Home

قیمت شیشه میز ناهار خوری

قیمت شیشه میز ناهار خوری ، به چه عواملی بستگی داره ؟ می خوایم بدونیم که چه عواملی بر قیمت شیشه تاثیر می‌ذاره؟ و در خرید شیشه رومیزی چه نکاتی رو باید رعایت کنیم ؟ شیشه ها اجناسی شفافن که ، جز نور چیزی در اون نفوذ نداره . نه باکتری و نه رطوبت به اون راهی نداره.

اما شیشه به خوبی نور رو از خود عبور می‌ده . و باعث روشنایی منازل می‌شه . شیشه ها با تکنولوژی در هم آمیختن . و امروزه شیشه هایی مقاوم و ایمن در عین حال زیبا رو شاهدیم . شیشه رومیزی هایی که ضد خش هستن . و به راحتی نمی شکنن و اگر بشکنن قطعات اون برنده و خطرناک نیست .

صنایع تولیدی شیشه و آینه ی فرکو در تولید شیشه های با کیفیت پیشتاز هست . و شیشه رومیزی های ناهار خوری اون بسیار شکیل و زیبا هستن. که شما متناسب با فضای خود شیشه ی مورد نظر خود رو انتخاب می‌کنین . یا طرحی که در ذهن خودتون نقشه بسته‌اس رو سفارش می‌دین. و شیشه میز ناهار خوری متناسب سلیقه ی خود رو تحویل می‌گیرین.

قیمت شیشه میز ناهار خوری 1
شیشه میز ناهار خوری

عوامل مؤثر بر قیمت شیشه میز ناهار خوری

هر جنسی که بخوای تهیه کنی هم جنس ضعیف تر و هم جنس بهتری داره . بالطبع اجناسی که مواد اولیه ی خوبی دارن قیمت بالاتری دارن. شیشه هم ازین قاعده مستثنا نیست . هر چه مواد اولیه ی مرغوب تری در ساخت آن بکار رفته باشه . بهای بالاتری داره .

البته باید توجه کنی که این امر قانون کلی نیست . یعنی همیشه گران بودن دلیل بر کیفیت بالا داشتن جنس نیست . بهتر هست در انتخاب و خرید از جای مطمئنی سفارش بدین . یا فردی که در این زمینه شناخت داره رو همراه خود داشته باشین .

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت شیشه ضخامت اونه . نمیشه که شیشه ای ابعاد بزرگی داشته باشه اما ضخامت نداشته باشه . ابعاد و ضخامت شیشه باید باهم متناسب باشن . نکته ای که اینجا اهمیت داره تاثیر ضخامت بر قیمت شیشه هست . هر چه شیشه لایه های بیشتری داشته باشه قیمت آن نیز بیشتر هست .

ابزاری که در لول زنی و سنگ سنی استفاده می‌کنیم نیز قیمت اونو تغییر میده . قیمت شیشه میز ناهار خوری تحت تاثیر این عوامل مشخص میشه . شرکت تولیدی فرکو پیشنهاد مناسبی برای سفارس شیشه ی با کیفیت و قیمت مناسبه که ، همه‌ی محصولات اون تضمین شده ان . شماره تماس جهت مشاوره و سفارش : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

قیمت شیشه میز ناهار خوری 2
شیشه میز ناهار خوری

کاربرد شیشه میز ناهار خوری

شیشه رومیزی ها نقش محافظ رو در میز ها ایفا می‌کنن . میز های ناهار خوری در معرض خش ناشی از ظروف هستن . و ممکنه چوب آن به مرور فرسوده بشه . و آن تازگی و نو بودن اولیه رو نداشته باشه . اما شیشه رومیزی اونو از افتادن شیار و خط ها حفظ میکنه . و باعث میشه میز همیشه سالم و نو بمونه .

میدانید که آب موجب ازبین رفتن چوب می شود . شیشه رومیزی از تماس مستقیم آب و چوب جلوگیری می‌کنه . جنس نفوذ ناپذیر شیشه از ویژگی های منحصر به فرد اونه که ، قابل شستشو هست ‌. و آب و مواد شوینده ، کیفیت شیشه رو پایین نمیاره . کیفیت برتر شیشه رومیزی رو با اطمینان از شرکت تولیدی فرکو سفارش بدین . و زیبایی طرح و رنگ های اونو مهمون آشپزخانه خود کنین . و از فضای مدرن دکوراسیون منازل خود لذت ببرین.

آدرس اینستاگرامی برای دیدن نمونه کارهای بیشتر : http://Instagram.com/farkoo.ir

قیمت شیشه میز ناهار خوری 3
شیشه میز ناهار خوری

شیشه میز ناهار خوری رنگی

رنگ روح و روان آدم را تحت الشعاع قرار میدن . رنگ ها حتی روی رفتار فرد نیز اثر گذار هستن . پس اهمیت رنگ‌ها رو در دکوراسیون منازل نمی توان ندیده گرفت . شیشه رنگی این امکان رو به شما میده تا شیشه رومیزی ناهار خوری خود رو با فضای خود ست کنین . و از داشتن آشپزخانه ای مدرن حس خوشایند داشته باشین .

قیمت شیشه میز ناهار خوری رنگی ، تا حدودی به رنگ آن هم بستگی داره. و رنگ قرمز و برنز تا حدودی قیمت بالاتری داره . اگر میز ناهار خوری شما جنسی چوبی داره . رنگ برنز با چوب سازگار تر هست . تنوع رنگی شیشه ها به شما امکان انتخاب بیشتری میده . تا شیشه رومیزی انتخابی‌تون مطابق سلیقه و ذوق شما باشه .

شیشه سکوریت میز ناهار خوری

شکننده بودن شیشه ها گاهی می‌تونه بسیار خطر آفرین باشه . بخاطر فشار و ضربه وارد بر آن ممکنه بشکنه . و قطعات برنده اش آسیب زننده باشه . یا شیشه رومیزی های آشپزخانه یا ادارات ممکنه خش برداره. و زیبایی خود رو از دست بده . اما امروزه چاره ی حل این مشکلات در شیشه سکوریت هست .

این شیشه ها بخاطر فراید تولید آن نشکن هستند . و ایمنی آن ۴ برابر بیشتر از سایر شیشه هاست ‌. و همچنین ضد خش هستند . خودکار در ادارات و ظروف در آشپزخانه ها آسیبی به زیبایی آن وارد نمی کند . و خط و خش و شیاری در آن پدید نمی آید .

این شیشه ها حتی موقع شکستن هم بی خطر هستند . وقتی بشکند به تکه های کوچک تبدیل میشه . و قطعات ریز آن تیز نیست . و به شما آسیب نمی‌رسونه . مراحل ساخت این شیشه باعث وجود این ویژگی‌هاست . شیشه ها رو در دمای بالا به شکل مذاب در میارن . سپس باد خنکی از دو سمت اونو سرد می‌کنه . این کار مقاومت شیشه سکوریت رو بالا میبره.

این شیشه ها گزینه خوبی برای میز آشپزخانه هستن . قیمت شیشه میز ناهار خوری سکوریت از شیشه های معمولی بالاتر هست . ابعاد ، اشکال و طرح درخواستی خود رو از واتساپ برای ما ارسال کنین . و در کمترین زمان ممکن سفارش شما آماده میشه .

قیمت شیشه میز ناهار خوری 4
شیشه میز ناهار خوری

شیشه آینه ای میز آشپزخانه

شیشه رومیزی که برای میز خود انتخاب می‌کنین می‌تونه آینه ای باشه . انعکاس نور در آینه باعث روشنایی فضای شما میشه. و محیط شما گسترده‌تر دیده میشه .

شیشه استین گلاس برای آشپزخانه

در استین گلاس شیشه هایی به صورت پازل کنار هم چیده میشه که ، زیبایی خیره کننده ای دارن .‌ این سبک برای گنبد ها و پنجره ها بسیار کاربردی هست ‌. ولی به عنوان شیشه رومیزی هم بسیار زیباست . و جلوه دهی خاصی به آشپزخانه ی شما میده .

هر طرح و سبکی که شما بخوای روی استین گلاس قابل اجرا هست . شما می‌تونین از طرح های تولید شده انتخاب کنین. یا طرحی که منحصر به فرد خودتون هست رو سفارش بدین . و محدودیتی در این زمینه وجود نداره .

مراحل تولید آن به صورت دستی انجام می‌گیره. به همین دلیل هم این محصول خیلی ارزشمند هست ‌.برای قیمت شیشه میز ناهار خوری استین گلاس به این آدرس مراجعه کنین :http://Instagram.com/farkoo.ir

قیمت شیشه میز ناهار خوری 5
شیشه میز ناهار خوری

شیشه طرح استین گلاس برای آشپزخانه

شیشه طرح استین گلاس از نظر ظاهر شبیه به استین گلاس هست . ولی در مراحل تولید آن از طرح های آماده استفاده میشه. و دیگر مثل استین گلاس کار دست نیست . این شیشه نیز تنوع رنگ و سبکی زیادی داره . اما قیمت شیشه میز ناهار خوری طرح استین گلاس پایین‌تر هست . زیرا در تهیه ی آن زمان کمتری نسبت به استین گلاس صرف میشه .

شیشه رومیزی کریستال برای ناهار خوری

این شیشه ها درخشندگی خاصی دارن که ، زیبایی اونو چند برابر می‌کنه. دلیل این درخشندگی مواد بکار رفته در ساخت اونه . شیشه کریستال در تهیه اش ماده سرب و سرب بکار رفته که ، سرب موجود در آن علت درخشندگی شیشه رومیزی شده . چرا که سرب باعث شکست نور در شیشه میشه .

شیشه کریستال تراش آسونی داره . به همین دلیل در ساخت وسایل تزئینی این شیشه ترجیح داده میشه . برای شیشه رومیزی ناهار خوری هم بسیار گزینه ی مناسبی هست . قیمت شیشه میز ناهار خوری کریستال به ابعاد آن بستگی داره . برای اطلاع دقیق از قیمت آن به این آدرس مراجعه کنین .

آدرس :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

قیمت شیشه میز ناهار خوری 6
شیشه میز ناهار خوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو