Home
شیشه های جدید لاکوبل

شیشه لاکوبل سفید

شیشه لاکوبل سفید طرح دار

با شیشه لاکوبل می‌تونین فضای خود رو مدرن و خاص کنین.تمامی شیشه‌های مجموعه فرکو دارای گارانتی مادام‌العمر هست و کیفیت اونا جزو شیشه‌های صادراتی و درجه‌یک هست. برای دیدن عکس‌ها و نمونه کارها روی یکی از عکس‌های این صفحه کلیک کنین تا تمامی عکس‌ها برای شما به‌صورت آلبوم باز بشه.برای اطلاع از قیمت دقیق با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرین.

شیشه های جدید لاکوبل

نام لاکوبل در اصل اسم برندکارخانه ایست که اونو تولید کرد. این نوع شیشه از بلژیک به ایران آمد و با نام های تجاری متلوکس و لاکوبل در ایران ارائه شد. لاکوبل یا پشت رنگی در اصل همون شیشه صاف هست با این تفاوت که یک سمت اونو با رنگ می پوشونن.این شیشه در کارخانه AGC برای اولین بار در کشور بلژیک ساخته شد.یکی از انواع رنگ های متنوع در طیف وسیع این برند همان شیشه لاکوبل سفید هست.

فروش انواع شیشه بین کابینتی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه بین کابینتی طرح دار اینجا کلیک کنید.

برای دیدن نمونه کار ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی فرکو وارد اینستاگرام farkoo.ir بشین و یا اینجا کلیک کنین.

شیشه لاکوبل چیه ؟

شیشه لاکوبل


در تولید شیشه های لاکوبل ، ابتدا شیشه رنگ‌آمیزی می‌شه. در مرحله بعدی اونو با لایه‌ای از ورق pvc لمینت می‌کنن.که این لایه پی‌وی‌سی یک‌لایه حفاظتی اس. خاصیت لمینت درواقع ویژگی حفظ امنیت در زمان شکست شیشه اس. این نوع شیشه رنگی نمایی شفاف و متمایز داره. و از تناژ رنگی وسیعی بهره‌مند هست. شیشه های لاکوبل در ۲۵ رنگ متنوع تولید می‌شه. البته این نوع شیشه رو می‌توان با انواع رنگ های متنوع دیگری نیز که انتخاب و سلیقه مشتری باشه تولید کرد.

شیشه رنگی لاکوبل
شیشه های جدید لاکوبل

شیشه لاکوبل نور رو از خود عبور نمی‌ده زیرا یک‌طرف شیشه از رنگ پوشیده شده اس.شیشه لاکوبل ها رو می‌توان به‌صورت سکوریت و لمینت نیز سفارش داد.شیشه‌های سکوریت مقاومت بالایی دارن و موقع شکسته شدن به قطعات ریزی تبدیل می‌شن و خطر جانی ندارن.و شیشه‌های لمینت شده موقع شکستن به‌صورت پودر شده در جای خود می‌مونن و به صفحه لمینت زیرین خود می‌چسبن و فرونمی‌ریزن.شما می‌تونین شیشه‌هایی که در مکان‌های عمومی مثل اسانسور لابی و فروشگاه و مغازه‌ها به‌صورت لمینت و سکوریت سفارش بدین.هم عمر طولانی‌تری نسبت به شیشه‌های معمولی دارن و هم خطر کمتری افراد رو موقع شکستن شیشه تهدید می‌کنه.

شیشه لاکوبل

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فرکو در ارتباط باشین.راه ارتباطی با فرکو ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ می‌باشد.

شیشه لاکوبل طرح سنگ

شیشه بین کابینتی

شیشه بین کابینتی نوعی شیشه دیوار پوش به‌حساب میاد، که بیشتر در آشپزخونه‌ها استفاده می‌شه. در گذشته برای این کار از انواع سرامیک استفاده می‌شه، اما در حال حاضر دیوارپوش های شیشه ای جای دیوارپوش های سرامیکی قدیمی رو در عرصه دکوراسیون پر کردن. این شیشه‌ها که بیشتر کاربردشون در آشپزخونه اس.شیشه‌های بین کابینتی یا دکوراتیو می‌نامن، که به دلیل مدرن بودن و طرح‌های بسیار زیبا و چشمگیرش طرفداران بسیاری رو جذب خود کرده‌اس.

ادرس اینستاگرامی فرکو
شیشه لاکوبل سفید

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع دیوار پوش شیشه ای اینجا کلیک کنین.

پرکاربرد ترین رنگ شیشه

شیشه‌های لاکوبل سفید یا شیشه رنگی مدرن خاص از پر استفاده ترین شیشه‌های لاکوبل هستن. که به دلیل زیبایی و ساده بودنشون در انواع دکوراسیون مانند فضای خارجی ساختمان‌ها و محیط‌های داخلی مانند دکوراسیون خونه‌ها و آشپزخونه‌ها استفاده می‌شه. شیشه‌های لاکوبل سفید در برابر حرارت و ضربه مقاوم هستن.

شیشه لاکوبل سفید

این رنگ باعث می‌شه تا محیطی که از شیشه بین کابینتی سفید استفاده‌شده اس آن محیط زیباتر و بزرگ تراز متراژی که داره مشخص بشه. این نوع شیشه لاکوبل رنگ سفید لک و جای انگشت رو نشون نمی‌ده و شمارا از این لحاظ آسوده و کارتون رو راحت می‌کنه. و نیازی نیست که شما مداوم یک دستمال در دست داشته باشین. و این‌یک مزیت بزرگ به‌حساب میاد. این شیشه‌رنگی لاکوبل باعث می‌شه یک محیطی دنج و آرامش‌بخش برای شما ایجاد بشه. این شیشه مزایای بیشتری نیز داره و در ادامه این مقاله به اون می‌پردازیم.

شیشه لاکوبل

شیشه مشکی

رنگ مشکی هم در شیشه‌های لاکوبل از رنگ‌های پراستفاده و محبوب بین عموم مردم و طراحان هستن. رنگ‌های استفاده‌شده در ساخت این شیشه‌های لاکوبل رنگ‌هایی باکیفیت هستن. و در طول زمان کیفیت خود رو حفظ می‌کنن و تغییر نمی‌کنه. از شیشه‌های لاکوبل مشکی در ساخت نما های بیرونی ساختمان‌های مسکونی و در شیشه‌های بین کابینت و غیره استفاده می‌شه. یا برای دیوارهای اسانسور و لابی‌ها استفاده می‌شه.

شیشه بین کابینتی

علاوه بر این مواردی که نام‌برده شد از این شیشه برای رومیزی‌ها که امروزه میزهای فلزی با شیشه مشکی و شیشه سفید بسیار مورد استقبال مردم قرارگرفته اس استفاده می‌شه.

شیشه بین کابینت
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل قرمز

از این رنگ شیشه لاکوبل در رستوران‌ها غذاخوری‌ها بسیار استفاده می‌شه.این رنگ ازنظر روانشناسی باعث می‌شه تا اشتهای افراد بیشتر شه.شیشه لاکوبل قرمز به فضا حس هیجان و نشاط و شادی می‌بخشه.این رنگ رو می‌توان به‌عنوان دیوار پوش و یا شیشه رومیزی استفاده نمود و فضایی خاص رو به وجود آورد.اگر از این شیشه‌بر برای شیشه رومیزی استفاده کنین به‌راحتی می‌تونین میز رو با یک دستمال نمدار تمیز کنین.و به دلیل اینکه رنگ شیشه لاکوبل در پشت اون هست به‌هیچ‌عنوان رنگ اون از بین نمی‌ره و خط و خش نمی‌افته.همین امر باعث می‌شه طول عمر شیشه‌ها بیشتر بشه که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز می‌شه.

شیشه طوسی

از شیشه‌های لاکوبل طوسی معمولاً در ساخت نما های ساختمان‌های مسکونی و اداری و همچنین دیوار پوش‌های شیشه‌ای و شیشه بین کابینت‌ها استفاده می‌شه. شیشه‌های لاکوبل به دلیل قرار گرفتن در کوره‌های با دماهای بالا در روند تولیدشون مقاوم در برابر حرارت و ضربات می‌شن. همچنین می‌توان با اضافه کردن لایه ضد باکتری به این شیشه های لاکوبل طوسی از اونا در مکان‌های درمانی استفاده کرد.

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه بین کابینتی اینجا کلیک کنین

شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل

شیشه سفید سکوریت

شیشه‌های لاکوبل سفید سکوریت شیشه‌هایی هستن که در یک فرآیند اونا رو در دماهای بالای 700 درجه قرار می‌دن. سپس به دو طرف شیشه باد سرد می‌وزن این فرآیند باعث مقاومت اونا در برابر حرارت‌های بالا می‌شه.همچنین این کار باعث می‌شه که در شکسته شدن هم مقاومت بیشتری نشون بدن. در صورت شکسته شدن هم به شیشه‌هایی ریز با لبه‌های صیقلی تبدیل می‌شن. که خطر بسیار کمتری دارن. از این نوع شیشه می‌توان به‌راحتی در مکان‌های عمومی هم استفاده کرد زیرا خطری برای افراد نداره.

بین کابینتی

شیشه سفید لمینت

شیشه‌های لاکوبل سفید لمینت شیشه‌هایی با چندلایه شیشه و همراه با لایه طلق هستن. این شیشه‌ها به دلیل طراحی خاصشان بسیار مقاوم‌تر از شیشه‌های معمولی هستن. همچنین به دلیل لایه‌لایه بودنشون مقاوم در برابر حرارت‌های بالا هستن. ازاین‌رو استفاده از این شیشه‌های لاکوبل سفید لمینت افزایش پیداکرده اس.

شیشه سفید لاکوبل
شیشه جدید لاکوبل

انواع شیشه لاکوبل رنگی بر اساس شفافیت

  1. شیشه لاکوبل مات یا متلوکس
  2. شیشه لاکوبل اکلیلی یا متلاک

شیشه لاکوبل در دو نوع کدر یا شیشه مات و اکلیلی تولید می‌شه. به شیشه‌های لاکوبل رنگی از نوع کدر ، متلوکس و به نوع اکلیلی اون ، متلاک گفته می‌شه.

شیشه بین کابینتی جدید

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه لاکوبل رنگی اینجا کلیک کنین.

شیشه جدید لاکوبل

شیشه لاکوبل مات یا متلوکس

شیشه لاکوبل مات یا متلوکس شیشه‌ای اس که در فرآیند تولید اون از اسید شور شده در یک‌سو ، و از ساتین یا مات‌کننده در سوی دیگر استفاده می‌شه. این نوع شیشه نور رو از خود عبور نمی‌ده. به دلیل همین ویژگی در طراحی بعضی از اجراهای ساختمانی بسیار کاربرد داره.مخصوصا برای داخل ساختمان بسیار پرکاربرد هست.

شیشه جدید لاکوبل

صنایع مدرن فرکو ، پیشرو در ساخت و تولید بهترین انواع شیشه‌های لاکوبل با بالاترین کیفیت و تنوع آماده ارائه انواع خدمات به مشتریان عزیز می‌باشد.

شیشه بین کابینت

تحولات بعد تولید شیشه لاکوبل‌سفید!!

پس از به وجود اومدن شیشههای لاکوبل سفید سکوریت شده و شیشه‌های سفید کریستالی‌، می توان به جرئت گفت که تحولات بسیار بزرگی در این صنعت به وجود اومد. پس از این تحولات تمامی افراد تمایل بسیاری به استفاده از شیشه برای نماهای داخلی ساختمان خود و هم نماهای خارجی ساختمان داشتن. حتی در مقاله the best design to building که هر سال در کشور آمریکا نوشته و منتشر می‌شه. مدل و نماهای بسیار جذابی برای ساختمان در این مقاله معرفی شد.

شیشه لاکوبل برای در

برای اطلاعات بیشتر راجع به موضوع شیشه رنگی اینجا کلیک کنین.

که در حال حاضر می‌توان گفت که هرروز در‌تمامی‌دنیا افراد بیشتری در موقعیت مکانی‌های مختلف و در محیط‌های گوناگونی در حال استفاده از این محصول هستن.و هرروز طرفداران بسیاری رو به خود جذب می‌کنه.

شیشه لاکوبل

انواع شیشه لاکوبل

  1. شیشه لاکوبل سفید safe
  2. شیشه لاکوبل سفید safe+
شیشه لاکوبل سفید

شیشه‌های لاکوبل در دو سطح ایمن و ایمن پلاس ساخته می‌شن. کارکردی شبیه شیشه‌های آنتی باکتریال دارن.
شیشه‌های لاکوبل در آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها نیز بسیار استفاده می‌شن. چراکه از مقاومتی بالا در برابر مواد شیمیایی. مانند : تینر ها ، اسیدها ، چسب سیلیکونی و … نیز برخوردار هستن.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شیشه‌های آنتی باکتریال به این سایت مراجعه کنین.

شیشه لاکوبل سفید-اداری

مزیت های استفاده ازشیشه لاکوبل رنگی

  1. کیفیت و ماندگاری در شیشه لاکوبل
  2.   مقاومت در برابر حرارت و رطوبت
  3. شیشه لاکوبل رنگی ضدضربه و نشکن
  4.   زیبایی و مدرن بودن این شیشه
دیوار پوش

کیفیت و ماندگاری شیشه لاکوبل

کیفیت و ماندگاری اون باعث شده تا مردم بسیار از این نوع شیشه استفاده کنن و با این شیشه‌ها علاوه بر مقاوم بودن شیشه‌ها زیبایی اتاق موردنظر چند برابر می‌شه.نام تجاری اون به شیشه پشت رنگی نیز معروف هست.

شیشه بین کابینتی جدید

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی پنجره اینجا کلیک کنین.

رنگ های سازگار با محیط زیست

رنگ‌های بکار رفته در تولید شیشه‌های لاکوبل از رنگ‌های سازگار با محیط زیست هستن. که به مقدار بسیار کمی ترکیبات عالی فرار رو منتشر می‌کنن. ترکیبات شیمیایی هم چون کربن که در دمای محیط تبخیر می‌شن.که همین خاصیت شیشه لاکوبل باعث نابودی به محیط زیست نمی‌شه. سازگار با محیط زیست هست.

شیشه بین کابینتی
شیشه بین کابینتی

مقاومت در برابر حرارت و رطوبت

انواع شیشه‌های لاکوبل رنگی از مقاومت و استحکامی بالا در برابر گرما و حرارت، در مقابل اشعه ماوراءبنفش و همین‌طور در مقابل رطوبت برخوردار هستن که ، ازجمله ویژگی‌های بسیار مهم در این نوع شیشه‌ها به‌حساب میان. که برای تولید شیشه‌های در های فر و گاز رومیزی از این نوع شیشه استفاده می‌شه.

شیشهلاکوبل سفید بین کابینتی
شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل رنگی ضد ضربه و نشکن

از دیگر موارد حائز اهمیت در شیشه رنگی ، ضدضربه بودن اونه. این نوع شیشه‌ها طبق فرآیندی خاص ، که در ساخت آن‌ها اعمال می‌شود به شیشه‌های سکوریت و نشکن تبدیل می‌شن. و مقاومتی هفت برابر شیشه‌های خام دارن. به همین دلیل در برابر شوک حرارتی نیز مقاومت بالایی از خود نشون می‌دن. شیشه‌های لاکوبل به دلیل خاصیت سکوریتی که دارن. در هنگام شکسته شدن تکه‌های تیز و برنده ندارن و تقریباً تبدیل به پودر می‌شن. که همین ویژگی باعث شده اس که جزو شیشه‌های بی‌خطر محسوب بشن.

شیشه رنگی لاکوبل

در کارخانه فرکو بهترین شیشه‌های نشکن در انواع شیشه رنگی ، قابل‌ارائه و قابل سفارش هستن.فرکو با کادری مجرب و متعهد ، پاسخگو و مشاور سؤالات شما مشتریان عزیز ، در خصوص انواع خدمات آینه و شیشه هست.

شیشه لاکوبل سفید -کاغذ دیواری

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی مدرن اینجا کلیک کنین.

مزایایی دیگر از شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل با سطحی صاف و یکنواخت قابلیت نصبی آسون داره. و با چسب و یا به‌وسیله بست های فیکس پوینت عملیات نصب انجام می‌گیره.
این محصول ضد خش نیز هست که به‌راحتی قابل شستشو هست. حتی برخی از انواع اون قابل‌چاپ نیز هستن. و می‌توان تصاویر زیبایی رو بر روی اونا چاپ نمود.به همین دلیل در بین افراد از محبوبیت زیادی برخوردار هست.

شیشه لاکوبل
شیشه رنگی لاکوبل

کاربرد های شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل سفید یکی از بهترین انتخاب‌ها برای انواع اجراهای شیشه‌ای هست. در دکوراسیون داخلی منازل ، اداره‌ها و سالن‌های زیبایی و … به کار میاد. کیفیت و زیبایی چشم‌نواز در این نوع شیشه ، متقاضیان زیادی رو به خود جذب کرده اس. و در امر ساخت‌وساز بسیار موردتوجه قرارگرفته اس.

شیشه جدید لاکوبل

این شیشه در فضاها و محیط‌های مختلف مسکونی و اداری استفاده می‌شه. و در اجراهای فراوانی چون دیوارهای شیشه‌ای ، شلف‌ها و قفسه‌ها. ، انواع میز شیشه ای اداری و … کاربردهای زیادی داره.

شیشه لاکوبل
شیشه رنگی

از انواع شفاف شیشه‌های لاکوبل نیز ، برای نماهای خارجی ساختمان‌ها و نورگیرها استفاده می‌شه. از این نوع شیشه‌ها حتی برای فضای بین کابینتی نیز بهره می‌برن. و حتی به دلیل مقاومت اون در برابر رطوبت برای این منظور بسیار مفید هست. زیرا از نفوذ آب و رطوبت به دیوار نیز جلوگیری می‌کنه.

شیشه جدید لاکوبل

پ

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع قیمت شیشه رنگی اینجا کلیک کنین.

شیشه رنگی لاکوبل مدرن

در اصل از شیشه لاکوبل در بسیاری از طراحی های تزیینی. با ترکیب چوب ، فلز ، سنگ و… استفاده می‌شه. که می تونه سازه‌هایی زیبا بیافرینن. این شیشه ها تأثیر فوق‌العاده ای در افزایش جذابیت دکوراسیون داخلی و خارجی دارن.

شیشه لاکوبل

استفاده از شیشه لاکوبل به عنوان کاغذ دیواری

بسیاری از طراحان دکوراسیون از شیشه لاکوبل حتی به‌عنوان کاغذدیواری بهره گرفتن. زیرا این نوع شیشه علاوه بر زیبایی ظاهری از امنیت بالایی نیز برخوردار هست. به دلیل همین ایمنی و بی‌خطر بودن اون در اکثر محیط‌هایی چون مهدکودک‌ها و فضاهای آموزشی مربوط به کودکان، برای ایجاد فضاهایی متنوع و جذاب بسیار مورد استقبال قرارگرفته اس.

شیشه لاکوبل


شیشه لاکوبل سفید در قسمت‌های مختلف منازل مسکونی چون آشپزخانه ، اتاق‌خواب ، سرویس‌های بهداشتی و اجراهای داخلی در فروشگاه‌ها و …به‌صورت پارتیشن‌های شیشه‌ای و طراحی‌های متنوع لوکس و لاکچری گزینه‌ای بسیار مناسب و انتخابی عالی اس.

شیشه لاکوبل سفید
شیشه رنگی لاکوبل

تولید انواع شیشه لاکوبل سفید در صنایع فرکو

  • شیشه مشجر《این نمونه محصول در ضخامت های ۴ میل و ۶ میل در صنایع تولید شیشه و اینه فرکو تولید می‌شه.》
  • شیشه ساده《این نمونه محصول نیز‌ در‌ انواع ضخامت ها تولید می‌شه. برای مثال: ۴ میل، ۶ میل،۸ میل، ۱۰ میل، ۱۲ میل، ۱۵ میل و ۲۰ میل》
شیشه لاکوبل
  • شیشه کریستال《این نمونه محصول هم همانند شیشه های دیگر در صنایع فرکو در‌ضخامت‌های گوناگونی‌تولید می‌شه که اون هم در‌ ۶ میل، ۸میل، ۱۰ میل،۱۲ میل،۱۵ میل و ۲۰ میل نیز‌ تولید می‌شه》
  • شیشه سکوریت《این محصول نیز‌ همانند محصولات دیگر در ضخامت های ۶ میل، ۸ میل، ۱۰ میل، ۱۲ میل، ۱۵ میل، ۲۰ میل تولید می‌شه》
شیشه جدید لاکوبل
  • سندبلاست
  • لمینت ساده
  • خم ساده
  • ساتینا
شیشه لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه لاکوبل اینجا کلیک کنین.

رنگ های متنوع و جذاب شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل تنوع رنگی بسیار بالایی داره که در این میان یک سری از رنگ ها بیشترین در خواست رو به خود اختصاص دادن. که عبارتند از :

  1. شیشه لاکوبل سفید
  2. شیشه لاکوبل کرم
  3. شیشه لاکوبل مشکی
  4. لاکوبل به رنگ طلایی
  5. لاکوبل به رنگ نقره ای
  6. لاکوبل به رنگ بژ
  7. لاکوبل قهوه ای
  8. لاکوبل طوسی
شیشه بین کابینتی جدید

این گروه از رنگ‌های شیشه لاکوبل بیشترین کاربرد رو در صنعت دکوراسیون به خود اختصاص دادن.و در بسیاری از طراحی‌های تزیینی مورداستفاده قرار می‌گیرن.و ترکیب رنگ‌های زیبایی دارن که می‌تونین برای زیباتر کردن منزلتون از این شیشه‌های رنگی استفاده کنین.

شیشه سفید لاکوبل

تحولات بعد تولید شیشه لاکوبل‌سفید!!

پس از به وجود آمدن شیشه های لاکوبل سفید سکوریت شده و شیشه‌های لاکوبل سفید کریستالی‌، می‌توان به جرئت گفت که تحولات بسیار بزرگی در صنعت شیشه به وجود اومد. و پس‌ازاین تحولات تمامی افراد تمایل بسیاری به استفاده از شیشه برای نماهای داخلی ساختمان خود و هم نماهای خارجی ساختمان داشتن. حتی در مقاله the best design to building که هرسال در کشور آمریکا نوشته و منتشر می‌شه. مدل و نماهای بسیار جذابی برای ساختمان در این مقاله معرفی شد.

شیشه رنگی مدرن لاکوبل

که در حال حاضر‌می‌توان گفت که هر روز در‌تمامی‌دنیا افراد بیشتری در‌موقعیت مکانی های مختلف و در محیط‌های گوناگونی در‌حال استفاده از این محصول هستن.و هر روز طرفداران بسیاری رو به خود جذب می‌کنه.

شیشه بین کابینتی جدید

سفارش و خرید از تولیدات صنایع فرکو


شرکت صنعتی فرکو. با ساخت و تولید انواع شیشه‌های سفید و رنگی آماده پذیرش سفارش‌های شما عزیزان هست. بارنگ‌های خاص و جذاب و انواع تناژ رنگی متنوعی که خواست و سلیقه مشتری باشه.
راه‌های ارتباطی با فرکو
تماس تلفنی
پیام رسان واتساپ
پیج اینستاگرام
خرید حضوری به آدرس زیر:
تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شیشه لاکوبل
شیشه گلس برد لاکوبل
شیشه رنگی
شیشه طوسی لاکوبل
شیشه مشکی لاکوبل
از شیشه لاکوبل میتوان به جای کاغذ دیواری استفاده نمود؟

بسیاری از طراحان دکوراسیون از شیشه لاکوبل حتی به عنوان کاغذ دیواری بهره گرفتن. زیرا این نوع شیشه علاوه بر زیبایی ظاهری از امنیت بالایی نیز برخوردار هست. و بدلیل همین ایمنی و بی خطر بودن….شیشه بن کابینتی

شیشه لاکوبل چیه ؟

در تولید شیشه های لاکوبل ، ابتدا شیشه رنگ آمیزی می‌شه. در مرحله بعدی اونو با لایه ای از ورق pvc لمینت می‌کنن.که این لایه پی وی سی یک لایه حفاظتی اس. خاصیت لمینت در واقع ویژگی حفظ امنیت در زمان شکست ….

شیشه بین کابینتی

شیشه لاکوبل سفید
شیشه لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه لاکوبل اینجا کلیک کنین.

شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل سفید طرح سنگ

28 پاسخ

    1. سلام بله ما تمامی محصولات مان را به همه نقاط ایران ارسال می کنیم . شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

  1. سلام.من برای اتاقم از این محصول میخواستم استفاده کنم ولی تو نظرم دارم که یه رگه های رنگی داخلش باشه میخواستم بپرسم امکانش هست اینکارو بکنین؟

    1. سلام وقت شمام بخیر. کیفیت کارامون کاملا درجه یک هستند.قیمتامون نسبت به کیفیت محصولامون کاملا مناسبه.ولی داخل پیج اینستاگراممون ما مسابقه میزاریم میتونین برای شرکت و برای برد یک آینه بروز و زیبا شرکت کنین.آیدی اینستاگراممون instagram.com/farkoo.ir

    1. بله این شیشه های لاکوبل ما درجه بندی کیفیت دارند . شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

  2. خیلی کار قشنگیه افرین به این ذهن خلاق و هنرمند اگه خونه بخرم حتما این کارو انجام میدم

    1. سلام بله ما می توانیم انواعی از طرح هارا روی شیشه ایجاد کنیم . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام شیشه های رنگی ما در انواع ضخامت ها تولید و استفاده می شوند . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. سلام شیشه های لاکوبل در تمامی رنگ ها موجود می باشد . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. سلام بله اقا ما ارسال به تمامی نقاط ایران و داریم .البته نه تنها ایران ما به نقاط خارج از کشور هم ارسال داریم

    1. سلام در تمامی رنگ ها موجود هست . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو