Home
مرکز فروش طلق تهران

مرکز فروش طلق تهران

میخوای بهترین مرکز فروش طلق تهران رو بشناسی؟ و به‌صرفه‌ترین خرید رو داشته باشی؟ بهت بهترین مرکز و بهترین طلق رو معرفی می‌کنم. و در آخر میتونی مدرن‌ترین و باکیفیت‌ترین انتخاب رو داشته باشی. طلق یا پلی کربنات باعث میشه که دکوراسیون داخلی و خارجیت، از این رو به اون رو بشه. و صدو هشتاد درجه تغییر کنه. ورق پلاستیکی طلق یه ماده مدرن برای ساخت و ساز از جمله آلاچیق، پارکینگ و… هست. این یه ماده سبک وزن، نرم و انعطاف‌پذیر هست. که به شما امکان میده ساختارهایی با شکل غیر معمول ایجاد کنین، هزینه حمل و نقل و نصب مواد رو کاهش میده.

تو مرکز فروش طلق تهران، پلی کربنات نوعی پلاستیک بر پایه پلی‌استر تولید میشه. مزایای نصب، تولید و ارائه سبکی و پلاستیکی مواد و همچنین کیفیت عایق حرارتی خوبی داره. اگه به طلق یا پلی کربنات نگاه کنین از لحاظ ظاهری فرقی بین اون و شیشه نمی‌بینین. اما در اصل خیلی محکم‌تر و قوی‌تر از شیشه هستش. در برابر بادهای شدید و زیر لایه‌های زیاد برف هم مقاومه. پلی کربنات معمولاً با یه قاب فلزی ترکیب میشه. در میان پروژه‌های مدرن می‌تونین به طور فزاینده‌ای چوب، سنگ توخالی و آجر رو به عنوان پایه قرار بدین. تا بعد نصب نهایی رو انجام بدین.

مرکز فروش طلق تهران
تو مرکز فروش طلق تهران، طلق‌ها در اندازه‌های مختلف تولید میشن

مزایای مرکز فروش طلق تهران

تو مرکز فروش طلق تهران صنایع فرکو، طلق پلی کربنات به دلیل مزایای زیادی که داره محبوبیت زیادی داره. یه چندتا نکته در مورد مزایای پلی‌کربنات بهت میگم که به دردت میخوره. اینکه پلاستیک و انعطاف‌پذیری مواد طلق پلی کربنات اجازه میده تا ساختارهای غیر معمول از اشکال مختلف، از جمله گنبدی و قوسی به دست بیارین. جذابیت زیبایی شناسی اشیاء تمام شده هم به گونه‌ای به دست میان که گویی هوا، دیواره نازک، اجازه ورود نور رو میدن. دوام و قابلیت اطمینان طرح به دلیل مقاومت اون در برابر رطوبت، تغییرات دما و اشعه ماوراء بنفش بسیار بالاست.

وزن کم تحویل مواد به محل ساخت و ساز و نصب طلق شیشه‌ای باکیفیت رو ساده می‌کنه. نیازی به آماده‌سازی پایه نیست.
سهولت نصب، همچنین به این واقعیت مربوط میشه که برش مواد با اره برقی آسون هست، بدون اینکه مقدار زیادی گرد و غبار، ذرات روی اون تشکیل بشه. ظرفیت انتقال نور بالا 80٪ (همون مقدار نور از شیشه عبور میکنه)هست. بنابراین در آلاچیق سبک و گرم خواهد بود. سازگاری با سایر مواد مثل قاب فلزی، چوب، آجر و… داره.

کیفیت بالای عایق حرارتی (بیهوده نیست که گلخونه‌ها از پلی کربنات سلولی ساخته شدن) کارکرد طلق رو از اوایل بهار تا اواخر پاییز در یک ساختار بسته که به اندازه کافی گرم و راحت باشه امکان‌پذیر میکنه. مناسب برای مناطق با رطوبت بالاست. میتونه با درختان، درختچه‌ها و بدون ترس از شبنم و نم همزیستی کنه. مقاومت بالایی در برابر آتش داره.

مرکز فروش طلق تهران
تو مرکز فروش طلق تهران، طلق‌ها در اندازه‌های مختلف تولید میشن

معایب مرکز فروش طلق تهران

از معایب طلق پلی کربنات میشه به مقاومت کم اون در برابر اشعه ماوراء بنفش اشاره کرد. که با پوشش محافظ مخصوص سطح‌بندی میشه. البته امروزه با تولید طلق ضداشعه ماوراء بنفش این ایراد برطرف شده. با این حال، حتی کوچکترین آسیب منجر به تغییر شکل نسبتاً سریع کل ساختار میشه. بازیابی لایه آسیب دیده غیرممکن هست. فقط باید کل صفحه رو تغییر بدین. در مقایسه با سایر مواد (چوب، آجر)، پلی کربنات عمر کوتاهی داره. اگه تصمیم دارین از پلی کربنات به عنوان پایه‌ای برای آلاچیق‌ها استفاده کنین، باید یک پیش نویس اولیه از ساختار تهیه کنین.

تو مرکز فروش طلق تهران، طلق‌ها در اندازه‌های مختلف تولید میشن. باید طبق نیازتون اونهارو سفارش بدین. برای هر مکانی که میخواید طلق سفارش بدین باید اندازه‌ اونجا رو بدونین. و اینکه تا حدودی بتونین تصور کنین که بعد از نصب چطور به نظر میرسه. مثلاً اگه میخواین به عنوان سایبون انتخاب کنین. باید بفهمین که سایبون چگونه به‌نظر میرسه، چه ساختاری باز یا بسته‌تر هست. و مواد رو برای پایه اون انتخاب کنین. در مرحله طراحی باید محل اون رو در حیاط تعیین کنین. معمولاً اگه ساختمون در نزدیکی خونه خصوصی قرار داره. اگه می‌خواین ساختار غوطه‌ورتری ایجاد کنین که در اون بتونین در شب، بدون ترس از رطوبت و همچنین در زیر بارون استراحت کنین، توصیه میشه سازه رو بالاتر از سطح زمین قرار بدین.

البته بدون بالکن کوچک در این مورد کافی نیست. گزینه دیگه این هست که یک آلاچیق در نزدیکی منطقه باربیکیو ترتیب بدین. بر اساس نوع ساخت و ساز – باز و بسته (اولین معمولاً نمایانگر یه سایبون روی ستون‌های نگهدارنده هست. در حالیکه دومی ممکن هست به شکل خونه‌های کوچک با دیوارها ، درها و پنجره‌ها باشه).

مرکز فروش طلق تهران
تو مرکز فروش طلق تهران، طلق‌ها در اندازه‌های مختلف تولید میشن

مرکز فروش انواع طلق ضخیم و نازک در تهران

این سؤال که آیا طلق ضخیم محکم‌تره یا طلق نازک؟ جواب آسونی نداره. حتی ورق‌های پلی‌کربنات نازک‌تر نیز بسیار قوی هستن، بنابراین واقعاً به هدف ورق بستگی داره. اگه از اون به عنوان لعاب امنیتی استفاده می‌شه، توصیه می‌کنیم از حداقل ضخامت ورق 4 میلی‌متر استفاده کنین. برای کاربردهای آبی، مانند آکواریوم، اکیداً حداقل 5 میلی‌متر رو پیشنهاد می‌کنیم. ضخامت ورق 6 میلی‌متر حداقل مطلق هست اگه از ورق به عنوان پنجره 1.5 متر مربع یا بزرگتر استفاده بشه. اگه مطمئن نیستین که چه ضخامتی برای پروژه خاص شما مناسب هست، لطفاً برای مشاوره با تیم خدمات مشتری صنایع فرکو (مرکز فروش انواع طلق ضخیم و نازک در تهران) تماس بگیرین.

تو مرکز فروش طلق تهران، طلق‌ها در اندازه‌های مختلف تولید میشن

انواع طلق تهران در مقایسه با شیشه و نایلون

مرکز فروش طلق تهران بهترین انواع طلق رو تولید می‌کنه. و اصلاً قابل مقایسه با نایلون یا شیشه نیست. استفاده از نایلون برای ایجاد سقف روی حیاط یا گلخونه‌تون یا هرجای دیگه‌ای، گرچه راحته اما در برابر باد و آفتاب، مقاوم نیست. خودتون رو جای مادری بذارین که تازه با هزار بدبختی به بچه کوچیکش شیر داده و اون رو خوابونده. اما با سر و صدای نایلون از خواب می‌پره. هر چند وقت یکبار باید کلی وقت و هزینه صرف کنین و نایلون یا شیشه رو عوض کنین. اما اگه از طلق استفاده کنین، مدت طولانی براتون کار می‌کنه. چون طلق عمر طولانی داره. در برابر باد و طوفان مقاومه. عایق صوتی خوبی هست. با وزش کوچکترین باد از خودش سر و صدا تولید نمی‌کنه.

تو مرکز فروش طلق تهران، طلق‌ها در اندازه‌های مختلف تولید میشن

نکته

همونطور که گفته شد انواع ورق پلاستیکی طلق از نظر بصری شبیه به شیشه، با درجه بالایی از شفافیت متمایز میشن. با این حال، برخلاف شیشه، ماده‌ای بادوام تر و سبک‌تر هست. محصولات صاف، سوراخ‌دار، شفاف و رنگارنگ هستن. معمولاً از پلی کربنات یکپارچه به عنوان عناصر تزئینی جداگانه استفاده میشه که با هزینه بیشتری همراه هست. با این حال، استحکام اون برای ساخت بدنه فقط از یک اصلاح کربنات کافی هست. طلق بسیار زیباست و مکانی که در اون طلق بکار میره خیلی لوکس و مدرن به‌نظر می‌رسه.

اگه از کنار به این ورق‌ها نگاه کنین، می‌بینین که اونها از دو یا سه لایه تشکیل شدن که با تاخیر اصلی به هم متصل شدن. تو این طلق‌ها سفت‌کننده‌هایی هست که استحکام ورق‌های چندلایه رو تضمین می‌کنه. نتیجه یک محصولی هست که شبیه لونه‌زنبور هست. پلی کربنات سلولی عالی به‌نظر نمی‌رسه، اما ارزون‌تر هست. و حتی در وزن کمتر با تک لایه‌ها متفاوت هست. لعاب با این مواد یکنواخت هست، اما در عین حال ورق‌های سلولی بسیار ارزون‌تر هستن، که بر هزینه پروژه تأثیر میذارن. همونطور که قبلاً ذکر شد، میتونه از 2 یا 3 لایه تشکیل بشه. تفاوت بین محصولات – در استحکام و هزینه اونها (سه لایه ایمن‌تر، اما گرون‌تر هست). ضخامت کربنات‌های بین سلولی در درخت باید حداقل 8 میلی‌متر باشه. بسته به مواد اولیه مورد استفاده در ساخت، پلی کربنات میتونه منشأ اولیه یا ثانویه داشته باشه.

تو مرکز فروش طلق تهران، طلق‌ها در اندازه‌های مختلف تولید میشن

نتیجه گیری

برای ثبت سفارش می‌تونین با شماره 09391247191 تماس بگیرین 

تمامی سفارش‌ها به صورت عمده در تولیدی فرکو قابل عرضه هست.

اغلب، خریداران نمی‌تونن تصمیم بگیرن که ورق‌های رنگی یا شفاف رو انتخاب کنن. تو بخش مرکز فروش طلق تهران بررسی‌ها در مورد انواع طلق پلی کربنات به ما امکان میده نتیجه بگیریم که آلاچیق‌های رنگی، اگرچه جذاب‌تر به‌نظر میرسن. اما بیش از حد معمول گرم میشن . استفاده از اون در آلاچیق‌های واقع در تپه‌ها، ضلع‌های جنوبی و شرقی و همچنین در ساختار سقف توصیه نمیشه. پروژه‌های جالبی به دست میاد که در اون ورق‌های شفاف و رنگی ترکیب میشن. به این ترتیب میشه به تعادل بین عملی و زیبایی شناختی دست یافت. متخصصان ما آماده پاسخگویی و گپ‌زدن دوستانه با شما هستن. هر سؤالی دارین کافیه که فقط تماس بگیرین.

مناطق بسیار گرم آلاچیق و همچنین مناطقی که باد همیشه در اون می‌وزد رو انتخاب نکنین. غیرممکن هست که محله رو درختان بزرگ و همچنین درختچه‌هایی که سیستم ریشه دوشاخه قوی دارن برای اونها مفید بدونیم. در مرحله رشد، ریشه درخت میتونه به کف بتنی یا پایه درخت آسیب برسونه. مطمئن باشین که نصاب‌های حرفه‌ای، کار نصب رو دقیق انجام میدن.

برای سفارش طلق از مرکز فروش طلق تهران صنایع فرکو می‌تونین به آدرس ما در تهران ،اتوبان فتح، باغستان ، میدان سعید آباد، خ باغ عمارت، خ ۱۵ متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن، مراجعه کنین.

تو مرکز فروش طلق تهران، طلق‌ها در اندازه‌های مختلف تولید میشن

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو