Home
نمایندگی طلق زنبوری

نمایندگی طلق زنبوری

مجموعه فرکو به عنوان نمایندگی طلق زنبوری و سایر طلق ها به تولید انواع مختلفی از طلق ها می‌پردازه. طلق نوعی پلاستیک هست که امروزه جایگزین شیشه شده اس چون مزایای شیشه رو داره اما خطرات شیشه رو نداره. و گاهی بهتر از شیشه عمل می‌کنه و از لحاظ وزن از شیشه سبک‌تر هست و در نتیجه حمل و نصب اون نیز آسون‌تر هست . از لحاظ ساختاری ، طلق و ورق پلی کربنات توخالی یا همون طلق زنبوری دارای دو لایه هست که بین لایه ها دارای فضای هوایی اس که ، به خاطر همین لایه‌های توخالی به اون ورق پلی کربنات توخالی هم می‌گن . بنابراین ، تا کنون در تعدادی از کاربردهای صنعتی و خونگی مانند شیشه های گلخونه‌ای محبوب شده اس . این عمدتاً به دلیل وزن سبک اونه.

وجود ساختار توخالی در طلق زنبوری اثر عایق حرارتی و عایق صوتی رو نیز افزایش می‌ده. و حمل و نصب رو سبک‌تر می‌کنه. و … سایر طلق های توخالی هم مانند ورق سه جداره # و X با عملکرد بهتر ضد ضربه ، عایق صدا و عایق حرارتی محکم تر هست . این اولین انتخاب برای مواد سقف ساختمون‌های بلند هست . در نمایندگی طلق زنبوری با توجه به نیاز و سلیقه مشتری به تولید این طلق های توخالی و جداره دار نیز می‌پردازیم . هر جا سؤالی داشتین و راهنمایی خواستین فقط کافی اس با متخصصان فرکو در این امر تماس بگیرین .

برای راهنمایی و دریافت سفارش ارزان می‌تونین با شماره های۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس حاصل فرمایید

نمایندگی طلق زنبوری
نمایندگی طلق زنبوری

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از محصولات می‌تونین از پیج اینستاگرام فرکو دیدن فرمائید

مزایای اصلی و کاربرد ورق های توخالی

طلق زنبوری مزایا و زمینه های کاربرد بسیار گسترده ای در بسیاری از صنایع و ساختمون سازی داره . به عنوان نمایندگی طلق زنبوری در زیر به ذکر فواید این طلق های توخالی و جداره دار می‌پردازیم .

صرفه جویی در مواد سبک : تا به امروز ، بیشترین استفاده از طلق و ورق توخالی از مواد پلاستیکی PP پس از تشکیل اکستروژن در دمای بالا ساخته شده‌اس. دارای خواص مکانیکی عالی ، دارای مقاومت قوی در برابر ضربه ، مقاومت فشاری بالا ، ویژگی های ورق دیگر برای دستیابی به همون اثر ، در مقایسه با استفاده از مواد بیشتر ، در عین حال ، وزن سنگین‌تر هست . و ورق توخالی می‌تونه مصرف مواد رو انجام بده ، مزایای کم هزینه ، سبک وزن!

عایق حرارتی ، عایق صدا : از آنجا که ورق توخالی قاب توخالی داخلی اس ، بنابراین جریان گرما و انتشار صدا برای رسانه ها مهمه. بنابراین در انتقال اثر انتقال حرارت و صدا نسبت به ورق جامد ضعیف هست. اما برعکس ، این می‌تونه عایق حرارتی و عایق صوتی بهتری برای ورق توخالی به ارمغان بیاره!

نمایندگی طلق زنبوری
نمایندگی طلق زنبوری

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق زنبوری و طلق ضد خش و طلق دوجداره پامنار کلیک کنین

ذکر سایر کاربردهای طلق زنبوری

اثر حفاظت از محیط زیست واضح هست : با توجه به ویژگی های حفاظت از محیط زیست مواد اولیه ، یک ورق توخالی از تولید و پردازش ، دفع کل زباله ها باعث اتلاف جو نمی‌شه ، بلکه می‌تونه به پلاستیک خاصی تبدیل بشه. موارد ، دارای ارزش محیطی نسبتاً برتر هست!

نیاز به تنوع رو برآورده می‌کنه‌ : در نتیجه طلق و ورق توخالی رو می‌توان تغییر داد ، سر و صدا رو می‌گیره ، روش های پوشش خارجی به نتایج خاصی کمک می‌کنه ، می‌تونه طلق و ورق توخالی رو دارای ویژگی های اضافی مناسب مانند آنتی استاتیک ، مقاوم در برابر شعله باشه، اما همچنین می‌تونه قاب ورق توخالی گزینه رنگ کاملاً فراوان داره. تولید کننده ورق توخالی برای سفارشی کردن ورق مناسب با توجه به مشخصات مصرف کننده هست!

کاربردهای اصلی ورق پلی کربنات توخالی یا طلق زنبوری

به عنوان نمایندگی طلق زنبوری در مورد کاربردهای اصلی ورق پلی کربنات توخالی یا طلق زنبوری باید بگیم که ،ورق توخالی پلی کربنات معمولاً در گلخونه‌های کشاورزی استفاده می‌شه . به عنوان نوعی دستگاه روشنایی گلخونه‌ای کشاورزی مدرن ، که تقریباً همه مشخصات گلخونه‌های کشاورزی رو داره. انتقال نور ، مقاومت در برابر حرارت ، مقاومت در برابر ضربه ، توانایی آب و هوا ، به عنوان یک نتیجه مستقیم ، ورق توخالی پلی کربنات از زمان معرفی این محتوا به یک گردباد در گلخونه جهان تبدیل شده اس . بازدارنده شعله آتش و غیره در نتیجه ، ورق پلی کربنات توخالی از زمان معرفی این محصول به بهترین طلق در گلخونه‌ی جهان تبدیل شده اس . پس از سال‌ها توسعه ، ورق پلی کربنات توخالی شروع به نفوذ در صنایع بیشتری کرد.

نمایندگی طلق زنبوری
نمایندگی طلق زنبوری

در مورد خرید طلق ضد خش و طلق نشکن و طلق رنگی قیمت بیشتر بدونین

نمایندگی طلق زنبوری در ساخت گلخانه و کشاورزی

همانطور که در بالا ذکر شد ، گلخونه‌ها و کشاورزی کاربرد اولیه یک ورق پلی کربنات توخالی برای مطابقت با شرایط مختلف حفظ حرارت هست . یک ورق پلی کربنات توخالی یا همون طلق زنبوری تولید شده از یک صفحه دو جداره ، سه ،. چهار ورق دیواری ، ورق لانه زنبوری و غیره ، با ضخامت متغیر از 6 میلی‌متر تا 20 میلی‌متر در نمایندگی طلق زنبوری وجود داره.

سایبان طلقی

پیشگیری گلخانه‌های کشاورزی از نفوذ سرما و تغییرات جوی آسیب رسان ، مانع صفحه‌ای اشعه‌های مضر در استفاده از سایبان خودرو و تحمل ضربه‌های بالا ، طول عمر ، خم نشدن در سرما ، تنوع رنگ ، روشنایی ، امنیت محیطی ، عمر طولانی و غیره از مزایای این طلق هست . معمولاً عرض لایه توخالی پلی کربنات متصل به سایبان 6 تا 12 میلی‌متر هست .

نورپردازی معماری

ساختمون‌های بزرگ به منظور درخشندگی محیط داخلی ، این طلق رو زیاد سفارش می‌دن . با توجه به عملکردهای مختلف ، یک ورق پلی کربنات توخالی رنگی یا شفاف وجود داره . بنابراین معمولاً از ورق های پلی کربنات توخالی شفاف استفاده می‌شه . که نیاز به عبور زیاد نور داره . از آنجا که برخی از هزینه‌های نگهداری ساختمون بیشتر هست . مانند سالن بدنسازی ، قسمت بزرگ ساختمون‌ها ، ورق های پلی کربنات توخالی ازین طلق‌ها استفاده می‌کنن . فرکو در نمایندگی طلق زنبوری برای انتخاب محصولات گوناگون به شما کمک می‌کنه . فقط کافی اس با فرکو در تماس باشین تا بهترین‌ها رو داشته باشین .

نمایندگی فرکو
نمایندگی طلق زنبوری

ورودی گاراژ ، غرفه تلفن و غیره

گاراژ زیرزمینی به منظور اجازه دادن به فرد برای تنظیم نور صادراتی قوی باید دارای ورق پلی کربنات توخالی سبک به عنوان دیوار باشه. معمولاً از سطح لانه زنبوری دو یا چهار لایه ، ضخامت 8 میلی‌متر تا 15 میلی‌متر استفاده می‌کنن .

جلوه تزئینی طلق زنبوری

از آنجا که سطح پلی کربنات توخالی دارای قابلیت‌های برجسته بازدارندگی شعله اس ، تعدادی از دیوارهای تزئینی داخلی یا خارجی اغلب از یک سطح پلی کربنات توخالی استفاده می‌کنن که ، معمولاً برای ویژگی‌های تزئینی یک ورق پلی کربنات توخالی کریستالی ، با ضخامت و شکل متفاوت استفاده می‌شه.

نمایندگی طلق زنبوری

پل ارتباطی با مجموعه فرکو:

  1. جهت سفارش حضوری در نمایندگی طلق زنبوری به آدرس : تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه فرمایید .
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه:02188068352
  3. واتساپ:09101767773

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو