Home
صنایع طلق شفاف

فروش عمده طلق شیشه ای

فروش انواع طلق شیشه ای

طلق شیشه ای نوعی طلق است. طلق های شیشه ای بسیار شفاف هستند و به دلیل شباهتی که به شیشه دارند با این نام شناخته می‌شوند. طلق های شیشه ای در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. و انواع مدل‌ها را می‌توانید برای هر مکانی استفاده کنید. این نوع طلق ها بسیار قیمت اقتصادی دارند و مجموعه فرکو با شرکت ها و همچنین عموم مردم همکاری می‌کند. شما می‌توانید برای خرید طلق شیشه ای با دفتر فروش مجموعه فرکو به دو صورت حضوری و غیرحضوری خرید خود را ثبت کنید. هدف از فروش عمده طلق شیشه ای قیمتش می‌باشد. که مجموعه فرکو چه به صورت عمده و چه ساده محصولاتش را با بهترین قیمت به دست مشتری می‌رساند.

برای ثبت سفارش با شماره تلفن 02188068352 در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید…طلق شیشه ای

طلق شیشه ای چیست

طلق های شیشه ای نوعی طلق از جنس مواد پلیمری می‌باشند. که دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی در مدل‌های مختلفی هستند و رقیب اصلی در بازار امروز طلق، شیشه می‌باشد. طلق ها بسیار سبک وزن هستند و با توجه به سبکی که دارند می‌توانید به‌راحتی جابه‌جایی انجام دهید. ویژگی‌های دیگری همچون مقاومت طلق ها باعث شده است تا نظر عموم مردم را روی طلق جذب کند. طلق ها در برابر انواع ضربات مقاومت می‌کنند. و به‌راحتی نمی‌شکنند. موضوع مهم دیگری که می‌باشد قیمت مناسب طلق ها است. که باعث شده‌است. تا برای افرادی که به فکر اقتصادی بودن محصول هستند مناسب باشد.

تولیدی طلق شیشه ای

طلق شیشه ای در مقایسه با شیشه

شاید برای شما جالب باشد که طلق های شیشه ای چه شباهت‌هایی و چه تفافت‌هایی با شیشه دارند و به چه دلیلی می‌گویند به این نوع طلق طلق شیشه ای. طلق های شیشه ای امروزه با بهترین روش‌ها تولید می‌شود و در صنعت امروزی طلق ها را طوری طراحی می‌کنند تا در فضاهای باز و بسته بهترین نور را از بیرون محیط دریافت کنند. بهترین گزینه برای نورگیری شیشه بوده است که طلق های شیشه ای به عنوان رقیب شیشه ظاهر شده‌اند. و می‌توان گفت ویژگی‌های بهتری نسبت به شیشه دارند. طلق های شیشه ای بسیار سبک هستند و در مقایسه با شیشه به این نتیجه می‌رسیم که جابه‌جایی طلق ها بسیار راحت‌تر است. طلق ها با توجه به وزن کمی که دارند بسیار انعطاف‌پذیری بالایی دارند. و در برابر ضربات بسیار مقاوم‌تر نسبت به شیشه ظاهر می‌شوند.

و از همه مهم‌تر اقتصادی بودن محصول می‌باشد که طلق ها بسیار قیمت مناسب‌تری نسبت به شیشه دارند. علاوه بر تفاوت‌هایی که گفته شد شباهت هایی نیز باهم دارند. ساخت هر دو محصول به یک شکل می‌باشد. و فقط مواد اولیه‌شان متفاوت است.

کیفیت طلق شیشه ای

انواع طلق ها

طلق ها امروزه با روش‌های مختلف و در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند. که دو نوع معروف و پرفروش طلق های مات و شفاف هستند. طلق های شفاف در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند. و می‌توان گفت برای هرمکانی می‌توانید طلق مورد نظر خود را انتخاب کنید. طلق ها در رنگ‌های مختلف و طرح‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. که در ادامه مقاله طلق ها به صورت لینک نمایش داده می‌شوند و برای تحقیق و جمع آوری اطلاعات بیشتر درباره‌ی هرکدام بر روی طلق مورد نظر خود کلیک کنید.

صنایع طلق مات

طلق شفاف

طلق شفاف یکی از متریال‌های جذاب می‌باشد که بهترین گزینه برای جایگزینی شیشه است. از این نوع طلق ها در مکان‌های مختلف استفاده می‌کنند و قابلیت انعطاف‌پذیری بالای آن باعث شده است تا بتوانید به‌راحتی خم کنید و در هر مکانی استفاده کنید. طلق های شفاف در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند که یکی از مدل‌های کاربردی طلق های یو وی هستند که باعث می‌شوند تا در برابر اشعه‌های مضر خورشید و نور مقاومت کند. یکی از اشعه‌هایی که امروزه ضرر زیادی دارد اشعه‌ی فرابنفش است. که از طریق تابش خورشید به سطح زمین می‌رسد. این نوع اشعه برای چشم‌ها بسیار مضر می‌باشد و باعث ضعیفی چشم می‌شود. بهترین گزینه برای جلوگیری از این آسیب‌ها طلق ها یو وی دار هستند.

حتی با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است این پیشنهاد را به شما می‌دهیم تا از عینک‌های یو وی دار استفاده کنید. تا چشمانتان در برابر اشعه‌های مضر مقاوم شود.

بیشتر بخوانید…طلق شفاف

طلق رنگی

طلق مات

طلق مات عکس طلق شفاف عمل می‌کند. و بیشتر در محیط هایی که میخواهند امنیت را فراهم کنند و حریم‌شخصی ایجاد کنند از طلق های مات در مکان‌های مختلفی همچون سقف‌های کاذب و در حیاط‌های خانه دستگاه های پز و… از این نوع طلق ها استفاده می‌کنند.طلق های مات به چند روش تولید می‌شوند که می‌توان به طلق‌های مات دوجداره اشاره کرد. طلق های مات دوجداره عایق‌بندی کامل می‌کنند. و مانع ورود سروصدا از محیط خارجی خانه به داخل محیط و بالعکس می‌باشد.

طلق مات طبیعتا میزان عبور نور کمتری در مقایسه با طلق شفاف دارد. اما این طلق به طور کامل مانع از عبور نور نمی‌شود و روشنایی کافی خواهد داشت. طلق مات در عین عبور نور، دید را از بین می‌برد و در فضاهایی که نیاز است تا با جداسازی دید نیز وجود نداشته باشد، بهترین گزینه است.

طلق رنگی

طلق های رنگی برای افراد خوش‌سلیقه و تنوع‌طلب مناسب است. یکی از جذاب ترین طلق ها و زیباترین طلق ها طلق رنگی می‌باشد که به مکان مورد نظر شما جلوه خاصی می‌دهد و بهترین گزینه برای شما می‌باشد. طلق‌های رنگی باعث شده است تا طلق ها برتری خاصی نسبت به شیشه داشته باشند. با توجه به طیف رنگی بالای طلق ها در رنگ‌های متفاوت و شاد خیلی از افراد انتخابشان طلق رنگی است.

قیمت مناسب طلق زنبوری

فروش عمده طلق شیشه ای

طلق های شیشه ای یکی از پرفروش‌ترین طلق ها به حساب می‌آیند که شما می‌توانید به دو روش عمده و تکی خرید کنید. مجموعه فرکو این قیمت طلق را تضمین می‌کند و شما می‌توانید با بهترین قیمت خرید کنید. برای تولید طلق شیشه ای ابتدا باید مواد اولیه را داغ‌داغ شود و در قالب مورد نظر قرار داده شود. و سپس به صورت اتفاقی و به سرعت مواد را سرد کنیم تا در قالب مورد نظر بتوانیم طرح را در بیاوریم.

طلق پلی کربنات

یکی از جذاب‌ترین و مقاوم‌ترین طلق ها، طلق پلی کربنات می‌باشد. که قوی‌ترین طلق به حساب می‌آید و در برابر انواع ضربات مختلف مقاوم است.طلق های پلی کربناتی به دلیل داشتن لایه پلی کربنات باعث شده است تا بسیار مقاوم شود تا به نوعی می‌توان گفت این نوع طلق ضد ضربه است. این نوع طلق ها بسیار شفاف هستند و وزن سبکی دارند. که می‌توانید به‌راحتی جابه‌جا کنید. این نوع طلق ها به دو روش ساده و یو وی تولید می‌شوند که هردو بسیار مناسب هستند.

بیشتر بخوانید…طلق پلی کربنات

طلق پلی کربنات ساده

طلق های پلی کربناتی ساده بسیار اقتصادی می‌باشند و شما می‌توانید سالیان سال از این نوع محصول استفاده کنید. طلق های پلی کربناتی ساده بیشتر در محیط‌های داخلی استفاده می‌کنند. بیشتر به دلیل نداشتن لایه‌ی یو وی از مدل طلق یو وی دار استفاده می‌کنند تا در برابر اشعه‌های مضر مقاوم شوند.

طلق پلی کربنات یو وی

یکی از خاص‌ترین و بهترین طلق برای خرید طلق های پلی کربنات، یو وی هستند. طلق یو وی ویژگی‌هایی که دارند باعث شده است تا نظر عموم مردم را جلب کند و انتخاب خیلی از افراد این نوع طلق است. طلق های یو وی همانطور که اشاره شد در برابر اشعه‌های مضر مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. ویژگی دیگری که این نوع طلق ها دارند ضدخش بودنشان می‌باشد که باعث می‌شود تا سالیان سال کاربرد داشته‌باشند.

شماره برای برقراری ارتباط: 02188068352

بیشتر بخوانید…طلق مات

طلق شفاف مات

تفاوت طلق شفاف و مات

طلق ها از نظر ساخت به دو دسته ترموپلاستیک ها و مواد های پلیمری تقسیم می‌شود. و مواد های پلیمری نیز به دو روش طبیعی و مصنوعی یافت می‌شود. بعد از جمع‌آوری مواد اولیه طلق ها را می‌توان یا به صورت مات و یا شفاف تولید کرد. این دو نوع طلق تفاوت‌هایی باهم دارند. طلق های شفاف را بیشتر برای محیط‌هایی استفاده می‌کنند که قصد نورگیری دارند. ولی از طلق های مات در مکان‌هایی استفاده می‌کنند که قصد ایجاد حریم‌شخصی را دارند یا مکان‌هایی مانند سقف‌کاذب و پارکینگ‌ها که نمی‌خواهند نور خورشید وارد محیط شود از این نوع طلق ها استفاده می‌کنند.

روش ساخت طلق

برای ساخت طلق ها باید مواد اولیه را تهیه کنیم و با توجه به متفاوت بودن انواع طلق ها مواد اولیه‌شان متفاوت می‌شود. ولی در کل اگر بخواهیم بگوییم، طلق ها از مواد پلیمری ساخته می‌شوند. برای ساخت طلق باید دستگاه‌های مورد نظر و کارخانه طلق‌سازی با بهترین کیفیت داشته باشیم. و روش ساخت هم ابتدا طراحان مجموعه طرح می‌دهند و سپس در قالب مورد نظر قرار می‌گیرد. و حرارت را تا بالاترین حد ممکن افزایش می‌دهند و بعد از قالب‌گیری با سرعت زیاد دما را کاهش می‌دهند تا طرح مورد نظر بدست بیاید.

فروش عمده طلق شیشه ای در تهران

با توجه به اینکه دفتر فروش مجموعه فرکو در تهران می‌باشد شما می‌توانید به صورت حضوری سفارش خود را در تهران ثبت کنید. و می‌توانید با روش غیر حضوری از سراسر کشور محصول مورد نظر خود را سفارش دهید تا با بهترین قیمت و کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

طلق شفاف ارزان

پل ارتباطی مجموعه فرکو

برای ارتباط با مجموعه فرکو می‌توانید به دو روش حضوری و غیرحضوری با دفتر فروش در ارتباط باشید. مجموعه فرکو محصولاتش را به دو روش حضوری و غیرحضوری به فروش می‌رساند.

شماره تلفن: 02188068352

آدرس دفتر فروش:تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶

همچنین برای بازدید از سایر محصولات می‌توانید با کلیک بر روی تصویر زیر وارد اینستاگرام شرکت شوید.

اینستاگرام
ادرس اینستاگرامی مجموعه فرکو

قیمت فروش عمده طلق شیشه ای به صورت حضوری غیر حضوری

توجه داشته باشین : خرده‌فروشی نداریم ، همه‌ی محصولات به صورت عمده و با قیمت مناسب عرضه میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو