Home
نمایندگی انواع طلق مدرن

نمایندگی انواع طلق مدرن

شاید از خودتون بپرسین که بهترین نمایندگی انواع طلق مدرن کجاست؟ و یا اینکه بهترین طلق چه جنس و موادی می‌تونه باشه؟ آیا برام به‌صرفه هست که از طلق استفاده کنم؟ تهیه طلق مدرن و ارزون قیمت ممکن هست؟ تو این مقاله تاجایی که امکان داشته باشه در مورد طلق پلی کربنات خواهیم گفت. سعی برآن هست که به موارد اصلی و کلیدی اشاره کنیم. اگه به پاسخ تموم سؤالاتتون نرسیدین فقط کافیه که تلفن رو بردارین و با متخصصان صنایع فرکو تماس بگیرین.

طلق پلی کربنات فواید زیادی داره. و همین باعث‌شده که به‌طور گسترده از اون استفاده کنن. از همه مهمتر اینکه امروزه به جای شیشه استفاده میشه اما مضرات شیشه رو نداره (خورد نمیشه و تیز نیست) بخاطر همین تو ساختمون به عنوان شیشه در و پنجره به کار میره.

نمایندگی انواع طلق مدرن
نمایندگی انواع طلق مدرن

مزایای زیادی رو میشه برای طلق ذکر کرد مثل استحکام، سبک بودن، نصب آسون و… همه این دلایل باعث‌شده که طلق پلی کربنات جایگزین شیشه بشه. مثل شیشه انواع مختلفی داره. و در طرح های گوناگونی تولید میشه پلی کربنات نوعی پلاستیک مقاوم هست. در محل کار و بسیاری از اماکن دیگه میشه از طلق پلی‌کربنات استفاده کرد. این ویژگی‌های بارز و بسیار عالی باعث‌شده که در همه جا به کار بره. امروزه وقتی به فروشگاه‌های بزرگ میریم استفاده از طلق رو به‌صورت گسترده می‌بینیم یا وقتی از پل عابر پیاده رد میشیم می‌بینیم که از اون به عنوان سقف‌پل و یا محافظ پله‌ها استفاده میشه. خلاصه وقتی تو خیابون به اطرافتون دقت کنین استفاده از طلق رو به‌صورت بارز می‌بینین.

نمایندگی انواع طلق مدرن
نمایندگی انواع طلق مدرن

بهترین نمایندگی انواع طلق مدرن کجاست

ساختمون‌هایی که در اونها انواع طلق پلی کربنات به‌کار میره خیلی شیک و مدرن خواهن بود. چرا که طلق‌ها در طرح‌ها و انواع مختلفی تولید میشه. رنگ‌های متنوعی از اون‌ها نیز وجود داره. بزرگترین مزیتش اینه که نور و حرارت رو به داخل ساختمون هدایت میکنه. اما از ورود امواج و نور‌های مضر به داخل ساختمون جلوگیری می‌کنه. این کاربردها و مزیت‌های طلق باعث میشه که هر انسان خوش‌سلیقه‌ای به دنبال بهترین نمایندگی انواع طلق مدرن باشه. صنایع فرکو با توجه به نیاز مشتری‌هاش، طلق‌هارو تو طرح، رنگ و اندازه‌های مختلفی تولید می‌کنه.

صـنایع فـرکو بهترین نمایندگی انواع طلق مدرن در همه زمینه‌هاست. در زمینه قیمت، کیفیت، ضمانت، ثبت سفارش، ارسال و… فقط کافیه که یه بار با شرکت فرکو وارد معامله بشین. خواهین فهمید که چه خبره. ما به دنبال سود آنی و یکباره نیستیم. با ارائه ضمانت نامه میخوایم مشتری‌هامون تا سال‌های سال از خریدشون راضی باشن. و محصولات مارو به دیگران هم معرفی کنن. سودهای بلندمدت خیلی بهتر از سودهای آنی و یکباره هستن. رضایت شما بهترین سود برای ماست.

از اونجایی که پلی کربنات نوعی پلاستیک فوق‌العاده بادوام هست که برای استفاده در فضای باز طراحی شده. در برابر شکستگی نیز فوق‌العاده مقاوم هست. حتی قوی‌ترین شیشه‌های فضای باز هم در مقابل استحکام ورق‌های پلی کربنات برای گلخونه‌ها نیستن. گلخونه‌های پلی کربنات می‌تونن در برابر فشار و ضربه بالا تقریباً از هر منبعی از جمله طوفان تگرگ، طوفان باد و حتی سنگ هایی که ممکن هست با سرعت بالا با اونها تماس پیدا کنن، مقاومت کنن. علاوه بر تماس با عناصر آب و هوایی نامحتمل مانند گردباد، گلخونه‌های پلی کربنات در غیر این صورت عملاً تخریب‌ناپذیر هستن.

نمایندگی انواع طلق مدرن
نمایندگی انواع طلق مدرن

نمایندگی انواع طلق مدرن و تولید گسترده

زمانی پلی کربنات یه کالای اساسی بود. و فقط توی گلخونه‌ها و پشت بوم‌ها استفاده میشد. ولی الآن استفاده از طلق شیشه‌ای باکیفیت خیلی گسترده‌شده. و به یه کالای کاملاً مدرن تبدیل‌شده. و توی بهترین برج‌ها هم استفاده میشه. تو پروژه‌های فوق‌العاده شیک و گسترده میشه از اون استفاده کرد. به دلیل ویژگی‌های خوبی که پلی‌کربنات داره استفاده از اون روز به روز گسترش پیدا میکنه. پلی کربنات ترموپلاستیکی هست که خیلی مقاوم و زیباست. امروزه طلق پلی کربنات جذابیت خیلی زیادی داره. چون به‌راحتی میشه این پلاستیک خاص رو به اشکال مختلفی در آورد. و حتی اون رو خم کرد. و شکل‌های منحنی زیادی از اون درست کرد. حتی میشه بعد از سرد شدن این پلاستیک رو گرم کرد. و دوباره به اون شکل داد.

انواع طلق مدرن (طلق پلی کربنات مدرن) در برابر ضربه و شکستگی خیلی مقاومه. و این یه مزیت خیلی بزرگی براش حساب میشه. چون مثل شیشه خورد و تیز نمیشه. امروزه میدونیم که شیشه چه آسیب‌هایی ممکنه به ما وارد کنه. و خیلی‌ها هم از اون آسیب دیدن و تا سالهای سال از این آسیب‌ها رنج میبرن. طلق در مقایسه با شیشه خیلی بهتره. طلق خیلی بهتر از شیشه عمل میکنه. پلی کربنات در برابر تگرگ، ریزش شاخه‌ها و بقیه آسیب‌های طبیعی خیلی مقاومه. شاید طلق قبلاً مقاوم نبوده ولی امروزه همه عیوبش رفع‌شده. و طلق‌های ضد خش، ضد گلوله و… انواع زیادی از طلق‌ها تولید‌شده. با گذشت زمان این طلق‌ها شکننده نمیشن و طول عمر بسیار بالایی دارن. همه این مزایا رو میتونیم با قیمت خیلی کم بدست بیاریم. و هزینه‌های نگهداری پایینی داره.

نمایندگی انواع طلق مدرن
نمایندگی انواع طلق مدرن

نمایندگی انواع طلق مدرن

نمایندگی انواع طلق مدرن در صنایع فرکو سعی داره تا بهترین و به‌روزترین طلق‌ها رو در اختیار مشتریان خودش قرار بده. در گذشته برای این‌که دور چیزی حصار بکشن از چوب یا مشما استفاده می‌کردن. اما امروزه این روش‌ها قدیمی شده. و دیگه فایده‌ای نداره. اگه از چوب یا مشما دور زمین کشاورزی استفاده بشه به راحتی همه می‌تونن اونجا نفوذ کنن. و باعث خرابی زمین‌تون بشن. پیشنهاد می‌کنیم از طلق برای این‌کار استفاده کنین. هم نور رو به زمین شما می‌رسونه و هم این‌که از محصولاتتون مراقبت می‌کنه. همون‌طور که گفتیم طلق خیلی محکم‌تر از شیشه هست.

نکته

در بخش نمایندگی انواع طلق مدرن صنایع فرکو، پلی کربنات با چگالی 1200 کیلوگرم بر متر مکعب در مقایسه با 2800 کیلوگرم بر متر مکعب برای شیشه، مزایایی رو از نظر طراحی ساختاری ارائه میده. کاهش بارگذاری وزن از عناصر روکش یا سقف میتونه منجر به کاهش اندازه اعضای‌سازه و پایه و در نتیجه صرفه‌جویی در هزینه بشه. کاربردهای دستی مواد کم وزن به همون اندازه مهم هست. پلی‌کربنات به علت وزن کمی که داره باعث‌میشه حمل و نقل، بلندکردن و مانور دادن در محل همگی آسون‌تر و به‌طور بالقوه ایمن‌تر باشه. چون طلق شکننده نیست، عملیات در هنگام استفاده از پلی کربنات در ساختمون و ساخت و ساز خیلی راحته.

خواص عایق حرارتی ورق پلاستیکی طلق (پلی کربنات) اون رو به یه انتخاب رو به افزایش برای روکش و سقف تبدیل میکنه. ورق‌های پلی کربنات چند جداره، حفره‌های هوای اضافی در اطراف ساختمون ایجاد میکنه. و عملکرد حرارتی اون رو بهبود می‌بخشه. پلی کربنات عایق صوتی خوبی هم هست. به همین دلیله که اغلب ورق‌های پلی کربنات تخت، شفاف یا رنگی رو می‌بینین که برای موانع صوتی در جاده‌های شلوغ، سایت‌های ساخت و ساز یا خطوط راه آهن استفاده میشه. برای ایجاد پارتیشن در لوازم اداری یا یک فروشگاه لباس هم بکار میره.

نمایندگی انواع طلق مدرن

نتیجه گیری

بیشتر ورقه‌های پلی کربنات با محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش در یک یا هر دو طرف تحت پوشش قرار میگیرن. تا از اشعه UV بالقوه محافظت کنن. و در نتیجه عمر اون رو افزایش بدن. پیشرفت‌های اخیر همچنین شامل پوشش‌ها و رنگ‌هایی می‌شود که تابش مادون قرمز را به بیرون منعکس می‌کند و بهره خورشیدی را کاهش می‌دهد، در حالی که همچنان به نور طبیعی اجازه عبور می‌دهد. در صورت تمایل میشه از روکش‌مات دیفیوزر برای کاهش تابش خیره‌کننده و پراکنده نور استفاده‌کرد.

در حالی که مزایای نور طبیعی برای محیط زیست به‌خوبی ثابت‌شده و درک‌شده. استفاده از نور مصنوعی کمتر، هزینه‌های کمتر، تهویه مطبوع و البته صرفه جویی هست. امروزه همه به تأثیر نور طبیعی پی‌بردن. از اثرات مثبت نور طبیعی میشه به سطوح استرس کمتر و الگوهای خواب بهتر اشاه کرد. که منجر به بهره‌وری بالاتر و روزهای بیماری کمتر میشه. روکش‌ها، شیشه‌ها و پانل‌های سقفی که تو ساختمون و ساخت‌وساز از پلی کربنات ساخته میشه، به طراحان این فرصت رو میده تا نور طبیعی رو تو ساختمون‌ها با هزینه‌های سرمایه و عملیاتی کمتر نسبت به مصالح رقیب بهینه‌کنن. که اون رو به یه انتخاب واقعاً پایدار تبدیل میکنه. امکاناتی هم هست که انتخاب تقریباً بی‌نهایت رنگ رو به همراه داره.

تمامی سفارش‌ها به صورت عمده در تولیدی فرکو قابل عرضه هست.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت سفارش می‌تونین با شماره 09391247191 تماس بگیرین 

نمایندگی انواع طلق مدرن

برای سفارش از نمایندگی انواع طلق مدرن صنایع فرکو می‌تونین به آدرس ما در تهران ،اتوبان فتح، باغستان ، میدان سعید آباد، خ باغ عمارت، خ ۱۵ متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن، مراجعه کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو