با یه هزینه معقول برای هر نوع از این مدل‌ها می‌تونی هر آپشنی که میخوای رو در یک آینه داشته باشی .

قیمت آینه سالنی چراغی

انواع آینه چراغ‌دار مناسب لوکس‌ترین سالن زیبایی کشور :

  • انواع آینه بک‌لایت
  • مدل آینه هالیوودی

قیمت آینه سالنی مدل بک‌لایت

از انواع مدل آینه سالن آرایشگاه چراغ‌دار ، مدل آینه بک‌لایت هست . این آینه به قدری جذاب هست که دور تا دور اون به شکل‌های متفاوت و به صورت تو‌کار و مخفی چراغ ال ای دی استفاده شده . همین نور مخفی که از دور تا دور آینه به فضا می‌تابه ، اون رو محبوب‌ترین کرده !

کاری که این آینه می‌کنه این هست که به شما یه آینه با ظاهر کاملا به روز و مدرن میده ! قیمت این مدل از آینه مقداری بالاتر از سایر آینه‌هاست . در نتیجه با کمی هزینه بیشتر میتونی سبک خاص‌تری از آینه رو برای سالنت داشته باشی . این آینه هم می‌تونه ابعاد متفاوت داشته باشه ، میشه دفرمه باشه یا قدی یا رومیزی که انتخاب هرکدوم از این مدل‌ها به سلیقه و نوع دکوراسیون شما بستگی داره .

اما آرایشگرهایی که سالن‌های لوکس‌شون شمال تهران هست ، بیشتر کدوم مدل رو می‌برن ؟؟ نوع بیشتری که از این آینه به چشم میاد نوع قدی اون هست که دید کامل تری رو به شما میده.

قیمت آینه سالنی بک لایت

قیمت آینه سالن زیبایی مدل هالیوودی

شاید اسم این آینه رو کمتر شنیده باشی . ولی مطمئنا این طرح رو در سالن‌های آرایشگاهی چه مردانه و چه زنانه دیدی ! اما می‌دونی چرا به عنوان آینه آرایشگاهی سالن زیبایی از این مدل استفاده میشه ؟ چون این سبک برای سالن‌ها عالیه . چراغ‌های حبابی که دور تا دور اون تعبیه شده ، باعث میشه که نور طبیعی و مستقیم به مشتری بتابه .

این آینه یه نور کاملا مناسب با سالن رو بهت میده برای میکاپ ، گریم و حتی اصلاح مو بده . خوبی این نوع مدل‌ها اینه که اگه بتونی یه مقداری برای قیمت آینه سالنی مدل آینه هالیوودی بیشتر هزینه کنی ، می‌تونی یه مدل هوشمند رو سفارش بدی که دیگه کنترل میزان روشنایی نور و رنگ بندی و… آینه‌ات دست خودت باشه و بتونی به راحتی تغییرش بدی .

در سالن‌های آرایشگری بیشتر این مدل رو با سبک رومیزی میبینی مخصوصا برای گریم و میکاپ . حتی به عنوان آینه لامپی گریم عروس فقط از این مدل استفاده میشه ! حتی تو اکثر سالن‌های تراز آرایشگاه مردانه ، برای گریم آقای داماد هم فقط و فقط از همین مدل از آینه استفاده میشه . همین موضوع مهم‌ترین دلیل برای خرید آینه هالیوودی مدرن و جدید به حساب میاد .

قیمت آینه سالنی هالیوودی

یک آینه با این مدل‌ها به عنوان آینه سالن آرایشی بخر یا دیگه ادعای خوش سلیقه بودن نداشته باش !

سبک دکوراسیونت چیه ؟ می‌خوای آینه جدیدت مدرن و لوکس باشه یا کلاسیک و مجلل ؟ حالا بسته به سبک سلیقه‌ات باید بگم خدمتت که آینه‌ها آپشن‌های متفاوتی دارن . در عین حال می‌تونن سبک و طرح‌های متفاوتی هم داشته باشن . مثلا یه می‌تونه قاب‌دار باشه یا بدون قاب . حالا سؤال اینه که قاب روی قیمت آینه سالنی تاثیرگذار هست ؟ جواب این سؤال خیلی هم پیچیده نیست ! و می‌تونم بگم که خب‌ بستگی داره شما از چه جنسی برای قاب آینه می‌خوای استفاده کنی .

مثلا می‌خوای از جنس استیل یا چوب باشه یا های‌گلاس باشه … اگه دنبال یه قاب با دوام بالا ، در عین حال خاص و جذاب هستی و می‌خوای هم کیفیت و هم شیک بودن آینه رو کنار هم داشته باشی جنس های گلاس و چوب رو پیشنهاد می‌کنم . قیمت آینه سالنی از جنس چوب می‌تونه خیلی متفاوت محاسبه بشه . چون هم جنس‌های متفاوتی داره ، هم طرح‌های جدید .

اما از طرفی کاربرد خودشون رو هم دارن چرا که می‌تونه قاب آینه یا باکس‌ها یک دست و رنگ باشه . و همگی از جنس چوب باشه . همین‌طور قیمت آینه قدی آرایشی از جنس چوب که برای دکوراسیون بسیار کار متفاوتی هست و می‌تونی در هر جایی از سالن به صورت رومیزی‌ هم استفاده کنی ، بسیار مناسب هست .

آینه سالنی در انواع مختلفی تولید میشه از حمله :

  • انواع آینه چراغ‌دار یا بک‌لایت بدون قاب و پایه
  • انوع آینه آرایشگاهی قاب‌دار یا پایه‌دار

خرید یه آینه بدون پایه و بدون قاب

یکی دیگه از انواع آینه‌های قدی لمسی ، مدلِ بدون پایه این طرح هست . آینه‌های بدون پایه اصولاً بر روی دیوار نصب میشن . که در این صورت شما می‌تونی با نصب آینه لمسی بدون قاب و بدون پایه ، روی دیوار یه جون دوباره ببخشی به دیوار بی روحت ! و زیبایی محیط خودت رو صد برابر کنی …

در مدل آینه بدون قاب ، همین سادگی این آینه باعث شده که اون به یک محصول زیبا و شیک تبدیل بشه . برای کسانی که مایل هستن برای سالن زیباشون یه آینه بخرن که هم ساده باشه هم لوکس ، این آینه شدیدا پیشنهاد میشه !

جنس و کیفیت اولویت اول ما برای خرید هر محصولی هست . اما در خرید آینه بدون قاب کیفیت از هرچیزی مهم‌تره ! چرا که این آینه بدون قاب هست که نگه‌دارنده‌ای نداره . پس باید حتماً از کیفیت بالایی برخوردار باشه تا با افتادن و… دچار آسیب نشه !

اگر توام عاشق آینه آرایشگاهی مدرن و مدل جدید آینه هستی ، باید بگم که حتما از یه جای معتبر مثل کارخونه فرکو خرید کن ! حالا چرا ؟ چون شرکت فرکو برای محصولات خودش ضمانت پس از فروش داره . در صورت نارضایتی می‌تونی که کالا رک مرجوع کنی .

نصب آینه بدون قاب روی دیوار

شاید برات سؤال باشه که این آینه‌های بدون قاب رو چجوری روی دیوار نصب می‌کنن ؟! برای نصب آینه‌های بدون قاب روی دیوار ، باید این کار رو به خوبی بلد باشی ! تا بتونی بدون مشکل آینه جدیدت رو نصب کنی .

نحوه نصب آینه بدون قاب به دو صورت هست :

۱)چسب سیلیکونی که باید در خرید چسب هم نهایت دقت رو داشته باشی . و بهترین چسب رو استفاده کنی . برای نصب آینه بدون قاب روی دیوار چسب رو به پشت آینه بچسبون و سپس از قسمت بالای آینه شروع به چسب زدن به صورت ردیفی کنی .

در نهایت به حالت دل.خواه خودت آینه قدی‌ جدیدت رو بچسبون . اما این روش اصلا پیشنهاد نمیشه . علاوه‌بر این‌که یه نصب کاملا غیر حرفه‌ای هست ، کلی کثیف‌کاری هم داره!

۲) حالت دوم به وسیله پیچ هست . که دقت بسیار بالایی رو نیاز داره . کاملا باید مراقب باشی که حتما سر جای درست پیچ بزنی .

مدل آینه قدی برای پذیرایی فرکو

خلاصه این مقاله :

دنبال یه آینه برای سالنت هستی و می‌خوای با هزینه مناسب کیفیت بالا رو داشته باشی ؟ می‌خوای مستقیم از خود تولیدکننده بخری تا پول الکی به واسطه ندی ؟ تبریک می‌گم تو واقعا هوش اقتصادی خوبی داری و شدیدا لیاقت مدیریت یه مجموعه زیبایی رو داری !

پس شما در این صورت هم برای مدرنیته کردن و داشتن سبک خاص و متفاوت از قدیمی‌ها و هم جذب مشتری‌های خودت می‌تونی آینه مدل جدید بخری ! در این صورت همون‌طور که تو کارت خفن و عالی هستی ، طراحی سالنت رو هم به بهترین حالت ممکن با خرید این مدل آینه جدید انجام میدی .اما توجه داشته باش که قیمت آینه سالنی مورد نظرت ممکنه با اعمال چراغ ، مقداری بالاتر محاسبه بشه .

از کدوم تولیدی بالاترین کیفیت آینه رو تهیه کنیم ؟

حالا که دنبال یه تولیدی درست و حسابی هستی ، چرا شرکت فرکو رو با این همه تنوع و مدل انتخاب نکنی؟ به این دلیل که آینه‌های طراحی شده توسط فرکو با جنس سوپرکلییر یا فوق شفاف تولید میشن . به همین علت شفافیت بیشتری در مقایسه با آینه‌های معمولی مغازه‌های بازار دارن . پس خیالت از بابت کیفیت راحت باشه . توجه داشته باش که گارانتی یک ساله فرکو بی‌قید و شرطه و هیچ قانون اضافه‌ای برای اون وجود نداره !!

برای ما در شرکت فرکو ، فقط و فقط رضایت مشتری مهم‌ترین اساس و قانون هست . باید بدونی که فرآیند تولید آینه تو خود شرکت فرکو انجام می‌شه و شما می‌تونی هر طرح و شکل مد نظر خودت رو به فرکو سفارش بدی . برای سفارش به این قسمت سایت مراجعه کن :

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حالا برای سفارش یا دیدن نمونه‌ کار‌های شرکت با این شماره تماس بگیرین بعد از این به بعد می‌تونی با شماره‌ی زیر تماس بگیری و مشاوره رایگان هم بگیری :
02188068352 و 09101767773
برای دیدن روند تولید سفارشت هم می‌تونی حضوری بیای به آدرس کارخونه صنایع شیشه و آینه فرکو :
تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو